Heb ik niet!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Statief + zelfontspanner, dan kom je een heel eind.
zo beter?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb ik niet!
Wil je trouwens een passend plaatje in de OP doen, want die BC rich is getting old...
Much...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Much...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Bij mij staat het ook niet in de cao maar de klant is dicht, dus kost het mij een vrije dag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:00 schreef Aresdreams het volgende:
zijn er ook nog mensen die morgen gewoon moeten werken en geen vrij hebben omdat dat niet in hun cao staat zoals bij mij?
Dat hoor ik vandaag nog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:00 schreef Aresdreams het volgende:
zijn er ook nog mensen die morgen gewoon moeten werken en geen vrij hebben omdat dat niet in hun cao staat zoals bij mij?
Deansentitized?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:41 schreef Daantke het volgende:
en ik hoorde net opeens ebut's oude msnnaam in een liedje van greenday
Ahquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Iets met goedkope whiskey en sigarettenshots
Als iemand iets besteld, mag je wel eens iets meebestellen jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ein tvp, und, bestellen jullie gezamelijk, zo ja, waar?
Ah, ik dacht, jullie doen het op grotere schaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als iemand iets besteld, mag je wel eens iets meebestellen ja
Zoals bij bestellingen op guitarfetish.com
Schalen halen we gewoon bij Ikea, maar ik heb er net alleen plantjes en een gieter gekochtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ah, ik dacht, jullie doen het op grotere schaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vrij en het staat niet in mijn CAO. Ik werk gewoon bij een toffer ICT-bedrijfquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:00 schreef Aresdreams het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Schalen halen we gewoon bij Ikea, maar ik heb er net alleen plantjes en een gieter gekocht.
Jij speelt zeker bas en lijkt op Joey Kindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat ze ook plantjes verkopen die ideaal voor mij zijn. Dan heb ik niet eens een gieter nodig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Schalen halen we gewoon bij Ikea, maar ik heb er net alleen plantjes en een gieter gekocht.
Well it's enough to make you sickquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:41 schreef Daantke het volgende:
en ik hoorde net opeens ebut's oude msnnaam in een liedje van greenday
Ik heb ook plastic plantjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook plantjes verkopen die ideaal voor mij zijn. Dan heb ik niet eens een gieter nodig.
Ja hoor, gewoon aan het schoffelenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:00 schreef Aresdreams het volgende:
ik ook ict en ben ook vrijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb vrij en het staat niet in mijn CAO. Ik werk gewoon bij een toffer ICT-bedrijf.
Ik speel bas ja. Wie de neuk is Joey Kindt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Jij speelt zeker bas en lijkt op Joey Kindt?
Ja, maar de plantjes zijn voor in ons kantoor. Beetje gezelliger en meer zuurstofquote:
Search maar eens op Fok! Kansloos figuurtjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik speel bas ja. Wie de neuk is Joey Kindt?
Vetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar de plantjes zijn voor in ons kantoor. Beetje gezelliger en meer zuurstof.
Onze kamer was ooit een archief, dus het was nog een beetje kaal enzo.
Ah het PVV-jochie, wilt niet meer naar school, computerzaakje met gejatte content, jankende telefoontjes naar Danny... ok, snap hemquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Search maar eens op Fok! Kansloos figuurtje
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef -Menn0- het volgende:
Gvd, regen en geen gitaar te vinden in Barca
Perfect toch? Zo nu en dan eens afstoffen en klaar.quote:
Ben ik toch blij voor je dat de regen iig niet te vinden isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef -Menn0- het volgende:
Ha! In new york is het 27 graden nu, daar ga ik donderdag heen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef -Menn0- het volgende:
Ik werk voor mezelf dus ik heb nooit vrijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb vrij en het staat niet in mijn CAO. Ik werk gewoon bij een toffer ICT-bedrijf.
Heb je verder nog vaak last van je onvoldoende voor begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ben ik toch blij voor je dat de regen iig niet te vinden is
Stom is dat hè? Ik was een paar jaar terug op vakantie in Spanje en was een snaar gebroken, ik moest toen fucking 2 uur met de bus om een pakje snaren van 20 euro te kopen....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef -Menn0- het volgende:
www.guitarshop.esquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef -Menn0- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |