Ja betalen voor seks is niet tof, al is het maar voor de kosten van de panty.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef rijsttafel het volgende:
Doe maar niet.. Laatste keer dat ik dat deed:
DAT WAS MIJN LIEVELINGSPANTY, KL****!
DAT KOST JE 10 EURO EXTRA!
Inderdaad. Betaald krijgen is veel vetter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:45 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja betalen voor seks is niet tof, al is het maar voor de kosten van de panty.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad. Betaald krijgen is veel vetter.
Whehe, ik heb een heleboel dingen in huis om te knevelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sekstoys nog leuker![]()
![]()
maar als je even niets anders hebt, ja dan maar improvisatie materiaal
pics or it did not happenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Seven. het volgende:
Laatst scheurde iemand mijn lievelingsstringetje van mijn lijf.. Ik zin nog steeds op wraak.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef rijsttafel het volgende:
Ik/Wij hebben ook veel échte zooi, maar improviseren hebben we ook genoeg ideeën vanquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een heleboel dingen in huis om te knevelenRubber veters bijvoorbeeld
Maar improviseren is idd gewoon erg leuk
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef GewoneMan het volgende:
ik prefereer hold ups en die blijven dan aan
ben het voor 100% met je eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik/Wij hebben ook veel échte zooi, maar improviseren hebben we ook genoeg ideeën vanen is vaak grappiger ook
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef ElectricEye het volgende:
TS doet het met vrouwen die panty'skleren dragen.
netpanty'squote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef ElectricEye het volgende:
TS doet het met vrouwen die panty's dragen.
Kousen of niks, zo hoort het!
superdure blousequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
En wat nou als een heet grietje de knoopjes van de superdure blouse van TS kapot scheurt?
Krijgt ze dan klappen?
Behalve het condoom dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
superdure blousedraag ik sowieso niet. En bij mij mag alles kapot heur.
Toch kan dat bere geil zijn om panty of string zo snel mogelijk te verwijderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Seven. het volgende:
Laatst scheurde iemand mijn lievelingsstringetje van mijn lijf.. Ik zin nog steeds op wraak.
Gaat je toch veel kleding kosten als bij elke keer neuken je kleding aan gort gescheurd wordquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
superdure blousedraag ik sowieso niet. En bij mij mag alles kapot heur.
Misschien is de desbetreffende panty wel 30 euro. Dan zou ik wel boos worden en op zijn minst een nieuwe verwachten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de mannen,,
Als je vriendin, neukertje, onbekende, geliefde, fuckbuddy, anders, een panty aanheeft. En jullie staan op het punt om dadelijk flink van bil te gaan. Wat doe je dan?
Doe je die panty uit of scheur je hem gewoon kapot?![]()
Ik zou zo'n panty van 3,50 euro gewoon kapot scheuren.care
Ik scheur m'n sexpartners altijd kapotquote:
Vertel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Een keer een idee'tje gehad wat niet goed uitpakte
Ja! maar daar gaat het niet overquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misschien is de desbetreffende panty wel 30 euro. Dan zou ik wel boos worden en op zijn minst een nieuwe verwachten.
een soort geruit rokje, wat je ook als sekspakjes hebt in duurdere vormquote:
Hoe heb je hem dan uit gekregen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
een soort geruit rokje, wat je ook als sekspakjes hebt in duurdere vorm
niet meer uit krijgen op een normale manier omdat de rits ineens weigerde
Okee, speciaal aan jou de vraag dan of je weleens in een geile bui een boerka kapot hebt gescheurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:06 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
Ik heb nooit dat probleem gehad. Vrouwen die panty's dragen zijn hoeren en die hoef ik niet.
Moet gewoon kunnen, seks kan ook weleens ruig zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef luciferist het volgende:
Dat heeft me bijna een keer mijn fuckbuddy gekost
Maar ik had ook al een BH gemolt
hoe duur een panty ook is, je hoort mij echt niet schreeuwen dat ik een nieuwe verwachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! maar daar gaat het niet overhet gaat over panty's van 3,50 / zonder enige waarde
![]()
Het gaat om dat hele idee, die spanning die je op aan het bouwen bent.
dat zou ik eerder hebben met een truitje of rokje ofzo (vooral als je geen jas aanhebt)quote:
en het moment verpesten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik zou in ieder geval eerst vragen of de betreffende panty kapot mag.
Rustig uit doen en in je broekzak stoppen zodat je hem later nog over je hoofd kunt trekken bij 'n overval swa!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de mannen,,
Als je vriendin, neukertje, onbekende, geliefde, fuckbuddy, anders, een panty aanheeft. En jullie staan op het punt om dadelijk flink van bil te gaan. Wat doe je dan?
Doe je die panty uit of scheur je hem gewoon kapot?![]()
Ik zou zo'n panty van 3,50 euro gewoon kapot scheuren.care
Als je eerst toestemming gaat vragen, kun je het beter gewoon niet doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik zou in ieder geval eerst vragen of de betreffende panty kapot mag.
Als je de panty kapotscheurt terwijl dat niet mocht, en de betreffende dame wordt boos, is het moment meer verpest lijkt me.quote:
dan heb je 50/50 kans dat het goed aflooptquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als je de panty kapotscheurt terwijl dat niet mocht, en de betreffende dame wordt boos, is het moment meer verpest lijkt me.
Naja, ik zou het persoonlijk niet echt chill vinden als mijn vriend mijn panty stuk zou makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan heb je 50/50 kans dat het goed afloopt
Mja, hoe geil zou jij het vinden als je in de heat of the moment wordt gevraagt of ie m kapot mag scheuren? spontane acties blijven toch het geilstquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Naja, ik zou het persoonlijk niet echt chill vinden als mijn vriend mijn panty stuk zou maken
Maar ieder zijn ding.
nou! woede.... seks.... bedoel, boos is ze dan toch alquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Als je de panty kapotscheurt terwijl dat niet mocht, en de betreffende dame wordt boos, is het moment meer verpest lijkt me.
angry sex is the best sex there isquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou! woede.... seks.... bedoel, boos is ze dan toch al
Ik zou het alsnog niet chill vinden. Een onderbrekinkje vind ik niet zo erg, je moet er niet te gespannen over doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, hoe geil zou jij het vinden als je in de heat of the moment wordt gevraagt of ie m kapot mag scheuren? spontane acties blijven toch het geilst
Euhm...extra? Je moest dus al betalen voor de seks?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, maar niet altijd fijn, zo vaak dat ze afzakkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Hold ups zijn een uitkomst!
De regel is gewoon: jij scheurt, ik scheur! ( een kledingstuk dan.. verder blijf ik graag uit 1 stuk..)
Ligt eraan.. een beetje goede kwaliteit blijft wel zitten.. en anders vast met jarretellesquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar niet altijd fijn, zo vaak dat ze afzakken
ik mag hopen dat die van 40 euro goede kwaliteit zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ligt eraan.. een beetje goede kwaliteit blijft wel zitten.. en anders vast met jarretelles
Zo! dat hoop ik ook ja!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mag hopen dat die van 40 euro goede kwaliteit zijn
zelfde probleem, ze trokken mn hele jarretelles meequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Zo! dat hoop ik ook ja!lijkt me wel.. maar met Jarretelles?!
hey, je doet het goed of je doet het niet he!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zelfde probleem, ze trokken mn hele jarretelles mee
en ook die zijn laatst gescheurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hey, je doet het goed of je doet het niet he!
och, je krijgt vast wel nieuwe!quote:
RenRen- precies.quote:
Moood killerquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
RenRen- precies.
Netjes uitdoen. Heel traag, dat vergroot de spanning.
echt hequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moood killer
of ga jij ondertussen ook nog ff je sokken strijken of zo...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:35 schreef Dipkip het volgende:
Je krijgt een panty helemaal niet kapot gescheurd. Tenzij een gat bij het kruis genoeg is en ze hem aan moet houdenmaar echt helemaal stuk scheuren lukt je niet. En als je het probeert doet het zeer.
Doet me denken aan die zwaar onsexy foto's van die BNN chick. Die had ook zo'n kruispanty aan. Bleh.quote:
Je moet het ook niet bij onsexy mensen doen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Doet me denken aan die zwaar onsexy foto's van die BNN chick. Die had ook zo'n kruispanty aan. Bleh.
Eh, ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet het ook niet bij onsexy mensen doen!
Nooit gedragen??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een panty gedragen, dus ik spreek niet uit ervaring maaaaaaar: heel woest de kleren van je lijf gerukt krijgen is fantastisch, hier is wel eens wat gesneuveld in the heat of the moment. Ik mag hopen dat de desbetreffende man goed genoeg kan inschatten dat ik ons moment waardevoller zou vinden dan die 3,50.
Volgens mij ging het hier over een panty, niet over een legging of een maillot. Leggings draag ik, maar absoluut niet van pantystof, panties en maillots gewoon helemaal niet. Vind die dingen heel erg onsexy.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:05 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Nooit gedragen??Nooit een panty of legging(van panty-stof) of maillot?? Ik zat als baby'tje al met een dikke gekleurde maillot en een trui in de box. En nu nog steeds panty's onder jurkjes, of ja, van die leggings/panty's zonder voetjes. Leggings van katoen vind ik wel vreselijk trouwens!
![]()
Bonnetje meenemenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou boos wordengoede panty's zijn zeldzaam. Als het echt heel geil was zou ik het eerst
vinden maar daarna alsnog jammeren
!
Moordenaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik scheur m'n sexpartners altijd kapot
haha
Zeker ook nog op een hangertje, die pantyquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
RenRen- precies.
Netjes uitdoen. Heel traag, dat vergroot de spanning.
kijk eens aan eindelijk een nette vent met respect voor vrouwenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Argo het volgende:
Ik maak niks van andere kapot.
Een panty strijken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:05 schreef Countess het volgende:
Ik wil een vent die mijn panty ook nog even gaan strijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |