Ja betalen voor seks is niet tof, al is het maar voor de kosten van de panty.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef rijsttafel het volgende:
Doe maar niet.. Laatste keer dat ik dat deed:
DAT WAS MIJN LIEVELINGSPANTY, KL****!
DAT KOST JE 10 EURO EXTRA!
Inderdaad. Betaald krijgen is veel vetter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:45 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja betalen voor seks is niet tof, al is het maar voor de kosten van de panty.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad. Betaald krijgen is veel vetter.
Whehe, ik heb een heleboel dingen in huis om te knevelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sekstoys nog leuker![]()
![]()
maar als je even niets anders hebt, ja dan maar improvisatie materiaal
pics or it did not happenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Seven. het volgende:
Laatst scheurde iemand mijn lievelingsstringetje van mijn lijf.. Ik zin nog steeds op wraak.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef rijsttafel het volgende:
Doe maar niet.. Laatste keer dat ik dat deed:
DAT WAS MIJN LIEVELINGSPANTY, KL****!
DAT KOST JE 10 EURO EXTRA!
Ik/Wij hebben ook veel échte zooi, maar improviseren hebben we ook genoeg ideeën vanquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een heleboel dingen in huis om te knevelenRubber veters bijvoorbeeld
Maar improviseren is idd gewoon erg leuk
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef GewoneMan het volgende:
ik prefereer hold ups en die blijven dan aan
ben het voor 100% met je eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik/Wij hebben ook veel échte zooi, maar improviseren hebben we ook genoeg ideeën vanen is vaak grappiger ook
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef ElectricEye het volgende:
TS doet het met vrouwen die panty'skleren dragen.
netpanty'squote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef ElectricEye het volgende:
TS doet het met vrouwen die panty's dragen.
Kousen of niks, zo hoort het!
superdure blousequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
En wat nou als een heet grietje de knoopjes van de superdure blouse van TS kapot scheurt?
Krijgt ze dan klappen?
Behalve het condoom dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
superdure blousedraag ik sowieso niet. En bij mij mag alles kapot heur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |