Okey, het is sinds +/- augustus uit met mijn vorige relatie die +/- 5 jaar duurde.
Ik dacht eens lekker te gaan genieten van het vrijgezellen leven en ja dat doe ik.
ik ben 24 jaar, goed uitziend, en heb een vlotte babbel.
Nu is het zo, dat ik het scoren van vrouwen tot een hoger niveau heb getild, ik ben steeds opzoek naar moeilijkere / mooiere prooien die ik met mijn genotsknots kan bedwingen (het liefst tijdens en/of na de 1e date) om ze vervolgens te dumpen om naar de volgende te gaan.
Het is zelfs zo erg dat ik de dames die pretenderen geen sex te hebben op de 1e date, dat ik ze toch verleid sex met mij te hebben

Ik neuk geen lelijkerds, dikkertjes, domme wijven, etc. ik ga voor de mooie/leuke/intelligente dames! En kom ze tegen in:
- Café's (ik spreek ze aan óf ik wordt aangesproken)
- Op het station (ik ga overigens niet met het openbaar vervoer, maar zoek er mijn prooien)
- in de supermarkt
- bij vrienden
Ik heb er sinds augustus zo'n +/- 25-30 meiden gehad

Nu zul je denken wat is mijn klacht? Ik zou eigenlijk best wel gewoon een lieve vriendin willen, maar de vrouwen liggen zo voor het oprapen en ze zijn nog makkelijk ook. Had een leuke meid van 30 leren kennen maar dat bleek geen relatiematerial te zijn. Dus ging ik maar weer door.
Klacht: Vrouwen scoren gaat me te makkelijk af.