Ik geloof dat er in het rijtje waarschijnlijke nrs 4 alleen Lyon en Tottenham hoger staan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja hoog
In iedergeval zo hoog dat we geen Arsenal,City,Valencia of Werder kunnen treffen
Tottenham kan nooit!quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in het rijtje waarschijnlijke nrs 4 alleen Lyon en Tottenham hoger staan.
Ik vraag me af hoe de Europa League voorrondes zijn voor Feyenoord en AZquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in het rijtje waarschijnlijke nrs 4 alleen Lyon en Tottenham hoger staan.
Als ze winnen van Man City aankomend weekend wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tottenham kan nooit!
Speelt bijna nooit europees
Maar City gaat winnen, en dat is morgenavond al geloof ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ze winnen van Man City aankomend weekend wel.
en Psvquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de Europa League voorrondes zijn voor Feyenoord en AZ
Onder Jol voor laatst toch? Of hadden ze het toen net niet gehaald.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tottenham kan nooit!
Speelt bijna nooit europees
Ja toen hebben ze Europees gespeeld voor het laatst als het goed isquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Onder Jol voor laatst toch? Of hadden ze het toen net niet gehaald.
PSV speelt een voorronde die alle deelnemers spelen, net als in de UEFA Cup. Dus dat tel ik niet mee.quote:
Ik zal aan je denken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Uiteindelijk maakt het geen reet uit en moet je gewoon van iedereen winnen!
Ik ga slapen matties
ltr
Oké, jongen. Ga nou maar weer snel die kast in.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:12 schreef Politiek het volgende:
Maar dat is toch goed hoe Nederland op zijn bek gaat, Ik hoop dat ze in de voor ronde worden uitgeschakeld![]()
Die zijn er niet. Verder versta ik ze ook niet.quote:
Hebben binnenkort een standbeeld voor een neger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |