quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef Frummpie het volgende:
Een serieuze antwoord (sorry als ik het verpest!)
Alt + pijltjestoets (links, rechts, boven,beneden)
Ik kreeg daar meteen een ban toen ik vroeg hoe ik windows 7 op een pentium2 moest krijgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
behalve die ene die dit topic spamt, meteen slotje
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef Trollface. het volgende:
Verwijder system32, dat lost het probleem op.
goede oplossing inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank voor het idee
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1407518
PretKroket, ben jij dit?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast 360 graden -> dus 3x rond -> hou je 60 graden gedraaid over.
AdvancedPower zegt oke!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef paardehaar het volgende:
alsje alniet weet hoe je dit moet oplossen hoe kan je dan iemands pc hacken dus verstand heb je er niet van , valt er weer iemand af hou ik minder mensen over
is ook zo!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef paardehaar het volgende:
je zegt woorden over mijn meissie met haar hersencellen het zelfde wat marel heeft
Haar hyves is 'gehackt' dus is ook direct in haar computer ingebrokenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef paardehaar het volgende:
luister ik wilniemand kwaad doen maar vind het heel triest dat iemand inbreekt bij mijn dochters pc ze kan haar pctje niet meer in die meid is bang en ikvraag alleen maar wat en krijg alles over me heen die meid is bang
ik heb haar hyves laten verwijderen en al haar vriendinnetjes ingeliccht verwijder nica het is nica niet
en ik typ niet beroerd jij hebt een kat ik heb er 5 en die hebben leuk met spelen de toetsen eraf gehaald dus vandaat dat ik een paar keer moet typen die letters zijn weg
LOL kan niet eens. Je PC start waarschijnlijk niet eens op ;-) zowiezo heb je dan geen geluid en dat soort gekke dingen, want Pentium 2 + Windows 7 / Vista = *&^%$#quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg daar meteen een ban toen ik vroeg hoe ik windows 7 op een pentium2 moest krijgen.
Open er een topic over in klb.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef paardehaar het volgende:
ja dacht ik alniet mee te praten wie mist hier nu heel veel hercencellen ik niet
dudequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef daveyv12345 het volgende:
[..]
LOL kan niet eens. Je PC start waarschijnlijk niet eens op ;-) zowiezo heb je dan geen geluid en dat soort gekke dingen, want Pentium 2 + Windows 7 / Vista = *&^%$#
ghb wordt je lekker gek vanquote:
nou shit sherlockquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:34 schreef shadowflash het volgende:
360 graden , nou staat ie weer gewoon kutaap.
uiteraard een parkiet en een hondquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:34 schreef paardehaar het volgende:
en wat voor dieren nog meer ikhoor het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |