Idem.quote:
We willen pics van je.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
wat doe je kil tegen mij
Komt omdat ik niet zo vaak in deze SC kom zeker
oh... serieus?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem.En dan kijk je heul lief naar 'm he. En dan zegt hij: "JAJA GA NOU MAAR."
![]()
[..]
We willen pics van je.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niemand. Ik vind het gewoon rot. Mag ik![]()
Ik wil wel een pic posten van iemand die me echt een minuutlang supereng aanstaarde:Nu wil je dus dat wij HIER de foto gaan zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
"Kijk maar even in mijn wallet, schat."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem.En dan kijk je heul lief naar 'm he. En dan zegt hij: "JAJA GA NOU MAAR."
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niemand. Ik vind het gewoon rot. Mag ik![]()
Ik wil wel een pic posten van iemand die me echt een minuutlang supereng aanstaarde:Fijn, jouw pic is ook gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
GEVONDEN! PAGINA 9.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nu wil je dus dat wij HIER de foto gaan zoeken?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nu wil je dus dat wij HIER de foto gaan zoeken?
Dan heb je een lookalike.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
IK KREEG MIJN PRIJS TOEN IK OP HET PAARD ZAT.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
IK KREEG MIJN PRIJS TOEN IK OP HET PAARD ZAT.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kreeg een verbaasd gezicht van de jury?
Haal die muts van dat beest zo'n hoofd man.quote:
Dan zou je hem hier niet posten.quote:
Dat is om zijn oren te bschermen tegen het geluid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haal die muts van dat beest zo'n hoofd man.
Das ook geen glimlach, dat is een imitatie van het paard. Dat is Chai dus ook helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |