Ja betalen voor seks is niet tof, al is het maar voor de kosten van de panty.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef rijsttafel het volgende:
Doe maar niet.. Laatste keer dat ik dat deed:
DAT WAS MIJN LIEVELINGSPANTY, KL****!
DAT KOST JE 10 EURO EXTRA!
Inderdaad. Betaald krijgen is veel vetter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:45 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja betalen voor seks is niet tof, al is het maar voor de kosten van de panty.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad. Betaald krijgen is veel vetter.
Whehe, ik heb een heleboel dingen in huis om te knevelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sekstoys nog leuker![]()
![]()
maar als je even niets anders hebt, ja dan maar improvisatie materiaal
pics or it did not happenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Seven. het volgende:
Laatst scheurde iemand mijn lievelingsstringetje van mijn lijf.. Ik zin nog steeds op wraak.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef rijsttafel het volgende:
Doe maar niet.. Laatste keer dat ik dat deed:
DAT WAS MIJN LIEVELINGSPANTY, KL****!
DAT KOST JE 10 EURO EXTRA!
Ik/Wij hebben ook veel échte zooi, maar improviseren hebben we ook genoeg ideeën vanquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een heleboel dingen in huis om te knevelenRubber veters bijvoorbeeld
Maar improviseren is idd gewoon erg leuk
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef GewoneMan het volgende:
ik prefereer hold ups en die blijven dan aan
ben het voor 100% met je eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik/Wij hebben ook veel échte zooi, maar improviseren hebben we ook genoeg ideeën vanen is vaak grappiger ook
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef ElectricEye het volgende:
TS doet het met vrouwen die panty'skleren dragen.
netpanty'squote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef ElectricEye het volgende:
TS doet het met vrouwen die panty's dragen.
Kousen of niks, zo hoort het!
superdure blousequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef Jojoortje het volgende:
En wat nou als een heet grietje de knoopjes van de superdure blouse van TS kapot scheurt?
Krijgt ze dan klappen?
Behalve het condoom dan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
superdure blousedraag ik sowieso niet. En bij mij mag alles kapot heur.
Toch kan dat bere geil zijn om panty of string zo snel mogelijk te verwijderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Seven. het volgende:
Laatst scheurde iemand mijn lievelingsstringetje van mijn lijf.. Ik zin nog steeds op wraak.
Gaat je toch veel kleding kosten als bij elke keer neuken je kleding aan gort gescheurd wordquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
superdure blousedraag ik sowieso niet. En bij mij mag alles kapot heur.
Misschien is de desbetreffende panty wel 30 euro. Dan zou ik wel boos worden en op zijn minst een nieuwe verwachten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vraagje voor de mannen,,
Als je vriendin, neukertje, onbekende, geliefde, fuckbuddy, anders, een panty aanheeft. En jullie staan op het punt om dadelijk flink van bil te gaan. Wat doe je dan?
Doe je die panty uit of scheur je hem gewoon kapot?![]()
Ik zou zo'n panty van 3,50 euro gewoon kapot scheuren.care
Ik scheur m'n sexpartners altijd kapotquote:
Vertel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Een keer een idee'tje gehad wat niet goed uitpakte
Ja! maar daar gaat het niet overquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misschien is de desbetreffende panty wel 30 euro. Dan zou ik wel boos worden en op zijn minst een nieuwe verwachten.
een soort geruit rokje, wat je ook als sekspakjes hebt in duurdere vormquote:
Hoe heb je hem dan uit gekregen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
een soort geruit rokje, wat je ook als sekspakjes hebt in duurdere vorm
niet meer uit krijgen op een normale manier omdat de rits ineens weigerde
Okee, speciaal aan jou de vraag dan of je weleens in een geile bui een boerka kapot hebt gescheurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:06 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
Ik heb nooit dat probleem gehad. Vrouwen die panty's dragen zijn hoeren en die hoef ik niet.
Moet gewoon kunnen, seks kan ook weleens ruig zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef luciferist het volgende:
Dat heeft me bijna een keer mijn fuckbuddy gekost
Maar ik had ook al een BH gemolt
hoe duur een panty ook is, je hoort mij echt niet schreeuwen dat ik een nieuwe verwachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja! maar daar gaat het niet overhet gaat over panty's van 3,50 / zonder enige waarde
![]()
Het gaat om dat hele idee, die spanning die je op aan het bouwen bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |