Het is niet een stap die ik zelf zou zettenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef CraniuM het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13200297622&sid=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn broertje heeft een Hongaarse vriendin die in Boedapest woont, ontmoet via WoW. Vrijwel hetzelfde idee, hij gaat er twee keer per jaar ofzo naartoe.
Ik ken ook een succesverhaal van 2 mensen die elkaar via WoW ontmoet hebben. Zij is een goede IRL vriendin van me, en hij is met oud en nieuw naar Nederland geėmigreerdquote:Op zondag 9 mei 2010 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn broertje heeft een Hongaarse vriendin die in Boedapest woont, ontmoet via WoW. Vrijwel hetzelfde idee, hij gaat er twee keer per jaar ofzo naartoe.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef CraniuM het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13200297622&sid=1
Ik kan ook niet online komen gvd. Ben van ellende maar een Alliance char begonnen op een andere serverquote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Isabeau het volgende:
En Ross heeft er de pee in dat ik wel online zit en hij niet, maar ik heb er niets aan!
Waar!! Komen wij ookquote:Op maandag 10 mei 2010 01:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kan ook niet online komen gvd. Ben van ellende maar een Alliance char begonnen op een andere server
Kom hallo zeggen op karazhanquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:43 schreef SharQueDo het volgende:
Deathwing size comparsion:Die is fake btw, helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
jammer dat was Fkn vet geweest als die echt zo groot wasquote:
Seal of command. Die doet op meerdere tegenstanders tegelijk schade (meer AoE damage dus). Seal of Vengeance gebruik je (als retribution paladin) alleen op raid bosses, omdat ie langzaam stacked.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Dibble het volgende:
Ik ben nu trouwens level 66 met mijn pally. Twijfel tussen het gebruik van Seal on Vengeance en Seal of Command. Tot nu toe altijd dat laatste gebruikt en ben er nog steeds tevreden over. Heb SoV even getest maar kan geen major differences opmerken behalve dat ie damage over time doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |