quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is het een melodramatisch citaat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Degildir, met zo'n boogje boven de g. Wat een melodramatische citaat, overigens.
Behalve zijn stomme linkje spammenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef MrChill007 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)urkish-flag_creation
Sorry dat ik zo dom ben, en nix kan! ik ben nog amateur Fokkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Manuel kan ook niks!
Again sorry! ook voordat!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Manuel kan ook niks!
[..]
Behalve zijn stomme linkje spammen![]()
![]()
Racist!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik word agressief van je linkjes. Elke keer besef ik dat ik weer 5 seconden van mijn leven heb verspild.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef MrChill007 het volgende:
Is het verplicht van die geneN om een topiç aan te maken die als laatsteN gereageerD heefD?
Je moet dat ding dan ook een dag lang niet gebruiken, en niet meteen weer aanzetten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef maartjeh het volgende:
Kutttt. Telefoon is nat aan de binnenkant. Echt alleen aan de BINNENKANT.![]()
![]()
Uit elkaar gehaald en even op de verwarming + gefohned, maar nu gaat steeds het beeldschermlicht aan en uit.![]()
Hoe de neuk krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef maartjeh het volgende:
Kutttt. Telefoon is nat aan de binnenkant. Echt alleen aan de BINNENKANT.![]()
![]()
Uit elkaar gehaald en even op de verwarming + gefohned, maar nu gaat steeds het beeldschermlicht aan en uit.![]()
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat mijn telefoon zo in de tuin van de buren ligt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je dat nou weer voor elkaar?
Alleen ben ik geen Turk.quote:
Om welk schatje ging het?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:50 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat mijn telefoon zo in de tuin van de buren ligt.
Geen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Alleen ben ik geen Turk.![]()
[..]
Om welk schatje ging het?
Oh, echt nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Alleen ben ik geen Turk.![]()
[..]
Om welk schatje ging het?
Verloving bayramquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen.Als het dat nou was..
EEN VRIENDIN VAN ME GAAT VERLOVEN ZEGT ZE NET![]()
![]()
Binnen 2 weken gaat hij d'r hand vragen.
Ik ben in het echt een man. Op het forum ben ik een meisjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Op het forum ben ik een meisje, ja. Op mijn fobo niet.
Bron?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben in het echt een man. Op het forum ben ik een meisje.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:14 schreef Xrtzsck het volgende:
U nog wel. Ik voel me oud en vies.
Waarom stinken bejaaren eigenlijk?
Nope. Hmmmm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:19 schreef Xrtzsck het volgende:
Braaf.
Nog spannende voetbalwedstrijden aan de gang, Jülide?
Kom je er nu pas achterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef Xrtzsck het volgende:
Ik kom er net achter dat Fener Bursa heeft ingehaald.
Die derby met Trabzon gaat leuk worden, hm.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Hehe, ik volg het niet echt. Zou wel tof zijn als Trabzon wint. Payback voor 1996.
Poffedomme. Het was ook echt 1996. Kun je je voorstellen hoe kwaad ik er toen om was? Ik herinner het gewoon, na 14 jaar.quote:
Neen, ik heb nog verplichtingen. Wel vrij, morgen (like d'oh).quote:
Özer Hurmaci had het een keer over in een interviewquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:30 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Poffedomme. Het was ook echt 1996. Kun je je voorstellen hoe kwaad ik er toen om was? Ik herinner het gewoon, na 14 jaar.
Kocaman? Aykut?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Özer Hurmaci had het een keer over in een interview. Hij was toen heel erg kwaad op Kocaman (omdat hij toen scoorde?). En later werd hij zijn coach bij Ankaraspor
. En nu speel Özer ook nog eens bij Fenerbahce.
Nee, helaasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Neen, ik heb nog verplichtingen. Wel vrij, morgen (like d'oh).
Ga jij nog wat 'speciaals' doen? Ik vraag mij af of ik 10 hamburgers kan verorberen op een lege maag.
Aykut Kocaman, inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:35 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Kocaman? Aykut?
Damn, zulks een tijdje geleden is dat zeg. Ik mis Hami opeens.
Wel grappig hoe het allemaal is verlopen.
Je kent Hami nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Aykut Kocaman, inderdaad.
Hami ken ik niet.
Hami, klinkt grappig. Ham hammi.
Oh, hijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Je kent Hami niet![]()
http://www.tff.org/Default.aspx?pageID=29&macId=47257
AYKUT KOCAMAN,82.dk(F)
Shota, dat is toch die tweelingquote:
Volg(de) je vader voetbal ook (fanatiek)? En was jij nou voor Samsunspor?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, hij. Wel eens van gehoord van mijn vader. Maar ik was toen 4
!
Jep, Shota en Arçil. Geinig dat ze beiden daarna in Nederland aan de slag gingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Shota, dat is toch die tweeling? Nostalgie
.
Mijn vader volgde voetbal ook fanatiek. En hij vertelt af en toe wel van die verhaaltjes. Jep, voor Samsunspor en Galatasarayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Volg(de) je vader voetbal ook (fanatiek)? En was jij nou voor Samsunspor?
Ja, bij AZ? Tochquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Jep, Shota en Arçil. Geinig dat ze beiden daarna in Nederland aan de slag gingen.
Ik volg het niet echt meer en hou mij er dus ook niet meer mee bezig. Alleen de nationale wedstrijden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn vader volgde voetbal ook fanatiek. En hij vertelt af en toe wel van die verhaaltjes. Jep, voor Samsunspor en Galatasaray. En jij bent voor
?
Shota ging eerst naar Ajax, dan naar het buitenland geloof ik en uiteindelijk AZ, dacht ik. Z'n broertje ging naar NAC. Geen idee wat er met hen gebeurd is.quote:
Galatasaray natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:52 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt meer en hou mij er dus ook niet meer mee bezig. Alleen de nationale wedstrijden.
Wiens aanhang is nou groter? GS of FB? Ik weet wel dat BJK met Çarşı de 'gekste' heeft.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:53 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Shota ging eerst naar Ajax, dan naar het buitenland geloof ik en uiteindelijk AZ, dacht ik. Z'n broertje ging naar NAC. Geen idee wat er met hen gebeurd is.
D'r zijn ook geloof ik meer GS-supporters dan FB-supporters op het forum. Ik weet dat Clio en xminator voor FB zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Galatasaray natuurlijk. Ik zie meer mensen met GS-shirts lopen dan met FB-shirts.
Wacht, dit soort discussie heb ik eerder met iemand gevoerd. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
O God, jongens die in zo'n shirt lopen. Ik zou niet weten wat ik hierop moet antwoorden. Haha. Hmm, voor het sporten enzo kan het wel. Dan vind ik het normaal. Maar dagelijks zo'n shirt aandoen, nah... Het maakt mij eigenlijk niet veel uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:56 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
D'r zijn ook geloof ik meer GS-supporters dan FB-supporters op het forum. Ik weet dat Clio en xminator voor FB zijn.
Wat vind jij nou jongens die in zo'n shirtje lopen? (Zonder aanleiding, dus.)
Eerst zeg je nah, en dan vind je het niet erg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]
O God, jongens die in zo'n shirt lopen. Ik zou niet weten wat ik hierop moet antwoorden. Haha. Hmm, voor het sporten enzo kan het wel. Dan vind ik het normaal. Maar dagelijks zo'n shirt aandoen, nah... Het maakt mij eigenlijk niet veel uit.
Ja, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Eerst zeg je nah, en dan vind je het niet erg.
Stoerquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Ik vind het stoer. Nou goed
. Ik ben ook maar een mens
(haha, nu mag ik hem wel gebruiken
)
Ik wist niet dat er een goed antwoord wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:06 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Stoer![]()
![]()
Als ze met dat shirtje aan een backflip kunnen maken terwijl ze 3 hamburgers aan het eten zijn, okay. Dan geef zelfs ik toe dat het stoer is. Maar dan ligt het waarschijnlijk niet aan de shirt.
Het zou mij trouwens wel tof lijken om een giraffe te zijn. Kan ik uit de hoogte doen
Hahaha. Je hebt wel fantasie. Nuff said.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:10 schreef Xrtzsck het volgende:
Ik zou trouwens wel willen dat ik een backflip kon doen terwijl ik aan het eten was.
Alsof je na de derde hamburger nog zin hebt om te gaan springen. Hell no.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een goed antwoord was.
Een giraffe![]()
. Ey, ben je toch voor de drie gegaan. Dat is beter. Van 10 krijg je buikpijn.
Je zult het zelfs er uitkotsen. Ben ik bangquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:14 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Alsof je na de derde hamburger nog zin hebt om te gaan springen. Hell no.
Zou het voedsel meeroteren tijdens de backflip?
Borte, als je je eigen volk mocht kiezen, welk volkeren zou jij dan kiezen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:10 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt wel fantasie. Nuff said.
Borte?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:18 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Borte, als je je eigen volk mocht kiezen, welk volkeren zou jij dan kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |