Sommige mensen verwachten figuren als Clint Eastwood om haar heen die voor haar gaan springen om de kogel op te vangenquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ze is goed geëvacueerd, of wou je er een kluitje van 6 bodyguards omheen zien. Komop zeg
Wat zijn wij ook een watjes hè. Militaire parades vinden we eng, de gendarmerie ook, bij Koninginnedag mag de beveiliging amper zichtbaar zijn maar ondertussen zeiken op de slappe houding van agenten. We zijn gewoon wereldvreemd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zeker omdat de politie er direct bovenop zat. Tenminste, als ik het goed gelezen heb, schrok de menigte toch van de aanhouding door de politie en niet zozeer door het gemompel zelf? Je zou denken dat mensen dan wel geloven dat het in orde is en niet als een stel dolle stieren het op een rennen zetten
Bea reed 10 jaar terug in een verlengde Ford Scorpio. Ieder staatshoofd lacht je finaal uit. Ik zeg niet dat het niet kon of niet meer kan maar het is amateurisme. Een staatshoofd vervoer je gewoon in een limousine met B7 bepantsering.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waar is de beveiliging voor bea??
slechte zaak.
wat een woordkeus ... veel mensen vielen met een smak tegen de grondquote:,,Het was heel erg schrikken, maar ook hartverwarmend hoe het publiek zich vervolgens om de koningin smeedde en om elkaar. Het is goed dat iedereen is blijven staan na zo’n incident.’’
touchéquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet ingrijpen kan óók erg gevaarlijk zijn.
Overal beveiliging, op de daken, voor het publiek, tussen het publiek, in de gebouwen rondom. Overal, zelfs zo goed dat Bea daar "vrij" kan rondlopen. Dat is het verhaal achter de foto.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:50 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Sommige mensen verwachten figuren als Clint Eastwood om haar heen die voor haar gaan springen om de kogel op te vangen
"Na zo'n incident."quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
Boris van der Ham, D66-kamerlid:
[..]
wat een woordkeus ... veel mensen vielen met een smak tegen de grond
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Overal bevijliging, op de daken, voor het publiek, tussen het publiek, in de gebouwen rondom. Overal, zelfs zo goed dat Bea daar "vrij" kan rondlopen. Dat is het verhaal achter de foto.
beveiligingquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Overal bevijliging, op de daken, voor het publiek, tussen het publiek, in de gebouwen rondom. Overal, zelfs zo goed dat Bea daar "vrij" kan rondlopen. Dat is het verhaal achter de foto.
Exact mijn punt, check een oude post van mij:quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Bea reed 10 jaar terug in een verlengde Ford Scorpio. Ieder staatshoofd lacht je finaal uit. Ik zeg niet dat het niet kon of niet meer kan maar het is amateurisme. Een staatshoofd vervoer je gewoon in een limousine met B7 bepantsering.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke keer als ik de beelden zie denk ik het volgende:"Wat zijn we toch naïef met zijn allen. Denken dat mannetjes met een fiets en een helm zulks kunnen voorkomen."
In elk ander land, waar ze niet naïef zijn, zijn er mannen van het leger bij. Dat is nog eens een geste. En dat schrikt ook nog eens af.²
en dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af waarom de naam van de dader nog niet bekend is.
Zou dat komen omdat het een Hassan A of Murat B is? Of een Hans C? of een Moshe D?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4199618.stmquote:Iraq stampede deaths near 1,000
The incident happened on a river bridge as about a million Shias marched to a shrine for a religious festival.
Witnesses said panic spread over rumours of suicide bombers.
Helemaal mee eens! Ik wil zelfs zo ver gaan dat je die vrouw ook gewoon moet oppakken..wegens het veroorzaken van hysterie. Achterlijk weifquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:44 schreef Falco het volgende:
Ik blijf erbij. Als dat stomme krijswijf (rond 5 sec. in het NOS-filmpje) niet was gaan krijsen, was er niks aan de hand geweest. We zijn gewoon een dom hysterisch volk geworden. In New York gebeuren dit soort taferelen zelfs niet, terwijl op Times Square een autobom staat te roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |