Dat is dan ook wel weer het enige voordeel van blijven zitten en een niveau lager gaan doenquote:
Gewoon meesleurenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Hey Romien wil naar Mysteryland. Beetje jammer dat ik nu al weet dat ze toch af gaat haken.
Achteraf was het niet slim. Heb altijd het gevoel dat dit het VMBO is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer het enige voordeel van blijven zitten en een niveau lager gaan doen
Je denkt dat het geld op mijn vaders rug groeit? Oke. Toch wel. Maar hij gaat heul niet betalen voor haar.quote:
Heb je geen geldboompje dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je denkt dat het geld op mijn vaders rug groeit? Oke. Toch wel. Maar hij gaat heul niet betalen voor haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je denkt dat het geld op mijn vaders rug groeit? Oke. Toch wel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heb je geen geldboompje dan?
JAWEL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja toch?quote:![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
"Pap, draai je eens om er komt 50 euro je rug uitzetten.quote:
quote:
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mag ik een stekje van die boom? Mijn boom is bijna dood
kusje.quote:
Ik heb de mijn geimporteerd vanuit de US dus de waarde ervan veranderd nog wel eens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
fagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Werkt bij mijn paps nog steeds.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Pap, draai je eens om er komt 50 euro je rug uitzetten."
Laat me raden; nu gaat iedereen vragen om de pic, maar jij gaat hem niet posten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:31 schreef Chai het volgende:
Ah er is een foto gemaakt van toen ik een prijs kreeg zondag op internet. Met mijn allernepste nepglimlach naar de mensen van wie ik hem kreeg.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me raden; nu gaat iedereen vragen om de pic, maar jij gaat hem niet posten.
Nee niemand. Ik vind het gewoon rot. Mag ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me raden; nu gaat iedereen vragen om de pic, maar jij gaat hem niet posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2010 14:34:05 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |