abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:32:27 #151
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81066307
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb Detroit online leren kennen en zijn nu nog samen

Tijn heb je gelijk in hoor, en zoals ik al zei, ik heb er soms ook nog moeite mee
Jullie relatie is nog best pril. Nog geen jaar hebben jullie iets. Dus dat zegt nog niets.

Mijn probleem is dat naarmate mensen closer worden ik het moeilijker vind om over bepaalde dingen te praten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81066439
Mmmm en toch is t hechter dan die 5 jaar die ik heb weggegooid voor ik hem leerde kennen
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:37:30 #153
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81066562
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Mmmm en toch is t hechter dan die 5 jaar die ik heb weggegooid voor ik hem leerde kennen
Dat geloof ik alleen je kent hem nog niet zo lang dus er kan nog van alles gebeuren. Toch hoop ik voor je dat hij de ware is en dat jullie nog lang en gelukkig leven. Om maar even een paar cliches te noemen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81066661
Ja of hij dumpt mij morgenochtend, wie weet
Ik weet alleen dat ik vertrouwen en geborgenheid voel.
Maar t blijft moeilijk.... een relatie. Raar ding eigenlijk
pi_81066694
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef Autidude het volgende:
Ik ben blij dat ik er vanaf ben zeg. Maar wel weer heel kwaad om mijzelf dat ik zo stom ben geweest en niet naar mijzelf heb geluisterd.
Staat je familie wel achter je/ Ik wens je in ieder geval heel veel succes/sterkte
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:42:11 #156
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81066792
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja of hij dumpt mij morgenochtend, wie weet
Ik weet alleen dat ik vertrouwen en geborgenheid voel.
Dan mag jij wel bij mij komen uithuilen. Ik trost je wel. (althans dat probeer ik) Iemand troosten kan ik niet. Ik weet dan niet wat ik moet zeggen of doen. Ik wil dat die persoon stopt met huilen omdat ik er zelf ook vanslag van raak. Ik probeer dan iets maar ik weet niet of ik het goed doe enzo. Erg frusterend.

14 SHADES OF GREY
pi_81066969
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan mag jij wel bij mij komen uithuilen. Ik trost je wel. (althans dat probeer ik) Iemand troosten kan ik niet. Ik weet dan niet wat ik moet zeggen of doen. Ik wil dat die persoon stopt met huilen omdat ik er zelf ook vanslag van raak. Ik probeer dan iets maar ik weet niet of ik het goed doe enzo. Erg frusterend.

Meestal zeg ik dan ook zoiets. "Hou's op met huilen, anders moet ik ook".
pi_81067024
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:46 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Onder t mom van een grapje maar eigenlijk 100% gemeend
pi_81067066
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Je kan inderdaad online natuurlijk je liefde van je leven vinden.

Ik sta daar ook niet afwijzend over.
pi_81067113
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je gedachte is oprecht en lief zat
Mensen waar ik niets voor voel kan ik erg slecht troosten, heb ik niets mee.
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:49:08 #161
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81067139
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:46 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ik niet. Ik huil eigenlijk nooit. De laatste paar keren dat ik gehuild heb is in combinatie met alcohol. Als ik emontioneel wordt probeer ik vaak die emoties tegen te houden. Dan vecht ik dus tegen mijzelf
14 SHADES OF GREY
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:50:03 #162
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81067182
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je gedachte is oprecht en lief zat
Mensen waar ik niets voor voel kan ik erg slecht troosten, heb ik niets mee.

Ik dus ook met mensen waarom ik iets geef
14 SHADES OF GREY
pi_81067203
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:

Volgens mij is het iets waarvoor je je leven lang moet vechten
pi_81067249
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Volgens mij is het iets waarvoor je je leven lang moet vechten
Het gaat ook zeker n iet vanzelf. En t is moeilijker als je niet weet hoe je moet vechten of waarvoor je vec ht

Ik ga slapen, morgen MOET ik wel werken dus maar vroeg mijn bed in. Weltrusten
pi_81067325
seks, tja is voor mij iets vreemds. Vooral doordat ik er geen ervaring mee heb. Aangezien ik nogal gesloten ben in dit opzicht. En er ook niet makkelijk over praat irl.

En wat er gezegd werdt met dat seks zonder emoties gebuerd, moet ik zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Het kan wel degelijk emoties meebrengen. Maar het is heel erg afhankelijk van de situatie en de persoon met wie denk ik.
Maar het is wel makkelijker dan een gesprek, omdat je in een gesprek een directe reactie op jouw emotie krijgt, en die reactie weer een emotie veroorzaakt. En zo een heel circeltje opbouwt.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Herkenbaar probleem. Heb soms ook contact met mensen en dan op een gegeven moment vertel ik ze persoonlijke dingen en dan hoor ik niks meer van ze. En dan denk ik, blijkbaar was het toch te vroeg of te veel tegelijk of zo. Daar maak ik blijkbaar weleens fouten mee.
[..]

Verder is een relatie voor mij echt niet het enige hoor. Ik vind vriendschappen en carriere en 'iets bereikt hebben' (en dan heb ik het niet over status voor de buitenwereld, maar zelf vinden dat je iets nuttigs gedaan hebt) ook heel belangrijk. Ik denk dat als ik moest kiezen, ik liever een succesvolle carriere had dan een relatie. Als een man me ooit probeert te dwingen om minder te gaan werken, dan staat ie binnen no time buiten met koffer en al.

Ik moet zeggen dat je met dit onderste deel groot gelijk hebt.
Een relatie lijkt me leuk en prettig, maar het het is niet alles. Ik heb altijd de gedachten gehad:
een relatie kan altijd stukgaan en dan is het prettig om toch nog andere dingen te hebben, zoals vriendschappen, een baan.
pi_81067389
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het gaat ook zeker n iet vanzelf. En t is moeilijker als je niet weet hoe je moet vechten of waarvoor je vec ht

Ik ga slapen, morgen MOET ik wel werken dus maar vroeg mijn bed in. Weltrusten
Welterusten .
pi_81067461
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik niet. Ik huil eigenlijk nooit. De laatste paar keren dat ik gehuild heb is in combinatie met alcohol. Als ik emontioneel wordt probeer ik vaak die emoties tegen te houden. Dan vecht ik dus tegen mijzelf
Hmm. Het lucht wel op hoor. Dat is toch niet zo goed, je emoties inslikken?
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:57:16 #168
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81067531
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:52 schreef francis998 het volgende:
seks, tja is voor mij iets vreemds. Vooral doordat ik er geen ervaring mee heb. Aangezien ik nogal gesloten ben in dit opzicht. En er ook niet makkelijk over praat irl.

En wat er gezegd werdt met dat seks zonder emoties gebuerd, moet ik zeggen dat ik het er niet mee eens ben. Het kan wel degelijk emoties meebrengen. Maar het is heel erg afhankelijk van de situatie en de persoon met wie denk ik.
Maar het is wel makkelijker dan een gesprek, omdat je in een gesprek een directe reactie op jouw emotie krijgt, en die reactie weer een emotie veroorzaakt. En zo een heel circeltje opbouwt.
[..]

Ik moet zeggen dat je met dit onderste deel groot gelijk hebt.
Een relatie lijkt me leuk en prettig, maar het het is niet alles. Ik heb altijd de gedachten gehad:
een relatie kan altijd stukgaan en dan is het prettig om toch nog andere dingen te hebben, zoals vriendschappen, een baan.
Tuurlijk gaat seks gepaard met emoties. Anders is het een fysieke handeling net zoals tandpoetsen
En met de juiste persoon krijg je inderdaad veel diepere emoties als zo maar iemand. En die emoties voelen heel erg goed.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:57:59 #169
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81067569
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hmm. Het lucht wel op hoor. Dat is toch niet zo goed, je emoties inslikken?
Nee dat is het niet. Gelukkig doe ik het steeds minder.
14 SHADES OF GREY
pi_81067620
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Gelukkig doe ik het steeds minder.
Tja, het zit ook wel ingebakken van vroeger. Mannen mogen niet huilen. Tsa.

Verdriet mag er gewoon zijn
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:01:14 #171
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81067707
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, het zit ook wel ingebakken van vroeger. Mannen mogen niet huilen. Tsa.

Verdriet mag er gewoon zijn
Dat niet eens. Althans bij mij. Bij mij komt het door mijn verleden met mijn ouders.
14 SHADES OF GREY
pi_81067736
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Staat je familie wel achter je/ Ik wens je in ieder geval heel veel succes/sterkte
Mijn familie interesseert mij werkelijk helemaal niets.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:03:59 #173
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81067832
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Autidude het volgende:

[..]

Mijn familie interesseert mij werkelijk helemaal niets.
Fijne familie heb je auti
Sterkte ermee.
14 SHADES OF GREY
pi_81068136
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik wel, al heel lang.
Ja, ik ook al 16 jaar.
Die tijd komt nog wel..
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_81068188
Iemand die 't kan moet trouwens ff de OP aanpassen met dat IRC erbij..
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')