^^ Dat dus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef HunterSThompson het volgende:
Hahahha. TS is bang van een godsdienstwaanzinnige. Als iemand tegen mij kwam zeggen dat ik geen apparaten op zondag mocht gebruiken zou ik hem echt keihard uitlachen.
Dat dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Maanvis het volgende:
tegen de buurman zeggen dat ie op kan flikkeren met z'n gezeik.
dit ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef nietzman het volgende:
Wat dacht je van vol er tegenin gaan en 'm op z'n plaats zetten?
Dat je z'n zondagse gezeik überhaupt aanhoort man. Hij had bij mij al lang de deur op z'n snuffert gehad.
Daarover zou ik gaan klagen bij hem, want hij is dan aan het werk!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:38 schreef davo1979 het volgende:
Zijn gezang op een zondag moet ik accepteren ( heb er geen moeite mee) maar alles wat wij doen is fout.
Lol, ik ken jou als iemand die vindt dat moslims zich moeten aanpassen, anders gaan ze maar weg uit Nederland. dat mensen met een andere cultuur zich moeten aanpassen aan de dominante cultuur geldt opeens niet wanneer jij zelf in een christelijk dorp komt te wonen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Op geen enkel punt toegeven en die vent negeren. Hij bepaalt jouw leven toch niet zeker.
net als jou overigens, ook al zo'n rechts boefjequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Welkom in een overvol land, waar 80% van de mensen wel eens last heeft van z'n buren... Als-ie overdrijft: gewoon negeren. En wat die wasmachine betreft: vanwege milieu- en efficiency-overwegingen is het juist aan te raden om hem om 11 uur 's avonds pas aan te zetten. Net als douchen om die tijd, niets mis mee. Geef buurman oordopjes?
[..]
^^ Dat dus.
Ik stel nog steeds voor de "vrijheid van godsdienst" uit de grondwet te schrappen, en te vervangen door "val anderen niet lastig met je godsdienst".
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou dus meteen die stenen in mijn tuin gaan flikkeren, bij voorkeur op zondag. En bij de eerste de beste keer dat ie kwam klagen even zeggen dat zijn geloof jou niet (meer) gaat beperken in jouw leefstijl.
Zeker mee eens, eerst dacht ik toen ik hoorde dat er marrokanen naast me woonde van Ohhnee. Valt reuze mee. Hun hebben geen last van mij en ik eigenlijk niet van hun. Meer gezelligheid soms komen ze vragen of wij wat met hun willen maken en zo ook komen ze ons soms helpen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat dus
Dat je al die shitzooi over je heen laat komen joh.
Die enge gereformeerden zijn nog enger dan het geloof waar men in Nederland zo bang voor is. Dat vergeet men altijd.
Wat is er "rechts" aan vinden dat mensen zich naar de huidige geldende fatsoensnormen mogen gedragen? En "het geloof" is een Middeleeuws restant wat van mij mag verdwijnen, maakt me niet uit wel geloof. Uitgezonderd sinterklaas e.d., maar niet als je ouder dan 8 bent.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
net als jou overigens, ook al zo'n rechts boefje
Op dat punt ben ik inmiddels gekomen. Iets is niet automatisch bij mij zwart of wit maar kan ook weleens grijs zijn. Alleen blijkbaar bij dat soort mensen niet. Er valt niet te praten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Daarover zou ik gaan klagen bij hem, want hij is dan aan het werk!
Je buurman lijkt een zeer egocentrisch persoon die weinig tot niets accepteert wat niet naar zijn zin is. We leven in een vrij land en al is je buurman extreem rechts, je zult er mee moeten leven. Laat niet zo over je heen lopen en kom eens voor jezelf op. Je buurman is niet de enige in deze wereld en als hij moeite heeft met mensen die hem irriteren dan zal hij het klooster eens op moeten zoeken.
Aanpassen oke, maar het moet inderdaad niet te ver gaan. Bovendien, misschien wordt het eens tijd dat hij zich aanpast?
Of je zorgt er gewoon voor dat je minder gefrustreerd wordt, waardoor je zo'n buurman zou nodig hebben om je spanning te lozenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zou bijna willen dat ik zo'n buurman heb!
Fatsoen is net zo irrationeel als religie. En fatsoen eisen is net zo arrogant. Wat is het verschil tussen eisen dat er perse handjes geschud moeten worden bij een ontmoeting en eisen dat er rustig aan gedaan wordt op zondag?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is er "rechts" aan vinden dat mensen zich naar de huidige geldende fatsoensnormen mogen gedragen? En "het geloof" is een Middeleeuws restant wat van mij mag verdwijnen, maakt me niet uit wel geloof. Uitgezonderd sinterklaas e.d., maar niet als je ouder dan 8 bent.
Beetje olie op het vuur voor TS: zet zoiets in je tuin:
[ afbeelding ]
Ja zeker wel, aan de andere kant zijn sinds een paar weken ook een jong stel komen wonen. En je raad het al ook daar klaagt die. Alleen die geven niet mee. Waardoor de buurman weer zijn gelijk bij ons probeerde te halen. Wat niet lukte omdat mijn partner zei van het moet toch van 2 kanten komen. ( hij had geklaagt over hun verbouwing, hun gingen klagen over zijn gezing).quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:52 schreef Frishe het volgende:
Respect voor TS en partner voor jullie geduld.![]()
Dacht je dat die junk erg was.... DAMN!
Heeft die man aan de andere kant ook buren?
Met een beetje rattengif erin. Kan best een geslaagde middag worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:07 schreef Faithfulness het volgende:
Is het niet mogelijk om het op een positieve manier aan te pakken dan? Afspraak maken met de buurman, lekkere cake mee, en simpelweg zeggen: Ik respecteer uw geloof, ik wil me best inhouden op zondag om u en uw geloof te respecteren, maar ik moet verder wel kunnen leven en mijn eigen leven leiden.
Rot toch op met je: "Ik wil me best inhouden op zondag om u en uw geloof te respecteren." Gelovigen moeten juist respecteren dat ik geen enkel geloof heb en op zondag doe wat ik wil.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:07 schreef Faithfulness het volgende:
Is het niet mogelijk om het op een positieve manier aan te pakken dan? Afspraak maken met de buurman, lekkere cake mee, en simpelweg zeggen: Ik respecteer uw geloof, ik wil me best inhouden op zondag om u en uw geloof te respecteren, maar ik moet verder wel kunnen leven en mijn eigen leven leiden.
Ik ben het daar als ongelovige helemaal mee eens. Maar zij nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:24 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Rot toch op met je: "Ik wil me best inhouden op zondag om u en uw geloof te respecteren." Gelovigen moeten juist respecteren dat ik geen enkel geloof heb en op zondag doe wat ik wil.
ja doe dat !quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:33 schreef sig000 het volgende:
Laat 'm de Rijdende rechter inschakelen ,wordt vast een mooie uitzending.
quote:Wij wilde in de voortuin stenen gooien lekker een onderhoudsvriendelijke tuin. Maar dat wilde hij niet omdat hij er tegen aan moest kijken. En dus werd het weer zijn zin.
Vreemd trouwens dat je dat wel te horen kreeg maar niet dat er een gestoorde vent aan de andere kant woont...quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Zeker mee eens, eerst dacht ik toen ik hoorde dat er marrokanen naast me woonde van Ohhnee. Valt reuze mee. Hun hebben geen last van mij en ik eigenlijk niet van hun. Meer gezelligheid soms komen ze vragen of wij wat met hun willen maken en zo ook komen ze ons soms helpen.
Dat hoef je ook niet. Als die kerel aan de deur komt met het verzoek de wasmachine uit te zetten omdat het zondag is, dan zeg je gewoon dat je daar geen gehoor aan geeft. Dat er geen enkele wet is die het wassen op zondag verbiedt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:43 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben normaal iemand niet die de confrontatie aangaat. Of expres uitlokt ofzo.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:07 schreef Gia het volgende:
Je laat toch verdomme (ja ik vloek, laat maar aan je buurman zien) je leven toch niet compleet bepalen door zo'n godsdienstwaanzinnige!!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:43 schreef Casos het volgende:
Idd, ik had al lang een pentagram in de voortuin gelegd en 666 met bloemetjes in het gras aan de achterkant. Allemaal satanssymbolen aan de muur van schuur, net zolang tot die buurman zijn excuses aan komt bieden of zelf zijn biezen pakt.
Ditquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zou bijna willen dat ik zo'n buurman heb!
Hier stiekem eigenljik nog één. Alleen zal die refo-buurman snel doorhebben dat dat klagen alleen maar averechts werkt.quote:
En draai elke zondag Pantera. Op standje 11.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[ afbeelding ]
Zo die is geil!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is er "rechts" aan vinden dat mensen zich naar de huidige geldende fatsoensnormen mogen gedragen? En "het geloof" is een Middeleeuws restant wat van mij mag verdwijnen, maakt me niet uit wel geloof. Uitgezonderd sinterklaas e.d., maar niet als je ouder dan 8 bent.
[ afbeelding ]
ik denk dat TS in een 2 onder 1 kap woont of verbouwde boerderij, in de bible beltquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS; je hebt het steeds over "je partner". Dat leest alsof je homoseksueel bent.
Als dat zo is, is dat een extra reden voor een godsdienstwaanzinnige om jullie lastig te vallen...
Misschien helpt het als je een paar weken achter elkaar woningaanbiedingen door z'n brievenbus propt. Liefst hutjes ergens op de hei in de BibleBelt.
Nee is rijtjes want bij de andere kant van de buren klaagt hij ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat TS in een 2 onder 1 kap woont of verbouwde boerderij, in de bible belt.
Nunspeet, putten of wat anders?
Inderdaad. Zolang geen WET het verbied, steek ik op zondag met gerust hart een boor in de muur als ik even wat wil klussen.quote:
Mijn ervaring is dat er met gelovigen geen discussie mogelijk is: "het is zo, want het staat in het boek, en het staat in het boek, omdat het zo is", is de redenatie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:12 schreef WRH het volgende:
uitleggen dat je zijn geloof respecteert maar dat je zelf niet gelovig bent en er van uit gaat dat hij jouw ongelovigheid ook respecteert? dat jij er dus vanuit gaat dat je de wet respecteert en alles wat daar boven op komt een tegemoetkoming is die je niet verplicht bent en dat hij dat best kan waarderen ipv weer om meer te vragen?
Dat is ook helemaal niet raar: als je doordeweeks werkt, en net in je nieuwe huis zit, heb je 2 dagen per week om te klussen. Als je buurman er dan 1 wil inpikken blijft er weinig over...quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang geen WET het verbied, steek ik op zondag met gerust hart een boor in de muur als ik even wat wil klussen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:38 schreef davo1979 het volgende:
Hallo,
Wat moet ik nou met die man, hij begint me te irriteren.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:43 schreef goofy_goober het volgende:
De buurman klaagt zoveel omdat de TS een laffe hond is die er niks van durft te zeggen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
En draai elke zondag Pantera.Slayer. Op standje 11.
Ze lopen TS te beflikkeren!quote:Op donderdag 6 mei 2010 04:37 schreef DrDentz het volgende:
Dit lijkt me een zaak voor meester Visser.
[ afbeelding ]
Tijd voor een locatiebezoek
Maar toch, props voor TS.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
![]()
Hij begint je te irriteren?? Bij de eerste twee klachten had ik het al gehad. Jij noemt er hier twintig. Daarom geloof ik je ook eigelijk niet, want je bent echt niet goed bij je hoofd als je zo naar de pijpen danst van zo'n trieste rukker
Na zo'n lijst godgeklaagd mag je toch wel een keertje op zondag je auto wassen dacht ik zo. En als hij erover zeurt ook even aanbieden om die van hem te doen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:29 schreef Cat_Tank het volgende:
PS: blijf wel beleefd, ondanks dat je dus zijn wensen afwijst. Ga niet schelden, wijs doen of wat dan ook. Dat werkt alleen maar tegen je.
Dat en niets anders.quote:
Ben ik het ook mee eens. Ik vind het heel bijzonder van je TS, dat je je zó aanpast aan de wensen van de buurman, maar hallo, je wilt toch zelf ook een leven hebben???? Het is toch te zot voor woorden dat bij wijze van spreken jouw bezoek zich om moet kleden omdat de buurman ze twee tellen ziet lopen als ze vanuit de auto naar je deur lopen? En dat als je beiden ft werkt, je maar 1 dag, en dan nog enkel tussen gristelijke tijdstippen ook, mag klussen omdat zondag een rustdag is. Sneeuwballen gooien werken??? Die man kent geen plezier in het leven, en gun hem nou niet doe lol dat hij jullie plezier ook afpakt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat en niets anders.
Fijn voor je buurman dat hij zijn leven leidt als rechtschapen Christen, maar dat hoeft ie jullie niet op te leggen en jullie hoeven daar al helemaal niet in mee te gaan.
Niks mis met rekening houden met elkaar, maar dit is je wil opleggen aan je buren. Niet meer accepteren, dus.
Ga je auto eens op zondag in Ermelo Staphorst wassen en geloof (hehe)quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:19 schreef pisnicht het volgende:
hoax, welke randdebiel laat zichzelf nu zo lang de les lezen. Daarnaast geloof (hehe) ik niet dat iemand zo erg zijn overtuiging wil opleggen.
Die gereformeerden laten regeren is echt de grootste fout in jaren geweest. Nu denken ze ook echt dat ze wat te vertellen hebben enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:22 schreef fruityloop het volgende:
Je kan de buurman simpelweg uitleggen dat jullie zijn christelijke levensovertuiging niet delen, maar dat je/jullie naar jullie mening hem voldoende tegemoed zijn gekomen en dat ook zullen blijven doen in de toekomst.
Goede buren ben je samen, dus hij mag ook wel enig begrip tonen voor jullie, daar mag je hem wel even aan herinneren.
Kom eens wat vaker naar Zeeland zou ik je zeggen.. je zou je verbazen..quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:19 schreef pisnicht het volgende:
hoax, welke randdebiel laat zichzelf nu zo lang de les lezen. Daarnaast geloof (hehe) ik niet dat iemand zo erg zijn overtuiging wil opleggen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:22 schreef fruityloop het volgende:
Je kan de buurman simpelweg uitleggen dat jullie zijn christelijke levensovertuiging niet delen, maar dat je/jullie naar jullie mening hem voldoende tegemoed zijn gekomen en dat ook zullen blijven doen in de toekomst.
Goede buren ben je samen, dus hij mag ook wel enig begrip tonen voor jullie, daar mag je hem wel even aan herinneren.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou dus meteen die stenen in mijn tuin gaan flikkeren, bij voorkeur op zondag. En bij de eerste de beste keer dat ie kwam klagen even zeggen dat zijn geloof jou niet (meer) gaat beperken in jouw leefstijl.
Nee hoor, ik geloof wel dat je zulke zeurders hebt. De fout ligt uiteraard bij TS. Je gaat niet akkoord met zaken die gewoon normaal zijn.quote:
Tijd om dan een keer uit je grot te kruipen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:19 schreef pisnicht het volgende:
Spinal Tapquote:Op donderdag 6 mei 2010 04:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"These go to eleven!"![]()
TS, je buurman spoort niet en je moet je niet zo laten onderdrukken, wat is de volgende stap, gaat hij je aanlijnen?
TS moet op assertiviteitstraining, écht!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:38 schreef davo1979 het volgende:
Wij wilde in de voortuin stenen gooien lekker een onderhoudsvriendelijke tuin. Maar dat wilde hij niet omdat hij er tegen aan moest kijken. En dus werd het weer zijn zin.
Ts weet het even niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |