Ze heeft ze eerst online bekeken. Maar ik ga wel mee, ben je gek. Straks komt ze met stoelen terug met een bloem op de rug of zo.quote:
Dat is haar gebruikersnaam, paddestoeltjequote:Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze gaan altijd met helicopters ja maar die mogen ook niet![]()
Dirkh, waarom noem je haar Paddo?
Ja, stel je voor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze heeft ze eerst online bekeken. Maar ik ga wel mee, ben je gek. Straks komt ze met stoelen terug met een bloem op de rug of zo.
![]()
Daar hoort een overzicht van te staan in MED als ik het wel heb, maar ik kon het ook al niet vinden vanmorgen dus ik heb al even aan de bel getrokken. Komt er aan dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, waar kan ik de uitslagen zien van prijsvragen op de frontpage?
Ik heb er aan een flink aantal mee gedaan laatst, weet ze niet eens allemaal meerquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, stel je voor!
[..]
Daar hoort een overzicht van te staan in MED als ik het wel heb, maar ik kon het ook al niet vinden vanmorgen dus ik heb al even aan de bel getrokken. Komt er aan dus![]()
Welke prijsvraag gaat het je specifiek om?
Om dat te vieren gaan we de 15e tweehonderd keer Shalalie zingen, vind je ook niet?quote:
We kunnen voor de 15-de nog wel wat topics vollullen, 250 keer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Om dat te vieren gaan we de 15e tweehonderd keer Shalalie zingen, vind je ook niet?
Plan! Als jullie nu vrijdagmiddag beginnen zijn jullie zaterdag rond 16.00 uur vast klaar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Om dat te vieren gaan we de 15e tweehonderd keer Shalalie zingen, vind je ook niet?
Zou dat een record zijn? * senesta ziet mogelijkhedenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
JA!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, jij gaat een dagje eerder richting Landall?quote:
SC bundelen en uitbrengen als boek en de een DVD met de Greatest Hits form ESF SC en dan 200 keer hetzelfde liedje, van de nuchter uitvoering tot de dronken uitvoering?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou dat een record zijn? * senesta ziet mogelijkheden
*afmeld.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd opvalend hoeveel onsportiever de mannen zijn hèquote:
Vrijdagmiddag is het niet de 15e he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plan! Als jullie nu vrijdagmiddag beginnen zijn jullie zaterdag rond 16.00 uur vast klaar.
quote:
Wij gaan dan wel een ander deuntje zingen.quote:
Dat zou ook kunnen.....quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
SC bundelen en uitbrengen als boek en de een DVD met de Greatest Hits form ESF SC en dan 200 keer hetzelfde liedje, van de nuchter uitvoering tot de dronken uitvoering?
Als ik dan maar eerst mag redigeren.quote:
Step away from the red liquid!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel als je het over januari of oktober hebt!![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd opvalend hoeveel onsportiever de mannen zijn hè
*draait zich weer om*quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:31 schreef JJH het volgende:
Politie: Blijf weg uit overvol Zwolle
Lekker dan.
Jij gooit nog steeds je hengel uit he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oooh, ik had ook over die post gelezen.
Pisces, wij zien elkaar de 15-de!
Ja maar goed, daar ging het niet over he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel als je het over januari of oktober hebt!![]()
Shiiiiine mag ook, eventueel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij gaan dan wel een ander deuntje zingen.![]()
Tu t'en va...quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar goed, daar ging het niet over he?![]()
[..]
Shiiiiine mag ook, eventueel.
En als je dát ook niet kunt of wilt, dan is Apres Toi de laatste optie.
ElisaB heeft me gisteren telefonisch laten horen dat ze die heel goed onder de knie heeft!
Ja ja, dat zou ik ook zeggen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjips, ik doelde op dat nummer met die mevrouw met die grote jurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |