quote:Toen kwam die klagen dat wij niet getrouwd waren maar samenwonend.
Nee ben niet homo, heb vriendin. Maar vind vriendin altijd een beetje kinderlijk klinken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS; je hebt het steeds over "je partner". Dat leest alsof je homoseksueel bent.
Als dat zo is, is dat een extra reden voor een godsdienstwaanzinnige om jullie lastig te vallen...
Misschien helpt het als je een paar weken achter elkaar woningaanbiedingen door z'n brievenbus propt. Liefst hutjes ergens op de hei in de BibleBelt.
Rijtjeswoning in krimpen aan de ijssel, toevallig in de wijk waar een hoop gereformeerde wonen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat TS in een 2 onder 1 kap woont of verbouwde boerderij, in de bible belt.
Nunspeet, putten of wat anders?
Zo gaat dat geloof ik in die families. Je gaat pas samenwonen als je getrouwd ben. En neuken voor het huwelijk kan natuurlijk niet. Als ik naar hem kijk zie ik ook een maagdelijk nerd persoon.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:51 schreef Gia het volgende:
Wat mankeert die zoon trouwens, dat hij op zijn 30ste nog thuis woont?
Wie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
Je bent toch toevallig niet buren met Matthijs/Chriss???
Een schizo relifanaat die hier een tijdje de gemoederen vermakelijk bezighield.quote:
En je in essentie net zo laag gedragen als je buurman. Way to go!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gereformeerden.
Maar verder zou ik wel graag een buur zoals TS willen hebben, lekker makkelijk overheen lopen.
mooie tijden, gelukkig heb jij hem ontmaagd en houdt ie zich voorlopig koestquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een schizo relifanaat die hier een tijdje de gemoederen vermakelijk bezighield.
Wat vinden deze buren van die refo's? Gezien zij waarschijnlijk een andere religie erop na houden? Worden zij niet helemaal kriegel van die gast?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:38 schreef davo1979 het volgende:
Naast me woont een gereformeerd stel met nog 1 thuiswonend kind van 30. En aan de andere kant woont een jong gezin van marrokanen met kinderen.
Refo's bemoeien zich niet met Moslims en vice versa omdat de kaders daar duidelijk zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:53 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Wat vinden deze buren van die refo's? Gezien zij waarschijnlijk een andere religie erop na houden? Worden zij niet helemaal kriegel van die gast?
Hm, misschien moet TS dan een keer vage boeddhistische leuzen over saamhorigheid en vredelievendheid gaan prevelen als meneer de refo weer eens langskomt met gezeikquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:01 schreef BertV het volgende:
[..]
Refo's bemoeien zich niet met Moslims en vice versa omdat de kaders daar duidelijk zijn.
Gevoeliger ligt het als je een autochtoon stel naast je hebt wonen, precies even oud als je zoon, samen aan het hokken, heidenen.
Nou zij bemoeien zich nergens mee. Zo goed nederlands spreken ze ook niet, het is meestal een handen en voeten uitleg. Maar het rare is de marrokaanse buurman boort en timmert graag op een zondag en daar word niks van gezegd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:53 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Wat vinden deze buren van die refo's? Gezien zij waarschijnlijk een andere religie erop na houden? Worden zij niet helemaal kriegel van die gast?
Als de TS een autochtoon is dan blijft het een afvallige, iemand die bekeerd moet worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:02 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Hm, misschien moet TS dan een keer vage boeddhistische leuzen over saamhorigheid en vredelievendheid gaan prevelen als meneer de refo weer eens langskomt met gezeik![]()
Dat zijn in zijn ogen barbaren, daar is ie bang van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef davo1979 het volgende:
Nou zij bemoeien zich nergens mee. Zo goed nederlands spreken ze ook niet, het is meestal een handen en voeten uitleg. Maar het rare is de marrokaanse buurman boort en timmert graag op een zondag en daar word niks van gezegd.
Ik ben blank en nederlands. Ik ben van mezelf rooms katholiek. Ik loop er niet mee te koop, ga niet naar de kerk. Omdat ik gewoon niet in sommige dingen geloof en ook niet altijd eens ben met wat de paus verkondigd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef BertV het volgende:
[..]
Als de TS een autochtoon is dan blijft het een afvallige, iemand die bekeerd moet worden.
Ja dat zal vast komen omdat hij over die Marrokaanse buurman niet makkelijk overheen kan lopen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nou zij bemoeien zich nergens mee. Zo goed nederlands spreken ze ook niet, het is meestal een handen en voeten uitleg. Maar het rare is de marrokaanse buurman boort en timmert graag op een zondag en daar word niks van gezegd.
Zondag is juist bij uitstek de dag er voor. Het is zo'n beetje de enige dag dat ik daar dan tijd voor heb. Goed fatsoen vind ik dan weer om niet 8 uur 's ochtends te beginnen, maar te wachten tot laat in de ochtend/vroeg in de middag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:18 schreef fruityloop het volgende:
De algemene norm, zoals ook door de politie wordt gehanteerd bij geluidsoverlast is 's avonds 22.00, en volgens de "goed fatsoen" norm is zondag een dag die je probeert te vermijden als je aan de gang gaat met hogedrukreinigers, stratenmakersmachines etc etc.
Voor ons als 2x40+ uur werkend stel ook, en onze buren doen het even hard als het zo uit komt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zondag is juist bij uitstek de dag er voor. Het is zo'n beetje de enige dag dat ik daar dan tijd voor heb. Goed fatsoen vind ik dan weer om niet 8 uur 's ochtends te beginnen, maar te wachten tot laat in de ochtend/vroeg in de middag.
Het was dan ook maar een aanname; niet bedoeld als belediging.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:31 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nee ben niet homo, heb vriendin. Maar vind vriendin altijd een beetje kinderlijk klinken.
Muziek buurt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:32 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Rijtjeswoning in krimpen aan de ijssel, toevallig in de wijk waar een hoop gereformeerde wonen.
Ik mag aannemen dat je de politie hebt ingelicht?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:50 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb vroeger ook naast een gereformeerd gezin gewoond, maar die lui hoorde ik nooit. Mja, soms, als pa zijn kinderen weer eens tot bloedens toe mishandelde omdat ze De Bijbel niet uit hun hoofd kenden. Maar verder...
Nee zo bedoelde ik het ook niet. Dank je!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het was dan ook maar een aanname; niet bedoeld als belediging.
Succes verder met je strijd tegen de buurgrefo.
Hmm daar lijk ik inderdaad opquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef TC03 het volgende:
Uit betrouwbare bron kan ik vernomen dat dit een zeer recente foto van de TS is.
[ afbeelding ]
Oh dan heeft het geen zin dat ik zondag herrie ga maken. Heb toevallig een motorritje gepland met wat motoren op zondagquote:
Zondags is bijna de gehele wijk muisstilquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh dan heeft het geen zin dat ik zondag herrie ga maken. Heb toevallig een motorritje gepland met wat motoren op zondag
Neem jij dan een spandoek mee? Dan zorg ik voor toeters en schmink!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
Wanneer ga je de confrontatie met de buurman aan?
Wat een baas!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:38 schreef davo1979 het volgende:
Toen mijn partner daar tegen in ging kregen we te horen dat we ongelovige waren en dat er in het verleden een hoop gelovige mensen dood zijn gemaakt??
Wat heeft dat voor zin?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef davo1979 het volgende:
Nou de confrontatie is nog niet geweest wel het negeren. We stonden te verfen met de deuren open en wat muziek aan ( de 3 de keer). De muziek stond gewoon normaal zeker niet hard. En toen begon die te schreeuwen over de schutting toen ik naar buiten liep naar de schuur toe om even wat te pakken. Ik heb hem maar genegeerd. Ga vanavond waarschijnlijk even kletsen met de buren naast hem.
Dat. Ben je bang om de confrontatie aan te gaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:13 schreef Alicey het volgende:
Wat heeft dat voor zin?Waarom ga je kletsen met de buren naast hem, maar niet met hemzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |