Hier!quote:
Nóg beter?quote:
je bent liefquote:
Dronken lorren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef Lovechild het volgende:
Zo, dronken lorren. Een beetje laveloos op de bank hangen
Mijn billen zijn anders heel vrouwelijk hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Strakke billen![]()
Strakke billen van AirwiN
Strakke vrouwelijke billen![]()
![]()
Je weet niet wat je zegt!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Strakke billen![]()
![]()
Maar met haarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn billen zijn anders heel vrouwelijk hoor.
met een rietje sofietje?quote:
Ik zit nog even te dubbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Strakke billen![]()
![]()
Dat is jouw aanname.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar met haaren dat is niet vrouwelijk
Ik heb gewoon gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foto's!quote:
Die billen zijn exclusief van mijquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gewoon gelijk
Ik zal je niet tegenspreken. Mocht je ooit es gemooned worden door één van je passagiers dan weet je nu alvast dat ik het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Maar de foto's niet. *doorstuur*quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal je niet tegenspreken. Mocht je ooit es gemooned worden door één van je passagiers dan weet je nu alvast dat ik het was.
Hmmmm....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
dan heb ik daar meteen bewegende beelden van
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
dan heb ik daar meteen bewegende beelden van
Ja, jij zegt dat je laveloos op de bank hangt! En DDVD zegt dat laveloos 'stomdronken' betekentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Dronken lorren?
Heb fijn de hele middag in het behangplaksel gestaan.
Wat mij betreft ben je dat ookquote:
Goedzo! T ging dus lekker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:41 schreef nectarientje het volgende:
Niets mis met mijn billenEn Air, die borsten blijven wel, daar zorg ik wel voor
![]()
Net echt lekker gelopenHoera voor Flap!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:41 schreef nectarientje het volgende:
Niets mis met mijn billenEn Air, die borsten blijven wel, daar zorg ik wel voor
![]()
Net echt lekker gelopenHoera voor Flap!
pokerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus voor poker moet ik bij Flap zijn, voor BBQ bij LC en Knuffelzacht en voor hamburgers en patat bij SUmmer en Sok
doe je aan kinderarbeid?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[ afbeelding ]
lieveheersbeest nageltjes
jaquote:
laatste keer dat ik texas hold'em heb gespeeld is alweer 2,5 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef GotC het volgende:
Ik wil ook weer een keer pokerenMet m'n geweldige pokerface!
Ik had net op reply gedrukt en toen vloog fok eruitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
ech niet! anders had je dat niet kunnen posten
jajaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had net op reply gedrukt en toen vloog fok eruit
en dan ga je niet nu ff op zijn deur bonken van wtf ben jij voor respectloze kerel?!?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
mijn buurman had gewoon zijn kutmuziek hard aan....pauper.
Belangrijkste is dat je er even aan dachtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef nectarientje het volgende:
ik stond onder de doucheWas iig wel stil maar heel netjes vind ik het niet van mezelf
je was toch stil? daar gaat het omquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef nectarientje het volgende:
ik stond onder de doucheWas iig wel stil maar heel netjes vind ik het niet van mezelf
Neuh, mijn verstandhouding met mijn buren is, ik zeik niet tegen jou, jij zeikt niet tegen mij. Klinkt overigens hatelijker dan het is hoor. Het betreft mijn bovenbuurman en die zie ik eigenlijk nooit, ik hoor het alleen wanneer hij weggaat, dan vliegt de deur eruitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan ga je niet nu ff op zijn deur bonken van wtf ben jij voor respectloze kerel?!?
ik hoop dat ik volgend jaar 5 mei vrij ben, wil keer naar zo'n herdenking toe
Zo zie je maar weer dat dat geintje van vorig jaar iedereen wel zo geconditioneerd heeft om zodra er iets raars gebeurd iedereen meteen vluchtreactie heeft. Vraag me af wat er precies is gebeurd.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Civilian het volgende:
Werd er eentje onwel tijdens de ceremonie net
Hoeft er maar 1 in paniek te raken, dan krijg je 'n kettingreactie zonder dat iedereen weet wat er gebeurd was..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat dat geintje van vorig jaar iedereen wel zo geconditioneerd heeft om zodra er iets raars gebeurd iedereen meteen vluchtreactie heeft. Vraag me af wat er precies is gebeurd.....
Lijkt me niet een reactie als er eentje onwel wordt.
En voor een gratis tramrit bij Admiraal anaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus voor poker moet ik bij Flap zijn, voor BBQ bij LC en Knuffelzacht en voor hamburgers en patat bij SUmmer en Sok
Ja in paniek....maar bij onwel staat iedereen er meestal in een kringetje omheen. "Gaat het?" "Wil je wat water?" "Geef dat kind even de ruimte".....zo standaardquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoeft er maar 1 in paniek te raken, dan krijg je 'n kettingreactie zonder dat iedereen weet wat er gebeurd was..
Tenzij hij je niet zietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En voor een gratis tramrit bij Admiraal anaal
en dat met post nummer 69....quote:
Spring volgende keer even voor het voertuig dan zodat ik je wel ziequote:
hekken vielen om waar mensen tegenaan vielen. Dat geeft lawaai wat mensen niet verwachten. En met Koninginnedag 2009 in het achterhoofd ontstaat er dus paniek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja in paniek....maar bij onwel staat iedereen er meestal in een kringetje omheen. "Gaat het?" "Wil je wat water?" "Geef dat kind even de ruimte".....zo standaard
Je keek in je spiegel of iedereen was ingestaptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Spring volgende keer even voor het voertuig dan zodat ik je wel zieik ben zo gefocust met voor me kijken dat ik me niet laat afleiden als iemand met haar borsten aan het schudden is langs de kant van de weg
De politie moet maar ff uitzoeken wie zo in paniek raakte en hun verbieden er volgend jaar erbij te zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
hekken vielen om waar mensen tegenaan vielen. Dat geeft lawaai wat mensen niet verwachten. En met Koninginnedag 2009 in het achterhoofd ontstaat er dus paniek.
Niks meer en niks minder. De mens is een heel normaal kuddedier
"Oh er rennen mensen gillend weg. Geen idee waarom, maar ik doe mee".. En dan krijg je dit..
Tramconducteurs die in de spiegel checken of iedereen is ingestaptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Je keek in je spiegel of iedereen was ingestapt.
erm volgens mij gebeurt dat automatisch.... zitten niet voor niets reflectors bij de deuren om ze open te houden!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tramconducteurs die in de spiegel checken of iedereen is ingestapt![]()
Je wilt niet weten hoe vaak ik of een van m'n koters tussen de deuren heb/hebben gezeten omdat de deuren al dichtgingenEen keer sloten de deuren terwijl ik instapte, duwde ze open, kwam het kind dat ik met me meetrok met zijn kop klem tussen de deur en de tram
Nee, in de RR moet de bestuurder een knop omdraaien en daarna kunnen/gaan de deuren pas weer dicht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
erm volgens mij gebeurt dat automatisch.... zitten niet voor niets reflectors bij de deuren om ze open te houden!
en zelfs dan zitten er reflectiesensoren die het tegen gaat dat ie dicht gaat als jij er tussen staat.... of zit ik nu verkeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, in de RR moet de bestuurder een knop omdraaien en daarna kunnen/gaan de deuren pas weer dicht.
Nee, die zitten er ook. Maar die doen vooral dienst als de bestuurder de deuren heeft vrijgegeven om te sluiten. Maar met het voorbeeld dat LC geeft, jij staat in de tram en je kind nog buiten, kan ik wel snappen dat die reflectoren niet heel veel zin hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
en zelfs dan zitten er reflectiesensoren die het tegen gaat dat ie dicht gaat als jij er tussen staat.... of zit ik nu verkeerd
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat met post nummer 69....
moet de rest dan ook meedoen or just you and me?![]()
We kunnen ook dringenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm volgens mij gebeurt dat automatisch.... zitten niet voor niets reflectors bij de deuren om ze open te houden!
Koninginnedag 2009 mislukt, Dodenherdenking 2009 goed gegaan. Koninginnedag 2010 goed gegaan en dodenherdenking 2010 mislukt.... En wat is volgende jaar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
hekken vielen om waar mensen tegenaan vielen. Dat geeft lawaai wat mensen niet verwachten. En met Koninginnedag 2009 in het achterhoofd ontstaat er dus paniek.
Niks meer en niks minder. De mens is een heel normaal kuddedier
"Oh er rennen mensen gillend weg. Geen idee waarom, maar ik doe mee".. En dan krijg je dit..
men... iemand word onwel en ontkettend dit?? wat voor faalhazen zijn wij aan het worden en dan in enquette's zeggen dat we niet bang zijn voor een aanslag enzo... this video proofs that conclusion wrong!quote:
ik ga als ik kinderen zie voor de reflector staan... probleem opgelostquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die zitten er ook. Maar die doen vooral dienst als de bestuurder de deuren heeft vrijgegeven om te sluiten. Maar met het voorbeeld dat LC geeft, jij staat in de tram en je kind nog buiten, kan ik wel snappen dat die reflectoren niet heel veel zin hebben.
oohquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
en zeker in de RR gebeurt het vaak want we MOGEN niet wachten op passagiers. Je hebt 15 seconde om in/uit te stappen en dan dwing ik de deur![]()
Bestuurders die wegrijden als mensen een sprintje trekken naar de stempelautomaat om alsnog te stempelen als de automaten bij hun halte het niet doen.quote:
Dat dus. De bangmakerij is succesvol in iedergevalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
men... iemand word onwel en ontkettend dit?? wat voor faalhazen zijn wij aan het worden en dan in enquette's zeggen dat we niet bang zijn voor een aanslag enzo... this video proofs that conclusion wrong!
Met in het achterhoofd Karst T snap ik de reactie wel, en mensen zijn schapen dus als er een paar paniekzaaiers zijn dan heeft dat een domino-effectquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
men... iemand word onwel en ontkettend dit?? wat voor faalhazen zijn wij aan het worden en dan in enquette's zeggen dat we niet bang zijn voor een aanslag enzo... this video proofs that conclusion wrong!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz gaat volgende keer bij A_A de deur open houden
Ik zie hoofdzakelijk vrouwen wegrennenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Moet wel heel toevallig zijn wil ik in jouw RR stappen....ik ga al bijna nooit met dat dingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met in het achterhoofd Karst T snap ik de reactie wel, en mensen zijn schapen dus als er een paar paniekzaaiers zijn dan heeft dat een domino-effect
[..]
Dan kunnen we ze nog wel dichtdoenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga als ik kinderen zie voor de reflector staan... probleem opgelost
Soms doen we dat ook wel, zeker buiten de spits om. Het idiote erachter is dat wij bestuurders afgerekend worden op te laat vertrekken, te lang halteren, te vroeg vertrekken. Iedere vertrek/halteertijd wordt geregistreerd namelijk en tijdens de spits is het niet te doen om te wachten gezien de trams om de 5 minuten komen. Buiten de spits is het wat makkelijkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oohDan had ik gisteravond een hele lieve RRbestuurder
Ik kwam aan op CS, zie de 4 net aan komen rijden, begin te rennen en hij had de deuren al wel dicht en de lampjes uit enzo maar hij deed ze voor mij weer open
![]()
voor de bestuurder rond 23.55u
paniek veroorzaakt meer doden dan een mongool met pistoolquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met in het achterhoofd Karst T snap ik de reactie wel, en mensen zijn schapen dus als er een paar paniekzaaiers zijn dan heeft dat een domino-effect
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paniek veroorzaakt meer doden dan een mongool met pistool
zo doet Al Qeida ook zijn aanslagen... kleinen bommen voor panierk, men rent weg 1 richting op daar grote bom....
zou makkelijk zijn als we het oh no effect konden uitschakelenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ja maar probeer dat er maar eens in te brengen als ze in paniek blind rondrennen
Pussy, ik ook maar zal waarschijnlijk pas tegen 11/12 uur in bed liggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar offline... morgen om 5uur bed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |