Heb ik niet!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Statief + zelfontspanner, dan kom je een heel eind.
zo beter?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb ik niet!
Wil je trouwens een passend plaatje in de OP doen, want die BC rich is getting old...
Much...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Much...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Bij mij staat het ook niet in de cao maar de klant is dicht, dus kost het mij een vrije dag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:00 schreef Aresdreams het volgende:
zijn er ook nog mensen die morgen gewoon moeten werken en geen vrij hebben omdat dat niet in hun cao staat zoals bij mij?
Dat hoor ik vandaag nog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:00 schreef Aresdreams het volgende:
zijn er ook nog mensen die morgen gewoon moeten werken en geen vrij hebben omdat dat niet in hun cao staat zoals bij mij?
Deansentitized?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:41 schreef Daantke het volgende:
en ik hoorde net opeens ebut's oude msnnaam in een liedje van greenday
Ahquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:59 schreef Daantke het volgende:
[..]
Iets met goedkope whiskey en sigarettenshots
Als iemand iets besteld, mag je wel eens iets meebestellen jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ein tvp, und, bestellen jullie gezamelijk, zo ja, waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |