nou nou... de sabbath is morgen hoorquote:
1 - 4 (twee keer Suarez en twee keer De Jong)quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Doe de eindstand maar melden straks, ik ga Bones kijken
Daarom spelen ze bij feyenoord en niet bij een topclub.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou je nog gelijk gaan geven ook
Gelukkig kan voetbal me niet meer bijster veel boeien. Op naar het WK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede morgen btw
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe herken je een oldtimer?Ajax heeft anders ook 6 seizoenen de titel niet gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede morgen btw
PSV 5x, AZ en TwenteOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Verpest mijn grap nou nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ajax heeft anders ook 6 seizoenen de titel niet gehaald
PSV 5x, AZ en Twente
Sorryquote:
Omdat het kakkerlakken zijn uit het afvoerputje van Nederland!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Feyenoorders kakkerlakken worden genoemdDat Ajacieden Joden worden genoemd kan ik begrijpen. De kakkerlakken niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Wauw. Originaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, Joden is lekker intelligentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Misschien ligt het gewoon aan de sportIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Neehoor, in Twente zijn we heel normaal
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Hmmm misschien is het de randstad dan
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
terwijl Ajax nog geen eens een jodenclub is.. Volgens mij noemen Feyenoorders, Ajacieden neuzen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Feyenoorders kakkerlakken worden genoemdDat Ajacieden Joden worden genoemd kan ik begrijpen. De kakkerlakken niet echt
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
terwijl Ajax nog geen eens een jodenclub is.. Volgens mij noemen Feyenoorders, Ajacieden neuzen.
Voetbal is gewoon bagger
With four other people
And aliens![]()
Al vind ik die zogeheten fans die "Amsterdam" 020 en "Rotterdam" 010 noemen echt diep en diep triest..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Gelukkig heb je niet zoiets als atletiekhooligans.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Niet, voetbal is tofquote:Alleen dat hele gezeik er omheen niet
Ik zie ineens een beeld van korfbal hooligans voor me
With four other people
And aliens![]()
WIJ WILLEN GEMENGD DOUCHEN!!!!
... het vrijdagmiddag syndroom is er weer.. Veel te doen, maar nergens meer zin in
Zometeen mijn auto ophalen![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)houdster_wint__.html___
quote:Koreaanse aanhoudster wint ZUID-KOREA -
De 68-jarige Cha Sa-Soon uit Zuid-Korea mag zich eindelijk gelukkig prijzen met haar rijbewijs. In totaal deed zij 960 keer examen in zes jaar tijd.
De vrouw begon april 2004 met het halen van haar haar theorie-examen. Bijna iedere dag deed zij een poging om uiteindelijk na maar liefst 950 keer in november 2009 te slagen. Toen moest ze echter het praktijkgedeelte nog goed afleggen.
Na negen mislukte pogingen wist Cha Sa-Soon bij de tiende keer eindelijk te slagen. Dankzij het papiertje kan de vrouw nu een tweedehands auto aanschaffen om groenten naar de markt te brengen en haar kinderen te bezoeken.Leer spaties gebruiken!
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Oh het is al vrijdag
Vrouwenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit zo'n verhaal dat elk jaar terugkomt..... Verleden jaar hetzelfde verhaal gelezen..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lol en de berichtgevingen spreken elkaar ook nog vaak tegen..
http://www.google.nl/search?q=De+68-jarige+Cha+Sa-Soon+uit+Zuid-Korea&hl=nl&start=0&sa=NOp zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Allemaal spam uit Azië!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef PieterBas het volgende:
Lol en de berichtgevingen spreken elkaar ook nog vaak tegen..
http://www.google.nl/search?q=De+68-jarige+Cha+Sa-Soon+uit+Zuid-Korea&hl=nl&start=0&sa=NLeer spaties gebruiken!
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: