maar ik ga nooit trouwenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Autidude het volgende:
[..]
Si!
pero nunca me voy a casar
Creo que casarse con tonterías
y no he encontrado a alguien ahora
Snap je het niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Autidude het volgende:
[..]
no lo entiendes?
Es sólo español.. es divertido aprender, pero no entiendo la gramática
![]()
ayy...y por que?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu is er reclame...welke ik haat![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:14 schreef francis998 het volgende:
[..]
ayy...y por que?ya que cada semana se escribió que usted mira NCISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu is er reclame...welke ik haat
![]()
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
Wat moet ik zonder jouquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef francis998 het volgende:
Voor wie intersse heeft in de vertalingen:
Complimentje voor je spaans auti!!! Bijna perfect![]()
![]()
[..]
maar ik ga nooit trouwen
ik denk dat trouwen onzin is
en ik heb nu niemand gevonden
[..]
Snap je het niet?
het is maar spaans..het ik leuk leren, maar ik snap de grammatica niet
pues, obio que en ese caso sepas lo que hago todos los martes en la noche.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:20 schreef Autidude het volgende:
[..]
ya que cada semana se escribió que usted mira NCIS
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NCIS?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:02 schreef francis998 het volgende:
vertalen doe ik over ong. 15 a 20 min.
Druk met NCIS kijken.
tevens TVP dit
oe zou wel leuk zijn. Hoewel ik toch liever het latijnse spaans heb, dat klinkt iets vriendelijker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
spaans is zo geweldig mooi
Ik zou in 2005 3 maanden gaan om te leren. Toen kwam ik mn ex tegen. Niet gegaan.
he bah..quote:
als je iemand vindt om mee te praten in tjechisch..mag het van mij hoor...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Autidude het volgende:
Die S is fantastisch![]()
Zal ik nu eens in het Tjechisch gaan lullen
Dat is Russischquote:
Zie je auti, zo leren nog wat van jouquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat is RussischIn het Tjechisch is het ne en in het Pools is het nie
Slavische talen lijken heel veel op elkaar, maar Russisch wijkt best heel erg af
I knowquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Autidude het volgende:
[..]
Dat is RussischIn het Tjechisch is het ne en in het Pools is het nie
Slavische talen lijken heel veel op elkaar, maar Russisch wijkt best heel erg af
Een ver verleden? Jij hebt nog bij de Spetznaz gezeten of de KGB? Beetje rommelen aan SS18's enzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
I knowSprak in een ver verleden nog een klein woordje russisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |