quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef bijderechter het volgende:
Ik moest niet lachen.
En ik las "Het is inmiddels al weer 8 jaar geleden!"
quote:
Geintje BB,quote:
ja daarom heb ik me aangemeld omdat er niks op tv was die dagquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Feli BB!
Je bent nog steeds een verrijking van FOK!.
Met de nabestaanden?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:13 schreef Ditbenikk. het volgende:
Ik heb medelijden
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:11 schreef Trollface. het volgende:
quote:
nee ik weet het nogsteeds niet. Mijn eerste ingeving is putnorquote:
Pinas.tk is offline.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
dit is ook mooi al herinner ik het me niet
Bosbeetle appreciatie topic [Deel I]
Hee dat is toevallig:quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat ik me aanmeldde op fok!en daarna is het nooit meer hetzelfde geweest
5 ballenquote:
newbiequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hee dat is toevallig:
Ik was er 6 dagen later![]()
http://www.kanariepiet.com/quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Kijk nou toch eens een kanarie
[ afbeelding ]
kuikens zijn leukerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Die site verdient eenquote:
Hoaxquote:
Slapen op straatquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:25 schreef yvonne het volgende:
WinterdepressiesPisbuiskanker
Kotsen op meets
En dan ben je ook nog eens Prof. Dr in hartsikke moeilijke zooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Slapen op straat
En dat allemaal binnen 8 jaarhoe is het mogelijk
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog eens Prof. Dr in hartsikke moeilijke zooi
Die alleen jij begrijpt
*zoekt foto in lichtblauwe pyama
Ja, die! Badjas, lichtblauwe pyama, zelfdequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Voor compromitterend materiaal Het lelijke mannen topic deel 3
Ja, was cool, en er waren zo'n hoop users woestquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
ineens schiet me een nog erg mooie belevenis te binnen die keer toen Yvonne en andere modjes alle onzin topics hadden verGPD'd
dat was echt prachtig
[ afbeelding ]
hier zie je een stukje heb de hele screenshots nog ergens thuis
Hoaxquote:
Eén van de weinige foto's van mij zonder brilquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die! Badjas, lichtblauwe pyama, zelfde
En thee
Wij hadden toen ook allemaal een bruin kleurtjequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, was cool, en er waren zo'n hoop users woestHahahaha, mooie tijden
Altijd en eeuwig altijd en eeuwig altijd en eeuwigquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Newbie.
Sinterklaas van Henk & Henkquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Altijd en eeuwig altijd en eeuwig altijd en eeuwig
kut uit welk liedje komt dat, ik denk het goede doel, waar is semtex als je haar nodig bent?
Ohjaquote:
Geen idee ik kijk nooit naar mijn postcount vraag het tong80quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef picodealion het volgende:
Even een vraag tussendoor, gaat tegenwoordig je postcount omlaag als je post wordt gedelete of is dat niet meer zo?
Kerstpakket van broer geloof ikquote:
whehequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:55 schreef Litso het volgende:
Goed topic van acht jaar geleden:
Moppen over pim
Is niet te vinden is denk ik hernoemd tot ONZ weerquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat SC forum ook, eens zoeken of ik ook nog iets in SCD heb gemaakt
Ik kan het nog steeds nietquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou een I kloonquote:
Dankjequote:
quote:
Plaats je nou iets voetbal gerelateerds in mijn topic.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Over 2 dagen 8 jaar geleden ja![]()
[ afbeelding ]
en vandaag 40 jaar geleden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik heb in dat topic 2 keer mijn mening over zwijmelen gewijzigd, maar hierbij: Zwijmelen is weer okay
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Plaats je nou iets voetbal gerelateerds in mijn topic.![]()
kan een modje dit eruit editten
je bedoeld zekerquote:
Hetzelfde geldt voor mij!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:48 schreef Frollo het volgende:
Voetbal in myAT.
Welke mod wil mijn posts even weghalen uit dit topic?
quote:
Een tijdje dacht ik dat die posts slechts automatisch gegenereerd werden in mijn topicsquote:
Het zou me niks verbazen. Er was laatst ergens een topic over oldbies die van FOK! waren verdwenen en ik moest onwillekeurig aan Matthijn99 denken. En dan opeens post 'ie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een tijdje dacht ik dat die posts slechts automatisch gegenereerd werden in mijn topics
ik las genegerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een tijdje dacht ik dat die posts slechts automatisch gegenereerd werden in mijn topics
Die 2 bier zonder haring heb je uiteindelijk toch wel gehad PPquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:15 schreef Snaavel het volgende:
Fokz!ne de enige echte..
staat een artikeltje over je
Ik wil nog graag een andere passen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef Pingwingei het volgende:
Gefeliciteerd. 8 jaar een leven. Bevalt het?
Nee, heb ooit zelfs een halve liter met haring van dequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die 2 bier zonder haring heb je uiteindelijk toch wel gehad PP
Als je een beetje je best doet willen ze dat voor jou in 2017 ook wel doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Wat een onzin, oh meneer de TS vind deze post niet zo leuk haal maar gelijk weg dan.
Ik herinner mij gewoon 2 beugels zonder haringquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:15 schreef PP. het volgende:
[..]
Nee, heb ooit zelfs een halve liter met haring van de. AH
. van je gehad, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |