jup.. maar wat een drukte toen Guus Meeuwis moest spelen.. Absurd gewoon...quote:
wat rijmt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef DeLuna het volgende:
Dat rijmt!
oh wachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef DeLuna het volgende:
Dat rijmt!
Ben ik verdorie wéér te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik ben ook nog maar 17 hoor.
Geode votoquote:
nu is mijn browser op mijn iPod verneuktquote:
Tof toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nu is mijn browser op mijn iPod verneukt
daarvoor is de mobiele versie van Fok!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof wij er om vragen dat je met je iPod op FOK! gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WIEHIEHIEHEIHEIHEIHquote:
WIEHOEHOEHOEHEOHEOHEOHEOHEOEHEOquote:
de nieuwe iPhone is echt mooooiquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil een nieuwe telefooooooon
Wat is nou niet overdreven duur van Apple?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef tubacloud het volgende:
[..]
de nieuwe iPhone is echt mooooi, alleen die zal wel erg duur worden
Zijn er al plaatjes van? Met een abbo valt dat wel mee toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Is ie al bekendgemaakt dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wel een vooruitgang.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef tubacloud het volgende:
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/12046
daar staat een plaatje bij
is blijkbaar een prototype
Raar verhaalquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef tubacloud het volgende:
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/12046
daar staat een plaatje bij
is blijkbaar een prototype
idd, vast een of andere setup van Apple voor reclamequote:
Mja, ik twijfel tussen HTC en iPhone.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
idd, vast een of andere setup van Apple voor reclame
HTC Desirequote:
Hij wilt rellen met je!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
HTC Desire
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Bereik van T-mobile.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Een leuke frysk!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat lullig nou. Heb je ook geen leuke vriendin voor 'm?
Misschien loopt er nog wel wat rond hier? Bepaalde eisen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat lullig nou. Heb je ook geen leuke vriendin voor 'm?
Moet om kunnen gaan met een groentje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien loopt er nog wel wat rond hier? Bepaalde eisen?
18 jarige jongen, 1.80 lang, krullenkop en een groentje/broekie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal eens een enquete houden hier.
En ik heb een nieuwe hoed en pak.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal eens een enquete houden hier.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Die heeft z'n handen aan vol met het proberen het meisje zover te krijgen dat ze hem zoent.
Dat trekt de breezahsletjes welquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus geef 'm eerst maar een naïeve breezer.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Die heeft z'n handen aan vol met het proberen het meisje zover te krijgen dat ze hem zoent.
Dankjewel, het gaat goed met hem.quote:
Ajax speelt in de Kuipquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
hihi, ik ga morgen Ajax tegen Feijenoord kijken in de Arena.Ik weet zeker dat Ajax gaat winnen.
En dus?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, doen ze dat weer? Da's wel tof. Deden ze afgelopen weekend ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, nou en?
http://www.amsterdamarena.nl/evenementen/438/
Daar was ik toen ook bijquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, doen ze dat weer? Da's wel tof. Deden ze afgelopen weekend ook.
Ja, kut Twentequote:
Dat dus.quote:
Dat zou wel kut zijn..quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had je nu een blaasontsteking gehad met een beetje pech.
Die inhaalrace van Ajaxquote:
Was het maar kut.quote:
Het was inderdaad een prachtige wedstrijd. We hadden NEC gewoon dik ingemaakt. Alleen toen die tukkers in het laatste kwartier nog een doelpunt scoorden was het helaas voorbijquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die inhaalrace van Ajax. Aantal goals van Ajax
.
Zakelijk kutvoetbal van Twente. Net zo'n zeikteam als PSV. Alleen psv is dit jaar zichzelf tegengekomen
.
Ja, dat zei ik gisteravond toch al.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wou jij nog dat ik jou dingen vertelde?
[..]
Liever niet.
Het begon al met die rode kaart. Die onnodig was.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was inderdaad een prachtige wedstrijd. We hadden NEC gewoon dik ingemaakt. Alleen toen die tukkers in het laatste kwartier nog een doelpunt scoorden was het helaas voorbij
quote:
Don't say anything if you like it.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
....
Wat moet ik hier nu weer op zeggen
quote:
Van de auto?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef Hyman het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis, en mn band is lek.
Hoe dat dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef Hyman het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis, en mn band is lek.
Mijn rubbers scheuren ook meestal.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kan toch ook een scheur zijn? Mijn banden scheuren meestal
Oh, ja ik dacht ook van je autoquote:
En hoe heten ze?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Stiekem lopen er al 3 kinderen van me rond.
Ik dacht; Sjonnie, Hennie, en Marcelinho.quote:
Eigenlijk Patricia, Samantha en Melvin.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht; Sjonnie, Hennie, en Marcelinho.
Jannie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Volgende is Sjon? Of Storm, Bikkel of ehh...
Dat is andersom toch precies 'tzelfdequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat je als moeder niet weet wie de vader is tot daar aan toe
Weet ik veel man.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Hoe weet je anders dat dat kind van jou is.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, duh. Daarom heb ik ook geen Friese naam
Single vriendinnen zoekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
IK VERVEEL ME
ik wou dat ik er een hadquote:
Zij kan geen jongen/man bij haar houden, dus ik dacht, misschien lukt het deze keer welquote:
Hoezo nket?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zij kan geen jongen/man bij haar houden, dus ik dacht, misschien lukt het deze keer wel
En hoezo kan ze dat niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zij kan geen jongen/man bij haar houden, dus ik dacht, misschien lukt het deze keer wel
Die vorige was 35. En die daarvoor 29. En daarvoor allerlei andere scharrels van boven de 30.quote:
23 <>29 kan op zich best.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vorige was 35. En die daarvoor 29. En daarvoor allerlei andere scharrels van boven de 30.En ze waren allemaal kaal
Accent en kijk-mij-alles-zijn-houding.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
En ze wonen allemaal in Amsterdam en omstreken.
Ja ik houd mijn bos krullen liever. Helemaal met mijn nieuwe hoedquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die vorige was 35. En die daarvoor 29. En daarvoor allerlei andere scharrels van boven de 30.En ze waren allemaal kaal
pics?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een hoed, like wtf?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik houd mijn bos krullen liever. Helemaal met mijn nieuwe hoed
Laat ik dat maar niet doen. En dat wil je ook niet denk ik.quote:
Gala. Maar hij staat me zo goed dat ik 'm vaker opdoe 14.gifquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Een hoed Rik, een fucking hoed. Waar ben jij met je gedachten geweest toen je die kocht?
Pics van die hoed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Een hoed Rik, een fucking hoed. Waar ben jij met je gedachten geweest toen je die kocht?
Rik, stop. Ho. Stop. Serieus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gala. Maar hij staat me zo goed dat ik 'm vaker opdoe 14.gif
je maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen. En dat wil je ook niet denk ik.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gala. Maar hij staat me zo goed dat ik 'm vaker opdoe 14.gif
quote:
quote:
Kan je nagaan hoeveel je er krijgt als je nog een keer in pak loopt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik een aantal meisjes heb gehad, terwijl ik 1x in pak heb gelopen.
Het mooie is dat maar 1 van de 9 mij in pak heeft gezien en die had ik al voor ik in pak heb gelopen, dus lul niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel je er krijgt als je nog een keer in pak loopt.
Dat was een grapje. Maar het is echt bewezen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Het mooie is dat maar 1 van de 9 mij in pak heeft gezien en die had ik al voor ik in pak heb gelopen, dus lul niet.
Hebben de vrouwen toch mooi pech, ik ga niet regelmatig in pak lopen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Maar het is echt bewezen!
Golddiggers misschien, maar lang niet allemaal geilen op die lelijke saaie pakken. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Maar het is echt bewezen!
Als dat voor je baan moet is het toch mooi meegenomenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen toch mooi pech, ik ga niet regelmatig in pak lopen.
Karin van Dijkquote:
quote:
Ik doe m'n spijkerbroek al uit als ik thuis kom, volgens mij kleed ik me in de auto dan al uit als ik in pak moet lopen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als dat voor je baan moet is het toch mooi meegenomen
nu staat in alle quotes het plaatje nogquote:
Dacht ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik begrijp nu waarom ze mannen niet bij haar kan houden
bedankt voor de opheldering!
Ja maar dat valt minder op.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nu staat in alle quotes het plaatje nog
Krijg ik nu een privacyschedingszaak aan m'n broekquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je leest mijn gedachten. Wil je dat niet meer doen, je tast mijn privacy aan.
Zo leuk om te volgen hoe dom ze is. Zij is ook diegene met die 1000 tweets waar ik het over had vanochtendquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo leuk om te volgen hoe dom ze is. Zij is ook diegene met die 1000 tweets waar ik het over had vanochtend
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo leuk om te volgen hoe dom ze is. Zij is ook diegene met die 1000 tweets waar ik het over had vanochtend
Misschien kunnen we iets schikken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Krijg ik nu een privacyschedingszaak aan m'n broek?
Ik ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En ze heeft haar twitter nog minder lang dan ik.
heeft ze een leven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik rook nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik heb last van de rook van je sigaret.
Dus nu staan we quite(schrijf je dat zo?)
Is ze ook! Echt iedere keer probeer ik het weer, maar ik vind haar steeds weer domquote:
quote:Nanda
Als ik zoveel onzin zou twitteren had ik allang 1000 tweets gehad.
quote:en dan is dit mijn 1000ste tweet!!! Feestje komt later wel, heb nu geen drank en personen in huis.. alleen een kat en wat dubbelfris
doe je trouwens aan wedstrijdzwemmen?quote:
*Plons!*quote:
Ja, daar ken ik haar ook van.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef tubacloud het volgende:
[..]
doe je trouwens aan wedstrijdzwemmen?![]()
(/sillyquestion)
Ik heb het 7 jaar gedaan, en toen vond ik het wel genoegquote:
Sommige mensen zijn ook zó domquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
*Plons!*
Ik heb ook een vriend, die kent haar ook. We hebben altijd de grootste lol. Ik heb zelfs haar rekeningnummer want die had ze een keer in een krabbel bij iemand anders achtergelaten
Ik kan er geen genoeg van krijgen eigenlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik heb het 7 jaar gedaan, en toen vond ik het wel genoeg
Vandaag bij de mcdonalds staan lachen om een oud vies wijf. Na 27 pogingen de pas erdoor te halen lukte het. Toen: waar is de 3?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook zó dom
Ach, ik weet van sommigen hun pincode en wachtwoorden.
Ach, valt toch hooguit 3 euro van te stelen dusjaquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vandaag bij de mcdonalds staan lachen om een oud vies wijf. Na 27 pogingen de pas erdoor te halen lukte het. Toen: waar is de 3?En toen mompelde ze tijdens het intikken de rest vam haar code
heb je al veel medailles?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan er geen genoeg van krijgen eigenlijk![]()
Ik doe het al 9 jaar
Geef ze aan arme kinderen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
heb je al veel medailles?![]()
ik heb er hier nog 25 liggen, waar ik eigenlijk vrij weinig meer mee doe, ze liggen een beetje weg te roesten in mijn lamoet ik maar eens opbergen
Euh, 135 geloof ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
heb je al veel medailles?![]()
ik heb er hier nog 25 liggen, waar ik eigenlijk vrij weinig meer mee doe, ze liggen een beetje weg te roesten in mijn lamoet ik maar eens opbergen
Truequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, valt toch hooguit 3 euro van te stelen dusja
wil ze denk ik toch wel bewaren voor laterquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Euh, 135 geloof ik![]()
Ik heb alle lintjes er af gehaald en in een boek gestopt. Ik heb ook nog 4 bekers maar die staan een beetje in de weg soms.
Maar je bent dus steenrijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Euh, 135 geloof ik![]()
Ik heb alle lintjes er af gehaald en in een boek gestopt. Ik heb ook nog 4 bekers maar die staan een beetje in de weg soms.
Wat is er mis met 2 ijsjes pinnen. Ik pin eigenlijk altijdquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
TrueZe pinde 2 ijsjes bij de mc
ze vroeg zelfs eerst hoe duur het was, dus ik denk dat ze niet meer dan 20 euro had ofzo
Ik doe 99% cash. Klasgenote vindt het erg met meer dan 4 tientjes over straat te gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2 ijsjes pinnen. Ik pin eigenlijk altijd
quote:
Ik pin ook nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik doe 99% cash. Klasgenote vindt het erg met meer dan 4 tientjes over straat te gaan.
ik heb eigenlijk nooit contant geld bij, behalve als ik zin heb om op school te tafelvoetballenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik doe 99% cash. Klasgenote vindt het erg met meer dan 4 tientjes over straat te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |