Ik ben eigenlijk kankerlief maar dat weten jullie al door alwetende Allure.quote:
Check Sky ongesteld zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk kankerlief maar dat weten jullie al door alwetende Allure.
Ja, dat is er.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Weten jullie of de NS een ander schema heeft vandaag? Anders hebben we een probleem.
Ze rijden met een zaterdagschema, en sommige treinen rijden niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Weten jullie of de NS een ander schema heeft vandaag? Anders hebben we een probleem.
quote:
haha screwedquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:20 schreef ynuhh het volgende:
Bedankt. Op zaterdag gaat de laatste trein naar Amersfoort om 23:49..... Zucht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze rijden met een zaterdagschema, en sommige treinen rijden niet.
hoezoquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bedankt. Op zaterdag gaat de laatste trein naar Amersfoort om 23:49..... Zucht.
Gelukkig is ie te vertrouwenquote:
Da's allemaal op. Ik heb zelfs een Zipfer biertje gedronken dat nog van de herfstvakantie was.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's allemaal op. Ik heb zelfs een Zipfer biertje gedronken dat nog van de herfstvakantie was.
ga dan in de stad zuipenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's allemaal op. Ik heb zelfs een Zipfer biertje gedronken dat nog van de herfstvakantie was.
Dat heb ik nog uit Oostenrijk meegenomen.quote:
Ik woon in een durp en ik kom net bij het café vandaan. Afgezien van mijn maat en ik, was er geen hond in mijn stamcafé.quote:
quote:
ga dan desnoods over op sterke drankquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heb ik nog uit Oostenrijk meegenomen.
[..]
Ik woon in een durp en ik kom net bij het café vandaan. Afgezien van mijn maat en ik, was er geen hond in mijn stamcafé.
Ik zal aan je denken als ik me vannacht nog een keertje omdraaiquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bedankt. Op zaterdag gaat de laatste trein naar Amersfoort om 23:49..... Zucht.
maisnon natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het lekkerste fok-meisje
En, op wie hebben we gestemd, mensen?
quote:
IK bedenk me, maar niet Maisnon, die lijkt op m'n ex.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het lekkerste fok-meisje
Ik drink geen alcohol.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan drink je toch lekker geen alcohol, pussy.
Wat weinig foksters zeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het lekkerste fok-meisje
Juist wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan drink je toch lekker geen alcohol, pussy.
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |