Staar je daar niet blind op, dat was mijn ex ook niet, totdat het voorkwam. Sterkte iig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef KaNeusje het volgende:
Nee, hij heeft geen ander,.weet ik 100% zeker,..ik denk dat ie ergens in een vakantiehuisje zit of caravan,..hij is niet het type dat vreemd gaat,..
Dit moet je dus niet doen in deze periodequote:Op donderdag 13 mei 2010 10:40 schreef MissGolightly het volgende:
Ik ben twee maanden geleden gedumpt door een FOK!-er , en nu?![]()
Het is frappant dat die genoemde fases ook daadwerkelijk de fases zijn waar je doorheen gaat na een break up. Vooral 'ontkenning' lijkt af en toe een beetje de fase te zijn waar ik in blijf hangen: Uit? Hè? Was het uit dan?
Hoe je omgaat met het einde van de relatie ligt volgens mij ook heel erg aan de manier waarop het is uitgegaan. Het ligt totaal anders als je "gezamenlijk" besluit ermee te kappen om heel weloverwogen redenen of bijvoorbeeld doordat één van de twee vreemd is gegaan. Bij mij is dat eerste het geval, maar dat maakt het eigenlijk nog veel moeilijker. Je haat iemand niet, bent niet echt boos, maar toch is het over.
Het zou je inderdaad verbazen hoeveel mensen in staat zijn om dit toch te doen, zelfs na jarenlang een trouwe hond geweest te zijn..quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:57 schreef Lallend het volgende:
[..]
Staar je daar niet blind op, dat was mijn ex ook niet, totdat het voorkwam. Sterkte iig.
En wat zou ik ermee opschieten als hij het leest? Het is niet alsof ik denk dat zo'n bericht op miraculeuze alle problemen oplost? Is het beter om in het Vrije Blije Single topic te reageren? Bovendien zit hij hier volgens mij toch amper meer...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit moet je dus niet doen in deze periode
Geen deprimerende berichtjes achterlaten op blogs, profielen en fora in de hoop dat je ex dit gaat lezen.
Sorry dat ik je heb gedumpt, maar een jaar geen seks omdat 'je er nog niet klaar voor bent' vind ik een slechte smoes. Was het soms omdat ik besneden ben??quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:40 schreef MissGolightly het volgende:
Ik ben twee maanden geleden gedumpt door een FOK!-er , en nu?![]()
Het is frappant dat die genoemde fases ook daadwerkelijk de fases zijn waar je doorheen gaat na een break up. Vooral 'ontkenning' lijkt af en toe een beetje de fase te zijn waar ik in blijf hangen: Uit? Hè? Was het uit dan?
Hoe je omgaat met het einde van de relatie ligt volgens mij ook heel erg aan de manier waarop het is uitgegaan. Het ligt totaal anders als je "gezamenlijk" besluit ermee te kappen om heel weloverwogen redenen of bijvoorbeeld doordat één van de twee vreemd is gegaan. Bij mij is dat eerste het geval, maar dat maakt het eigenlijk nog veel moeilijker. Je haat iemand niet, bent niet echt boos, maar toch is het over.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Sorry dat ik je heb gedumpt, maar een jaar geen seks omdat 'je er nog niet klaar voor bent' vind ik een slechte smoes. Was het soms omdat ik besneden ben??
Het voordeel is juist dat je dan niks meer hoeft uit te leggen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
Nee. Ga het niet zelf lopen uitmaken omdat je hem/haar voor wil zijn. Hij/zij heeft heel duidelijke redenen waarom deze relatie niet meer werkt, jij niet of nauwelijks. Als jij in een zware emotionele situatie ook nog eens moet uitleggen waarom JIJ (tegen je eigen gevoel in notabene) het uitmaakt ga je stomme dingen zeggen... Dingen die enorm kwetsend of bot over kunnen komen.
WTFquote:Boosheid - Begrijpelijk, maar boos zijn op je partner heeft geen zin en is oneerlijk.
Waarom wel?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jou niet dumpen ?
Nou wat goed van jou Xennia, ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom wel?![]()
Het is maar 1 keer een ander geweest dan ikzelf die de relatie verbrak en dat is 8 jaar geleden.
Dankje. Ben er zelf ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou wat goed van jou Xennia, ik ben trots op je!
Dit lijkt me alleen van toepassing op relatief korte relaties. Na 10+ jaar samen kun je lastig je studentenleven weer oppakken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
Pak je oude leventje voor de relatie weer op. DOE GEEN IMPULSIEVE SHIT Geef je niet op voor het vreemdelingen leger, loop niet weg van huis, ga niet lopen dreigen met zelfmoord, sla de nieuwe vriend/vriendin van je ex niet in elkaar. PAK. JE. OUDE. LEVEN. WEER. OP.
Nee je bent miss perfectquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom wel?![]()
Het is maar 1 keer een ander geweest dan ikzelf die de relatie verbrak en dat is 8 jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |