Ik ben eigenlijk kankerlief maar dat weten jullie al door alwetende Allure.quote:
Check Sky ongesteld zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk kankerlief maar dat weten jullie al door alwetende Allure.
Ja, dat is er.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Weten jullie of de NS een ander schema heeft vandaag? Anders hebben we een probleem.
Ze rijden met een zaterdagschema, en sommige treinen rijden niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Weten jullie of de NS een ander schema heeft vandaag? Anders hebben we een probleem.
quote:
haha screwedquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Bedankt. Op zaterdag gaat de laatste trein naar Amersfoort om 23:49..... Zucht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze rijden met een zaterdagschema, en sommige treinen rijden niet.
hoezoquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bedankt. Op zaterdag gaat de laatste trein naar Amersfoort om 23:49..... Zucht.
Gelukkig is ie te vertrouwenquote:
Da's allemaal op. Ik heb zelfs een Zipfer biertje gedronken dat nog van de herfstvakantie was.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's allemaal op. Ik heb zelfs een Zipfer biertje gedronken dat nog van de herfstvakantie was.
ga dan in de stad zuipenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's allemaal op. Ik heb zelfs een Zipfer biertje gedronken dat nog van de herfstvakantie was.
Dat heb ik nog uit Oostenrijk meegenomen.quote:
Ik woon in een durp en ik kom net bij het café vandaan. Afgezien van mijn maat en ik, was er geen hond in mijn stamcafé.quote:
quote:
ga dan desnoods over op sterke drankquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heb ik nog uit Oostenrijk meegenomen.
[..]
Ik woon in een durp en ik kom net bij het café vandaan. Afgezien van mijn maat en ik, was er geen hond in mijn stamcafé.
Ik zal aan je denken als ik me vannacht nog een keertje omdraaiquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bedankt. Op zaterdag gaat de laatste trein naar Amersfoort om 23:49..... Zucht.
maisnon natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het lekkerste fok-meisje
En, op wie hebben we gestemd, mensen?
quote:
IK bedenk me, maar niet Maisnon, die lijkt op m'n ex.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het lekkerste fok-meisje
Ik drink geen alcohol.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan drink je toch lekker geen alcohol, pussy.
Wat weinig foksters zeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het lekkerste fok-meisje
Juist wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan drink je toch lekker geen alcohol, pussy.
Dat dus.quote:
is goed hier heb je de flesquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:41 schreef WillFerrell het volgende:
Gers komt de whisky echt brengen volgens mij.
Nog niet gehad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:41 schreef gers het volgende:
[..]
is goed hier heb je de fles
[ afbeelding ]
nee jij moet voor haar wat regelen want ze weet niet wat ze moet zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:44 schreef reetveter het volgende:
Ik heb voor wd het nummer van Dario geregeld. Nu afwachten of ze hem regelt.
Waar zei ze datquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee jij moet voor haar wat regelen want ze weet niet wat ze moet zeggen
wat drink jij dan ?quote:
Jij smste dat je wat kon regelen, douchebag.quote:
meisjes die whiskey drinkenquote:
Gast kom op manG. JD.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken Johnny Walker Black of Green.
Lukt ook wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij smste dat je wat kon regelen, douchebag.
Wat dan, wat ga je regelen, want daar heb ik geen antwoord meer op gehad.quote:
Heeft papa. En een black. En een red. En een green. Omdat baas.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Mozy het volgende:
Ik wil een keertje wat Johnny Walker Blue Label flessen kopen, gewoon voor de heb.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch eens niet zo over mijn boy.
Da's Amerikaans, dat moet je niet hebben.quote:
Ik wil er natuurlijk ook eentje van elke kleur, en dan ga ik blauw niet overslaan omdat die duurder is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft papa. En een black. En een red. En een green. Omdat baas.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Het alcoholverbod is een van de maatregelen waarmee burgemeester Ahmed Aboutaleb rellen wil voorkomen. Tussen twee uur 's middags en middernacht mag er niet worden geschonken in het centrum van Rotterdam en het gebied in deelgemeente Feijenoord rond voetbalstadion de Kuip.
Dat ja, Green vind ik al duur zat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:49 schreef Mozy het volgende:
Ik wil een keertje wat Johnny Walker Blue Label flessen kopen, gewoon voor de heb.
Het lijkt me gewoon leuk om een kast vol te hebben met allemaal verschillende soorten Wiskey en Wodka enzo, ik drink er niet van. Maar het lijkt me leuk om te verzamelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat ja, Green vind ik al duur zat.
Black en Red heeft iedereen en is voor de mix.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zijn die lekker ik krijg altijd het idee dat johnny walker cola whiskey isquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken Johnny Walker Black of Green.
Zo een kistje met alle Johnny's opgesteld. Boh, die staat in het café bij ons. Dat moet ik gewoon een keer zien te regelen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon leuk om een kast vol te hebben met allemaal verschillende soorten Wiskey en Wodka enzo, ik drink er niet van. Maar het lijkt me leuk om te verzamelen.
Ja inderdaadquote:
De Black en Red ja. De Green niet. Black drink ik wel puur, omdat Green niet goedkoop is. Maar boh, Green is zo lekker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:52 schreef gers het volgende:
[..]
zijn die lekker ik krijg altijd het idee dat johnny walker cola whiskey is
Dat dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo een kistje met alle Johnny's opgesteld. Boh, die staat in het café bij ons. Dat moet ik gewoon een keer zien te regelen.
Ik vorige week nog, een of andere fles die iemand uit polen had meegenomen. Bahquote:
Poolse whisky?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vorige week nog, een of andere fles die iemand uit polen had meegenomen. Bah
Hehe, nicequote:Op donderdag 6 mei 2010 00:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een heel biertje opgedronken.
Ik vind het en niet lekker, behalve als het heel warm is, en het is slimmer voor mij om het sowieso niet te drinken.quote:
een Blue Label is 180 euro.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk even bij de slijter kijken hoe duur dat is.
Oh, ik dacht boven de ¤200. Maar ik wil natuurlijk ook zo een fancy kistje er bij, niet zo een triplex geval.quote:
valt toch wel mee voor een fles 35 euroquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Black en Red ja. De Green niet. Black drink ik wel puur, omdat Green niet goedkoop is. Maar boh, Green is zo lekker.
Ja, maar dat zie ik met mijn huidige budget nog niet snel gebeuren. Een eigen vat kopen lijkt mij trouwens ook donders mooi. Alleen ik ben de enige whisky drinker binnen de groep. De anderen drinken bier en er is er één die cognac drinkt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:58 schreef Mozy het volgende:
Stel je mocht een set bemachtigen, maak er dan wel pics van.
Wat, voor de Green Label?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:59 schreef gers het volgende:
[..]
valt toch wel mee voor een fles 35 euro![]()
als ik ga stappen dan betaal ik daar 3 euro per glas voor
Ik vind het verzamelen van die shit gewoon geinig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:59 schreef Japsnars het volgende:
'Mozy, waaarom zo op whiskey geilen als je geeneens bier drinkt
jaquote:
Gvd, hoe weinig krijg je dan, ik betaal voor Green Label puur voor een vinger dik ¤5,- in me stamkroeg. En dan word ik ook nog gematst ook.quote:
besloten kroegquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, hoe weinig krijg je dan, ik betaal voor Green Label puur voor een vinger dik ¤5,- in me stamkroeg. En dan word ik ook nog gematst ook.
Beter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:04 schreef gers het volgende:
[..]
besloten kroeg![]()
normale whiskey kost 1,20
Green Label.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:06 schreef gers het volgende:
maar welke whiskey zal ik eens voor mezelf kopenmax 40 euro
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het verzamelen van die shit gewoon geinig.
Van een vriend. Die moest er afgelopen maandag tegen. Hij weet het zelf niet though maar ik had zijn mobiel de hele avond en zag het nrquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
is sulejmani een vriend van je of heb je zijn nr van een vriend?
Ik visualiseer me nu een whisky drinkende Crack met Miley samen in één bed en ik ben er bij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, je ziet der gezicht niet zo goed
Heel veel whisky?quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik visualiseer me nu een whisky drinkende Crack met Miley samen in één bed en ik ben er bij.
Wil jij met me afspreken in een hotel danGz?quote:
Ik ben niet het ondwerp hier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij met me afspreken in een hotel danGz?
Geef, dan bel ik hem op om hem uit te lachen. Zelfs niet met het beloften team kampioen kunnen wordenquote:
Ja, dat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef, dan bel ik hem op om hem uit te lachen. Zelfs niet met het beloften team kampioen kunnen worden
Een leraar van mij zei ooit dat je niet beter slaapt door alcohol, maar dat je alleen sneller in slaapt valt maar dan dus wel kutter slaapt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook nog wat. Bohohoh, ik ga zo goed slapen straks.
Dat klopt wel, maar de alcohol is niet het punt dat ik straks lekker slaap.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een leraar van mij zei ooit dat je niet beter slaapt door alcohol, maar dat je alleen sneller in slaapt valt maar dan dus wel kutter slaapt.
Volgens mij klopt dat niet.
jaquote:
Ik slaap altijd heel goed andersquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar de alcohol is niet het punt dat ik straks lekker slaap.
Die visualisatie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik slaap altijd heel goed anders.
Wat is het dan waardoor je lekker gaat slapen?
Beter doe je niet zo stoer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef, dan bel ik hem op om hem uit te lachen. Zelfs niet met het beloften team kampioen kunnen worden
kom je wel morgen op studio sportquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik doe het echt.quote:
Ik zou het niet doen.quote:
Zeg meneer Kesler, oprotten aub.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
Zei ik eerder nog kaarten te hebben voor de kwartfinale en NL - Kameroen, inmiddels ook tickets voor de 8e finales, ITA - PAR en FRA - URU.
Die ga ik de 24e waarschijnlijk ook nog meeten. Net zoals de rest van de KNVB bobo's.quote:
Bitchslap die Twente mongol dan even voor mij. Dan heb je echt mij voor eeuwig achter je staan, mits bewegende fotografische content.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ga ik de 24e waarschijnlijk ook nog meeten. Net zoals de rest van de KNVB bobo's.
je bedoelt de knJbquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ga ik de 24e waarschijnlijk ook nog meeten. Net zoals de rest van de KNVB bobo's.
Dan mis ik de wedstrijd gok ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:13 schreef WillFerrell het volgende:
Kom op Ludo, ik wil de bevestiging, dan kan ik slapen.
Ik denk dat er redelijk wat security aanwezig is dag..quote:
Boeiend, ik ben je eeuwig dankbaar. Ik heb mijn kans gemist in 2005.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat er redelijk wat security aanwezig is dag..
Warum nicht?quote:
hij ging anoniem door peking rijden door middel van een convoy van 50 autos met noord korease vlaggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft de roelerendste pinda nu weer gedaan?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:20 schreef gers het volgende:
[..]
hij ging anoniem door peking rijden door middel van een convoy van 50 autos met noord korease vlaggen
MAAR HIJ WAS ER NIET HOORquote:
Die kankertukker,quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:20 schreef gers het volgende:
[..]
hij ging anoniem door peking rijden door middel van een convoy van 50 autos met noord korease vlaggen
Ik zou tera patrick aanraden, maar goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:23 schreef WillFerrell het volgende:
En nu ga ik pitten met mijn fantasie over Crackje die een trio doet met Miley en mij. Kusjes en piece out.
Straciatella.quote:
Zwart is gay. Echt. Zo turkse hollywood gang.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:32 schreef Japsnars het volgende:
Welke
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mouzur (dude), Devin (dude) en ik (dude) zeggen die zwarte
WD (chick), Maartje (chick) en skylark (dude) zeggen die grijze
Grijze.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:32 schreef Japsnars het volgende:
Welke
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=1804&model=Maremmaquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:43 schreef Fascination het volgende:
http://www.tommyhilfiger.nl/on/demandware.store/Sites-NL-Site/nl_NL/Product-Show?styleCode=FW5SA01474&colorCode=762?utm_source=criteo&utm_medium=retarg&wt_mc=nl.retarg.criteo._._._
Ik vind deze zo mooi, he. Maar veul te duur.
Nah, niet echt. De goedkoperen zijn vaak te lomp.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:44 schreef Maisnon het volgende:
Je kan vast iets vergelijkbaars vinden goedkoper, vooral omdat dat zo iets is met weinig... ehm, aanwezigheid zeg maar
Even laat, hier doen ze niet aan zomer- en wintertijd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is het daar nou even laat als hier ofniet
Wtf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=1804&model=Maremma
Duur. uggs. en ik wil ze.
Sophisticated.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ons wel. WTF IS THIS SHIT!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:47 schreef Japsnars het volgende:
Mijn e-pashokje geeft mij eigenlijk geen nieuwe inzichten:
[ afbeelding ]!
quote:
Wat een kleurencombinatie.quote:
Zwartquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:47 schreef Japsnars het volgende:
Mijn e-pashokje geeft mij eigenlijk geen nieuwe inzichten:
[ afbeelding ]!
Lijkt op Birkenstocks, die kan ik tegen de inkoopprijs krijgen via mijn vaders werk. Incase anyone's interested.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=1804&model=Maremma
Duur. uggs. en ik wil ze.
quote:
Nee, daar loop je heel fijn op hoor!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Voor mensen met koude hakken.
Goed argument.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:54 schreef Japsnars het volgende:
Omdat ik een bleekscheet ben, en zwart daar veel meer tegen afsteekt; ga ik gewoon voor grijs
Verstandige keuze mien jungske.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:54 schreef Japsnars het volgende:
Omdat ik een bleekscheet ben, en zwart daar veel meer tegen afsteekt; ga ik gewoon voor grijs
Heb ik al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lijkt op Birkenstocks, die kan ik tegen de inkoopprijs krijgen via mijn vaders werk. Incase anyone's interested.
Meteen genoeg reden om hier thuis de zonnenbank weer in elkaar te schroevenquote:
Okéé.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef Fascination het volgende:
4EBE, de slipknot luisterende gothic kiest voor zwart, hoe verrassend.
Ik heb al moeite om de juiste schoenmaat te vinden, omdat dit per paar schoenen kan verschillen binnen Nederlandquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Maar nu is het probleem de maat
[ afbeelding ]
Die omtrekken die ze erbij hebben staan kloppen voor geen zak dus meten heeft geen nut.
Hier in europa heb ik altijd large en laatst bij de America Today ook XL..
Ga alsjeblieft niet voor super zonnebankbruinquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meteen genoeg reden om hier thuis de zonnenbank weer in elkaar te schroeven![]()
welke site bestel je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Maar nu is het probleem de maat
[ afbeelding ]
Die omtrekken die ze erbij hebben staan kloppen voor geen zak dus meten heeft geen nut.
Hier in europa heb ik altijd large en laatst bij de America Today ook XL..
Ik volgde eens een gesprek in de trein tussen twee pubermeisje. "Ik zou zo graag een zonnebank op m'n kamer willen hebben, dan ga ik er elke dag onder."quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet voor super zonnebankbruin
www.jiniy.comquote:
Ik ben british-bleek en ik word in de zon ook amper bruin. één of twee keer eronder en ik krijg een natuurlijk kleurtje. Nu heb ik juist een onnatuurlijk bleke kleurquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet voor super zonnebankbruin
Ik moest zo hard lachenquote:
Krijg je onder de zonnebank een natuurlijk kleurtje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben british-bleek en ik word in de zon ook amper bruin. één of twee keer eronder en ik krijg een natuurlijk kleurtje. Nu heb ik juist een onnatuurlijk bleke kleur
Had je om leverkanker ook moeten lachen?quote:
Nee,quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had je om leverkanker ook moeten lachen?
quote:
Geen idee, heb er zelf nog nooit onder gelegen maar volgens mij krijg je wel een prima kleur.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je onder de zonnebank een natuurlijk kleurtje?![]()
Ik heb hier ook een bleke rondlopen, die geeft zowat licht in het donker
Dat zou het mooie ook zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee,
want dat zou nergens op slaan als het gesprek over zonnebanken gaat.
Onverwachte gespreksonderwerpen wendingenquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:20 schreef wolvendagen het volgende:
En nu ga ik slapen. Kusje voor rv, die toch al weg is.
Ik weet genoegquote:(Asien)M -> S(Europa)
(Asien)L -> M(Europa)
(Asien)XL ->L(Europa)
(Asien)XXL ->XL(Europa)
quote:
Oke voor jullie ook. En voor 4ebe. Maar rv krijgt er een waarbij ik mijn tong in zijn keel stop.quote:
Trustenquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:21 schreef Fascination het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, kusjes voor iedereen behalve wd.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:21 schreef Fascination het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, kusjes voor iedereen behalve wd.
* Wieeejquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Oke voor jullie ook. En voor 4ebe. Maar rv krijgt er een waarbij ik mijn tong in zijn keel stop.
Meh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zou tera patrick aanraden, maar goed
Zwart, grijs ziet er niet uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:32 schreef Japsnars het volgende:
Welke
Als je er niet al te vaak ondergaat, ja. Ik gebruik het om mij een beetje te helpen met zonnen, aangezien ik niet een paar uur in de tuin ga liggen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je onder de zonnebank een natuurlijk kleurtje?![]()
Ik heb hier ook een bleke rondlopen, die geeft zowat licht in het donker
Ja ik had het gezien. Mongool.quote:
Kanker, wat een aap.quote:
quote:
Maar hij heeft wel een leven Otis.quote:
Nu je het zegt ja, die staat er gewoon op te wachten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Trouwens Bragi, in dat filmpje van je. Kijk op 1:00 min. Die De Rossi echt zo van "Kanker, gaat die mongool vam een Totti wéér achterlijk doen"
Haha, ja, had ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Trouwens Bragi, in dat filmpje van je. Kijk op 1:00 min. Die De Rossi echt zo van "Kanker, gaat die mongool vam een Totti wéér achterlijk doen"
Hij doet een beetje zo van:quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, die staat er gewoon op te wachten.
F5en op een naamquote:
Ik moet nu nog steeds lachen om De Rossi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij doet een beetje zo van:
[ afbeelding ]
Het is net een soort rotpuber.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
F5en op een naam
Sowieso zoeken naar je naam
Anderen laten zoeken naar je naam
In de SC komen terwijl dat niet mocht
Sowieso kindslaven inhuren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
F5en op een naam
Sowieso zoeken naar je naam
Anderen laten zoeken naar je naam
In de SC komen terwijl dat niet mocht
Ik heb ze nog wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, mijn ouders hebben de Sligro en Makropas meegenomen naar Zweden en mijn maat heeft hetzelfde probleem dat er geen pasjes zijn. Ik moet bbq-fleisch hebben.
Heus niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Chai, ik heb je gespot gister volgens Mozy.
Ga jij je ook aanmelden in Juni?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, mijn ouders hebben de Sligro en Makropas meegenomen naar Zweden en mijn maat heeft hetzelfde probleem dat er geen pasjes zijn. Ik moet bbq-fleisch hebben.
Zeg, ninja edit, 4 mei was je ook aan het spelen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:45 schreef Mozy het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-bevrijdingsdag.html
5 mei was gezellig met de band.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij je ook aanmelden in Juni?
http://cupidtino.com/
Ik zag pas na een paar seconde dat er bevrijdingsdag stondquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zeg, ninja edit, 4 mei was je ook aan het spelen?
Ik heb denk ik al een Sligro-pas geregeld. Maar het probleem is, die maat's vader heeft de pas en die is bakker. Die ligt nu te maffen en als je die wakker maakt tijdens zijn schoonmaakslaap heb je de shit aan de knikker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef Mozy het volgende:
WillFerrel, strap er niet in. Chai is net zoals dat ene meisje die jij de hele tijd rond moest rijden!
ZE GAAT MISBRUIK VAN JE MAKEN EN JE KWETSEN!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zag pas na een paar seconde dat er bevrijdingsdag stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |