Zou dat mss door de muziek komen, slimpie?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef Cyan het volgende:
Het leek wel alsof ik naar ER of Het Streekziekenhuis zat te kijken i.p.v het Blok.
Echt he! Die muziek is zo goed in deze afleveringquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef Stansfield het volgende:
haha die muziek van frans bauer ook toen de ouders van martine langskwamen. Ik kwam niet meer bij.
Je krijgt wel reclame, alleen niet zoveel (helemaal niks als je adblock gebruikt)quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie nog even wil smullen, hier kun je 'm terugzien (en nog wel lekker zónder reclame):
http://www.net5.nl/web/show/id=890290/langid=43
Het is het switchen van frans bauwer naar medisch centrum west wat het 'm deed. Goed gekniptquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef Stansfield het volgende:
haha die muziek van frans bauer ook toen de ouders van martine langskwamen. Ik kwam niet meer bij.
Nou... 20 seconden misschien, is toch niet te vergelijken met op TV?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je krijgt wel reclame, alleen niet zoveel (helemaal niks als je adblock gebruikt)
Zagen de cameramensen dat ook niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
Slijptol van 30cm lang, en hem bij de kop vasthouden
Moet zo iemand niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen?
Neu, kon je bijna niet zien in dat hoekjequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:45 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Zagen de cameramensen dat ook niet?
Het was natuurlijk niet heel erg nu maar voor hetzelfde geld was zn halve hand eraf!
Kijk maar naar de foto's hierboven. De 2e is net ervoor, zie je de zaag zitten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:45 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Zagen de cameramensen dat ook niet?
Het was natuurlijk niet heel erg nu maar voor hetzelfde geld was zn halve hand eraf!
Tevens tvp
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Henk + slijptol = spoedgevalletje Eerste Hulp![]()
Jij: "He, daar hebben we Cloenie!"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:22 schreef Karina het volgende:
Ik ging toenstraks even naar de Giro kijken (finish is vlak bij mij om de hoek), wie denk je dat er naast me staat? Michel de aannemerToevallig. Ik wilde hem bijna gedagzeggen.
Hoezo bijna? Ik zou hem even de hand schuddenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:22 schreef Karina het volgende:
Ik ging toenstraks even naar de Giro kijken (finish is vlak bij mij om de hoek), wie denk je dat er naast me staat? Michel de aannemerToevallig. Ik wilde hem bijna gedagzeggen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:22 schreef Karina het volgende:
Ja, vind het ook leuk dat het nu langere afleveringen zijn!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:30 schreef Beavis het volgende:
[..]
Hoezo bijna? Ik zou hem even de hand schudden
Wel jammer dat er maar 1 uitzending per week is. Ik kijk er iedere keer weer naar uit.
Doel je daarmee op mijn post?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:45 schreef k_man het volgende:
Het blijft me toch altijd verbazen dat er nog steeds mensen denken dat het een klusprogramma is.
Waarom zou het daarom niet doorgaan? Meestal vervallen dan programma's op de publieke omroepen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef Smikke het volgende:
Zeau, ik ben er weer klaar voor. Of vervalt het Blok ivm het ongeluk in Tripoli?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:53 schreef June. het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op opnieuw een klusongeluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |