quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 16:23 schreef matthijn99 het volgende:
Ohw, okee. Slotje dan maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Een sinterklaasliedje dan maar?! Kom op mensen, doe eens gezellig!
Op vrijdag 31 mei 2002 16:43 schreef Blavla het volgende:
omdat het nog geen kerstmis is??
quote:zie ginds komt de... (waarom doet er niemand mee
Op vrijdag 31 mei 2002 16:45 schreef esjuh het volgende:[..]
Een sinterklaasliedje dan maar?! Kom op mensen, doe eens gezellig!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 16:53 schreef sbientje het volgende:
jaaaaaaaa!!! zieeee ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan! offem, liever toch kerst?
Oooo dennenboom, oh dennenboom wat zijn je taakkken wonderschoon. Ik heb je laaaaaaaaatst int bos zien staan... wie vult het even aan??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:KerstFEEST!
Op vrijdag 31 mei 2002 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zit hier heel alleen kerstmis te vieren
quote:kersfééééééééés!
Op vrijdag 31 mei 2002 16:56 schreef esjuh het volgende:[..]
KerSfeeS!
quote:ik denk nu heel hard maar kan er ook niet opkomen! wel een gezellig kerstfeest trouwens!!!
Op vrijdag 31 mei 2002 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ken alleen stille nacht heilige nacht davids zoon lang verwacht (ofziets)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
ja waarom doet niemand mee
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
quote:Ja, en hij valt weer vies tegen
Op vrijdag 31 mei 2002 16:55 schreef Riann het volgende:
in deurne is het ook kermis en afgelopen weekend was het hier waar ik woon
quote:Lijkt mij niks, kerst met een bosbeetle...
ja waarom doet niemand mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop