strak plan! ik bookmark die site voor het kraamfeestquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ben nu aan het bedenken of ik bij www.barbecue.nl een bbq bestel voor de familie of een gourmet.
We zijn met 10 man (familie uit Spanje). Voordeel is dat het goedkoper is dan uit eten met zn allen.
Het kan hier. De kinderen kunnen in hun eigen bed slapen. EN ze nemen alle troep + afwas weer mee naar huis!
goede redenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar F. wordt zaterdag gedoopt omdat de familie zondagochtend alweer in het vliegtuig terug naar Spanje zit.
Ingelast, doe ze niet moelijk over. We hebben zelfs een pastor die al met pensioen is!. Hij spreekt Spaans en wilde het wel doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
goede reden
In welke kerk dan? Op zaterdag dienst? Of gewoon ingelast?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
hier ligt er een ook heerlijk te kletsen in de box
Oh gezellig, maar dan ben ik maar met zn 2en want Eva zit dan op het kdv.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:51 schreef Groofsken het volgende:
[..]
![]()
Kom je volgende week woensdagmiddag op de koffie/thee/limonade?
Wij zijn dan wel met z'n drieën. Omgekeerde situatie dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh gezellig, maar dan ben ik maar met zn 2en want Eva zit dan op het kdv.
even kalendercheckenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef Groofsken het volgende:
Alhoewel, het is ook wel leuk toch, als de meisjes ook samen kunnen spelen. Vrijdagmiddag (volgende week) om een uurtje of 15.30? Dan heb ik S net opgehaald nl.
Leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
even kalenderchecken
jep! 14 mei 15.30 is bij deze gereserveerd
Keshet dat is inderdaad een goed idee om het bij te houden! Ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:27 schreef Keshet het volgende:
Hee jammer Marlinde!
Het lijkt mij dat de kinderarts je niet terugstuurt naar de huisarts voor het huilen hoor. Ik gok dat hij zelf wel op onderzoek uitgaat.
Tipje: Probeer vanaf nu tot 19 mei eens voor jezelf bij te houden hoe laat Tessa huilt en wat jullie aan het doen waren / net gedaan hadden. Misschien ontdek je een patroon of ontdekt te kinderarts er 1.
Welke wijk woon je eigenlijk? *zwaai uit Nesselande*
Lekkere achtbaan Simmu! Hopelijk gaat het snel beter met je kleine mannetje. Krijgen we binnenkort weer eens foto's van de heertjes en/of hun grote zus?
Spannend allemaal, het dopen/opdragen etc.!
Veel plezier en geluk gewenst alvast! (Of hoor ik nu iets anders te zeggen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |