Een panty is eigenlijk de enige manier om het goed te doen, anders gaat het fout kan ik je uit ervaring vertellen met zulke filters.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:11 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik heb even jullie advies nodig.
Ik ga me aqua40 opnieuw doen en wil dan de pomp en verwarming wegwerken.
Dat doe ik door middel van een achterwand te plaatsen en in de hoek de achterwant schuin. Zodat je een ruimte krijgt in de hoek waar precies de verwarming en pomp kan worden geplaatst.
Maar nu. In die want komt dus een klein gat waar het pompje z'n water kwijt kan en onderin een gat om water in te laten stromen.
Maar het gaat een garnalenbak worden. Wat kan ik het beste voor die gaten plaatsen zodat er geen garnalen in kunnen komen.
Ik zelf dacht aan een stuk panty, maar gaat dat dan niet snel verstopt raken?
Iemand een leuk orgineel idee?
Waarom zou je die willen verhogen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:41 schreef Kreator het volgende:
Hm. Net een watertest gedaan. Alles goed, behalve de PH waarde, die is ietwat aan de lage kant met 6,5.
Eens even lezen wat ik daaraan moet doen. Tips welkom.
Ik weet helemaal niets van Discussen, behalve dat ze vaak willen vreten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 02:32 schreef versteegrob het volgende:
Zeker, begin het aardig te leren he. Misschien komen er weer mensen terug in dit topic maar heb nog een vraagje over het filmpje, misschien weet jij het antwoord
Als je goed kijkt zie je dat de blauwe discussen de onderste vinnen mooi uit hebben echter is dit bij de pigeon blue bijna nooit het geval, hoe kan dit komen ? Ander soort ? Gedrag ? Verschil tussen de kweker Wayne en Stendker ?
In mijn hoofdbak heb ik flink last van alg gehad. Bepaald geen gein om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef versteegrob het volgende:
Hey Perry,
Voeg momenteel geen Nitro en Fosfo toe, heb die al genoeg in het water maar voeg wel Profito, Kalium, Ferro en Easy Carbo toe maar zie jij ook wat Stali ziet ?
Te veel voer, te weinig voer, te veel licht, te weinig licht. Te veel co2, te weinig co2, te veel vissen, te groot filter, te klein filter.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef versteegrob het volgende:
Wow lelijk, heb echt 0 verstand van alg maar hoe komt dat dan ? Te veel licht/voeding ?
Ik herken het. Ben er gelukkig van af. Had hetzelfde maar nog niet zo ver maar wel in combinatie met baardalg. (lijkt erop maar dan lichter en langere draden.)quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:30 schreef Faithfulness het volgende:
Ik krijg het niet op de foto, Stali. *zucht*
Maar het is dus dit:
[ afbeelding ]
Prachtige plant inderdaad, Rob![]()
Met filterwatten bij de schoonmaak. Maar dit je wrs. al of niet?quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef versteegrob het volgende:
Hoe kan je het beste de binnenkant van de ramen goed schoon maken ? heb nu wat stof erop wat ik er niet af krijg met de algmagneet, iemand een goede oplossing ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |