Kanker, wat een aap.quote:
quote:
Maar hij heeft wel een leven Otis.quote:
Nu je het zegt ja, die staat er gewoon op te wachten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Trouwens Bragi, in dat filmpje van je. Kijk op 1:00 min. Die De Rossi echt zo van "Kanker, gaat die mongool vam een Totti wéér achterlijk doen"
Haha, ja, had ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Trouwens Bragi, in dat filmpje van je. Kijk op 1:00 min. Die De Rossi echt zo van "Kanker, gaat die mongool vam een Totti wéér achterlijk doen"
Hij doet een beetje zo van:quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, die staat er gewoon op te wachten.
F5en op een naamquote:
Ik moet nu nog steeds lachen om De Rossi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij doet een beetje zo van:
[ afbeelding ]
Het is net een soort rotpuber.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
F5en op een naam
Sowieso zoeken naar je naam
Anderen laten zoeken naar je naam
In de SC komen terwijl dat niet mocht
Sowieso kindslaven inhuren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
F5en op een naam
Sowieso zoeken naar je naam
Anderen laten zoeken naar je naam
In de SC komen terwijl dat niet mocht
Ik heb ze nog wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, mijn ouders hebben de Sligro en Makropas meegenomen naar Zweden en mijn maat heeft hetzelfde probleem dat er geen pasjes zijn. Ik moet bbq-fleisch hebben.
Heus niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Chai, ik heb je gespot gister volgens Mozy.
Ga jij je ook aanmelden in Juni?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, mijn ouders hebben de Sligro en Makropas meegenomen naar Zweden en mijn maat heeft hetzelfde probleem dat er geen pasjes zijn. Ik moet bbq-fleisch hebben.
Zeg, ninja edit, 4 mei was je ook aan het spelen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:45 schreef Mozy het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-bevrijdingsdag.html
5 mei was gezellig met de band.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij je ook aanmelden in Juni?
http://cupidtino.com/
Ik zag pas na een paar seconde dat er bevrijdingsdag stondquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zeg, ninja edit, 4 mei was je ook aan het spelen?
Ik heb denk ik al een Sligro-pas geregeld. Maar het probleem is, die maat's vader heeft de pas en die is bakker. Die ligt nu te maffen en als je die wakker maakt tijdens zijn schoonmaakslaap heb je de shit aan de knikker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef Mozy het volgende:
WillFerrel, strap er niet in. Chai is net zoals dat ene meisje die jij de hele tijd rond moest rijden!
ZE GAAT MISBRUIK VAN JE MAKEN EN JE KWETSEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |