Maar ik kán gewoon geen statistiek. Ik ben echt niet zo slecht in wiskunde, alleen ik faal wel keihard in kansberekening.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Statistiek valt echt enooooorm mee, plus daar kan je nog voor bijgespijkerd worden
Dat waren een van de weinige dingen die ik wel kon met wiskundequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar ik kán gewoon geen statistiek. Ik ben echt niet zo slecht in wiskunde, alleen ik faal wel keihard in kansberekening.
GA AANRIJDEN, DE INTERCITY HEEFT GEWACHT!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar ik kán gewoon geen statistiek. Ik ben echt niet zo slecht in wiskunde, alleen ik faal wel keihard in kansberekening.
Dat heb ik gehad met wiskunde D en dat was puur trucjes toepassen en een 5 proberen te halen omdat mijn lerares het zelf ook neit snapte.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Een vriendin van me deed ook Geschiedenis..maar ze was na 2 maanden al ''gebroken'' en is dus gestopt. Ze vond het echt zwaar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Als je iets kiest om het baanperspectief denk ik dat je uiteindelijk toch altijd wel weer uitkomt bij de studie van je dromen ipv bij de 'baan'... Daarom denk ik ook serieus na overgeschiedenis
studeren.
kansberekening is like de helft van je examen wiskundequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat is de kans op een 6 als je 1 keer met een normale dobbelsteen gooit?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De helft. Je gooit het, of je gooit het niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is de kans op een 6 als je 1 keer met een normale dobbelsteen gooit?
Vast niet 1 op 6.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is de kans op een 6 als je 1 keer met een normale dobbelsteen gooit?
Welcome to my life.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Straks lekker 5/7 dagen 9-17 op school zitten. En dan nog gaan koken.
examentrainingen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Straks lekker 5/7 dagen 9-17 op school zitten. En dan nog gaan koken.
Zo ging ik mijn lerares (die slechte) ooit eens overtuigen dat de kans om een lekke band te krijgen tijdens je weg naar school ook 50% was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De helft. Je gooit het, of je gooit het niet.
Daarom haalde ik dat examen ook met gemak ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef tubacloud het volgende:
[..]
kansberekening is like de helft van je examen wiskundehoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo ging ik mijn lerares (die slechte) ooit eens overtuigen dat de kans om een lekke band te krijgen tijdens je weg naar school ook 50% was.
Niet zo wantrouwigquote:
Het is ook puick. Je krijgt je wiskunde docent zo simpel op de kast met zulke dingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze raakte heerlijk gefrustreerd. Kutwijf was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |