abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81195756
ben jij ouder (16e hier )
pi_81195930
haha, maar jij krijgt je kindje eerder (is iig de bedoeling)

We hebben woensdag een echo, vind het ineens best spannend.
*poef* nu is het weg
pi_81196137
Pretecho of de 20 weken echo al? Ga je ook geslacht laten bepalen?? Spannend!!
pi_81196247
Ik word momenteel verbouwd van binnen zou zo graag even binnen kijken wat ze aan het doen is hè!!
pi_81196358
pretecho om te kijken wat t geslacht gaat worden. Over 2,5 week de 20 weken echo. Ik vind de tijd zo snel gaan nu. Alweer bijna op de helft.

Lijkt me zo'n gek gevoel, dat geschop van binnen.
*poef* nu is het weg
pi_81196513
Over een week ga ik alweer het laatste trimester in herken het dus helemaal het snel gaan.. Weet nog dat ik een week na de terugplaatsing positief teste, 3 weken en 3 dagen was ik toen het voelt alweer zolang geleden en dat is het ook wel natuurlijk (5 maanden geleden!!!) maar zooooo bijzonder!!

Heb je een idee of je een jongen of een meisje krijgt?

Het geschop is echt alleen nu ze steeds sterker en sterker wordt denk ik wel eens: moet dat zo hard dame?
pi_81196802
Ik heb mezelf wel altijd als jongens mamma gezien. Droom ook over jongetjes enzo. Mijn gevoel is dat t een knul gaat worden. Mijn hele omgeving gaat uit van 'n meid. We moeten dus maar afwachten wat t gaat worden.

Mocht het nou een meid worden ben ik dr net zo blij mee hoor!!

Ik weet ook nog precies wanneer ik positief testte, nu 3 maanden geleden. Het voelt als gisteren. Ben nu ok zo blij dat bijna iedereen er vanaf weet. Alleen mijn clienten op het werk weten t nog niet. Oktober is nog te ver. Als ik tot september werk dan is het te lang en onrustig voor ze. In juni begint er iemand in ons team die ws mijn coordinator taken op zich gaat nemen. Als zij ingewerkt is en als de clienten haar kennen en vertrouwen dan is de tijd denk ik rijp om te gaan vertellen. Mocht ik het zolang verborgen kunnen houden natuurlijk.
*poef* nu is het weg
pi_81196934
Spannend ik had dat precies zo, dat ik mezelf echt als jongensmama zag.. Anderen ook! Wat moest IK nou met een meisje

Echt toen we de echo dame vroegen of ze het al had gezien en ze ja zei wist ik al genoeg.. Toen zei ze ik heb toch echt een meisje gezien!! En vanaf dat moment hoopte ik maar dat het niet ineens bij de 20 weken echo een jongen bleek

En logisch dat je het nog even geheim probeert te houden op je werk, hoop dat je dat nog even vol kunt houden
pi_81197100
Ik hoop zo dat ze het woensdag kunnen zien. Anders moeten we wachten tot de 20 weken echo. Ik wil los met kopen. Ik hou me nu enorm in, maar als we het eenmaal weten......
*poef* nu is het weg
pi_81197167
Dan ga je los ja

Hier hebben ze 45 minuten extra ge-echo'd omdat ze het echt echt echt zeker wilde weten... Mevrouw wilde het eigenlijk niet laten zien nog hoop voor jou dat het dus inderdaad te zien is! Heb je de afspraak een beetje aan het einde? Dan kunnen ze nog even doorgaan met echo'en eventueel (en meestal is het zo als ze het niet zien dat je gratis mag terugkomen, dus dan zou je een paar dagen later nog even snel kunnen!)
pi_81197382
Afspraak is om 19.00 uur, geen idee tot hoe laat ze door gaan. We zien het wel, anders 25 mei. Die echo is juist in het ziekenhuis ivm de goede apparatuur, neem aan dat ze dan wel zeker kunnen zien wat t gaat worden.
*poef* nu is het weg
pi_81197439
is "Guess" een kindernaam?
Ja, eigenlijk niet zo veel om te zeggen dus dit was het wel. doei. fijne dag nog.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:48:09 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81197457
guess not!
in de haak.
pi_81197511
Guess what?

Kaatje, dan moet het goedkomen! Vooraf nog even de mantra: we gaan NIET voor de geslachts bepalende echo roepen... want die kids hebben er een neus voor om juist met navelstreng/benen/armen voor het geslacht te gaan liggen als je ernaar op zoek bent
pi_81197631
Fijn pessie dat je dat kan doen!!!

Hier zijn de meubeltjes vandaag gekomen, maar de babykamer is nog niet klaar, dus nu staat alles opgepropt in onze slaapkamer.
Ik heb de neiging om alle babykleertjes al in de kast te leggen!!!
Was vandaag ook eigenlijk uitgerekend van mijn eerste zwangerschap die helaas is misgegaan. Heb daar wel vrede mee hoor, maar zit me toch de hele tijd te bedenken hoe het nou was geweest als ik nu al was bevallen enzo...beetje vreemde dag dus!

leuk dat geschop Orea, al hoop ik dat het geen pijn gaat doen!
pi_81197715
Dat zal zeker een vreemde dag zijn Troeta!
En dat dan ook de meubeltjes vandaag binnen zijn gekomen.... heel bijzonder!
pi_81204423
Allemaal een heeeeeeel fijne dag! Al reeds mama en straks opnieuw mama of als mama to be!

Ik bedacht me toen ik wakker werd dat ik volgend jaar een kwijlende mini-me heb die me een fijne moederdag wenst voor nu kreeg ik alleen een schop en een por en zat ze klem in mijn zij toen ik net opstond (dat matcht niet zo met organen, auw! )
pi_81205393
Dank je, jij ook Orea!! En iedereen!!
pi_81208933
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef ymme het volgende:
Als je geen striae wilt, moet je ook geen kinderen willen
Het hoort er nu eenmaal bij.
Oh, nou, dan denk ik dat ik me toch maar bedenk dan

Mijn moeder heeft geen striae, dus ik hoopte haar genen te hebben geërfd. Ik kan er echt niet heel erg mee zitten dat dat niet zo is. Maar ik kan het natuurlijk wel jammer vinden. Het zelfde geldt voor andere klachten. Als je mag kiezen heb je ze liever niet. En dan is het gewoon jammer en soms zwaar als je ze wel hebt. Daar wordt de kinderwens echt niet minder van hoor.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_81216435
troeta

orea leuk idee he...

hier was de ctg zoals verwacht weer oke, op naar morgen
pi_81218734
Thanks draakje, en mooi dat de ctg weer goed was!!

Iedereen langs de moeders vandaag?
pi_81219460
Zo, maar weer even toegegeven aan de nesteldrang, alleen nu ben ik wit-gevlekt Kat aapt me ook na, die loopt nu ineens met een wit-geverfd puntje aan haar staart rond To-Do lijstje voor in huis is nog zo kort, dat alles over een week of 3 helemaal klaar is!! *zucht* daar kan ik blij van worden!

Troeta, mijn mams is alweer 6 jaar niet meer onder ons... gisteren wel even wezen eten bij schoonouders, maar niet eens voor moederdag meer onder het mom van even hun nieuwe keuken bekijken/uitproberen!

Draak wat fijn dat met mini-draakje alles in orde is! Hoe voel je je?
pi_81224059
ik voel me op zich wel redelijk orea, beetje dubbel wat jij ook zegt over ons mam
morgen is dat gewoon alweer 20 jaar geleden hier (en dan de week erop ons pap 6jaar en tevens mn uitgerekende datum)
en ik hoop gewoon dat het vruchtwater oke is!
het spugen enzo intresseert me niet zo, mn been denk ik liever niet aan
  zondag 9 mei 2010 @ 20:57:16 #249
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81226764
Ik had vandaag geen tijd voor moederdag. Teveel moeders die een jaar of 20/25 geleden moeder zijn geworden: Veel verjaardagen van vrienden te vieren.

Mijn moeder heeft volgens mij ook geen striae. En als ik wel striae krijg, dat verbleekt wel weer... Nou ja, ik zie wel! Tot nu toe niets te merken!

En ik kreeg vandaag een reactie van iemand die dacht dat ik nog maar 4 maanden zwanger was. Eindelijk iemand die niet op mij reageert alsof ik een olifant ben en morgen lig te bevallen. Diegene was zelf wel bij haar beide zwangerschappen 30 kg aangekomen een heeft 2 tienponders gekregen met keizersnede dat wel, maar alsnog giga heftig!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:59:03 #250
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81226853
ik had 1 striem toen ik 39w5dagen ver was

en nu heb ik een zebrabuik en de mooiste zoon van de wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')