Alsof Ajax niet kan winnen van Sampdoria, Mallorca of Tottenhamquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:35 schreef joeyettt het volgende:
Dus dan zijn ze ook niet champions league waardig![]()
[..]
Als de punten van 04/05 niet meer meetellen, staan we ongeveer gelijk met Belgiequote:Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef o.us het volgende:
Mark my words. Na volgend seizoen:
1. Derde voorronde CL
2. Tweede voorronde CL (net als nu)
3. EL
4. vEL
5. vEL
O.us is knap en goed!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Erg knap dat jij al weet wie er weg gaan.
Zo voelt het dus om afhankelijk te zijn van PSVquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Als de punten van 04/05 niet meer meetellen, staan we ongeveer gelijk met Belgie.
Op een goeie dag kunnen ze van veel ploegen winnen. Helaas zijn ze de laatste jaren nogal wisselvallig gebleken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof Ajax niet kan winnen van Sampdoria, Mallorca of Tottenham
Dat kan Twente ook wel met een beetje geluk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef Splutje het volgende:
Stel dat het AC Milan, Valencia of Man City wordt. Dat is dan een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat is waar en ik weet dat het lastig wordt maar ploegen worden niet voor niks 4de, dan ben je niet top. En als Ajax dit team bij elkaar houdt kunnen ze van veel ploegen winnen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Stel dat het AC Milan, Valencia of Man City wordt. Dat is dan een heel ander verhaal.
Eerst moeten ze maar eens voorbij Kopenhagen etc. komenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Stel dat het AC Milan, Valencia of Man City wordt. Dat is dan een heel ander verhaal.
Het ligt gewoon aan de loting. Misschien treffen ze Arsenal of AC Milan of met hetzelfde geluk Lille of Werder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat is waar en ik weet dat het lastig wordt maar ploegen worden niet voor niks 4de, dan ben je niet top. En als Ajax dit team bij elkaar houdt kunnen ze van veel ploegen winnen.
Lille en Werder win je nu ook niet van hoor. Heb je Werder zien spelen na de winterstopquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de loting. Misschien treffen ze Arsenal of AC Milan of met hetzelfde geluk Lille of Werder.
Ehh ergens is dit bullshit!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de loting. Misschien treffen ze Arsenal of AC Milan of met hetzelfde geluk Lille of Werder.
Heb je Ajax zien spelen na de winterstop?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Lille en Werder win je nu ook niet van hoor. Heb je Werder zien spelen na de winterstop
Das waarquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Lille en Werder win je nu ook niet van hoor. Heb je Werder zien spelen na de winterstop
Dude!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Das waar
Al vind ik persoonlijk dat Ajax beter AC Milan of Lille kan treffen van alle clubs die ze kunnen treffen.
Russen en Turken speel je zomaar van de mat. Vooral Russen. Als je een club loot die geen Fenerbahēe, Galatasaray of Besiktas is dan win je welquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ergens is dit bullshit!
Want er wordt niet lukraak geloot, er is nog zoiets als beschermde teams vanwege europese ranking.
Twente staat lager dan Ajax dus die kreeg een Arsenal, Ajax zal geen Man City loten( als dat wel zo is dan is dat voor mij mooi want dat zijn mijn clubs)
Ajax zal wel een russische,turkse of deense tegenstander krijgen
Ajax wint echt wel van een stel turken hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Russen en Turken speel je zomaar van de mat. Vooral Russen. Als je een club loot die geen Fenerbahēe, Galatasaray of Besiktas is dan win je wel.
Ik heb me er in verdiept maar ik snap er nog geen zak van, maar het is wel zo dat er coėffienties zijn en dat Ajax daar hoog op staat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dude!!!
Lees mijn stuk voordat je verder gaat met lullen over Milan
Ik zou liever Galatasaray hebben dan Zenit of CSKA. Die krijg je niet zomaar weg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax wint echt wel van een stel turken hoor.
En je kan beter de nr 3 uit Rusland hebben dan de een Ac Milan
Ach ja elke tegenstander is lastig. Maar dit zullen hun misschien ook zeggen over Ajax.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zou liever Galatasaray hebben dan Zenit of CSKA. Die krijg je niet zomaar weg.
Nouja hoogquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb me er in verdiept maar ik snap er nog geen zak van, maar het is wel zo dat er coėffienties zijn en dat Ajax daar hoog op staat.
Ajax, PSV staan er hoog op. Inmiddels heeft AZ door de laatste jaren goed voetbal in de UEFA Cup Feyenoord ingehaald en daarna komen Twente en Heerenveen voor zo ver ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb me er in verdiept maar ik snap er nog geen zak van, maar het is wel zo dat er coėffienties zijn en dat Ajax daar hoog op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |