Spannend! Wat schrijft de eigenaar over zijn karakter? Omdat je bang was voor agressie enzo, dat moet een eigenaar toch al wel goed kunnen zeggen zou je denkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:44 schreef Misstique het volgende:
Goed om te lezen, ik heb ook veel zwart.
Ik heb een paar hele mooie foto's van de eigenaar gehad en word steeds enthousiaster. Denk dat we volgend weekend maar even op bezoek moeten gaan in Delft
.
Ze zegt dattie dominant is naar andere katten, maar heel lief voor mensen. Volgens haar zou hij nooit iemand krabben of bijten, houdt hij van kroelen en komt zelfs op je schoot zitten. Ik wil alleen heel zeker weten dat dat geen verkooppraatje isquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Spannend! Wat schrijft de eigenaar over zijn karakter? Omdat je bang was voor agressie enzo, dat moet een eigenaar toch al wel goed kunnen zeggen zou je denken
Of hebben ze hem nooit 'alleen' en is ie altijd met de andere katten?
En terechtquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze zegt dattie dominant is naar andere katten, maar heel lief voor mensen. Volgens haar zou hij nooit iemand krabben of bijten, houdt hij van kroelen en komt zelfs op je schoot zitten. Ik wil alleen heel zeker weten dat dat geen verkooppraatje is.
Leuke foto'squote:Alleen sinds zij hier is is Ted (die ander) wat minder aanhankelijk geworden en zetten ze allebei het liefst zo rond een uur of 3-4 in de nacht een keel op dat ze de slaapkamer in willen (mogen ze nooit). Maar ze spelen met elkaar, rausen door het hele huis heen en komen genoeg op schoot zitten.
Ik ook, vind het helemaal spannendquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
En terechtDat merk je idd gauw genoeg als je daar even langs gaat.
Ben reuze benieuwd
Bedankt voor je aanbod, erg liefquote:En als het een hele onderneming is om naar Delft te gaan wil ik anders in de loop van volgende week maandag of woensdag overdag of 's avonds ofzo) wel even voor je gaan gluren alvast, als het je helpt. Maar kan me voorstellen dat je veel liever zelf gaat kijken! Het is een aanbod, ik pik hem niet in, dus kijk maar
Heel fijn om te horen, ook omdat ik een klein neefje heb, die wel eens op bezoek komt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:06 schreef Radyhyn het volgende:
Succes met het bezoek aan Delft. De poezel in het echt zien geeft natuurlijk het beste beeld
Nog even een aanvulling over de vraag agressie:
Bengalen staan er om bekend dat ze juist helemaal niet agressief zijn naar mensen toe. Ook bij kinderen niet. In plaats van agressief te reageren rennen ze juist weg in plaats van uit te halen ofzo
Wat betreft agressie/dominantie naar andere katten toe hoor ik af en toe wel dat mensen hierom een kat willen herplaatsen. Persoonlijk heb ik er helemaal geen ervaring mee. Natuurlijk stoeien onze katten weleens (soms best hard) maar na 10 minuten liggen ze net zo lief weer tegen elkaar aan te slapen
En voer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga alvast maar weer kijken voor een nieuwe kattenbak.
Het is gelukt met je foto'squote:
Oh god. Ik kijk dit filmpje, Ziva gelijk helemaal in de stress. WAAR ZIT DAT POKKEBEEST?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Bengalen kunnen iets luider zijn ook af en toe
Die van mij kan echt gigantisch om aandacht zeuren zeg maar, maar zelfs dat klinkt grappig.
Mauw?
Mauw?
Mauw?
Mauw?
MAUHAUWWWWWWWWWWWWWW
Oh en wat een 'grappig' toeval is, ik woon dus in de buurt van Delft en mijn bengaal komt uit het asiel van... Zwolle![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:27 schreef Dagonet het volgende:
Wij hebben een heel lieve nieuwe kat..
En om te checken dat wij er nog zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef Misstique het volgende:komt af en toe even laten zien dat hij er nog wel is.
.
quote:Op zondag 4 december 2011 12:55 schreef Dagonet het volgende:
Water drinken uit een bakje is niets voor hem lijkt wel dus dat wordt morgen een drinkfontein halen en hem tot die tijd af en toe in de wasbak zetten.
Prachtige foto, die blik!quote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
Wat een mooierd!
Ik ben benieuwd hoe dat met Jazz zal gaan trouwens qua schootkat. Van bengalen wordt vaak gezegd dat het geen schootkatten zijn, maar bij die van mij ging na 2 jaar ineens de knop om - daarvoor lag ie ook wel soms op schoot hoor! - en grijpt ie elke mogelijkheid aan om op schoot te klimmen.
[ afbeelding ]
Mja, we hebben maar één kat, dan is dat ding denk ik een tikkeltje overdreven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:36 schreef Radyhyn het volgende:
Sinds kort hebben we als upgrade de drinkwell 360
Daar ga je steeds meer op vertrouwen, gaat vast snelquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prachtige foto, die blik!.
Hij kwam gister al even op schoot zitten, maar besloot na een paar minuten dat het wel weer mooi was geweest.
Ik moet nog wennen aan het enorme verschil met mijn vorige (aggressieve, territoriale) kat, deze doet echt geen vlieg kwaad, maar ik merk dat ik hem heel voorzichtig benader..
Wat een vertrouwen al, op zijn rugquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, we hebben maar één kat, dan is dat ding denk ik een tikkeltje overdreven..
Hij laat duidelijk blijken wanneer hij aangehaald wil worden. Sowieso bij het slapen gaan en net ook een paar keer, gaat hij gewoon op z'n rug op de grond liggen..
Haha, dat hebben wij ook als we met de sphynxen naar de DA moetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
.. oh en had jij ook bij de DA stiekem best een gevoel van trots dat die aparte kat die ze bijna nooit zien van jou is?
Ja natuurlijk. De assistente wilde hem eerst als cypers in het systeem zetten, ze kon hem niet goed zien in de kennelcab dus ik verbeterde haar en ze was meteen helemaal gebiologeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
.. oh en had jij ook bij de DA stiekem best een gevoel van trots dat die aparte kat die ze bijna nooit zien van jou is?
En hij moet echt een kwartier weltrusten zeggen. Slapen doet hij nog niet op bed maar eerst nog even kroelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga je steeds meer op vertrouwen, gaat vast snel
Het is echt heel snel dat ie nu al even op schoot kwam zitten ook zeg
Ja, zal eens kijken of ik er foto's van kan maken maar hij is nogal beweeglijk.quote:Wat een vertrouwen al, op zijn rug![]()
Heeft Jazz ook een stippelbuik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |