Ik ook al 2 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet meer ben daar al in geen jaren meer geweest
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Echte mannen drinken pure alcohol!
Zelfde dag als Stonehenge is ook gothicfest, met Angelspitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens naar het Stonehenge festival geweest. Het eerste jaar dat ze het daar hadden was echt gaaf.
Ik als klein ventje totaal van de wereld door veeeeel te veel alcohol en +30 graden...
Inderdaad, is onmogelijk.quote:
Ik drink niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
LUNA!!!!!!!!JE BENT ER WEER
![]()
![]()
![]()
![]()
wat voor bier drink jij?
quote:
en Das Ichquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook al 2 jaar niet meer.
[..]
Onmogelijk.
[..]
Zelfde dag als Stonehenge is ook gothicfest, met Angelspit
quote:
mja inderdaad eerst lekker uitslapenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maantje![]()
![]()
[..]
Giertje![]()
Best wel lekker dat ik morgen vrij ben
ik ga morgen mooi naar wageningenquote:
heey deerntiequote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als je niet drinkt ga je doodIn 3 tot 6 dagen zelfs!
Cola en sinas enzo. En ranja jwz.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gewoon om dit gesprek draaiende te houden.
Wat drink je dan zoal?
Sinaasappelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh jij houdt dus van bubbels![]()
En wat voor smaak ranja?
whisky?quote:
Dat kost geen tijd man.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
uhuh! En ik ben tot de dappere conclusie gekomen dat ik geen fobo maakTe tijdrovend
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wel voor mijFoto's verkleinen in goede resolutie is tijdrovend
maar maar maar maar maar maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das dus niet goed genoeg, helemaal of gewoon niet
HOE WIST JE DAT?!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat al wel kon maar je hebt pm
7 keer maar das wel veelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
maar maar maar maar maar maar![]()
ach laat ook maar!
mag ik dat ook kunnen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat al wel kon maar je hebt pm
Daar koop je wat voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden dus gebruik ik die woorden extra vaak
Ik merk er niks vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:16 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben te serieus bezig geweest vanmiddag denk ik daarom komt alle vervelendheid er nu uit
oke dan http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
IK SMEEK HET JE!!!!je geheim is veilig bij mij
ja echt wel!!!! Als je alleen maar briefjes van 50 hebt en geen enkele andere is dat op zich weinig. Tenzij je heeeeel veeeeel briefjes van 50 hebtquote:
verdomme moet ik nog zoeken ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
oke dan http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
Maar met maar koop je niksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ja echt wel!!!! Als je alleen maar briefjes van 50 hebt en geen enkele andere is dat op zich weinig. Tenzij je heeeeel veeeeel briefjes van 50 hebtdan is het weer veull
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:18 schreef Stoeprand het volgende:
Zwarte Doritos beleef je altijd twee keer als je een mietje bent
Ik zou niet te hard hopen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nou ik ga even een pauze houdenIk spreek u allen later vanavond wel weer om 20.00 precies
en ik verwacht van Luna nog een pm-etje
![]()
garpigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden dus gebruik ik die woorden extra vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |