Hier!quote:
Nóg beter?quote:
je bent liefquote:
Dronken lorren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Lovechild het volgende:
Zo, dronken lorren. Een beetje laveloos op de bank hangen
Mijn billen zijn anders heel vrouwelijk hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Strakke billen![]()
Strakke billen van AirwiN
Strakke vrouwelijke billen![]()
![]()
Je weet niet wat je zegt!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Strakke billen![]()
![]()
Maar met haarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn billen zijn anders heel vrouwelijk hoor.
met een rietje sofietje?quote:
Ik zit nog even te dubbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Strakke billen![]()
![]()
Dat is jouw aanname.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar met haaren dat is niet vrouwelijk
Ik heb gewoon gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foto's!quote:
Die billen zijn exclusief van mijquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gewoon gelijk
Ik zal je niet tegenspreken. Mocht je ooit es gemooned worden door één van je passagiers dan weet je nu alvast dat ik het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Maar de foto's niet. *doorstuur*quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal je niet tegenspreken. Mocht je ooit es gemooned worden door één van je passagiers dan weet je nu alvast dat ik het was.
Hmmmm....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
dan heb ik daar meteen bewegende beelden van
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
dan heb ik daar meteen bewegende beelden van
Ja, jij zegt dat je laveloos op de bank hangt! En DDVD zegt dat laveloos 'stomdronken' betekentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Dronken lorren?
Heb fijn de hele middag in het behangplaksel gestaan.
Wat mij betreft ben je dat ookquote:
Goedzo! T ging dus lekker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:41 schreef nectarientje het volgende:
Niets mis met mijn billenEn Air, die borsten blijven wel, daar zorg ik wel voor
![]()
Net echt lekker gelopenHoera voor Flap!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:41 schreef nectarientje het volgende:
Niets mis met mijn billenEn Air, die borsten blijven wel, daar zorg ik wel voor
![]()
Net echt lekker gelopenHoera voor Flap!
pokerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus voor poker moet ik bij Flap zijn, voor BBQ bij LC en Knuffelzacht en voor hamburgers en patat bij SUmmer en Sok
doe je aan kinderarbeid?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[ afbeelding ]
lieveheersbeest nageltjes
jaquote:
laatste keer dat ik texas hold'em heb gespeeld is alweer 2,5 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef GotC het volgende:
Ik wil ook weer een keer pokerenMet m'n geweldige pokerface!
Ik had net op reply gedrukt en toen vloog fok eruitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
ech niet! anders had je dat niet kunnen posten
jajaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had net op reply gedrukt en toen vloog fok eruit
en dan ga je niet nu ff op zijn deur bonken van wtf ben jij voor respectloze kerel?!?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
mijn buurman had gewoon zijn kutmuziek hard aan....pauper.
Belangrijkste is dat je er even aan dachtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef nectarientje het volgende:
ik stond onder de doucheWas iig wel stil maar heel netjes vind ik het niet van mezelf
je was toch stil? daar gaat het omquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef nectarientje het volgende:
ik stond onder de doucheWas iig wel stil maar heel netjes vind ik het niet van mezelf
Neuh, mijn verstandhouding met mijn buren is, ik zeik niet tegen jou, jij zeikt niet tegen mij. Klinkt overigens hatelijker dan het is hoor. Het betreft mijn bovenbuurman en die zie ik eigenlijk nooit, ik hoor het alleen wanneer hij weggaat, dan vliegt de deur eruitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan ga je niet nu ff op zijn deur bonken van wtf ben jij voor respectloze kerel?!?
ik hoop dat ik volgend jaar 5 mei vrij ben, wil keer naar zo'n herdenking toe
Zo zie je maar weer dat dat geintje van vorig jaar iedereen wel zo geconditioneerd heeft om zodra er iets raars gebeurd iedereen meteen vluchtreactie heeft. Vraag me af wat er precies is gebeurd.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Civilian het volgende:
Werd er eentje onwel tijdens de ceremonie net
Hoeft er maar 1 in paniek te raken, dan krijg je 'n kettingreactie zonder dat iedereen weet wat er gebeurd was..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat dat geintje van vorig jaar iedereen wel zo geconditioneerd heeft om zodra er iets raars gebeurd iedereen meteen vluchtreactie heeft. Vraag me af wat er precies is gebeurd.....
Lijkt me niet een reactie als er eentje onwel wordt.
En voor een gratis tramrit bij Admiraal anaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus voor poker moet ik bij Flap zijn, voor BBQ bij LC en Knuffelzacht en voor hamburgers en patat bij SUmmer en Sok
Ja in paniek....maar bij onwel staat iedereen er meestal in een kringetje omheen. "Gaat het?" "Wil je wat water?" "Geef dat kind even de ruimte".....zo standaardquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoeft er maar 1 in paniek te raken, dan krijg je 'n kettingreactie zonder dat iedereen weet wat er gebeurd was..
Tenzij hij je niet zietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En voor een gratis tramrit bij Admiraal anaal
en dat met post nummer 69....quote:
Spring volgende keer even voor het voertuig dan zodat ik je wel ziequote:
hekken vielen om waar mensen tegenaan vielen. Dat geeft lawaai wat mensen niet verwachten. En met Koninginnedag 2009 in het achterhoofd ontstaat er dus paniek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja in paniek....maar bij onwel staat iedereen er meestal in een kringetje omheen. "Gaat het?" "Wil je wat water?" "Geef dat kind even de ruimte".....zo standaard
Je keek in je spiegel of iedereen was ingestaptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Spring volgende keer even voor het voertuig dan zodat ik je wel zieik ben zo gefocust met voor me kijken dat ik me niet laat afleiden als iemand met haar borsten aan het schudden is langs de kant van de weg
De politie moet maar ff uitzoeken wie zo in paniek raakte en hun verbieden er volgend jaar erbij te zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
hekken vielen om waar mensen tegenaan vielen. Dat geeft lawaai wat mensen niet verwachten. En met Koninginnedag 2009 in het achterhoofd ontstaat er dus paniek.
Niks meer en niks minder. De mens is een heel normaal kuddedier
"Oh er rennen mensen gillend weg. Geen idee waarom, maar ik doe mee".. En dan krijg je dit..
Tramconducteurs die in de spiegel checken of iedereen is ingestaptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Je keek in je spiegel of iedereen was ingestapt.
erm volgens mij gebeurt dat automatisch.... zitten niet voor niets reflectors bij de deuren om ze open te houden!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tramconducteurs die in de spiegel checken of iedereen is ingestapt![]()
Je wilt niet weten hoe vaak ik of een van m'n koters tussen de deuren heb/hebben gezeten omdat de deuren al dichtgingenEen keer sloten de deuren terwijl ik instapte, duwde ze open, kwam het kind dat ik met me meetrok met zijn kop klem tussen de deur en de tram
Nee, in de RR moet de bestuurder een knop omdraaien en daarna kunnen/gaan de deuren pas weer dicht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
erm volgens mij gebeurt dat automatisch.... zitten niet voor niets reflectors bij de deuren om ze open te houden!
en zelfs dan zitten er reflectiesensoren die het tegen gaat dat ie dicht gaat als jij er tussen staat.... of zit ik nu verkeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in de RR moet de bestuurder een knop omdraaien en daarna kunnen/gaan de deuren pas weer dicht.
Nee, die zitten er ook. Maar die doen vooral dienst als de bestuurder de deuren heeft vrijgegeven om te sluiten. Maar met het voorbeeld dat LC geeft, jij staat in de tram en je kind nog buiten, kan ik wel snappen dat die reflectoren niet heel veel zin hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
en zelfs dan zitten er reflectiesensoren die het tegen gaat dat ie dicht gaat als jij er tussen staat.... of zit ik nu verkeerd
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat met post nummer 69....
moet de rest dan ook meedoen or just you and me?![]()
We kunnen ook dringenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm volgens mij gebeurt dat automatisch.... zitten niet voor niets reflectors bij de deuren om ze open te houden!
Koninginnedag 2009 mislukt, Dodenherdenking 2009 goed gegaan. Koninginnedag 2010 goed gegaan en dodenherdenking 2010 mislukt.... En wat is volgende jaar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
hekken vielen om waar mensen tegenaan vielen. Dat geeft lawaai wat mensen niet verwachten. En met Koninginnedag 2009 in het achterhoofd ontstaat er dus paniek.
Niks meer en niks minder. De mens is een heel normaal kuddedier
"Oh er rennen mensen gillend weg. Geen idee waarom, maar ik doe mee".. En dan krijg je dit..
men... iemand word onwel en ontkettend dit?? wat voor faalhazen zijn wij aan het worden en dan in enquette's zeggen dat we niet bang zijn voor een aanslag enzo... this video proofs that conclusion wrong!quote:
ik ga als ik kinderen zie voor de reflector staan... probleem opgelostquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die zitten er ook. Maar die doen vooral dienst als de bestuurder de deuren heeft vrijgegeven om te sluiten. Maar met het voorbeeld dat LC geeft, jij staat in de tram en je kind nog buiten, kan ik wel snappen dat die reflectoren niet heel veel zin hebben.
oohquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
en zeker in de RR gebeurt het vaak want we MOGEN niet wachten op passagiers. Je hebt 15 seconde om in/uit te stappen en dan dwing ik de deur![]()
Bestuurders die wegrijden als mensen een sprintje trekken naar de stempelautomaat om alsnog te stempelen als de automaten bij hun halte het niet doen.quote:
Dat dus. De bangmakerij is succesvol in iedergevalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
men... iemand word onwel en ontkettend dit?? wat voor faalhazen zijn wij aan het worden en dan in enquette's zeggen dat we niet bang zijn voor een aanslag enzo... this video proofs that conclusion wrong!
Met in het achterhoofd Karst T snap ik de reactie wel, en mensen zijn schapen dus als er een paar paniekzaaiers zijn dan heeft dat een domino-effectquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
men... iemand word onwel en ontkettend dit?? wat voor faalhazen zijn wij aan het worden en dan in enquette's zeggen dat we niet bang zijn voor een aanslag enzo... this video proofs that conclusion wrong!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz gaat volgende keer bij A_A de deur open houden
Ik zie hoofdzakelijk vrouwen wegrennenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Moet wel heel toevallig zijn wil ik in jouw RR stappen....ik ga al bijna nooit met dat dingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met in het achterhoofd Karst T snap ik de reactie wel, en mensen zijn schapen dus als er een paar paniekzaaiers zijn dan heeft dat een domino-effect
[..]
Dan kunnen we ze nog wel dichtdoenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga als ik kinderen zie voor de reflector staan... probleem opgelost
Soms doen we dat ook wel, zeker buiten de spits om. Het idiote erachter is dat wij bestuurders afgerekend worden op te laat vertrekken, te lang halteren, te vroeg vertrekken. Iedere vertrek/halteertijd wordt geregistreerd namelijk en tijdens de spits is het niet te doen om te wachten gezien de trams om de 5 minuten komen. Buiten de spits is het wat makkelijkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oohDan had ik gisteravond een hele lieve RRbestuurder
Ik kwam aan op CS, zie de 4 net aan komen rijden, begin te rennen en hij had de deuren al wel dicht en de lampjes uit enzo maar hij deed ze voor mij weer open
![]()
voor de bestuurder rond 23.55u
paniek veroorzaakt meer doden dan een mongool met pistoolquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met in het achterhoofd Karst T snap ik de reactie wel, en mensen zijn schapen dus als er een paar paniekzaaiers zijn dan heeft dat een domino-effect
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paniek veroorzaakt meer doden dan een mongool met pistool
zo doet Al Qeida ook zijn aanslagen... kleinen bommen voor panierk, men rent weg 1 richting op daar grote bom....
zou makkelijk zijn als we het oh no effect konden uitschakelenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja maar probeer dat er maar eens in te brengen als ze in paniek blind rondrennen
Pussy, ik ook maar zal waarschijnlijk pas tegen 11/12 uur in bed liggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar offline... morgen om 5uur bed uit
ik ga nog ff tv kijken.... maar net 9 dagen vrij geweest dus zal wel gesloopt zijn... en paar dagen te weinig geslapenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pussy, ik ook maar zal waarschijnlijk pas tegen 11/12 uur in bed liggen
Haha, dat denk je maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind het ook echt veel leuker omdat ik nu bij heel veel mensen een goed beeld heb
Als het me uitkomt, kan ik heeeel naïef zijnquote:
Dat heb je zojuist inderdaad bewezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als het me uitkomt, kan ik heeeel naïef zijn
quote:
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, ik moet niet met jou in het donker gaan hardlopen want dan ben ik het volgende lijk in het park?
Ik breng het touw wel meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjees bewuste actie geweest op de dam om paniek te zaaien. Echt walgelijk, dat soort mensen....hele hoge boom.
zo vroeg!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar offline... morgen om 5uur bed uit
Ik lees net op de FP dat 1 man zat te bellen en toen omstanders hem vroegen op te houden met bellen hij begon te schreeuwen. Ik denk dus niet een verstoorder maar een asociale tokkie of misschien toch iets anders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjees bewuste actie geweest op de dam om paniek te zaaien. Echt walgelijk, dat soort mensen....hele hoge boom.
Lekker tochquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet nu echt nog niet gaan slapen, ben ik morgen wel heeeel vroeg wakker.
Ik dacht dat je sinds zondag al een mini-orgie hadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:25 schreef nectarientje het volgende:
Dan profiteer ik wel optimaal van mijn vrije dag natuurlijkIk heb trouwens een (mini)orchidee sinds zondag! Hij heet Orgie
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:29 schreef Civilian het volgende:
Ik dacht dat je sinds zondag al een mini-orgie hadVunzige ik
Sulplais!quote:
quote:
Ik heb wijnquote:
quote:
Om met mij en de wijn te douchen met a_a?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:55 schreef GotC het volgende:ik was al bijna uit mn bed gesprongen voor jullie
Zonde idd, kunnen we beter op de bank blijven zitten.quote:
Sjezus! daar word zelfs ik moe vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:05 schreef Civilian het volgende:
Ben ook nog niet moe
*spring spring spring*![]()
Toch ben ik al verschillende keren tussen de deuren gekomen. Is overigens ook de enige reden om ze open te duwen: omdat ik, of mijn bagage (of mijn kind, of mijn moeder) tussen die deuren zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Van iemand een goed beeld hebben zegt toch niet per definitie dat dat dan een positief beeld is? Of vat ik het nou ook weer niet?quote:
Ik denk dat Flap het meer bedoelde zoals mijn reactie daarna over dat hij een seriemoordenaar zou kunnen zijn. Het is natuurlijk wel wat naïef om te denken dat je na 1 avondje een goed/helder/duidelijk beeld van iemand kan hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef Lovechild het volgende:
Van iemand een goed beeld hebben zegt toch niet per definitie dat dat dan een positief beeld is? Of vat ik het nou ook weer niet?
Owh ja... 5 mei...quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
volgens mij is die niet op 5 mei....
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:31 schreef GotC het volgende:
Haha! ik heb een geluidsopname gemaakt van flap zodat hij begrijpt waarom slapen niet lukt
schattigquote:
Ik ben geen echte man, ik snurkte omdat mn keel en neus dicht zittenquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
schattig
echte mannen horen te snurken om wilde dieren weg te jagen.
In dat geval moet ze aan jouw bed staan met kamille thee met honing, beschuit, een warme kruik en een latex zusterpakje. HET IS VERDORIE WEL EEN VROUW!quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben geen echte man, ik snurkte omdat mn keel en neus dicht zitten
Whehe, ik had mij het bed uit geschopt als ik haar wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
In dat geval moet ze aan jouw bed staan met kamille thee met honing, beschuit, een warme kruik en een latex zusterpakje. HET IS VERDORIE WEL EEN VROUW!
alle mannen worden softiesquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Whehe, ik had mij het bed uit geschopt als ik haar was
's Nachts mag ze eindelijk zonder ketting de keuken uit, dan mag ze wel ff genietenquote:
s'nachts... oei oei oei dat is de gevaarlijkste tijd. Ze zou wel naar de disco kunnen gaan!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
's Nachts mag ze eindelijk zonder ketting de keuken uit, dan mag ze wel ff genieten
En vrouwen zijn ook niet meer wat het ooit is geweest.quote:
Daar zeg je watquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
s'nachts... oei oei oei dat is de gevaarlijkste tijd. Ze zou wel naar de disco kunnen gaan!!!
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:16 schreef nectarientje het volgende:
mogguh! De gewone mart is wel vandaagStraks maar even vitamientjes inslaan
Ik heb gisteren de vaatwasser ingeruimd hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vrouwen zijn ook niet meer wat het ooit is geweest.
En schijnbaar heb je hem nu nog niet uitgeruimd. Dat is nou precies waar ik op doel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb gisteren de vaatwasser ingeruimd hoor!
Ik beken!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En schijnbaar heb je hem nu nog niet uitgeruimd. Dat is nou precies waar ik op doel!
Bedankt voor de bevestiging van wat ik allang wist.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik beken!!!
En ik heb zelfs straks rijles... wat ben ik een waardeloze vrouw:'(
Nederland verpauperd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging van wat ik allang wist.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nederland verpauperd.
Ik ga nu wel de vaatwasser uit en in ruimen!
ik wil ook een uitsmijter!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
Wow, mijn uitsmijters worden steeds lekkerder
lichamelijke onrust.... adhd oladieequote:Op woensdag 5 mei 2010 05:55 schreef SolidasRock het volgende:
Wakker van wat? Verliefdheid? Kopzorgen?
straks weer gegrild everzwijn denk ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
Wow, mijn uitsmijters worden steeds lekkerder
Overtreffende trapquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
straks weer gegrild everzwijn denk ik
Je bent niet alleen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lichamelijke onrust.... adhd oladiee
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:05 schreef GotC het volgende:
voor flap.. ik hou zoveel van je, dat stukken me niet weg kan jagen
quote:
Goed, lekker aan het klussen. En het gaat zowaar allemaal in één keer goed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
done, nu wachten.
Hoe is het met jou vandaag overgens?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:35 schreef Flappekz het volgende:
&*^%*$%^#W%^$%&&%#&^*&^($%
Ga ik beginnen met leren, beginnen mensen hier in de flat met klussen
Ach ja, je was nog redelijk veilig in de groepquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk dat Flap het meer bedoelde zoals mijn reactie daarna over dat hij een seriemoordenaar zou kunnen zijn. Het is natuurlijk wel wat naïef om te denken dat je na 1 avondje een goed/helder/duidelijk beeld van iemand kan hebben
gheghe, dat zou niet echt een actie voor mij zijn.. Hoewel, in de kroeg voer je ook niet altijd urenlange gesprekken (maar dan sta je iig nog in de kroeg/stad met meer mensen in de buurt)quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef Lovechild het volgende:
Ach ja, je was nog redelijk veilig in de groep![]()
M'n zusje pikt mannen op uit de file om mee te zoenen bij een benzinepomp, da's pas naïef...
Nou ja, mánnen, het was er eentje![]()
Onze favo pannenkoeken-eieren-bak-pannen komen gewoon bij de IKEA vandaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier nog wel eieren maar geen kaas en spek meer! En mijn favo pannenkoek-en-eieren-bak-pan is aan het overlijdenSnap ik ineens ook waarom dingen mislukken
)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
straks weer gegrild everzwijn denk ik
Koninginnedagtaferelen dusquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef nectarientje het volgende:
Het was net echt superrustig in de stad!Jammer dat ik me niet had ingesteld op woest shoppen, was er echt een goede dag voor geweest!
Dan zou ik de rest er ook afharsenquote:
Moet ik me straks iedere dag gaan scherenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan zou ik de rest er ook afharsenkale plekjes zijn niet mooi!
That reminds me, kmoet m'n eigen kop ook nog trimmen
Je bent er vroeg bij! Meestal is dat pas na je 30equote:
M'n vader heeft het pas 2 of 3 jaar ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij! Meestal is dat pas na je 30e
The horrorquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Moet ik me straks iedere dag gaan scheren
Ik ken er nog 1 die ook woest had willen shoppen...quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef nectarientje het volgende:
Het was net echt superrustig in de stad!Jammer dat ik me niet had ingesteld op woest shoppen, was er echt een goede dag voor geweest!
Dan had ik dus woest gelijkquote:
Weet jij waarom mannelijke FOK!kers zich als vrouw voordoen in hun profiel? Murp, o.us, AdvancedPower, Paul en nog wel meer doen dat. Waarom is dat?quote:
In slaap vallen op de bankquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan had ik dus woest gelijkIk ben net woest in slaap gevallen op de bank.. Niet handig (ivm vannacht), wel lekker
KLB/ONZ humor ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet jij waarom mannelijke FOK!kers zich als vrouw voordoen in hun profiel? Murp, o.us, AdvancedPower, Paul en nog wel meer doen dat. Waarom is dat?
O okequote:Op woensdag 5 mei 2010 16:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
KLB/ONZ humor ofzoin ieder geval niet mijn smaak. Maar komt er op neer dat ze het grappig vinden
Volgens mij zijn er op het net gigantisch veel mannen die zich als vrouw voordoen...quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet jij waarom mannelijke FOK!kers zich als vrouw voordoen in hun profiel? Murp, o.us, AdvancedPower, Paul en nog wel meer doen dat. Waarom is dat?
Het is bij deze groep dat laatstequote:Op woensdag 5 mei 2010 16:37 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij zijn er op het net gigantisch veel mannen die zich als vrouw voordoen...
Of hebben zij het alleen maar in hun profiel staan en doen ze zich verder gewoon voor als dat ze zijn? Dan is het gewoon een ander gevoel voor humor
Volgend jaar andere strategie dus?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Wil er iemand een bakje met +/- 50 sla-plantjes??
neen dank je.... plantjes e.d. gaan dood in mijn omgevingquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou net mn balkon-sla ff netjes apart in een bak geplant. Had 3 kleine bakjes gewoon volgemieterd met zaadjes.....blijken dus ongeveer 50 plantjes per bakje uitgekomen te zijn. In de grote aparte bak passen er nu 28, maar die gaan groeien en dan is die ook weer te klein. Heb te goede groene vingersOf te weinig tuin/balkon voor mn groene vingers
![]()
Wil er iemand een bakje met +/- 50 sla-plantjes??
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dank je.... plantjes e.d. gaan dood in mijn omgeving
ik heb helemaal niets met plantjes e.d.quote:
??quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:02 schreef GotC het volgende:
* GotC is stiekem heel erg trots
Nu eerst douchen!
same herequote:Op woensdag 5 mei 2010 18:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb helemaal niets met plantjes e.d.
heb zelfs gepresteerd om 3 cactussen dood te laten gaan
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb voor t eerst in m'n leven in 1x 5 km gelopen, zonder te stoppen of wandelen..
Dat is mij ook al gelukt.... Stomme dingen planten....quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb helemaal niets met plantjes e.d.
heb zelfs gepresteerd om 3 cactussen dood te laten gaan
ik gebruik mijn katten ook als excuus om geen planten en bloemen te hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is mij ook al gelukt.... Stomme dingen planten....
Ben je al zo ver!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:20 schreef GotC het volgende:
Ik heb voor t eerst in m'n leven in 1x 5 km gelopen, zonder te stoppen of wandelen..
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ben je al zo ver!Wat ontzettend goed!!!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:31 schreef GotC het volgende:
Haha! ik heb een geluidsopname gemaakt van flap zodat hij begrijpt waarom slapen niet lukt
Dus gewoon de les aangezet maar blijven lopen? Wat goed!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:30 schreef GotC het volgende:
Eigenlijk nietMoest les 22 doen, maar wilde gewoon effe kijken hoe ver ik kon komen..
.
welke film?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:39 schreef summer29 het volgende:
[..]
gelukkig hoor ik lekker niks!! Zelfs ook niet eens van Solid!
![]()
Loop nu ff achter maar ik was gister vroeg weg gegaan uit fok, heerlijk naar film gekeken.
Niet eens de les aangezetquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dus gewoon de les aangezet maar blijven lopen? Wat goed!Ik geloof echt niet dat ik dat nu ga redden.. Maar dat hoeft ook (nog) niet
Alles kanquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik vraag me af of ik ooit weer normaal kan hardlopen en of ik dan ooit de 5km ga halen
Cardiotrainer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:45 schreef GotC het volgende:
Niet eens de les aangezetHeb m'n eigen muziek aangezet met Cardiotrainer, meer niet. Was wel een goeie combi, lekkere dans muziek met Linkin Park muziek
. Zorgde er wel voor dat ik door bleef gaan..
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles kan. Volgens m'n fysio+HA+orthopeed zou ik nooit kunnen hardlopen. Muwhaha!
Programma voor Android telefoons met GPS enzo..die houdt precies bij waar ik heb gelopen, hoe hard, hoe ver..quote:
Volgens specialisten zou ik uiteindelijk doof worden voor mijn 18e. Muwhaha!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Alles kan.Volgens m'n fysio+HA+orthopeed zou ik nooit kunnen hardlopen. Muwhaha!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker offline en in bed tv kijken
ben gesloopt
Ja iets meer voorzichtig enkele zaadjes in een bakje planten en minder wat een priegelwerk weet je wat ik pleur dat zakje wel gewoon uit over drie bakjes en zie welquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgend jaar andere strategie dus?![]()
Ik ga eerst eens proberen Orgie in leven te houden, maar ik vind het idee van huis-balkon-keukensla wel heel erg leuk!
Vraagje iemand hier (in een paar topics terug) had het erover dat als je migraine medicijnen innam en die zouden niet werken , dat je dan ook geen migraine hebt ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:26 schreef Lovechild het volgende:
Zo, hier twee kinderkamers helemaal spic en span'T lijkt alleen te worden afgestraft met een migraine-aanval
Heb er verschillende gehad, gewoon terug naar de arts en wat anders uitproberen.... Er is zeker weten iets wat wel werkt.... Ik heb nu imigran en zweer erbij!!!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Vraagje iemand had het erover dat als je migraine medicijnen innam en die zouden niet werken , dat je dan ook geen migraine hebt ?
Maar nu zijn er echt ontzettend veel medicijnen tegen migraine , dus als het een niet werkt , kan een ander middel wel werken toch? Mijn migraine medicijnen doen geen hol namelijk, ze triggeren de aanval eerder
.
Verder wel heerlijk vrij tot maandag
Ik heb eerst een afspraak met de neuroloog om uit te sluiten dat het niets anders is omdat ik een aantal neurologische (uitval)verschijnselen er bij heb . Maar ik verwacht ook dat ik gewoon migraine heb en meer baat bij een ander medicijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Heb er verschillende gehad, gewoon terug naar de arts en wat anders uitproberen.... Er is zeker weten iets wat wel werkt.... Ik heb nu imigran en zweer erbij!!!!!
Sterkte ermee, ik weet hoe je je voelt......quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb eerst een afspraak met de neuroloog om uit te sluiten dat het niets anders is omdat ik een aantal neurologische (uitval)verschijnselen er bij heb . Maar ik verwacht ook dat ik gewoon migraine heb en meer baat bij een ander medicijn.
Ik hoor er veel over imigran inderdaadMaar toch vreemd dat een migraine medicijn juist kan triggeren toch? of is dat helemaal niet raar?
Helemaal niet raar. Iedereen heeft weer andere triggers. Betablokkers hebben wel goed geholpen bij mij, alleen de bijverschijnselen waren niet tof...dus daar mee gestopt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb eerst een afspraak met de neuroloog om uit te sluiten dat het niets anders is omdat ik een aantal neurologische (uitval)verschijnselen er bij heb . Maar ik verwacht ook dat ik gewoon migraine heb en meer baat bij een ander medicijn.
Ik hoor er veel over imigran inderdaadMaar toch vreemd dat een migraine medicijn juist kan triggeren toch? of is dat helemaal niet raar?
Misschien kun je lumbale punctie aanvragen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb ook imigran, werkt goed zolang ik wel mijn bedje in kan duikenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Heb er verschillende gehad, gewoon terug naar de arts en wat anders uitproberen.... Er is zeker weten iets wat wel werkt.... Ik heb nu imigran en zweer erbij!!!!!
Bij mij is het na een half uur zo goed als weg... Heb je FTAB tabletten, die werken sneller dan de normale....quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb ook imigran, werkt goed zolang ik wel mijn bedje in kan duiken
Geef me de vijf? Dat is zooooooo 1986quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, alleen jij bent hip, dat weet je toch? Geef me de vijf!
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geef me de vijf? Dat is zooooooo 1986
Boks, ouwequote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Doe dan maar vuistjes tegen mekaar!
Medequote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef nectarientje het volgende:
Ik verbaasde me ook al over de hoge concentratie migraine-'klanten' hierIk heb er gelukkig geen last van, het klinkt totaal niet prettig!
ene SolidAsRockquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Wie weet er een betrouwbare electricien hier in Den Haag?
Ken er wel 1 in Naaldwijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
mijn solid!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Er moet nieuwe draad getrokken worden (vervangen worden) en een dimmer opgehangenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuuh hallo, ik ben Solid, electricieen, wat kan ik voor u betekenen?
Bij het monteren van eerdergenoemde dimmer vandaag, bleek er sluiting te zitten in de bedrading. De stop vliegt er dus random uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:43 schreef MissMSX het volgende:
Er moet nieuwe draad getrokken worden (vervangen worden) en een dimmer opgehangen
(Van de meterkast naar het stopcontact is overigens pakweg een halve meter)
Oke en u wilt dat ik dat voor u doe?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er moet nieuwe draad getrokken worden (vervangen worden) en een dimmer opgehangen
(Van de meterkast naar het stopcontact is overigens pakweg een halve meter)
laten we ff verder in PM pratenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij het monteren van eerdergenoemde dimmer vandaag, bleek er sluiting te zitten in de bedrading. De stop vliegt er dus random uit.
Er zat een gewone lichtschakelaar en wij wilden daar een dimmer. Dus beetje lopen wrotten met de bestaande bedrading en nu klapt de stop er random uit. Wat wij willen? Dat het wordt gefixed natuurlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
Oke en u wilt dat ik dat voor u doe?![]()
De stopcontact is buiten de meterkast? De reden van het vervangen is? De dimmer komt dus op een plek waar al een schakelaar zat (ter vervanging daarvan) ?
Ik moet er niet aan denken op dat moment....quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
Niemand heeft het over sex? Goede sex neemt migraine aanval wel weg...
Ik heb je geen woord over sex zien schrijven toen Summer zo'n last van die hoofdpijn had... Of werkte dat niet omdat het geen migraine was?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
Niemand heeft het over sex? Goede sex neemt migraine aanval wel weg...
Of...quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb je geen woord over sex zien schrijven toen Summer zo'n last van die hoofdpijn had... Of werkte dat niet omdat het geen migraine was?![]()
Als goede sex nou migraine zou voorkomen, dan was ik al 11 jaar zonder aanvallen.
Zij was er minder van overtuigd dat goede sex zou helpen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb je geen woord over sex zien schrijven toen Summer zo'n last van die hoofdpijn had... Of werkte dat niet omdat het geen migraine was?![]()
Als goede sex nou migraine zou voorkomen, dan was ik al 11 jaar zonder aanvallen.
Ik had m goed!!! Ik had m goed!!!! Wat heb ik gewonnen? Wat heb ik gewonnen?????????quote:
Ik ken vrouwen die daar ook last van hebben zonder migraine.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:54 schreef SolidasRock het volgende:
Zij was er minder van overtuigd dat goede sex zou helpen.![]()
Nee, ff serieus, ze kon werkenlijk niets, opstaan en naar wc gaan was al moeilijk voor haar.
En met een migraineaanval doe je vrolijke dansjes enzo?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij was er minder van overtuigd dat goede sex zou helpen.![]()
Nee, ff serieus, ze kon werkenlijk niets, opstaan en naar wc gaan was al moeilijk voor haar.
Een voetreis naar Rome voor twee personenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had m goed!!! Ik had m goed!!!! Wat heb ik gewonnen? Wat heb ik gewonnen?????????
Hoe kom ik dan weer thuis?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een voetreis naar Rome voor twee personen
Da's jouw pakkie anquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |