1065 toch?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef edwinh het volgende:
dit heeft puur te maken met algorithm trading machine er gingen gewoon heel veel stoploss af in 1x en dan heb je dit , wel grappig om eens mee te maken live dan :d
This is Spartaquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef SeLang het volgende:
Shit, de helft van de daling is alweer weg
nee, die zijn juist omhoog, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Heb je het orderboek eens bekeken? Of er een tornado langskwamDit was wel zo'n beetje 1 van de moeder short squeezes als je zo ver naar beneden kukelt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef SeLang het volgende:
Hele markt wordt eventjes vacuüm getrokken. En dat risico is extra groot omdat de volatiliteit de laatste tijd zo laag was. Men gebruikt dan weer meer leverage e.d.
Het risico is daarom altijd het hoogst als het het laagst lijkt.
Ik dacht juist een short squeeze het squeezen is van shorters. Dat er op een gegeven moment geen aanbod meer is en je alleen nog vraag hebt om omhoog te gaanquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef BattleCow het volgende:
[..]
De FED heeft z'n printers alweer aan het opwarmen gezet zodat de PPT gefinancierd kan worden.
Ik denk dat het vooral een long squeeze was, maar die move omhoog kan natuurlijk weer een shortsqueeze zijn geweest. Het zou interessant zijn om de intraday volumes te zien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht juist een short squeeze het squeezen is van shorters. Dat er op een gegeven moment geen aanbod meer is en je alleen nog vraag hebt om omhoog te gaanWat je dus zag na die ontiegelijke snelle daling waardoor het order boek vacuum werd getrokken en we weer omhoog spoten.
Sorry, het is alsof je een jaar geen sex meer hebt gehad, en dan...quote:
Mja dat bedoelde ik ook. Omdat we zo'n relatief snelle stijging (short squeeze) zagen op een wat langzamere daling(longsqueeze). Ik ben op het moment aan het uitzoeken of ik enige grote volume schuivers kan vinden. En dan met name voordat de enorme daling begon welke aandelen het snelste het loodje legden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een long squeeze was, maar die move omhoog kan natuurlijk weer een shortsqueeze zijn geweest. Het zou interessant zijn om de intraday volumes te zien.
http://data.cnbc.com/quotes/.DJIA/tab/2quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een long squeeze was, maar die move omhoog kan natuurlijk weer een shortsqueeze zijn geweest. Het zou interessant zijn om de intraday volumes te zien.
If you stare long into the abyss...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef zoost het volgende:
"In one of the most dizzying half-hours in stock market history, the Dow plunged nearly 1,000 points."
Ja,dat heeft jullie pappa gewoon voor zijn ogen zien gebeuren. Ik was erbij!
OMFG!quote:
Sorry jongens,mijn Enter toets bleef hangen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef edwinh het volgende:
er wordt gesuggereerd dat er iets mis of iemand iets express mis heeft gedaan met Proctor -20 dollar in 30 seconden
http://finance.yahoo.com/(...)=on;source=undefined
Dan ben je echt gepwned als je trading account is weggevaagd door een dom foutje van een of andere sukkel ergensquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef edwinh het volgende:
er wordt gesuggereerd dat er iets mis of iemand iets express mis heeft gedaan met Proctor -20 dollar in 30 seconden
http://finance.yahoo.com/(...)=on;source=undefined
verlies nu weer meer dan 4%, toch fors.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef SeLang het volgende:
Normaal zou ik erg tevreden zijn met een daling van 3,5% maar nu voel ik me toch weer een beetje bestolen
ik zei het toch.quote:
Ja. En was je geld ook daar waar je mond was?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef dramatiek het volgende:
Op CNN hebben ze het geloof ik over computertrading/blackbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |