Ik ook al 2 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet meer ben daar al in geen jaren meer geweest
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Echte mannen drinken pure alcohol!
Zelfde dag als Stonehenge is ook gothicfest, met Angelspitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens naar het Stonehenge festival geweest. Het eerste jaar dat ze het daar hadden was echt gaaf.
Ik als klein ventje totaal van de wereld door veeeeel te veel alcohol en +30 graden...
Inderdaad, is onmogelijk.quote:
Ik drink niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
LUNA!!!!!!!!JE BENT ER WEER
![]()
![]()
![]()
![]()
wat voor bier drink jij?
quote:
en Das Ichquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook al 2 jaar niet meer.
[..]
Onmogelijk.
[..]
Zelfde dag als Stonehenge is ook gothicfest, met Angelspit
quote:
mja inderdaad eerst lekker uitslapenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maantje![]()
![]()
[..]
Giertje![]()
Best wel lekker dat ik morgen vrij ben
ik ga morgen mooi naar wageningenquote:
heey deerntiequote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als je niet drinkt ga je doodIn 3 tot 6 dagen zelfs!
Cola en sinas enzo. En ranja jwz.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon om dit gesprek draaiende te houden.
Wat drink je dan zoal?
Sinaasappelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh jij houdt dus van bubbels![]()
En wat voor smaak ranja?
whisky?quote:
Dat kost geen tijd man.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
uhuh! En ik ben tot de dappere conclusie gekomen dat ik geen fobo maakTe tijdrovend
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wel voor mijFoto's verkleinen in goede resolutie is tijdrovend
maar maar maar maar maar maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das dus niet goed genoeg, helemaal of gewoon niet
HOE WIST JE DAT?!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat al wel kon maar je hebt pm
7 keer maar das wel veelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
maar maar maar maar maar maar![]()
ach laat ook maar!
mag ik dat ook kunnen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat al wel kon maar je hebt pm
Daar koop je wat voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden dus gebruik ik die woorden extra vaak
Ik merk er niks vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:16 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben te serieus bezig geweest vanmiddag denk ik daarom komt alle vervelendheid er nu uit
oke dan http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
IK SMEEK HET JE!!!!je geheim is veilig bij mij
ja echt wel!!!! Als je alleen maar briefjes van 50 hebt en geen enkele andere is dat op zich weinig. Tenzij je heeeeel veeeeel briefjes van 50 hebtquote:
verdomme moet ik nog zoeken ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
oke dan http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Maar met maar koop je niksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ja echt wel!!!! Als je alleen maar briefjes van 50 hebt en geen enkele andere is dat op zich weinig. Tenzij je heeeeel veeeeel briefjes van 50 hebtdan is het weer veull
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:18 schreef Stoeprand het volgende:
Zwarte Doritos beleef je altijd twee keer als je een mietje bent
Ik zou niet te hard hopen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nou ik ga even een pauze houdenIk spreek u allen later vanavond wel weer om 20.00 precies
en ik verwacht van Luna nog een pm-etje
![]()
garpigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden dus gebruik ik die woorden extra vaak
Ik denk dat tweede.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij blij, of de mensen uit je omgeving
Welke smaak?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
mikaquote:
quote:
Mijn voetjes stinkenquote:
Ik heb er ook nooit last vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelfs met kisten heb ik dat nooit gehad.
Komt goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb alleen niks vermakelijks voor je, dus je zal het moeten doen met mijn aanwezigheid.
Ik zie Stoep en jou online staan anders.quote:
ik denk ook nog wel wat meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zie Stoep en jou online staan anders.
Meer van, MSN gesprek op Fok enzoquote:
Ja nou. Die kan ik hier ook wel spreken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zie Stoep en jou online staan anders.
Hou het dan algemeen, ok?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nou. Die kan ik hier ook wel spreken.
Klopt. Jij ook bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er nog wel wat meer dan alleen die 2 online bij jou zijn
In het zwart ja. Ik hou niet van zwartquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hou het dan algemeen, ok?
[..]
Klopt. Jij ook bijvoorbeeld.
DE KONINGIN OP TELUFIESIE!
Wat een verrassing dat ze op tv isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hou het dan algemeen, ok?
[..]
Klopt. Jij ook bijvoorbeeld.
DE KONINGIN OP TELUFIESIE!
Kijk dan naar de kransquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk dan naar de kransOlijke kleurtjes enzo.
Ze heeft niets om te lachen daarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Ze moest trouwens wel een beetje lachen.
* op zwartquote:
En iemand wordt weggedragen, kerel met een hartaanvalquote:
En de koningin is er ook weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
Zo te horen is er iemand dus niet goed geworden
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Stoeprand het volgende:
Dat was prachtig. Ik stond echt even stil bij die miljoenen doden.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Stoeprand het volgende:
Dat was prachtig. Ik stond echt even stil bij die miljoenen doden.
Sommige mensen doen ook alles om aandacht te trekken.quote:
Ik denk niet dat die persoon dat expres deedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sommige mensen doen ook alles om aandacht te trekken.![]()
*zou mijn nicht daar zijn*
Sorry soms heb ik een wrang gevoel voor humorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die persoon dat expres deed
Ik ook maar zoals nuquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sorry soms heb ik een wrang gevoel voor humor
Dat komt denk ik omdat 1 persoon onwel word, er een paar mensen begonnen te gillen en er dranghekken omvielen die mensen tegen zich aan kregen. Das niet fijn als je een dranghek tegen je aan krijgtquote:
Ervaring?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat 1 persoon onwel word, er een paar mensen begonnen te gillen en er dranghekken omvielen die mensen tegen zich aan kregen. Das niet fijn als je een dranghek tegen je aan krijgt
Gewoon een schrik reactie, is zeker niet fijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat 1 persoon onwel word, er een paar mensen begonnen te gillen en er dranghekken omvielen die mensen tegen zich aan kregen. Das niet fijn als je een dranghek tegen je aan krijgt
Nee gelukkig niet. Ik heb soms hooguit een bord voor mijn kopquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik heb soms hooguit een bord voor mijn kop
[ afbeelding ]
Nu sta je met je kop er opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Ik heb soms hooguit een bord voor mijn kop
[ afbeelding ]
Minder erg dan ''quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Myraela het volgende:
Gadver op de vorige pagina stond iets te vaak "" . Wat is dat een kut smiley zeg.
Die is ook kut.quote:
En de ergste:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is ook kut.komt over als, ik mag jou niet maar doe alsof.
komt over als, ik weet het beter dan jou, dus waar bemoei je je mee.
Of deze PI. Bahquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En de ergste:
Ik heb je gedisst, hou nu dat domme mondje van je maar dicht
Hoi ik ben dom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En de ergste:
Ik heb je gedisst, hou nu dat domme mondje van je maar dicht
Komt wel goedquote:
Kusje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Komt wel goed![]()
Wat ben je toch ook een doos![]()
Nee, zo werkt het helemaal niet
Ik gebruik 'm zo vaak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die gebruik ik echt nooit![]()
Nu wel een keer.
Niksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Uitslapen en later de BBQ aan doen en jij?
Da's waar, maar ik zou geen idee hebben wat te doen morgenquote:
Plunder de diepvries en slinger de bbq aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik zou geen idee hebben wat te doen morgen
Maar zulk mooi weer wordt het morgen niet toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Plunder de diepvries en slinger de bbq aan
wie heeft gezegd dat het mooi weer moet zijn om te bbqenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar zulk mooi weer wordt het morgen niet toch?
In de regen BBQ'enquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
wie heeft gezegd dat het mooi weer moet zijn om te bbqenen anders kan je ook nog gaan gourmetten
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is ook kut.komt over als, ik mag jou niet maar doe alsof.
komt over als, ik weet het beter dan jou, dus waar bemoei je je mee.
Volgens mij verschild dat per persoonquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou er ook gewoon rekening mee kunnen houden omdat het kut overkomt.
Ik ben het wel gewend van Trevland.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou er ook gewoon rekening mee kunnen houden omdat het kut overkomt.
Ja het gaat uitstekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja het gaat uitstekendIk hoorde net dat ik morgen avond naar Zwolle ga
Whehehe, okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen niks doen. Ik kan zelfs niet meer mijn kamer gaan opruimen want dat heb ik maandag al gedaan
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja het gaat uitstekendIk hoorde net dat ik morgen avond naar Zwolle ga
Wat ga je daar doen, mocht je Marijke of/en ST tegen het lijf lopen zeg ze dan hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel een poosje daarna, maar nu niet meer, gelukkig
Ga anders meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whehehe, oke![]()
Ik ga morgen niks doen. Ik kan zelfs niet meer mijn kamer gaan opruimen want dat heb ik maandag al gedaan
Je mag mijn kamer wel doen, niet dat je dan langer dan 5 a 10 min bezig bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whehehe, oke![]()
Wat ga je daar doen danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ga anders meewordt heull gezellig
![]()
bevrijdingsfestival ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen, mocht je Marijke of/en ST tegen het lijf lopen zeg ze dan hoi
Oef, dan wordt het wel lastigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
bevrijdingsfestival ofzoik weet niet hoe Marijke en/of ST eruit zien
Oh, volgensmij hebben ze dat in Leeuwarden ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
bevrijdingsfestival ofzoik weet niet hoe Marijke en/of ST eruit zien
Joepie, ik leefquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef DeLuna het volgende:
TLK, laforest!
Helden. Het topic blijft leven met jullie inbreng![]()
En die van naatje, TC1 en trevland ofcourse.
Heb je wanted foto's van hun? Dan plak ik die die reclame borden die je op je rug en buik moet dragenquote:
Morgen lekker vrij dus ik kan vanavond wel effe fokkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef DeLuna het volgende:
TLK, laforest!
Kijk anders maar in hun fobo'squote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heb je wanted foto's van hun? Dan plak ik die die reclame borden die je op je rug en buik moet dragen
Naatje, Trevland en ik zijn dus geen helden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef DeLuna het volgende:
TLK, laforest!
Ik heb het wel gezien ja. En datheb ik wel in mijn geheugen maar ik ben niet in shock ofzo. Waarom moet je dan gelijk in shock raken?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Keek je dan niet? Of heb jij niet het trauma van koninginnedag09 in je geheugen?
Jij leest ook niet goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Naatje, Trevland en ik zijn dus geen helden?
Ik noem jullie toch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Naatje, Trevland en ik zijn dus geen helden?
Nachtbakker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij dus ik kan vanavond wel effe fokken
Lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
dat zou kunnen jaEn dan eem snel een t-shirt laten bedrukken
Omdat het een beste dreun was tegen dat monument... de grond 'shockte' nog aardig na.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien ja. En datheb ik wel in mijn geheugen maar ik ben niet in shock ofzo. Waarom moet je dan gelijk in shock raken?
ik overdrijf een beetjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien ja. En datheb ik wel in mijn geheugen maar ik ben niet in shock ofzo. Waarom moet je dan gelijk in shock raken?
DeLunaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef DeLuna het volgende:
TLK, laforest!
ja maar lees eens goed!quote:
Er staat een punt achter 'Helden'. Dan komt die zin van inbreng blablabla. En daarna komt en die van -insert namen- ofcourse. Dus doel je alleen op de inbrengquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef DeLuna het volgende:
TLK, laforest!
HEUS NIET. Iedereen in die post is een held.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ja maar lees eens goed!
[..]
Er staat een punt achter 'Helden'. Dan komt die zin van inbreng blablabla. En daarna komt en die van -insert namen- ofcourse. Dus doel je alleen op de inbreng
Dat valt nog te bezienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HEUS NIET. Iedereen in die post is een held.
Ik voel me meteen een heel stuk beterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HEUS NIET. Iedereen in die post is een held.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik voel me meteen een heel stuk beter![]()
Dus je gaat morgen mee uit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen mee uit?Ik weet het niet hoor. Ik denk niet dat mijn moeder er blij van wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
en meteen weer een verhaal moeten ophangen?
wat een slechte photoshopquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik wil jullie deze niet onthouden.
[ afbeelding ]
Je hoeft niet mee naar Zwolle! Gewoon hardcore uitgaan in Assen overdagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik denk niet dat mijn moeder er blij van wordt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, mijn broertje wil daar vast wel heen dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee naar Zwolle! Gewoon hardcore uitgaan in Assen overdagAlhoewel het een saaie bedoeling wordt. En anders houd ik deze nog te goed en kom je maar langs met TT
pedobear is altijd grappigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[ afbeelding ]
maaaaaar, maaaaaaaaaaar, maaaaaaaaar ik wil jou hier hebben niet je broertjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja, mijn broertje wil daar vast wel heen dus
dat is nog geen 10 sec werk wat dit is, als die er nou een minuut voor genomen had dan had die er nog wat mooier uit kunnen zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet door mij gemaaktMaar ik vind hem wel mooi
Ja maar, dan kan ik toch gratis naar Assen, dan rijdt mijn moeder jwz.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
maaaaaar, maaaaaaaaaaar, maaaaaaaaar ik wil jou hier hebben niet je broertje
Misschien iets voor jou?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is nog geen 10 sec werk wat dit is, als die er nou een minuut voor genomen had dan had die er nog wat mooier uit kunnen zien
chillquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar, dan kan ik toch gratis naar Assen, dan rijdt mijn moeder jwz.
Wanneer is de TT eigenlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
chillGaan we dronken duitsers spotten
Ah okequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
24/25/26 juni
En week daarna ga ik op vakantieIk heb nu al zin in die weken!
Omdat te zien hoef ik niet naar assen toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
chillGaan we dronken duitsers spotten
Zo goed was dat verhaal nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo goed als dat jij bent
Dan krijg jij een rondleiding door Assenquote:
Maar wel grappigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo goed was dat verhaal nou ook weer niet.
Klopt maar er lopen ook dronken Engelsen doorheenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat te zien hoef ik niet naar assen toe
Wheeeeeuw, niceeeequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt maar er lopen ook dronken Engelsen doorheen
Reuzenradquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan krijg jij een rondleiding door Assenen dan gaan we in het Reuzenrad op de laatste dag van de TT
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt maar er lopen ook dronken Engelsen doorheen
Denk het niet, ik zie in het weekend van 16-17 en 18 juli genoeg dronken luiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
hahaha dan zie ik jou ook wel in Assen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |