abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81083443
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Leuk!
Ik ben nu aan het bedenken of ik bij www.barbecue.nl een bbq bestel voor de familie of een gourmet.
We zijn met 10 man (familie uit Spanje). Voordeel is dat het goedkoper is dan uit eten met zn allen.
Het kan hier. De kinderen kunnen in hun eigen bed slapen. EN ze nemen alle troep + afwas weer mee naar huis!
strak plan! ik bookmark die site voor het kraamfeest
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_81083462
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

Weet ik niet. Maar F. wordt zaterdag gedoopt omdat de familie zondagochtend alweer in het vliegtuig terug naar Spanje zit.
goede reden
In welke kerk dan? Op zaterdag dienst? Of gewoon ingelast?
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:03:44 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81083599
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:00 schreef freecell het volgende:

[..]

goede reden
In welke kerk dan? Op zaterdag dienst? Of gewoon ingelast?
Ingelast, doe ze niet moelijk over. We hebben zelfs een pastor die al met pensioen is!. Hij spreekt Spaans en wilde het wel doen.
Welke kerk? De st.Trudokerk, (rk) maar dat zegt jou vast niks.
Eigenlijk zou hij 16 april al zijn gedoopt, maar het ging toen niet door omdat alle vluchten waren gecancelled ivm de aswolk. En aangezien zijn peetouders over moeten vliegen

Overigens zijn wij niet super praktiserend (mijn ouders wel, zij vinden het ook heel fijn dat de kindjes gedoopt zijn/.woden). Maar hier in het zuiden gebeurt het heel vaak, zoals bij F. dat kindjes toch gedoopt worden, ookal gaan de ouders niet elke week naar de kerk. Geef je ze toch wat mee.
Van mij mogen de kindjes ook zelf weten of ze later hun communie willen doet etc.
pi_81083795
Ah, ok
Lastig met die aswolk!
Ik bedoelde inderdaad welke kerkstroming, niet welk gebouw RK zegt mij dan wel weer wat

Wij zijn wel erg praktiserend, maar de jongens mogen als ze de leeftijd hebben (vanaf een jaar of 15) zelf weten of ze zich laten dopen en er mee verder willen. Ik ga ze niet gedwongen onder water duwen
Maar we voeden ze er wél in op
pi_81085243
Rienk ligt in de box en is heerlijk aan het keuvelen
Hij heeft zn nijn (Vicky heeft die voor hem gehaakt) gepakt en ligt er lekker op te sabbelen, tegenaan te praten en oh wat is het toch mooi om te zien
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:49:17 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81085565
Ik wil eigenljk ook wel zo'n gehaakt ding.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:49:35 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81085581
hier ligt er een ook heerlijk te kletsen in de box
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:51:41 #83
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81085660
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
hier ligt er een ook heerlijk te kletsen in de box

Kom je volgende week woensdagmiddag op de koffie/thee/limonade?
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:59:06 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81085962
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:51 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Kom je volgende week woensdagmiddag op de koffie/thee/limonade?
Oh gezellig, maar dan ben ik maar met zn 2en want Eva zit dan op het kdv.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:02:25 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81086091
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Oh gezellig, maar dan ben ik maar met zn 2en want Eva zit dan op het kdv.
Wij zijn dan wel met z'n drieën. Omgekeerde situatie dus . Ik zou het leuk vinden, gewoon afspreken dan maar?
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:09:26 #86
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81086372
Alhoewel, het is ook wel leuk toch, als de meisjes ook samen kunnen spelen . Vrijdagmiddag (volgende week) om een uurtje of 15.30? Dan heb ik S net opgehaald nl.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:20:27 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81086820
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef Groofsken het volgende:
Alhoewel, het is ook wel leuk toch, als de meisjes ook samen kunnen spelen . Vrijdagmiddag (volgende week) om een uurtje of 15.30? Dan heb ik S net opgehaald nl.
even kalenderchecken
jep! 14 mei 15.30 is bij deze gereserveerd
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:24:10 #88
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81086982
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

even kalenderchecken
jep! 14 mei 15.30 is bij deze gereserveerd
Leuk .
pi_81092215
Oh doop Leuk! Wij hopen van Thomas te kunnen laten dopen eind mei. Volgende week dinsdag komt de pastoor langs voor een verkennend gesprek. Dan maar hopen dat er nog ruimte is op zaterdag of zondag En dan moeten we dringend eens uitvogelen wat we precies gaan doen met de familie.
pi_81094038
en weer naar weer een andere afdeling. kinder ic deze keer. want hoewel zijn saturatie ok leek bleek dat dus niet het geval bleek uit zijn co2 waarden in zijn bloed. er werd benadrukt dat we ons niet teveel zorgen moeten maken, er is niets urgents aan de hand, maar ze kunnen daar meer met meer types beademing, en wellicht achterhalen wat nu precies het probleem is aangezien dat toch vrij onduidelijk en niet specifiek is (het en-en-en verhaal)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:10:26 #91
274310 agenda
altijd vol!
pi_81094197
He vervelend simmu, weer een andere afdeling. Hopelijk vinden ze nu een goede manier van beademen.

Wat betreft zuurstof thuis, als je er niet achter staat niet doen. Sterkte !
pi_81094725
Hopelijk krijgen jullie heel binnenkort duidelijkheid. Het lijkt me zo slopend om niet te weten wat nu precies de oorzaak is
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:41:44 #93
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81095163
He Simmu wat naar zeg, hopen dat je snel duidelijk krijgt

Wij zijn net terug van de HA, liep ruim een half uur uit. Dokter heeft haar oortjes bekeken, longetjes geluisterd en darmpjes gevoeld, maar kon niks vinden. Morgen naar de manueel therapeut en 19 mei naar de kinderarts en daar ook aangeven van het huilen en kunnen hun beide dan niks vinden en is het dan nóg zo. Dan moeten we weer terug en gaan we verder kijken....
Dus tot zover weten we de oorzaak van het vele harde erge huilen niet
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81095230
Marlinde Ik had zo gehoopt dat je meer nieuws ging hebben. Hopelijk kan de manueel therapeut een oplossing bieden (ik heb er toch positieve dingen over gelezen ivm het KISS-syndroom )
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:27:28 #95
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81096777
Hee jammer Marlinde!
Het lijkt mij dat de kinderarts je niet terugstuurt naar de huisarts voor het huilen hoor. Ik gok dat hij zelf wel op onderzoek uitgaat.

Tipje: Probeer vanaf nu tot 19 mei eens voor jezelf bij te houden hoe laat Tessa huilt en wat jullie aan het doen waren / net gedaan hadden. Misschien ontdek je een patroon of ontdekt te kinderarts er 1.
Welke wijk woon je eigenlijk? *zwaai uit Nesselande*

Lekkere achtbaan Simmu! Hopelijk gaat het snel beter met je kleine mannetje. Krijgen we binnenkort weer eens foto's van de heertjes en/of hun grote zus?

Spannend allemaal, het dopen/opdragen etc.!
Veel plezier en geluk gewenst alvast! (Of hoor ik nu iets anders te zeggen? )
A grand adventure has begun.
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:30:38 #96
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81096892
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef Keshet het volgende:
Hee jammer Marlinde!
Het lijkt mij dat de kinderarts je niet terugstuurt naar de huisarts voor het huilen hoor. Ik gok dat hij zelf wel op onderzoek uitgaat.

Tipje: Probeer vanaf nu tot 19 mei eens voor jezelf bij te houden hoe laat Tessa huilt en wat jullie aan het doen waren / net gedaan hadden. Misschien ontdek je een patroon of ontdekt te kinderarts er 1.
Welke wijk woon je eigenlijk? *zwaai uit Nesselande*

Lekkere achtbaan Simmu! Hopelijk gaat het snel beter met je kleine mannetje. Krijgen we binnenkort weer eens foto's van de heertjes en/of hun grote zus?

Spannend allemaal, het dopen/opdragen etc.!
Veel plezier en geluk gewenst alvast! (Of hoor ik nu iets anders te zeggen? )
Keshet dat is inderdaad een goed idee om het bij te houden! Ga ik zeker doen!

Wat leuk dat je zo dichtbij woont!!! Wij zijn rondje plas geweest vanmiddag, komen uit zevenkamp Dat vraagt om een meet als teigetje weer lekker thuis is en alles goed gaat en jullie alles op de rails hebben
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:45:39 #97
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81097572
Ja, dan wonen we idd vlak bij elkaar.

Met Teigetje gaat het goed! 2250 gram, mevrouw is dus vervijfvoudigd!

Vandaag is het een spannende dag! Het oefenen met de neusbril gaat omgezet worden in non-stop neusbrillen.
Tot nu toe heeft ze het een paar keer 48 uur volgehouden waarna ze steeds compleet instortte wegens oververmoeidheid.
Nu is er voor een voorzichtige aanpak gekozen; steeds een paar uurtjes erbij, tot we aan de 20 uur non-stop zaten. Daarna ging ze dan weer aan de CPAP voor een uurtje of zes.
Sinds vannacht 3 uur ligt ze weer aan de neusbril en nu is het de bedoeling dat ze niet meer aan de CPAP gaat.
Ik ben zo benieuwd of ze het deze keer aankan.

Als het goed blijft gaan dan blijft ze een paar dagen non-stop neusbrillen en dan gaat 'ie af!

(En als ze niet meer aan de neusbril ligt mag ze vanuit haar warmtebedje ook naar een echt ledikantje en stiekem kijk ik daar erg naar uit!)
A grand adventure has begun.
pi_81104433
Hallo!

Ik geloof dat ik vanaf nu hier mee 'moet' lezen en posten...
Ons mannetje is alweer 8 dagen oud, en wat is er al veel gebeurd sinds z'n geboorte zeg.

Omdat mijn schoonvader is overleden op de dag dat Lars geboren werd, hebben we al tijdens mijn kraamtijd een flinke trip naar Zuid Limburg moeten maken voor de crematie. Best lastig, al die mensen die je tegelijkertijd condoleren en feliciteren.. wat zeg je daar nou op terug?
Ik merk wel dat ik ook nog stikvol hormonen zit.. tranen zitten heel de tijd heel erg hoog. En er zijn heel veel momenten waarop ik het allemaal helemaal niet meer zie zitten... zo'n huilend klein mannetje.. wat moet ik ermee? Ik doe vast vanalles fout...

[/egopost]

Maar als ik dat hier de verhalen van Simmu en Keshet lees, moet ik misschien maar niet zo zeuren... keertje goed slapen lucht misschien al op...
pi_81105111
Och jeetje Shandaly, wat een emotionele rollercoaster moet dat voor jullie zijn geweest zeg... was je schoonvader al langer ziek of onverwachts? En heeft hij Lars nog kunnen zien of wist hij dat hij geboren was? Heftig hoor... Maar desalnietemin: Welkom hier!

Marlinde, rottig dat jullie nu toch weer moeten wachten, maar de tip van Keshet is inderdaad wel heel slim... wellicht kun je dan zelf al een beetje filteren op wat het kan zijn. Hopelijk kunnen jullie er volgende keer achter komen wat er aan de hand is of misschien dat de therapeut morgen al wat kan betekenen.

Simmu, weer veranderd van afdeling, ik heb echt met jullie te doen hoor, lijkt me niet niks.... en een dikke knuffel voor jullie allevijf!

Hier zelf weinig spannends eigenlijk... Minke doet het prima allemaal, hoewel ze soms iets meer wil dan zo nog kan (zoals optrekken tot zitten en staan..., liggen is zooo 2009! ).
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:56:11 #100
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81120036
Keshet , heerlijk om jullie verhalen te lezen. Vervijfvoudigd, mèn . De foto's laatst lieten het ook wel echt goed zien, vind ik.

Mijn zoon kreeg gisteravond om 19.30uur zijn laatste fles, ging om 20.00uur naar bed, en vanochtend werd hij samen met S om 6.30uur pas wakker .

Shandaly, dat klinkt zwaar, vele emoties door elkaar en dan bovenop de vermoeidheid ook nog.

[ Bericht 4% gewijzigd door Groofsken op 07-05-2010 09:11:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')