abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:38:31 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_81003270
Roy
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:41:15 #3
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81003353
Aan de ene kant snap ik wel dat Gio er mee gaat stoppen aangezien ik toch regelmatig het idee heb dat hij het niet meer helemaal bij kan benen. vraag me wel af wie hem gaat vervangen in het Nederlands elftal. Veel betere alternatieven zijn er geloof ik ook niet.
pi_81003792
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:41 schreef Darker-Than-L het volgende:
Aan de ene kant snap ik wel dat Gio er mee gaat stoppen aangezien ik toch regelmatig het idee heb dat hij het niet meer helemaal bij kan benen. vraag me wel af wie hem gaat vervangen in het Nederlands elftal. Veel betere alternatieven zijn er geloof ik ook niet.
Patrick van Aanholt
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:55:52 #5
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81003854
Ik vrees dat men Anita daarvoor neemt DTL, daar die nu al op stage mee mag.
pi_81004087
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Die past mooi in het straat Bobson, Meerdink en Denneboom.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:06:21 #7
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81004231
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Een smurf van 1.50 zitten we echt op te wachten. Kan je nog beter de Cler meenemen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:11:36 #8
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81004416
De Cler heeft ook nog een contract voor een jaar. Kan perfect als vervanger voor Van Bronckhorst.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:13:45 #9
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81004491
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:06 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Een smurf van 1.50 zitten we echt op te wachten. Kan je nog beter de Cler meenemen
Nou nou moeten niet overdrijven he Hoewel ik Anita een aardige speler vind, zie ik die absoluut nog niet op een WK acteren. Zelfde met van Aanholt, die zie ik ook nog niet op het WK bezig.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:17:34 #10
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81004614
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef Happel het volgende:
De Cler heeft ook nog een contract voor een jaar. Kan perfect als vervanger voor Van Bronckhorst.
Ze hadden beter dan die LB van Nec kunnen overnemen ipv Fernandez
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:21:49 #11
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81004775
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:06 schreef Sinnie het volgende:

[..]

het is mijn keuze ook niet. Hoe doet die gast van PSV het, die Pieters?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:33:15 #12
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81005238
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

het is mijn keuze ook niet. Hoe doet die gast van PSV het, die Pieters?
Ook niet zo denderend geloof ik, kan me herinneren dat hij bij Utrecht (dacht ik) erg goed bezig was, maar daarna wel inzakte.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:33:53 #13
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81005258
Trouwens het valt me nu pas op maar dat plaatje klopt niet?

Z4 zit niet tegenover W4 maar tegenover W1 en Z4 zit sowieso schuin bij X en niet bij Y
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:39:06 #14
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81005496
quote:
Feyenoord met Makaay tegen Ajax

Met Roy Makaay in het basisteam begint Feyenoord donderdag aan de return tegen Ajax in de dubbele finale om de KNVB-beker. De 35-jarige aanvaller nam zondag in de laatste competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen (6-2) in De Kuip al officieel afscheid van het legioen. Trainer Mario Been heeft hem voor het thuisduel met Ajax, dat in Rotterdam een voorsprong van 2-0 verdedigt, evenwel nog hard nodig. ,,Roy zal donderdag starten bij ons'', liet Been dinsdag in De Kuip weten. ,,We moeten tenminste twee keer scoren tegen Ajax. Roy kan doelpunten maken, dat weten we allemaal. Dus daarom staat hij erin.''

Makaay scoorde tegen sc Heerenveen liefst drie keer. Vooral zijn laatste doelpunt was van grote schoonheid. ,,Als hij er tegen Ajax nog een keer drie maakt, krijgt Roy opnieuw een staande ovatie'', grapte Been. Makaay maakte vorige week maandag in De Kuip bekend dat hij zijn loopbaan na dit seizoen beëindigt. De 43-voudig international gaat verder bij Feyenoord als jeugdtrainer. In overleg met de Rotterdamse clubleiding besloot Makaay de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen als zijn afscheidswedstrijd te beschouwen. Mede door zijn drie treffers en de royale zege van Feyenoord was zijn laatste competitieduel in een profcarrière van zeventien jaar een feestelijke gebeurtenis.

Makaay benadrukte vorige week tijdens zijn persconferentie, waar hij zelf om gevraagd had, dat hij voor de return tegen Ajax in De Kuip voor Been nog wel gewoon beschikbaar zou zijn. Maar met een basisplaats hield hij op dat moment nog niet echt rekening. ,,Ik zie het als een toetje, als een toegift. Een 'We want more'- scenario. Een afscheid met de KNVB-beker zou helemaal een mooi einde zijn van mijn loopbaan'', mijmerde Makaay toen al. De voormalige topscorer speelt tegen Ajax waarschijnlijk met Jon Dahl Tomasson in de voorhoede. Been maakte ten aanzien van de Deense international, die dinsdag niet meetrainde, een klein voorbehoud. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst deed niet mee aan de vrolijke oefensessie op Varkenoord. ,,Ze hebben allebei kleine pijntjes, maar ik denk wel dat ze tegen Ajax kunnen spelen'', gaf Been te kennen.

In de selectie van Feyenoord ontbreken Sekou Cissé, Jonathan de Guzman en Dani Fernandez. De laatste is nog niet fit, de andere twee spelers hebben volgens Been te lang met blessures gesukkeld om aanspraak te maken op een plaats op de bank tijdens het afsluitende duel met Ajax.
quote:
Wotte moet plaats maken voor 'bullebak' bij Universitatea

Mark Wotte is door het Roemeense Universitatea Craiova op non-actief gezet. De coach moest het veld ruimen na twee opeenvolgende nederlagen. Tegen Unirea Urziceni (1-4) en International Curtea de Arges (1-3) ging de ploeg onderuit.

Wotte was pas sinds januari in dienst bij de Roemeense middenmoter en had als opdracht gekregen om de ploeg in de hoogste divisie te houden. 'Vier wedstrijden voor het einde stonden we vier punten boven de rode streep en deze week zouden we tegen de hekkensluiter spelen, dus het zag er goed uit', vertelt Wotte aan Voetbal International. 'Twee weken geleden riep de voorzitter (Adrian Mitilelu, red.) nog dat hij zo blij met me was, maar na twee nederlagen zijn ze in paniek geraakt.'

'Het is teleurstellend, want ik had een prima verstandhouding met de staf en de spelers', verzucht de ontslagen 49-jarige oefenmeester, die een verbintenis voor anderhalf jaar had getekend. 'Maar een kenmerk van een jonge, talentvolle groep is wisselvalligheid. Bij winst afgelopen zaterdag zouden we nagenoeg veilig geweest zijn. In plaats daarvan ontstond er een mineurstemming en reageerde Mitilelu nogal emotioneel. Twee dagen later vertelde hij me dat ze een bullebak voor de groep willen zetten voor de laatste wedstrijden.'

Het lot van de door Wotte naar Craiova gehaalde assistenten Gerard van Ruitenburg en René Ponk is nog niet bekend. Het duo reist woensdag niet mee met de club als die een uitduel speelt met Ceahlul Peatra Neamte. De pas met voetballen gestopte Eugen Trica en assistent-coach George Bita nemen voorlopig de honneurs waar. Wotte is al de derde coach die dit jaar op straat gezet werd door Universitatea.
quote:
De Leeuw gewilde prooi bij verschillende clubs

Bij aanvang van het seizoen nam Eerstedivisionist BV Veendam Michael de Leeuw over uit de beloftenploeg van Willem II. De geboren Brabander was in Tilburg overbodig, maar ontpopte zich dit seizoen met liefst 25 treffers tot een ware topschutter. Inmiddels heeft hij over belangstelling niet te klagen. De Leeuw ligt nog tot 2012 vast in Veendam, maar Sheffield United, FC Groningen, VVV-Venlo, De Graafschap, FC Den Bosch en SC Cambuur zouden het talent graag willen overnemen.

Met een vertrek en eventuele transfersom zou De Leeuw zijn club gek genoeg een dienst kunnen bewijzen. De zieltogende club hoorde dinsdag van bewindvoerder Wim Entziger dat zij tot donderdagochtend de tijd krijgt een faillissement af te wenden. Een verkoop ligt dus voor de hand. Voetbal International maakte een rondje langs geïnteresseerde clubs.

'Het is niet gek gedacht, maar wij gaan deze speler niet naar Groningen halen', vertelt Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen aan Voetbal International. 'Het is een prima voetballer, maar wij zien De Leeuw als een nummer tien en op deze positie hebben we voldoende alternatieven. We hebben geen bod uitgebracht en gaan dat ook niet doen.'

'Eigenlijk wil ik geen commentaar geven', stelt Mario Captein, technisch directeur van VVV-Venlo. 'De Leeuw valt wel op, maar ik kan benadrukken dat wij géén bod hebben uitgebracht.'

'Michael de Leeuw is een prima speler en staat op ons lijstje', bekent Leen Looyen, technische man bij promovendus De Graafschap. 'Maar ik kan met droge ogen zeggen dat wij geen bod hebben uitgebracht en nog geen concrete gesprekken hebben gevoerd.'

FC Den Bosch heeft wél een bod uitgebracht. 'Klopt', vertelt technisch directeur Fred van der Hoorn. 'Ik heb contact gehad met Jan Korte (directeur van BV Veendam) en de zaakwaarnemer van De Leeuw (Hans Werdekker). Maar mij is te kennen gegeven dat wij met ons bod, minder dan twee ton, weinig kans maken. Michael is een Brabantse jongen en past in ons mandje, maar de kans is niet groot dat hij komt.'

'Over bedragen doen wij geen uitspraken', vertelt Alex Pama, algemeen directeur van SC Cambuur, 'maar wij hebben een bod gedaan. Dat is door de club niet geaccepteerd.'
Ik meende te horen dat Feyenoord ook interesse had?

[ Bericht 19% gewijzigd door H.M.Murdock op 04-05-2010 13:49:36 ]
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:44:04 #15
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81005674
quote:
Been, Van Bronckhorst en Meijer doen beroep op supporters

Feyenoord heeft dinsdag in een open brief in dagblad Metro de supporters opgeroepen om de club op positieve wijze te steunen tijdens het tweede duel van de bekerfinale tegen Ajax, dat aanstaande donderdag in De Kuip wordt gespeeld. Trainer Mario Been, aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en clubambassadeur Gerard Meijer doen in de brief een klemmend beroep op de supporters om kwetsende spreekkoren of andere gebeurtenissen die niets met voetbal te maken hebben achterwege te laten, aangezien dit verstrekkende gevolgen kan hebben voor Feyenoord. Lees hieronder de volledige open brief.

Beste Feyenoorder,

Aanstaande donderdag 6 mei staat om half zeven ’s avonds in De Kuip de return van de bekerfinale tegen Ajax op het programma. Hoewel de uitgangspositie geen gemakkelijke is, leeft bij ons en bij de voltallige spelersgroep heel sterk de wens om er donderdag een geweldige wedstrijd van te maken. Wij willen die beker pakken en daar hebben wij de steun van onze trouwe supporters héél hard bij nodig.

Naast de absolute wil om te winnen moet er donderdag wat ons betreft één ding voorop staan en dat is gezonde rivaliteit. Wij doen daarom een klemmend beroep op alle toeschouwers om Feyenoord donderdag alleen op een positieve wijze te steunen.

Het kan niet zo zijn dat een prachtig affiche als Feyenoord-Ajax verziekt wordt door kwetsende spreekkoren of andere gebeurtenissen die niets met voetbal te maken hebben. Niemand gaat daar namelijk beter van voetballen, ook wij niet. En of we nu winnen of verliezen, de liefde voor ons Feyenoord moet altijd voorop staan. In voor- en tegenspoed, bij winst en verlies.
Het eventueel staken van de wedstrijd als gevolg van kwetsende spreekkoren door de scheidsrechter kan bovendien zeer nadelige gevolgen voor Feyenoord hebben, zoals bijvoorbeeld het moeten spelen van wedstrijden zonder publiek in het komende seizoen. Als club van iedereen en voor iedereen moet dat het laatste zijn wat we willen.

Feyenoord-supporters, laat De Kuip donderdag bij de bekerfinale weer een ouderwetse heksenketel worden! Maar wel één waarin we met respect voor elkaar, de scheidsrechter en de tegenstander omgaan. Het moet kolken, het moet een voetbalfeest worden, het stadion moet uit zijn voegen trillen! Dan doen wij er alles aan om die cup te pakken en hopelijk kunnen we er dan na het laatste fluitsignaal een enorm feest van maken. In het mooiste stadion van Nederland, met de beste supporters van het land. Want dat is Feyenoord!

Samen maken we Feyenoord sterker.

We rekenen op jullie!
quote:
Beloften besluiten competitie met nederlaag

Jong Feyenoord/Excelsior heeft maandagavond de laatste competitiewedstrijd van het seizoen met 6-3 verloren van Jong NEC. De Rotterdamse beloften gingen in De Goffert tot kort na rust gelijk op met de thuisploeg, maar gaven het duel vervolgens in een half uur tijd volledig uit handen. Jong Feyenoord/Excelsior besluit de competitie na de nederlaag in Nijmegen op de zevende plaats. Mitchell Schet en Michal Janota moesten zich maandag beiden voortijdig laten vervangen met een lichte blessure. Kaj Ramsteijn miste een strafschop voor de Rotterdammers.

Scoreverloop:
2’ 0-1 Pattinama
9’ 1-1 Alakmak
17’ 2-1 Goderie
51’ 2-2 Hagary
58’ 3-2 Carmelia
69’ 4-2 Carmelia
76’ 5-2 Loen
81’ 6-2 Ali
85’ 6-3 Pattinama

Bijzonderheden: 33’ Ramsteijn mist strafschop

Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Van Haeften (46’ Jansen); Weber, Risamasu, Ramsteijn, Nelom; Oranje, Janota (60’ Monteiro), Mossaoui; Schet (46’ Been), Hagary en Pattinama.
quote:
46 relschoppers krijgen gebiedsontzegging

Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft maandag 46 brieven ondertekend, waarmee hij de bewegingsvrijheid van relschoppers rond de wedstrijd van de KNVB-bekerfinale aanstaande donderdag 6 mei inperkt. Zij kregen een gebiedsontzeggingen voor het centrum van de stad en het Feyenoordstadion of een combinatie daarvan.

Het gaat gedeeltelijk om relschoppers die tijdens de eerste wedstrijd tegen Ajax op 25 april ongeregeldheden veroorzaakten op het Stadhuisplein. Ook de veroordeelden voor de rellen tijdens het strandfeest in Hoek van Holland op 22 augustus vorig jaar kregen een omgevingsverbod. Zij kregen eerder al van de rechter een evenementenverbod naar aanleiding van de rellen.

[ Bericht 13% gewijzigd door H.M.Murdock op 04-05-2010 13:51:06 ]
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_81005780
quote:
Feyenoord wil Cissé in zomer niet naar WK laten gaan

Feyenoord wil niet dat Sekou Cissé aankomende zomer in actie komt op het WK. De Ivoriaan maakt een goede kans om geselecteerd te worden, maar zijn werkgever heeft de aanvaller ernstig afgeraden om af te reizen naar Zuid-Afrika. Feyenoord wil niet het risico lopen dat de teenblessure van Cissé verergerd.

De aanvaller kwakkelt al wekenlang met een pijnlijke teen, maar de artsen van Feyenoord wisten lange tijd niet wat er nu eigenlijk aan de hand was. Cissé liet zich daarom onderzoeken door een arts in Frankrijk, die uiteindelijk merkte dat er iets gebroken was. In maart speelde de aanvaller voor het laatst een complete wedstrijd.

Mario Been wil nu dat Cissé een eventueel WK laat schieten, zodat de teenblessure niet verergerd. "Voor mij is het onbespreekbaar dat hij gaat spelen voor Ivoorkust", zegt de Feyenoord-trainer tegenover De Telegraaf. "Hij loopt al maanden te kwakkelen met die teen. Sekou moet nu zelf zo slim zijn om nu zijn rust te pakken."
Gewoon laten gaan misschien speelt hij zichzelf wel in de kijker.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:00:15 #17
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81006374
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:17 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ze hadden beter dan die LB van Nec kunnen overnemen ipv Fernandez
Beide inderdaad. We hebben geluk gehad met De Vrij, maar dat is van nature meer een CD.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gewoon laten gaan misschien speelt hij zichzelf wel in de kijker.
Nee, behouden. Jij wil nu al van hem af?
Elite
Tegen TTIP
pi_81006704
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Beide inderdaad. We hebben geluk gehad met De Vrij, maar dat is van nature meer een CD.
[..]

Feyenoord heeft het geld toch nodig, kan hij beter zichzelf in de kijker spelen en voor een mooi bedrag verkocht worden.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:10:54 #19
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81006862
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Klopt, maar op dat moment hadden we ook Leerdam en Tiendalli voor die positie. Ookal is Leerdam natuurlijk meer een middenvelder. De LB positie is een probleem geval
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:17:14 #20
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81007164
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:10 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Klopt, maar op dat moment hadden we ook Leerdam en Tiendalli voor die positie. Ookal is Leerdam natuurlijk meer een middenvelder. De LB positie is een probleem geval
Mwa van Bronckhorst, de Cler. Bahia die er kan spelen. En een heel groot talent in de A1.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:54:13 #21
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81008619
quote:
Als fans van Feyenoord zich donderdag schuldig maken aan kwetsende spreekkoren, wordt de volgende wedstrijd tegen Ajax in de Kuip waarschijnlijk zonder publiek gespeeld. Die waarschuwing gaf de KNVB dinsdag af, twee dagen voor de bekerwedstrijd van de Rotterdamse ploeg tegen de aartsrivaal uit Amsterdam.

"Wij hopen natuurlijk dat er helemaal niets gebeurt en dat het een mooi voetbalfeest wordt in De Kuip", verklaart de KNVB. "Maar als het duel wegens aanhoudende spreekkoren niet kan worden uitgespeeld en de aanklager betaald voetbal er een strafzaak van maakt, zal het bestuur betaald voetbal adviseren om komend seizoen Feyenoord-Ajax achter gesloten deuren te spelen. Dat is dan een passende sanctie, hoe jammer wij dat ook voor de goedwillende fans zullen vinden."

Eerder vandaag drukten coach Mario Been, captain Giovanni van Bronckhorst en oud-verzorger Gerard Meijer de Feyenoord-fans door middel van een open brief in Dagblad Metro en de eigen website al op het hart om zich donderdag netjes te gedragen. "Een uitstekend initiatief van Feyenoord", oordeelde een woordvoerster van de voetbalbond. "We hopen dat het helpt. We hebben niet voor niets de bekerfinale in tweeën geknipt. Het zou triest zijn als het dan alsnog fout gaat in De Kuip."
Het is weer eens raak hoor. Toch vind ik het raar dat ze bij Ajax wel weg zijn gekomen met 'bommen op Rotterdam' tijdens de wedstrijd. Ook werden er op voorhand dergelijke waarschuwingen niet gegeven. Nu wil ik niet persee wijzen naar de boefjes maar je mag de boel toch wel een beetje gelijktrekken.

Daarbij gaat dit niet gebeuren, er komen hoe dan ook spreekkoren.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:56:12 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81008690
Tja, Bommen op Rotterdam heeft niks met het jodendom te maken, dus wordt het niet als kwetsend en antisemitisch beschouwd. Treurig gewoon.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:58:45 #23
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81008787
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:56 schreef Happel het volgende:
Tja, Bommen op Rotterdam heeft niks met het jodendom te maken, dus wordt het niet als kwetsend en antisemitisch beschouwd. Treurig gewoon.
De spreekkoren van Feyenoord ook niet, heeft betrekking op de ajacieden die zichzelf identificeren als jode. Maar dat gaat er maar moeilijk in daar in Zeist

Wat kan mij die joden nou rotten

Vind een verwijzing naar een bombardement minstens net zo erg als antisemistische leusden
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:04:46 #24
258823 Darker-Than-L
You just got L'ed
pi_81009037
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:56 schreef Happel het volgende:
Tsja antisemitische leuzen en sis geluiden van gaskamers nadoen is smakeloos, het is daarentegen net zo smakeloos en triest om te verwijzen naar een platgebombardeerd Rotterdam. Beide zaken hebben niets met voetbal te maken en moeten mijns inziens ook aangepakt worden.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:24:17 #25
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81011902
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:04 schreef Darker-Than-L het volgende:

[..]

Tsja antisemitische leuzen en sis geluiden van gaskamers nadoen is smakeloos, het is daarentegen net zo smakeloos en triest om te verwijzen naar een platgebombardeerd Rotterdam. Beide zaken hebben niets met voetbal te maken en moeten mijns inziens ook aangepakt worden.
Maar doe dat dan ook.

Eerst krijgen we een oproep van de mensen in het bestuur. Dat heeft meer effect dan weer een dreigement van die Knvb-bobo's die door iedereen wordt uitgekotst bij Feyenoord. Zo zorg je er alleen maar voor dat het juist wel gedaan word.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81012206
Hoe zit dat nu trouwens met de kaarten, moet de naam van de seizoenkaart waarmee de kaart gekocht is nog overeenkomen met je ID-kaart? Of kan ik gewoon met iemand anders z'n kaart een kaartje kopen voor weer iemand anders?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:34:55 #27
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81012289
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef MB23 het volgende:
Hoe zit dat nu trouwens met de kaarten, moet de naam van de seizoenkaart waarmee de kaart gekocht is nog overeenkomen met je ID-kaart? Of kan ik gewoon met iemand anders z'n kaart een kaartje kopen voor weer iemand anders?
Volgens mij is er geen 100% controle dus een kopie van de legitimatie van de kaart-houder zou ook goed moeten wezen mocht je gecontroleerd worden.

Snap dat gedoe ook niet zo, als je een club-kaart aanvraagt dan heb je er 5 jaar geen last van en kost niks. Hooguit een postzegel
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:42:02 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81012583
quote:
Stevige handhaving bij bekerfinale

4 mei 2010

De politie heeft stevige maatregelen aangekondigd tegen ordeverstoringen tijdens de tweede bekerfinale tussen Feijenoord en Ajax, donderdag. Ook het Openbaar Ministerie en de rechtbank zijn voorbereid op het toepassen van 'supersnelrecht'.

Net als bij de eerste finale op 25 april werkt de politie met veel en geavanceerde camera's. Enkele agenten zijn hebben een mobiele telefoon waarop ze direct camerabeelden kunnen bekijken. Tientallen andere agenten krijgen een drage een bodycamera op hun uniform, om gericht de raddraaiers er uit te pikken.

Op drie locaties - bij de Kuip, het Stadhuisplein en de Coolsingel - zal een supercamera worden ingezet. Deze camera houdt een gebied van 300 bij 500 meter in de gaten. Op de opnamen kan ook achteraf worden ingezoomd. Ook in het openbaar vervoer en op andere plaatsen worden honderden gewone camera's en mobiele camera-units gebruikt.

Een doventolk die gespecialiseerd is in liplezen, helpt de politie om te analyseren wat er door individuen of groepen wordt gezegd of gescandeerd. De beelden met de vertaling van een doventolk gelden als wettig bewijs.

In door de burgemeester aangewezen veiligheids-risicogebieden zal op onverwachte momenten en plaatsen preventief worden gefouilleerd op verboden wapens of verdovende middelen. Ook kan de politie auto's doorzoeken en cafébezoekers fouilleren.

Alcoholverbod
Het centrum van Rotterdam en een deel van Rotterdam-Zuid worden donderdag drooggelegd (klik hier voor een kaart van het gebied). Tussen twee uur 's middags en middernacht mag in dat gebied geen alcohol worden geschonken of verkocht. Ook in het stadion zelf en in het Maasgebouw wordt niet geschonken of gedronken. Alcohol op straat is al jaren verboden.
Veel plezier, ik kijk wel op de tv.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:46:12 #29
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81012755
Ik ga er wel naartoe, maar helemaal van harte is het ook niet. Ik denk dat het echt uit de hand gaat lopen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:51:19 #30
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81012967
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:58 schreef Sinnie het volgende:

[..]

De spreekkoren van Feyenoord ook niet, heeft betrekking op de ajacieden die zichzelf identificeren als jode. Maar dat gaat er maar moeilijk in daar in Zeist

Wat kan mij die joden nou rotten

Vind een verwijzing naar een bombardement minstens net zo erg als antisemistische leusden
Het gaat om het 'aan het gas'.En dat verwijst maar naar één ding.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_81013318
Bommen op Rotterdam verwijst ook naar één ding.

Kreeg net te horen dat ik een kaartje op vak M ofzo kan nemen, bij m'n tante. Ach, beter laat dan nooit
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:01:32 #32
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81013434
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef MB23 het volgende:
Bommen op Rotterdam verwijst ook naar één ding.

Kreeg net te horen dat ik een kaartje op vak M ofzo kan nemen, bij m'n tante. Ach, beter laat dan nooit
Is ook schandalig
LUHG
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:04:54 #33
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81013576
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Het gaat om het 'aan het gas'.En dat verwijst maar naar één ding.
Ja, maar dat heeft niet betrekking op de hedendaagse joden. Is een wisselwerking met de gebeurtenissen van vroeger dat 'we' overhevelen naar de Ajacieden die zichzelf identificeren als joden. Het heeft dus niks met antisemitisme te maken aangezien we geen haat naar joden hebben. Ik had het al eerder gezegd maar 'jood' is hierin een geuzennaam. Een hele ongelukkige.

Het liefst zie ik het beide verdwijnen. Maar je kan niet verwachten dat de gros van de supporters zich hier bij neerleggen terwijl in Amsterdam in de finale uit volle borst 'als de lente komt...' zaten te zingen. Als je daadwerkelijk dat soort leusden wilt weren moet je hard zijn tegen alles en iedereen. Dus niet alleen bij Feyenoord-Ajax wat nu wel het geval is.

Zo werk je het alleen maar in de hand. Er werd al een oproep gedaan door Gio, Been en Beenhakker. Dan is die dreigement niet meer nodig in mijn ogen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:06:54 #34
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81013651
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:04 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft niet betrekking op de hedendaagse joden. Is een wisselwerking met de gebeurtenissen van vroeger dat 'we' overhevelen naar de Ajacieden die zichzelf identificeren als joden. Het heeft dus niks met antisemitisme te maken aangezien we geen haat naar joden hebben. Ik had het al eerder gezegd maar 'jood' is hierin een geuzennaam. Een hele ongelukkige.

Het liefst zie ik het beide verdwijnen. Maar je kan niet verwachten dat de gros van de supporters zich hier bij neerleggen terwijl in Amsterdam in de finale uit volle borst 'als de lente komt...' zaten te zingen. Als je daadwerkelijk dat soort leusden wilt weren moet je hard zijn tegen alles en iedereen. Dus niet alleen bij Feyenoord-Ajax wat nu wel het geval is.

Zo werk je het alleen maar in de hand. Er werd al een oproep gedaan door Gio, Been en Beenhakker. Dan is die dreigement niet meer nodig in mijn ogen.
Dat is dus de fout, aangezien die gebeurtenissen, de holocaust zijn.
LUHG
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:09:01 #35
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81013752
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Dat is dus de fout, aangezien die gebeurtenissen, de holocaust zijn.
Ja, maar het heeft verder niks te maken met antisemitisme aangezien ik wel durf te zeggen dat er geen Feyenoorder is die een hekel heeft aan joden. Enkel aan degene die zichzelf daarmee identificeren.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:19:28 #36
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81014236
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:09 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, maar het heeft verder niks te maken met antisemitisme aangezien ik wel durf te zeggen dat er geen Feyenoorder is die een hekel heeft aan joden. Enkel aan degene die zichzelf daarmee identificeren.
Naja we hebben duidelijk een andere mening.Gelukkig heb jij er 1 met argumenten, iets wat vele anderen niet hebben.
LUHG
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:22:32 #37
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81014377
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Naja we hebben duidelijk een andere mening.Gelukkig heb jij er 1 met argumenten, iets wat vele anderen niet hebben.
Het is niet echt een mening. Ik probeer eerder te verklaren waarom wij dergelijke leusden uitkramen aangezien ik weet dat het meerendeel helemaal niets tegen joden of dergelijke heeft.

Vind dat Hamas Hamas sowieso al niks aangezien het zo oud is als weg naar Rome. Ik weet nog wel leukere en betere zonder betrekking op mogelijke antisemitisme. Maar hoe dan ook blijft het een spelletje om elkaar te provoceren en te 'jennen'. Alleen omstanders begrijpen dat niet.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81014705
KAMPIOENEN SJALALALALLALA, feyenoord zorg ervoor dat ajakkes verliest
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:33:53 #39
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81014848
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:04 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Amen.

Ik ben het echt beu. Ik wordt er zelfs af en toe op aangesproken als ik een Feyenoord-shirt of jack draag. Het moet gewoon gauw kappen van beide kanten.
pi_81017415
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Veel plezier, ik kijk wel op de tv.
quote:
Een doventolk die gespecialiseerd is in liplezen, helpt de politie om te analyseren wat er door individuen of groepen wordt gezegd of gescandeerd. De beelden met de vertaling van een doventolk gelden als wettig bewijs.
pi_81017627
ik hoop dat jullie winnen met 3-0 maar ik denk dat die gayboys toch met die pisbeker er vandoor zullen gaan
pi_81018472
Ppfff wat een lacher die Aboutaleb. Een wedstrijd zonder uitsupporters wordt nog aan meer regels gebonden dan met uitsupporters..

Kan die vent niet gauw burgermeester van Sappemeer ofiets worden. Kan hij zich druk maken over de jaarlijkse kermis. Deze man is totaal niet capabel om een evenementen stad als Rotterdam te leiden. Wat een dorpse politiek zeg
#12 is not for sale!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:06:05 #43
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81018662
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef Haringkop het volgende:
Ppfff wat een lacher die Aboutaleb. Een wedstrijd zonder uitsupporters wordt nog aan meer regels gebonden dan met uitsupporters..

Kan die vent niet gauw burgermeester van Sappemeer ofiets worden. Kan hij zich druk maken over de jaarlijkse kermis. Deze man is totaal niet capabel om een evenementen stad als Rotterdam te leiden. Wat een dorpse politiek zeg
Het is niet alleen die koekert
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81027795
Donderdag gewoon iedereen een slaaj of mondkapje voor z'n mond doen, hebben ze nog niks aan die doventolk
pi_81028028
Dan zal je zien dat iedereen met een sjaal opgepakt wordt
Feyenoord Rotterdam
pi_81028059
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:06 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Het is niet alleen die koekert
Dat soort ongein wordt hem vast en zeker geadviseerd door de politie-top.
pi_81028818
een knvb beker erbij zou toch wel fijn zijn....
pi_81028944
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dan mogen ze alvast wat bussen gaan regelen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:33:04 #49
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81033856

WEER!
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81034268
Haha, nice.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 11:05:17 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81043069
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Maar 't is écht goedkoper hoor, twee wedstrijden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_81043371
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef MB23 het volgende:
Haha, nice.
Weer leuk gemaakt door Gijs
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:17:16 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81047202
Slory mag alweer weg bij West Brom, contract word niet verlengd.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:48:35 #54
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81048201
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:17 schreef Happel het volgende:
Slory mag alweer weg bij West Brom, contract word niet verlengd.
quote:
Slory na vijf maanden al weg bij West Bromwich Albion

Het verblijf van Andwelé Slory bij West Bromwich Albion blijft beperkt tot vijf maanden. De aanvaller die in januari transfervrij overkwam van Feyenoord krijgt geen nieuw contract. 'We willen Andy bedanken voor zijn bijdrage in de afgelopen maanden, maar gaan in goed overleg uit elkaar', aldus technisch directeur Dan Ashworth in de Birmingham Mail. 'Ik weet zeker dat Andy de clubs voor het uitkiezen heeft en we wensen hem veel succes in de rest van zijn loopbaan.'

Slory tekende aan het begin van dit kalenderjaar een verbintenis tot het einde van dit seizoen. Bij de club die dit seizoen promoveerde speelde de tweevoudig Oranje-international zes wedstrijden, waarvan slechts één in de basis. Scoren deed Slory niet voor WBA.
Geen transfersom voor Feyenoord dus.
quote:
'Ook AZ, NEC en PSV op tribune voor Wanderson'

De toekomst van Wanderson do Carmo lijkt in de Eredivisie te liggen. De vraag is alleen nog bij welke club. Na Ajax, Feyenoord en SC Heerenveen meldden nu ook AZ, NEC en PSV zich. De aanvaller van het Zweedse GAIS viel in 2009 op door in dertig competitiewedstrijden achttien keer te scoren. Heerenveen was de eerste Eredivisieclub die interesse toonde, waarna Feyenoord en Ajax snel volgden. Feyenoord was in januari dicht bij een transfer, de overgang naar Rotterdam ketste op het laatste moment af op het ontbreken van een bankgarantie.

Afgelopen weekend, tijdens het thuisduel met Helsingborg (0-0) zaten er scouts van AZ, NEC en PSV op de tribune voor Wanderson, meldt het Zweedse Expressen. De 24-jarige Braziliaan wil er niet veel over kwijt. 'Ik hou me daar niet mee bezig, richt me alleen op mijn huidige club GAIS. Ik kijk heel vaak naar het Nederlandse voetbal. Het is een goede en interessante competitie.'
Don Leo had gelijk?
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:54:14 #55
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81048379
quote:
Fikse boete voor Feyenoord door vuurwerk

De KNVB heeft Feyenoord een boete van 7500 euro opgelegd, naar aanleiding van het afsteken van vuurwerk door toeschouwers van de wedstrijd Feyenoord tegen FC Twente in de halve finale van het toernooi om de KNVB beker op 24 maart van dit jaar. Feyenoord stelt alles in werk de door haar geleden schade en de boete te verhalen op de daders. Eerder zijn deze verhaalacties van Feyenoord op raddraaiers bij soortgelijke overtredingen via onder andere loonbeslag en automatische incasso’s succesvol gebleken. Inmiddels heeft Feyenoord een aantal daders achterhaald.

Feyenoord doet nogmaals een beroep op alle supporters om de club aanstaande donderdag in het tweede finaleduel van de KNVB beker tegen Ajax alleen op positieve en toegestane wijze te steunen. Trainer Mario Been, aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en clubambassadeur Gerard Meijer riepen hiertoe afgelopen dinsdag al op in een open brief in dagblad Metro.
quote:
Uitreiking KNVB-beker volgens draaiboek

Ongeacht de winnaar zal de uitreiking van de KNVB-beker donderdagavond in De Kuip volgens het vaste draaiboek plaatsvinden. Het stadion van Feyenoord zit tijdens de return tegen aartsrivaal Ajax, dat een voorsprong van 2-0 verdedigt, vrijwel helemaal vol met Rotterdamse fans. Die zullen het vast niet leuk vinden om aanvoerder Luis Suarez van de Amsterdamse ploeg onverhoopt met de 'Dennenappel' te zien pronken.

''Maar we zien er niets in om eventueel de KNVB-beker in de kleedkamer of in de ArenA aan Ajax te overhandigen'', legde een woordvoerster van de KNVB dinsdag uit. ''De Kuip is nu eenmaal de vaste locatie voor de KNVB-bekerfinale. Daar hoort ook de uitreiking van de beker bij. Dat de supporters van Feyenoord de winnaar niet zullen toejuichen en massaal zullen vertrekken, kunnen we ons voorstellen. Maar dat verandert niets aan ons protocol.''
Ajax de beker uitreiken in een volle Kuip, strak plan.
pi_81048829
quote:
en massaal zullen vertrekken,
Vertrekken, dat vast wel, maar ik denk niet dat ze hun huis opzoeken.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:08:52 #57
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81048841
quote:
Feyenoord tussen hoop en vrees

Het legioen kan Feyenoord donderdag in De Kuip maken of breken. Als kind van de Rotterdamse volksclub weet trainer Mario Been dat maar al te goed. De 46-jarige coach houdt daarom voor de bekerreturn tegen aartsvijand Ajax, zonder fans uit Amsterdam, zijn hart vast. Maar de hoop wint het bij de rasoptimist altijd van de wanhoop. ''Het moet in De Kuip een echte voetbalhappening worden'', blikte Been gloedvol vooruit. ''De ploeg heeft alle positieve energie van de supporters nodig om de achterstand van 0-2 goed te maken. Ons publiek zal zich massaal van de goede kant moeten laten zien. Op negatieve leuzen of ander wangedrag zit niemand te wachten.''

Been: ''Het is al erg genoeg dat we bij bekerwinst niet op de Coolsingel kunnen worden gehuldigd. Want juist daar doe je het voor. Dat is het ultieme feestje voor elke echte Feyenoorder. Het is heel vervelend dat een relatief klein groepje dat onmogelijk maakt in Rotterdam. Wanneer is dat nu eens afgelopen?'' De alom gewaardeerde trainer van Feyenoord is zich met zijn staf en zijn spelersgroep terdege bewust van de voorbeeldfunctie die zij naar de eigen aanhang uitoefenen.

''Maar dat betekent natuurlijk niet dat wij er tegen Ajax donderdag geen mannelijke wedstrijd van mogen maken. Ik ga niet tegen mijn spelers zeggen dat ze niet vies mogen worden, of dat ze niet mogen protesteren of geen slidings mogen maken. We zullen er alles aan doen om de beker in De Kuip te houden. Maar ook als het niet lukt, hoop ik dat we trots op ons publiek kunnen zijn.'' De KNVB gaf eerder deze week een duidelijk signaal af aan de harde supporterskern van Feyenoord. Indien de tweede wedstrijd door aanhoudende kwetsende spreekkoren moet worden gestaakt, dan is de kans groot dat de eerstvolgende klassieker tegen Ajax in De Kuip zonder publiek wordt gespeeld.

De voetbalbond, die donderdag als verantwoordelijke gastheer in Rotterdam-Zuid optreedt, hoopt echter dat het gezonde verstand zegeviert en dat de sociale controle op de tribunes de kwaadwillende 'fans' de mond zal snoeren. Toch is niemand bij Feyenoord helemaal gerust op een ordentelijk verloop van de tweede bekerfinale. Een snelle en kansloze achterstand voor de Rotterdammers zou de voetbalsfeer in het goedgevulde stadion danig kunnen aantasten.

In een unieke open brief, die dinsdag op de voorpagina van dagblad Metro en op de website van Feyenoord verscheen, 'smeekten' trainer Mario Been, aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en clubicoon Gerard Meijer om respect ''voor elkaar, de tegenstander en de scheidsrechter''. De afscheid nemende arbiter Roelof Luinge valt in elk geval niet te benijden. Bij (bijvoorbeeld) kwetsende spreekkoren zal hij moeten beoordelen of het inrukken van beide teams uiteindelijk gerechtvaardigd is. Daarna ligt de eindbeslissing over een hervatting van het duel bij de Rotterdamse autoriteiten. Mario Been moet er allemaal niet aan denken.

De vraag luidde in De Kuip of trainer Mario Been van Feyenoord misschien nog een verrassing voor Ajax in petto heeft voor de bekerreturn. Hij traint tenslotte woensdag niet voor niets achter gesloten deuren in het eigen stadion. ''Nou, ik zat te denken om met twaalf man te beginnen. Maar dat zal Roelof Luinge wel doorhebben, verwacht ik'', reageerde de Rotterdamse coach op schalkse wijze.

De slimme Been sprak twee dagen voor de klassieker in De Kuip, waarin Ajax een voorsprong van 2-0 verdedigt, nog maar eens lovende woorden over de afzwaaiende scheidsrechter. Je weet nooit waar dat goed voor is tenslotte. ''Ik ben heel blij met Luinge als arbiter. Hij is nog steeds de beste van Nederland. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat hij van de KNVB moet stoppen.''

Been erkende dat Feyenoord voor een loodzware opgave staat. ''We zullen moeten gaan stormen en de druk bij Ajax moeten neerleggen. Hopelijk komen we vroeg tot scoren. Dan hebben we daarna voldoende tijd om het tweede doelpunt te maken. Als een volle Kuip erachter gaat staan, kunnen er hier bij ons nog gekke dingen gebeuren.''
pi_81048878
Waarom wordt er niet gehuldigd op de Coolsingel trouwens? In 2008 ging er toch ook niks mis, of wel?
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 14:11:42 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81048924
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Het past wel in de belachelijke manier waarop die hele bekerfinale is aangepakt.
En dan straks Feyenoord nog even een flinke boete geven vanwege wat vuurwerk en dat was dan de editie 2009/2010. Klasse KNVB.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:20:15 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81049182
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Het past wel in de belachelijke manier waarop die hele bekerfinale is aangepakt.
En dan straks Feyenoord nog even een flinke boete geven vanwege wat vuurwerk en dat was dan de editie 2009/2010. Klasse KNVB.
Ho, niet alleen boete maar ook gelijk een wedstrijd zonder publiek natuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_81049254
Wedstrijd zonder publiek? We mogen volgend jaar niet eens meedoen in het bekertoernooi.
Feyenoord Rotterdam
pi_81050593
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

quote:
''De Kuip is nu eenmaal de vaste locatie voor de KNVB-bekerfinale. Daar hoort ook de uitreiking van de beker bij. Dat de supporters van Feyenoord de winnaar niet zullen toejuichen en massaal zullen vertrekken, kunnen we ons voorstellen. Maar dat verandert niets aan ons protocol.''
Oh ja?
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:57:19 #63
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_81051987

Een impressie van hoe het er in 2018 uit zou kunnen zien.

Voor de zekerheid: het uiterlijk van het nieuwe stadion op dit plaatje heeft niets te maken met het definitieve ontwerp.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:16:24 #64
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81052504
Mooie grote promenade om op te rellen.
Elite
Tegen TTIP
pi_81052929
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:10 schreef MB23 het volgende:
Waarom wordt er niet gehuldigd op de Coolsingel trouwens? In 2008 ging er toch ook niks mis, of wel?
AJAX huldigen op de Coolsingel?
janneman
pi_81053112
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:33 schreef horstjan het volgende:

[..]

Met op afstand in kooien de fans van feyenoord, met voor die kooien verschillende foto's van feestvierende Ajacieden.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_81053124
Wat is dat tussen Varkenoord en de Kuip? IJsbaan ofzo? En waar is die mooie nieuwe metrolijn van ze? Leuk fonteintje ook, trouwens.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:33 schreef horstjan het volgende:

[..]

Goddomme wat ben jij grappig.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:10:42 #68
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81054113
Zouden er misschien toch Ajaxsupporters komen? Zie de voorbereidingen voor morgen.

http://www.fr12.nl/index.php?p=fotoverslagen&album_id=95
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:17:21 #69
53267 TC03
pi_81054296
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef MB23 het volgende:
Wat is dat tussen Varkenoord en de Kuip? IJsbaan ofzo? En waar is die mooie nieuwe metrolijn van ze? Leuk fonteintje ook, trouwens.
[..]

Goddomme wat ben jij grappig.
IJsbaan denk ik inderdaad... Maar dit is meer een impressie voor de FIFA, specifieke stadsontwikkelingen staan hier niet bij. Zo zouden er bijv. ook veel woningen gebouwd gaan worden, die zijn hier niet op te zien.
pi_81054582
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:10 schreef Happel het volgende:
Zouden er misschien toch Ajaxsupporters komen? Zie de voorbereidingen voor morgen.

Sick
Dat is gewoon een Berlijnse muur.
pi_81056304
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:57 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]

Een impressie van hoe het er in 2018 uit zou kunnen zien.

Voor de zekerheid: het uiterlijk van het nieuwe stadion op dit plaatje heeft niets te maken met het definitieve ontwerp.
Ziet er toch wel fraai uit zo
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Met op afstand in kooien de fans van feyenoord, met voor die kooien verschillende foto's van feestvierende Ajacieden.
Feestvierende? Beker was toch een kut-prijs volgens jullie?
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:10 schreef Happel het volgende:

Wat mag dat dan wel niet kosten?
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:12:12 #72
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_81062391
Column - Feyenoord wint donderdagavond ten koste van Ajax de beker, Mario Been meet zich een heldenstatus aan en Rotterdam beleeft een volksfeest dat zijn weerga niet zal kennen. Dit is geen dagdroom of een verzinsel van iemand onder invloed. Het is de realiteit. Om de volgende vijf redenen.

1. De Ajax-killer! Hij is noch Nederlander noch Rotterdammer, maar meer dan alle Feyenoorders geïnfecteerd door de diepgewortelde aversie richting Ajax. Jon Dahl Tomasson scoorde er al zes in het Feyenoord-shirt tegen de aartsrivaal. Ook is hij altijd bereid Ajax te naaien. Denk aan zijn schwalbe (met een griffel) eerder dit seizoen in de Kuip. Om zijn anti Ajax-gevoelens echt te snappen is het een aanrader om in de zoekmachines zijn naam te koppelen aan AC Milan en Ajax. Je gaat dan terug naar een filmpje in 2003, als Ajax op het punt staat AC Milan uit te schakelen in de kwartfinale Champions League. Totdat in de blessuretijd Inzaghi denkt te scoren. De lob is een tiende van een seconde verwijderd om een doelpunt te worden, als Tomasson instormt en op de doellijn -totaal onnodig- nog even het laatste tikje geeft. Als er tegen Ajax wordt gespeeld, koppelt Tomasson een even indrukwekkende als dodelijke combinatie van kwaliteit en wrok met elkaar.

2. Thuisfluiter in de Kuip! Roelof Luinge fluit zondag zijn laatste duel in het betaald voetbal. 81 keer floot hij Feyenoord. 43 keer wonnen de Rotterdammers. Dat is in 53 procent van de gevallen. De kans dat er wordt gewonnen is dus op voorhand veel groter dan dat er wordt verloren (in 28,4 procent van de gevallen). Luinge floot overigens één keer eerder een bekerduel tussen Feyenoord en Ajax in Rotterdam. Natuurlijk: gewonnen door Feyenoord.

3. Het verleden! Spreekt in het voordeel van Feyenoord. Eén keer werd de bekerfinale door Feyenoord en Ajax uitgevochten. Precies 30 jaar geleden won Feyenoord met 3-1.

4. IJzersterke defensie! In 34 duels werd in 17 wedstrijden de nul gehouden. In de bekercampagne incasseerde Feyenoord tot aan de bekerfinale slechts één treffer.

5. Ongelooflijk productief! In de competitie maakte Feyenoord tot aan afgelopen zondag 1,45 goal per duel. Maar vier dagen voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar is iedereen dat bedroevende gemiddelde vergeten. Want opeens, als donderslag bij heldere hemel, is Feyenoord op schot. Liefst zes keer bolde het net. Dat heet nog eens gevoel voor de juiste timing.

Het is jammer dat Luis Suarez de Nederlandse taal onvoldoende machtig is om dit te lezen. Hij zou waarschijnlijk tot aan de aftrap bezig zijn met lachen. Ik bedenk me nu hoe Ajax-supporters hier op zouden reageren. Ik denk dat ze het zielig zouden vinden. Een enkeling zou zelfs medelijden kunnen voelen.

Geef ze eens ongelijk. Dat je hierop moet hopen is ergens ook treurig of misschien wel meelijwekkend. Maar wel de werkelijkheid. Want die tienduizenden zullen donderdag niet voor niets verwachtingsvol naar het stadion komen om voor een heet avondje te zorgen. Hopende dat Feyenoord een 2-0 achterstand zal ombuigen in bekerwinst.

Feyenoord is sinds jaar en dag de club van de hoop. Dat begint elk seizoen op de Open Dag, als alles en iedereen uitspreekt voor de titel te willen gaan. En die hoop (zie punt 1 t/m 5) eindigt voor dit seizoen komende donderdagavond. Met het schrikbeeld van feestende Ajacieden in een lege Kuip. Want als Suarez en de zijnen zijn uitgelachen zullen ze maar wat graag de ploeg pijnigen die hen twee weken geleden nog zo tegenwerkte in de titelstrijd.
pi_81072757
Handig, die fontijn. Hoef ik niet helemaal naar het Hofplein
pi_81075698
6 mei, mooie dag om een cup te winnen
pi_81078271
Waarom al die maatregelen ineens
Ik doe ook nooit mee aan die anti-Semitische leuzen, maar daar is toch nooit iemand dood aan gegaan? En verder: waren deze maatregelen 2 weken geleden ook van kracht in de arena? Vast niet, want roepen dat je bommen op Rotterdam gooit mag gewoon zeker....
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:31:07 #76
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81079940
Wij gaaaan winnen !
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:07:30 #77
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81081445
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:10 schreef MB23 het volgende:
Ja, maar 11 jaar geleden wel en dat is relevanter
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:12:46 #78
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81086496
quote:
Alcoholvrije bruiloft door bekerfinale

Ook tijdens een besloten bruiloftsfeest in een restaurant in het centrum van Rotterdam mag donderdag geen alcohol geschonken worden. Het bruidspaar moet het feest alcoholvrij vieren in verband met de bekerfinale. De gemeente Rotterdam besloot eerder dat er donderdag tussen twee uur 's middags en twaalf uur 's nachts in grote delen van de stad geen alcohol verkocht en genuttigd mag worden vanwege de tweede bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in de Kuip. Donderdagochtend dient er nog een kort geding over de maatregel tegen de gemeente.

Het kort geding is aangespannen door de Rotterdamse afdeling van Koninklijke Horeca Nederland. Voorzitter Frank Roolaart spreekt van ‘draconische maatregelen' en denkt dat de maatregel zorgt voor een omzetverlies van tussen een half miljoen en een miljoen euro. De bruid en bruidegom hadden het restaurant al maanden geleden gereserveerd. Het gaat om een besloten feest, maar de twintig aanwezigen mogen geen enkele druppel alcohol drinken. Er is nog overleg geweest met de gemeente, maar die wil volgens de horeca-ondernemer geen uitzondering maken.
quote:
Rechter: Alcoholverbod blijft

Het alcoholverbod in Rotterdam is om 14 uur ingegaan. Vanmorgen won de gemeente een door de horeca aangespannen kortgeding daartoe. De horeca noemt de drooglegging van het centrum, IJsselmonde en Feijenoord draconisch. De gemeente vindt dat het alcoholverbod nodig is om ongeregeldheden te voorkomen tijdens de bekerfinale Feyenoord-Ajax in De Kuip. De advocaat van Rotterdam zegt dat er aanwijzingen zijn voor georganiseerd wangedrag van hooligans.

De gemeente heeft tijdens het kort geding toegezegd dat er uitzonderingen op de drooglegging bespreekbaar zijn. Het gaat dan om alcohol in minibars op hotelkamers en tijdens besloten bijeenkomsten, zoals bruiloften. In de supermarkten in het gebied waar het alcoholverbod geldt, is al enkele uren geen druppel alcohol meer te krijgen. Ook de Kuip is alcoholvrij gemaakt. Vanochtend heeft de drankleverancier daar 14-duizend liter maltbier gebracht. Radio Rijnmond was vanmorgen bij het stadion.

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam heeft begrip voor mensen die last hebben van de strenge maatregelen. De maatregelen zijn volgens hem ingegeven door de aanbevelingen in het COT-rapport over de rellen in Hoek van Holland vorig jaar. Uitzonderingen maken de handhaving onmogelijk, zei burgemeester Aboutaleb vanmorgen in een gesprek met presentatoren van Radio Rijnmond.
Appie bedankt
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:13:46 #79
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81086545
Werd Amsterdam ook drooggelegd eigenlijk?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81086558
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef Sinnie het volgende:
Werd Amsterdam ook drooggelegd eigenlijk?
Nee
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:16:33 #81
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81086659
Het is vooral ook de drugs die gek maakt, dunkt me. Buitensporige aanwezigheid van politie en afzettingen. Abou Taleb maakt zich wederom belachelijk, kan deze man niet weg.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:17:41 #82
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81086712
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee
Ik kon niets anders dan een diepe zucht uitslaan na dat antwoord.

Verder zullen de meesten de pilletjes en alcohol al achter de kiezen hebben voor ze uberhaupt in de buurt zijn
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81086792
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:17 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik kon niets anders dan een diepe zucht uitslaan na dat antwoord.

Verder zullen de meesten de pilletjes en alcohol al achter de kiezen hebben voor ze uberhaupt in de buurt zijn
Maar goed je kan een zucht uitslaan maar de gemeente Rotterdam komt met dit en niet de KNJB of Feyenoord.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:22:00 #84
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81086881
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Maar goed je kan een zucht uitslaan maar de gemeente Rotterdam komt met dit en niet de KNJB of Feyenoord.
Ach dezelfde KNVB die staat op uitreiking van de beker aan Ajax in de Kuip, met alles risico's van dien. Omdat de beker altijd in de Kuip wordt uitgereikt, speel dan ook 1 wedstrijd paupers.
pi_81086922
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ach dezelfde KNVB die staat op uitreiking van de beker aan Ajax in de Kuip, met alles risico's van dien. Omdat de beker altijd in de Kuip wordt uitgereikt, speel dan ook 1 wedstrijd paupers.
Ben ik het met je eens
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:23:38 #86
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81086962
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja, zo ver was ik ook al.

Er zijn maar weinig supporters die het goede vinden in Aboutaleb, misschien Happel maar dan houdt het ook echt op.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81087050
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, zo ver was ik ook al.

Er zijn maar weinig supporters die het goede vinden in Aboutaleb, misschien Happel maar dan houdt het ook echt op.
Hij doet zijn best om Rotterdam naar de klote te helpen!
Een ekte Amsterdammer dus
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:29:44 #88
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81087221
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hij doet zijn best om Rotterdam naar de klote te helpen!
Een ekte Amsterdammer dus
Hoho, een Marrokaan van Amsterdamse afkomst.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:30:12 #89
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81087236
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Hoho, een Marrokaan van Amsterdamse afkomst.
Kan het nog erger zou je zeggen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:31:00 #90
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81087258
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:30 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Hij zou vanavond in Ajax-shirt kunnen verschijnen?
pi_81087267
quote:

[..]

Vast wel
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:33:24 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81087357
Je ken gewoon bier zuipen op Oostzeedijk. Dat valt buiten het gebied. Sukkel die Abou.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:34:45 #93
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81087416
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Hij zou vanavond in Ajax-shirt kunnen verschijnen?
Ajax-shirt onder het pak maar wel in zijn verwarmde business seat met een Feyenoord-sjaal om
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:35:04 #94
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81087439
quote:

[..]

Idd . Oprotten die gast
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:37:40 #95
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81087574
Gaan er nog mensen van hier eigelijk? Hoor dat alles in de omgeving van de Kuip afgezet is enz.
pi_81087595
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:33 schreef Happel het volgende:
Je ken gewoon bier zuipen op Oostzeedijk. Dat valt buiten het gebied. Sukkel die Abou.
30.000 doldwaze rotterdammers zodrekt daar
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:39:48 #97
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_81087677
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

30.000 doldwaze rotterdammers zodrekt daar
''Ekte'' , ''Zodrekt''
Ben jij wel een echte Amsterdammer?
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:41:03 #98
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81087718
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:39 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

''Ekte'' , ''Zodrekt''
Ben jij wel een echte Amsterdammer?
Hij is zo'n wannabe uit de Betuwe
pi_81087772
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:41 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Amsterdam nog steeds
pi_81087841
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:41 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Betuwe
pi_81089171
Zoo ben gespannen zit me eigen de pest in te roken
pi_81089417
Ik voel me eigenlijk nog heel erg relaxed hoor. En ik ga gewoon in mijn eigen Vlaardingen bier zuipen
pi_81093794
Makaay gaat 10x scoren hoor ik net
pi_81095786
Er schijnen zo'n 200 ajax supporters in rotterdam te zijn
pi_81095987
De Kuip zit gewoon vol. Wat voor een masochisten zijn dat?
-
pi_81096057
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:05 schreef Ritmo het volgende:
Feyenoordsupporters
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:09:00 #107
53267 TC03
pi_81096106
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:05 schreef Ritmo het volgende:
Niet overdrijven.
pi_81096133
Overigens ontzettend zwak dat iedereen opeens gaat. 3 weken geleden allemaal nog een grote bek dat de finale geboycot zou worden.
-
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:11:44 #109
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_81096213
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:09 schreef Ritmo het volgende:
Overigens ontzettend zwak dat iedereen opeens gaat. 3 weken geleden allemaal nog een grote bek dat de finale geboycot zou worden.
Nu weten we het wel, van dat KNVB gedoe etc. Jemig, ga gewoon achter je team staan....en hopen dat ze die 1e vroege goal maken...
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:21:18 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81096540
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:09 schreef Ritmo het volgende:
Iedereen? Dat signaal kreeg ik juist helemaal niet vanuit mijn omgeving.

Maar hé, we zijn nu eenmaal sado masochisten.
Elite
Tegen TTIP
pi_81096564
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Nu weten we het wel, van dat KNVB gedoe etc. Jemig, ga gewoon achter je team staan....en hopen dat ze die 1e vroege goal maken...
Zelfs al maken ze die... Wedstrijd zo snel mogelijk proberen te staken, scheelt je een 5-0 vernedering en ben je klaar.
-
pi_81096608
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Iedereen? Dat signaal kreeg ik juist helemaal niet vanuit mijn omgeving.

Maar hé, we zijn nu eenmaal sado masochisten.
Vreemd.

Moest jij niet gaan?
-
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:23:45 #113
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81096630
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vreemd.

Moest jij niet gaan?
Ik ben van de prinicipes.
Elite
Tegen TTIP
pi_81096676
Complimenten.
-
pi_81097073
Game Over!!!! Wesdtrijd gespeeld!!!!
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:34:45 #116
53267 TC03
pi_81097085
TV kan weer uit.
pi_81097133
Whaha net goed voor die kneuzen die er zitten.
-
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:35:57 #118
53267 TC03
pi_81097153
Kan je nog met zoveel goede intenties beginnen, als je eigen spelers de bal gewoon direct bij Suarez inleveren heb je er geen zak aan. Bah bah bah.
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:36:17 #119
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_81097170
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef Ritmo het volgende:
goeie feyenoord fan ben jij
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_81097197
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

goeie feyenoord fan ben jij
Een fan zou juist niet gaan.
-
pi_81097220
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef TC03 het volgende:
Kan je nog met zoveel goede intenties beginnen, als je eigen spelers de bal gewoon direct bij Suarez inleveren heb je er geen zak aan. Bah bah bah.
Wat had jij verwacht?
-
pi_81097229
- rot op -

[ Bericht 85% gewijzigd door Happel op 06-05-2010 19:18:19 ]
Neem al je dromen eens mee de dag in...
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:37:53 #123
53267 TC03
pi_81097251
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat had jij verwacht?
Niet dit. Zelfs als je tegen Veendam speelt zijn zulke fouten geheid een goal.
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:37:54 #124
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81097252
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef Ritmo het volgende:
En dit maakt jou zo een voorbeeldsupporter of niet dan...
Elite
Tegen TTIP
pi_81097255
Echt een pootjes heeft feyenoord laat ze allemaal maar opk*nkeren echt een trieste t*ringzooi!!!!

Schande!!!Schande!!!Schande!!!!Schande!!!!!!

Jullie geven het gewoon weg aan die joden
pi_81097258
- normaal doen -

[ Bericht 93% gewijzigd door Happel op 06-05-2010 18:40:36 ]
-
pi_81097283
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:37 schreef Happel het volgende:

[..]

En dit maakt jou zo een voorbeeldsupporter of niet dan...
Ach, die nep-supporters die allemaal opeens gingen toen het slechts 2-0 bleef verdienen dit.
-
pi_81097328
- edit -

[ Bericht 95% gewijzigd door Happel op 06-05-2010 18:41:01 ]
Neem al je dromen eens mee de dag in...
pi_81097431
Geen worden maar daden jajajaja ik zie het

ik zie weer de kuip voor me seizoen 88/89 VAK S leeg 5000 man op de lange zij in het stadion die kant gaat weer op bij feyenoord want een nep legioen!!!!!!
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:42:17 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81097450
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ach, die nep-supporters die allemaal opeens gingen toen het slechts 2-0 bleef verdienen dit.
Jij wil beweren dat iedereen die daar zit nepsupporter is?
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:43:20 #131
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_81097488
Klotezooi..
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_81097493
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij wil beweren dat iedereen die daar zit nepsupporter is?
Nee, maar de rest had principieel moeten zijn en weg moeten blijven.
Erger kon je de KNVB en Ajax niet pakken als ze voor een volledig leeg stadion speelden.
-
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:45:55 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81097577
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, maar de rest had principieel moeten zijn en weg moeten blijven.
Erger kon je de KNVB en Ajax niet pakken als ze voor een volledig leeg stadion speelden.
Je weet toch hoe de sentimenten zijn tussen Feijenoord en Ajax? Zoiets gaat dan ook nooit gebeuren. Zou mooi zijn inderdaad, maar niet tegen Ajax. En ze blijven supporter van de mooiste club die er is. Kan je het eigenlijk niet maken om niet te gaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_81097624
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Je weet toch hoe de sentimenten zijn tussen Feijenoord en Ajax? Zoiets gaat dan ook nooit gebeuren. Zou mooi zijn inderdaad, maar niet tegen Ajax. En ze blijven supporter van de mooiste club die er is. Kan je het eigenlijk niet maken om niet te gaan.
Maar het was niet zo alsof we 1 % kans hadden gehad. Juist die Ajax-haat zou mee moeten helpen weg te blijven, want het staat toch vast dat ze je vernederen.
-
pi_81097655
Nu wil ik graag wat Ajacieden huilend met de brancard het veld af zien gaan. Hebben we tenminste nog wat leuke tv.
-
pi_81097991
Die Tomasson en Landzaat kunnen wat mij betreft ook de tering krijgen trouwens, met name de eerste. Maar Been zal hem wel willen behouden.
-
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:07:07 #137
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81098484
- reactie op edit -

[ Bericht 92% gewijzigd door Happel op 06-05-2010 19:18:35 ]
pi_81098725
Feyenoord word gewoobn gedold er is helemaal geen sprake van een wedstrijd!!

De kuip is wel aardig leeg ik had verwacht dat het stijf was uitverkocht ze hadden beter de wedstrijd op Woudestijn kunnen spelen!!!
pi_81098847
Die Mulder heeft al z'n krediet ook weer verspeeld hoor, wat een prutser.

En waarom zie ik Fer en Wijnaldum lachend staan te ouwehoeren met de Jong en Suarez? Zegt wel weer genoeg over de mentaliteit.
-
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:17:20 #140
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81098881
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:47 schreef Ritmo het volgende:
Nu wil ik graag wat Ajacieden huilend met de brancard het veld af zien gaan. Hebben we tenminste nog wat leuke tv.
Zie ik nog liever dan een doelpunt

Weer huilen met de pet op, die Mulder kiest wel zijn momenten voor zijn blunders.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81098900
Ze draaien nu INXS in het stadion met never tear us apart hoe toepasselijk ook
pi_81099479
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:13 schreef kowala het volgende:
Feyenoord word gewoobn gedold er is helemaal geen sprake van een wedstrijd!!

De kuip is wel aardig leeg ik had verwacht dat het stijf was uitverkocht ze hadden beter de wedstrijd op Woudestijn kunnen spelen!!!
gelukkig is ADO zo goed
pi_81099798
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

gelukkig is ADO zo goed
Hey inteeltkoelie ben je er weer ga lekker buitenspelen met je moeder ofzo.

DH had het in iedergeval beter gedaan dan feyenoord 2x op rij de wedstrijd in de eerste 7 minuten weggeven
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:46:14 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81100024
Ga even lekker met elkaar MSN'en Steven en kowala. Begint irritant te worden dat geflirt tussen jullie twee.
Elite
Tegen TTIP
pi_81100260
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:46 schreef Happel het volgende:
Ga even lekker met elkaar MSN'en Steven en kowala. Begint irritant te worden dat geflirt tussen jullie twee.
Als dat kind lekker gaat buitenspelen is er niks aan de hand hij kan niet serieus megaan in de discussie
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:53:15 #146
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81100327
nou tv kan nu helemaal weer uit
pi_81100348
Wanneer komen voor ons de goede tijden? Wat hebben de Feyenoord-supporters gedaan dat ze 8 jaar lang ZO gestraft worden en nog 8 jaar lang moeten lijden?
-
pi_81100476
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:
Wanneer komen voor ons de goede tijden? Wat hebben de Feyenoord-supporters gedaan dat ze 8 jaar lang ZO gestraft worden en nog 8 jaar lang moeten lijden?
Wat jullie hebben meegemaakt is niks vergeleken met wat Den Haag heeft moeten doorstaan vriend 10 jaar eerstedivisie en toch stonden we er nog feyenoord in 88/89 5000 man en een lege vak S over het een legioen gesproken
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:57:00 #149
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81100513
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:53 schreef Ritmo het volgende:
Moet je ongesteld worden dramaqueen?

Mooi seizoen , mooie eindstand en deze uitslag viel te verwachten.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:57:16 #150
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81100529
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:56 schreef kowala het volgende:

[..]

Wat jullie hebben meegemaakt is niks vergeleken met wat Den Haag heeft moeten doorstaan vriend 10 jaar eerstedivisie en toch stonden we er nog feyenoord in 88/89 5000 man en een lege vak S over het een legioen gesproken
Ja, maar Ado is een kut club zonder inhoud dus dat is geen vergelijkingsmateriaal.

En met die 5000 man had jullie stadion gewoon volgezeten dus lul niet zo krom
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81100552
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:56 schreef kowala het volgende:

[..]

Dat is waar, ADO-supporter is nog erger.
-
pi_81100724
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, maar Ado is een kut club zonder inhoud dus dat is geen vergelijkingsmateriaal
Bij DH zijn ze gewoon die hard klaar bij feyenoord lopen er een hoop succes boeren en rond in vergelijking met ajax en feyennord is DH een echte voetbalclub.

Joden en feyenoord supporters lopen altijd te janken als verwende kindjes als het ff niet lekker gaat
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:03:40 #153
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81100858
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef kowala het volgende:

[..]

Bij DH zijn ze gewoon die hard klaar bij feyenoord lopen er een hoop succes boeren en rond in vergelijking met ajax en feyennord is DH een echte voetbalclub.

Joden en feyenoord supporters lopen altijd te janken als verwende kindjes als het ff niet lekker gaat
Ik weet wat voor volk er bij Den Haag loopt, toen ze promoveerde werden alle ajacieden in Den Haag allemaal voor Ado. Sneu publiek daar
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:04:11 #154
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81100879
quote:

[..]

Kanker nou eens op met je denhaag gelul man . Straks lekker nacompetitie kijken op RTL ?? Rot gewoon op dan
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:04:41 #155
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_81100906
quote:

[..]

Omdat wij wel goed voetbal gewend zijn van onze club, en als je daaraan gewend raakt word je al sneller gefrustreerd als het niet goed gaat. En bij DH is het nooit echt wat geweest
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:06:38 #156
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81101007
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Omdat wij wel goed voetbal gewend zijn van onze club, en als je daaraan gewend raakt word je al sneller gefrustreerd als het niet goed gaat. En bij DH is het nooit echt wat geweest
Zal ook nooit wat worden ook. 80 miljoen van de gemeente geleend en nog weten ze zich maar amper te handhaven. Volgend jaar weer lekker degraderen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:09:45 #157
53267 TC03
pi_81101163
Waarom laten we ons altijd afslachten door Ajax, wat is dat voor bullshit man.
pi_81101203
In iedergeval geen Feyenoord avatar voor mij deze week maar man man wat speelt Feyenoord beroerd
pi_81101249
Oeps
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:22:52 #160
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81101835
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef TC03 het volgende:
Waarom laten we ons altijd afslachten door Ajax, wat is dat voor bullshit man.
Kwaliteit . En zoals de Boer al zegt dat opgefokte sfeertje haalt het beste in een mens naar boven . Schijnbaar niet bij onze spelers
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:29:52 #161
53267 TC03
pi_81102121
Ik haat Feyenoord
pi_81102141
Feyenoord heeft echt een elftal vol gaylords het ergste is het boeit zo nog geen eens!!!!!!!
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:30:28 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81102147
Tegen PSV, Twente en AZ zijn we toch ook niet zoveel slechter (of soms zelfs beter), tegen Ajax proberen we het niet eens. Zelfs in eigen huis. Echt dieptriest.
2000 light years from home
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:31:56 #164
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81102201
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:30 schreef Merkie het volgende:
Tegen PSV, Twente en AZ zijn we toch ook niet zoveel slechter (of soms zelfs beter), tegen Ajax proberen we het niet eens. Zelfs in eigen huis. Echt dieptriest.
Meer geluk dan wijsheid
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:32:39 #165
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81102226
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Meer geluk dan wijsheid
Psv uit en AZ thuis was zeker geen geluk grote vriend
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:34:59 #166
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81102356
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Psv uit en AZ thuis was zeker geen geluk grote vriend
Als we niet die gelukkige 0-1 kregen bij Psv hadden we daar niet gewonnen. Az had beide kanten op kunnen vallen. Doet niet af van het feit dat 1-4 weer dieptriest is.

Wat mij betreft weer een zwarte bladzij in toch al me dikke boek.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:38:31 #167
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81102527
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:34 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Als we niet die gelukkige 0-1 kregen bij Psv hadden we daar niet gewonnen. Az had beide kanten op kunnen vallen. Doet niet af van het feit dat 1-4 weer dieptriest is.

Wat mij betreft weer een zwarte bladzij in toch al me dikke boek.
ajakkes heb buiten nec volgens mij niet eens tegen één eredivisieclub hoeven ballen
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:52:47 #168
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81103361
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

ajakkes heb buiten nec volgens mij niet eens tegen één eredivisieclub hoeven ballen
Agovv/Dordrecht hadden ze ook moeite mee, maar die weten zich beter te motiveren dan Feyenoord-spelers zonder een greintje rivaliteit in hun donder.

Als ik nou weer berichten krijg te lezen met Been met zijn 'fantastisch seizoen' dan raak ik depressief en stort ik in een gat nog dieper dan de diepste oceaan.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:57:10 #169
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81103645
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Agovv/Dordrecht hadden ze ook moeite mee, maar die weten zich beter te motiveren dan Feyenoord-spelers zonder een greintje rivaliteit in hun donder.

Als ik nou weer berichten krijg te lezen met Been met zijn 'fantastisch seizoen' dan raak ik depressief en stort ik in een gat nog dieper dan de diepste oceaan.
K vond het uit wel meevallen allemaal . En ja 0-2 en dan na 3 minuten alweer 0-1 achter . Moet je er 4 maken . Hebben ze het nog ff geprobeerd maarja t heb dr nooit meer in gezeten .
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:58:53 #170
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81103747
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

K vond het uit wel meevallen allemaal
. En ja 0-2 en dan na 3 minuten alweer 0-1 achter . Moet je er 4 maken . Hebben ze het nog ff geprobeerd maarja t heb dr nooit meer in gezeten .

Als 2-0 al meevalt dan zijn we inderdaad diep gezonken.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:59:04 #171
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81103761
Heb het niet gezien maar de uitslag zegt genoeg,
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:00:00 #172
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81103816
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Als 2-0 al meevalt dan zijn we inderdaad diep gezonken.
Qua niveau dan
Twente en Psv die normaliter betere spelers hebben rondlopen gingen er daar ook gewoon met 4-1 en 3-0 af
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:01:43 #173
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81103915
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Qua niveau dan
Twente en Psv die normaliter betere spelers hebben rondlopen gingen er daar ook gewoon met 4-1 en 3-0 af
Ik heb niks te maken met de rest. Ik zei al, de instelling bij deze ploeg is wat mij het meest pijn doet. Niet de uitslag
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:02:35 #174
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81103963
Wat is dat tegenwoordig trouwens voor onzin om mensen die, terecht, eerder weggaan voor joden uit te maken? Wat voor een kronkel heb je dan? Komt nog een dag dat daar actie tegen ondernomen wordt.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:03:18 #175
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81104008
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik heb niks te maken met de rest. Ik zei al, de instelling bij deze ploeg is wat mij het meest pijn doet. Niet de uitslag
Jongen jij liep toch ook te huilen om die dubbele bekerfinale .
Je wist dat het kansloos was . Van te voren al .
Anders heb je verdomd weinig zicht op het spelletje
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:04:19 #176
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81104067
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Jongen jij liep toch ook te huilen om die dubbele bekerfinale .
Je wist dat het kansloos was . Van te voren al .
Anders heb je verdomd weinig zicht op het spelletje
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Dat we kansloos zijn tegen Ajax betekent niet dat je met zo'n instelling het veld op moet komen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:07:24 #177
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81104255
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Dat we kansloos zijn tegen Ajax betekent niet dat je met zo'n instelling het veld op moet komen.
Wat ik gezien heb is dat ze bij 0-2 joviaal over het veld liepen en het ze geen reet meer kon schelen . Maar is dat zo vreemd dan als je 5x moet scoren om te winnen ?
Noem het een teringinstelling maar vergeleken met het seizoen hiervoor hebben ze al een stuk betere instelling .
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:09:17 #178
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81104370
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Wat ik gezien heb is dat ze bij 0-2 joviaal over het veld liepen en het ze geen reet meer kon schelen . Maar is dat zo vreemd dan als je 5x moet scoren om te winnen ?
Noem het een teringinstelling maar [b]vergeleken met het seizoen hiervoor [/b]hebben ze al een stuk betere instelling .
Helden
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Boks-Chick donderdag 6 mei 2010 @ 21:13:08 #179
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81104590
quote:

[..]

Noem het een teringinstelling maar vergeleken met het seizoen hiervoor hebben ze al een stuk betere instelling .
Ik kan me zo voorstellen dat je als feyenoord op zijn minst probeert toch nog gewoon de wedstrijd te winnen?

Nee, geen bekerwinst (want idd 5x scoren is erg veel, voor welke ploeg dan ook, had ook voor ajax erg veel geweest ondanks de vele goals) maar het leek er bij een paar feyenoorders toch echt op dat ze het wel best vonden. En dat vond ik jammer, als je zag en hoorde hoe perfect het legioen zich gedroeg en bezig was op de tribunes.
lolwut
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:14:15 #180
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81104643
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat je als feyenoord op zijn minst probeert toch nog gewoon de wedstrijd te winnen?

Nee, geen bekerwinst (want idd 5x scoren is erg veel, voor welke ploeg dan ook, had ook voor ajax erg veel geweest ondanks de vele goals) maar het leek er bij een paar feyenoorders toch echt op dat ze het wel best vonden. En dat vond ik jammer, als je zag en hoorde hoe perfect het legioen zich gedroeg en bezig was op de tribunes.
Inderdaad, gelijk bij die 0-1 was het geloof weg. Had dan gevoetbalt voor 2-1, niemand die wat die beker kan schelen in Rotterdam. Dit is gewoon zum kotsen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 21:17:13 #181
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81104795
quote:

[..]

Die snelle 0-1 is natuurlijk ook een mentale nekslag. Zeker als je weet dat de tegenstander echt véél beter is op bijna elke positie, en dat je het dus van vechtlust en geluk moet hebben. Dan begin je fel aan de wedstrijd en daar sta je dan na 3 minuten met de opgave om 4 keer te scoren tegen de minst gepasseerde defensie van de eredivisie.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:18:23 #182
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81104850
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Inderdaad, gelijk bij die 0-1 was het geloof weg. Had dan gevoetbalt voor 2-1, niemand die wat die beker kan schelen in Rotterdam. Dit is gewoon zum kotsen
Volgens mij ging het nergens meer om
  Boks-Chick donderdag 6 mei 2010 @ 21:19:13 #183
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81104898
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Die snelle 0-1 is natuurlijk ook een mentale nekslag. Zeker als je weet dat de tegenstander echt véél beter is op bijna elke positie, en dat je het dus van vechtlust en geluk moet hebben. Dan begin je fel aan de wedstrijd en daar sta je dan na 3 minuten met de opgave om 4 keer te scoren tegen de minst gepasseerde defensie van de eredivisie.
Wat wel funest was, was die afgekeurde goal. Bij 1-1 had het voor het publiek iig nog een leuke wedstrijd kunnen worden.
lolwut
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:19:15 #184
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81104900
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Volgens mij ging het nergens meer om
Nee, je zou je supporters eens een plezier doen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:22:29 #185
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81105076
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou ik vond ze er eigenlijk ook niet ongemotiveerd bijlopen . Paar keer aardige actie gezien . Druk zetten , ging best aardig allemaal .
Alleen die gasten waren ff 3 klassen beter . Moet je ook kunnen toegeven ipv te janken over de wedstrijdmentaliteit waar voor de verandering niks mis mee was
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:23:54 #186
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81105154
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Nee, je zou je supporters eens een plezier doen
Jongen het zat dr gewoon niet in . Gebrek aan kwaliteit op elke linie , verder niet over zeiken en volgend jaar Europa weer in
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:24:45 #187
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81105206
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nou ik vond ze er eigenlijk ook niet ongemotiveerd bijlopen . Paar keer aardige actie gezien . Druk zetten , ging best aardig allemaal .
Alleen die gasten waren ff 3 klassen beter . Moet je ook kunnen toegeven ipv te janken over de wedstrijdmentaliteit waar voor de verandering niks mis mee was
Ik word al droevig van jouw reacties, dat gaat nog wat worden op werk/school
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81105321
Ze hadden er wel zin in volgens mij

Maargoed, kan er niet mee zitten. Wel frustratie over de instelling en wat beslissingen van de scheids, maar zoals Makaay al tegen Radio Rijnmond vertelde, Ajax heeft verdiend gewonnen. Beker hoefde ik al niet meer, nadat het over 2 wedstrijden gespeeld zou worden, en ze zijn nog steeds geen kampioen. Veel plezier met je beker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden ze Wijnaldum niet in die beker kunnen proppen en gelijk meenemen naar Amsterdam, trouwens?
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:27:33 #189
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81105370
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Jongen het zat dr gewoon niet in . Gebrek aan kwaliteit op elke linie , verder niet over zeiken en volgend jaar Europa weer in
Plus dat we HEEL VEEL jonge gasten hebben.
pi_81105452
Ach, alsof je spelers het kwalijk kan nemen dat ze er na de 0-1 niet meer vol ingingen. Ik wens ze veel plezier met die prachtige overwinningen op AGOVV, Dordrecht en WHC en winst in een nepfinale.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:28:47 #191
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81105453
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik word al droevig van jouw reacties, dat gaat nog wat worden op werk/school
Misschien moet je de stront uit je ogen vegen en de statistieken van de 2 wedstrijden er ff op na slaan . Jij doet net alsof het te wijten was aan de kutinstelling binnen de ploeg dat het zo geëindigd is . Dikke bullshit natuurlijk

edit je doet de ploeg op die manier flink tekort
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:32:09 #192
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81105623
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Misschien moet je de stront uit je ogen vegen en de statistieken van de 2 wedstrijden er ff op na slaan . Jij doet net alsof het te wijten was aan de kutinstelling binnen de ploeg dat het zo geëindigd is . Dikke bullshit natuurlijk
Nee, maar ik heb geen 1 teken gezien dat ze daar stonden om het gras op te vreten en Ajax geen meter gunnen. En ze kunnen dan drie klassen beter zijn dan ons dat betekent niet dat je zo kansloos weggetikt hoeft te worden thuis.

Dat Ajax zou winnen was op voorhand al bekent, maar 1-4 waar het makkelijk meer had kunnen zijn schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Jij probeert iets recht te praten wat krom is
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81105638
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, alsof je spelers het kwalijk kan nemen dat ze er na de 0-1 niet meer vol ingingen. Ik wens ze veel plezier met die prachtige overwinningen op AGOVV, Dordrecht en WHC en winst in een nepfinale.
Ik had op zn minst wat hardere tackles verwacht ja, al was het om het publiek te pleasen. Laat het dan tenminste nog lijken alsof je er iets voor wil doen.

Ik vond het wel erg onprofessioneel geregeld van de KNVB (?), die cheerleaders. Ze wisten volgens mij niet eens wat ze moesten doen En die wissel van Luinge, serieus hoor, doe even normaal.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 21:35:39 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81105807
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

En volgend jaar gewoon ook niet te veel verwachten. Hooguit vierde, en het zou leuk zijn als de poulefase van de Europa League gehaald wordt.
Feyenoord is op een haar na falilliet en gelukkig levert de jeugdopleiding nog spelers waarmee je op eredivisieniveau aardig mee voor de dag kunt komen. Maar dat is het dan ook wel, en de selectie zal volgend jaar zwakker zijn dan nu. Met hopelijk weer wat beloftes die aan de poort rammelen en bijvoorbeeld een Castaignos die zich positief verder ontwikkelt.

Beenhakker zie ik ook nog wel vertrekken trouwens in de zomer, die is moedeloos sinds het Wanderson-debacle. Zijn speelruimte is té beperkt om er nog lol in te hebben. Die wil "nog één keer" ergens anders "een kunstje flikken".
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:36:23 #195
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81105852
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb geen 1 teken gezien dat ze daar stonden om het gras op te vreten en Ajax geen meter gunnen. En ze kunnen dan drie klassen beter zijn dan ons dat betekent niet dat je zo kansloos weggetikt hoeft te worden thuis.

Dat Ajax zou winnen was op voorhand al bekent, maar 1-4 waar het makkelijk meer had kunnen zijn schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Jij probeert iets recht te praten wat krom is
in die arena was het na 6 minuten 2-0 ja . Knal je er dan bovenop loop je het risico dat het 4-0 gaat worden en dan komt er thuis zeker niemand meer kijken .
Nu weer , na 3 minuten 0-1 moet je er 4 maken . Hebben geprobeerd nog een leuke wedstrijd te maken (voor de fans ) en BOEM 0-2 . Kansloos verhaal al met al .

Als je iemand de "schuld" wil geven is het Mulder die met zn domme blunders tot 2x toe de wedstrijd in de eerste 10 minuten compleet uit handen geeft . Individuele fouten dus . Geen collectieve wanprestatie oid
pi_81105905
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef MB23 het volgende:

Zouden ze Wijnaldum niet in die beker kunnen proppen en gelijk meenemen naar Amsterdam, trouwens?
Kunnen Hofland, de Cler en Landzaat er dan nog wel bij?
pi_81105948
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kunnen Hofland, de Cler en Landzaat er dan nog wel bij?
Anders rollen we die in een badjas, achterin de bus en rijden maar.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:40:40 #198
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81106086
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

in die arena was het na 6 minuten 2-0 ja . Knal je er dan bovenop loop je het risico dat het 4-0 gaat worden en dan komt er thuis zeker niemand meer kijken .
Nu weer , na 3 minuten 0-1 moet je er 4 maken . Hebben geprobeerd nog een leuke wedstrijd te maken (voor de fans ) en BOEM 0-2 . Kansloos verhaal al met al .

Als je iemand de "schuld" wil geven is het Mulder die met zn domme blunders tot 2x toe de wedstrijd in de eerste 10 minuten compleet uit handen geeft . Individuele fouten dus . Geen collectieve wanprestatie oid
Goed, we hebben allebei een andere mening wat betreft de instelling. Dat Ajax beter is en verdient heeft gewonnen is duidelijk.

Mulder kiest inderdaad zijn momenten wat betreft blunders. Zou het toch maar weer eens proberen met Torres in het doel
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:46:25 #199
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81106429
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Goed, we hebben allebei een andere mening wat betreft de instelling. Dat Ajax beter is en verdient heeft gewonnen is duidelijk.

Mulder kiest inderdaad zijn momenten wat betreft blunders. Zou het toch maar weer eens proberen met Torres in het doel
Ja of ergens een keeper huren . Aangezien we wel Europees spelen komend jaar kan het best zo zijn dat er een Europese subtopper is die een jong talent een jaartje bij ons wil stallen.
Mulder en Darley zijn wat mij betreft echt niet eredivisiewaardig te noemen
V Dijk heb volgens mij nog de meeste punten gepakt al met al .
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 21:55:35 #200
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81107001
Respect voor de support, non stop blijven schreeuwen ook toen het allemaal al nergens meer om ging!
pi_81107330
wedstrijd had nooit mogen doorgaan, zie resultaat.
ajox momenteel gewoon beter, charme beker weg. feyenoord had op 1 wedstrijd nog een redelijke kans. nu was hoop op beker al verloren.

thx abou en knjb
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 22:03:22 #202
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81107466
idd de knjb weer is
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:04:50 #203
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81107552
Knvb kan je moeilijk schuldig achten hieraan. 2 finales had nooit mogen gebeuren maar 1-4 en 2-0 wekt ook niet de illusie dat we meer kans hadden in 1 wedstrijd.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81110021
Nou ja, 1 wedstrijd in de Kuip is natuurlijk iets heel anders en had nooit 1-4 geworden. Nu was de 0-1 een doodzonde (en dat zag je ook aan de spelers), in een enkele wedstrijd is er dan feitelijk gezien nog niks aan de hand.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 07:44:00 #205
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81119180
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Happel het volgende:
Wat is dat tegenwoordig trouwens voor onzin om mensen die, terecht, eerder weggaan voor joden uit te maken? Wat voor een kronkel heb je dan? Komt nog een dag dat daar actie tegen ondernomen wordt.
Normaal gedrag schijnbaar?
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:04:44 #206
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81119359
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Happel het volgende:
Sinds wanneer is het normaal om als Feijenoordsupporter eerder weg te gaan?
quote:
Bekerfinale? Voetbalfeest? Voor iedereen?
Hmm.. Op het moment dat er word besloten dat een finale tussen Feijenoord en ajax over 2 wedstrijden gespeeld moet worden kan je al niet zeggen dat het een voetbalfeest voor iedereen gaat worden. Daarnaast kan je jezelf afvragen of een bekerfinale een voetbalfeest voor iedereen moet zijn.
Op het moment dat de KNVB de sanctie (geen ajaxsupporters mee naar Rotterdam) had aangehouden was er ook geen probleem geweest. Op het moment dat het met 10.000 ajaxsupporters in De Kuip was geweest waren er waarschijnlijk ook nog geen problemen geweest. Die problemen zijn gekomen door de KNVB zelf. Zij wilden persé de neutrale kaarten in de verkoop gooien, waardoor deze bij de “verkeerde mensen” in handen zouden kunnen komen (ongeveer het Nancy scenario). Zou de eerste te nemen stap door de KNVB niet moeten zijn dat ze de neutrale kaarten niet zouden verkopen? Het is tenslotte een bekerfinale. Moet daar dan Floris-Jan met z’n zoontje Jan-Frederik-Willem uit Wassenaar bij zijn om te laten zien hoe het plebs een dagje uit beleeft? Nee. Bekerfinales zijn er voor de vaste supporters, degene die er iedere thuiswedstrijd zijn. Die mensen die uitwedstrijden bezoeken. Die ieder jaar klauwen vol met geld aan hun cluppie uitgeven, iedere week een dag kwijt zijn voor een wedstrijd van 90 minuten. Daar is de bekerfinale voor. En als je die mensen alleen toelaat weet je ook precies wie er binnenkomt. Bij neutrale kaarten is dat maar de vraag.
Gudde, had die dit ook niet gewoon moeten tegenhouden? Naar mijn mening wel. 2 Finales? Sterf dan maar met je beker! Maar Gudde heeft het drukker met z’n eigen supporters te schofferen en monddood te maken. Als er op 25 april schandalig word ingegrepen door de Rotterdamse politie, is Gudde er snel bij om te zeggen dat het “wel hun eigen schuld zal zijn”. Nee, lekker zo’n voorzitter.
1 Bekerfinale zou ook te duur zijn voor de maatschappij. Nu vind ik het onverteerbaar dat er word gezegd dat in deze tijd hier niet zoveel overheidsgeld heen zou moeten gaan. Dat mag iedereen vinden, misschien geef ik ze ook nog wel gelijk. Maar dan vind ik het, als Feijenoordsupporter, onverteerbaar dat er na , bijvoorbeeld, een aardbeving in Haiti een inzamelingsactie word gehouden waar de Nederlandse burger iets van ¤40.000.000 ophaalt. Dat is mooi en leuk, maar waarom besluit de overheid dan nog eens ¤40.000.000 aan belastinggeld uit te geven door dat bedrag te verdubbelen? Kan dat wel maar zomaar? ¤40.000.000, dat was een mooi begin van de bezuinigingen.
Daarnaast maakte het schijnbaar voor de kosten vrij weinig uit. De gehele Kuip was afgezet, je zou erdoor gaan denken dat de moffen terug zouden komen. De normale ME was aangevuld door de Koninklijke Marechaussee, maakt dat de Feijenoordsupporters tot vijand Nr. 1 van Nederland? Het leger inzetten tegen voetbalsupporters. Het zal wel kostenbesparend zijn. Dat ik de daadwerkelijke uitschakeling van Feijenoord (de 0-1) heb gemist omdat ik nog buiten stond te wachten om binnen te mogen en Rotterdam nutteloos is drooggelegd zullen we dan maar even vergeten (6 mei, het zal je trouwdag maar zijn).
Ben je eindelijk binnen, blijkt je eigen vak vol te zitten. Dan maar naar Vak X, waar je geen kloot van de wedstrijd ziet. Niet dat dit echt uitmaakte, want het doek was toch al gevallen. Helemaal nadat het doelpunt van El Ahmadi onterecht werd afgekeurd. Hoe dit kan vraag ik mij nog af, aan de kant van de grensrechter loopt hij uit de rug van een ajaxspeler. Dan nog buitenspel geven. Schele homo.
Binnen aangekomen blijkt er ook niet bespaard te zijn om cameramannen. Volgens mij hebben ze wel een mooi 360 graden plaatje van mij kunnen schieten. Het leukste was nog toen ze vanuit Vak X, mannetje achter mij, met een buisje en papier (beide in De Kuip verkregen: Vlaggenstok en rollen papier werden van boven gegooid) propjes en pijltjes naar het Amstel-ballen-snolletje ging schieten. Gelukkig voor hem was’ie iets voor tijd via een andere uitgang naar buiten gegaan want de Politie stond alweer te wachten om de vlerk in de kraag te vatten.
Nu krijgen we complimenten voor hoe we ons hebben gedragen. We zijn monddood gemaakt, sfeer zat er niet in. Dit was een aanfluiting, een belediging voor een bekerfinale. Buiten bij De Kuip liepen supporters lachend voorbij. 1-4 verliezen en lachend uit De Kuip kunnen lopen. Ik snap het niet. Maar schijnbaar is dit het publiek wat Gudde en Kessler willen, nou.. Wat een feest. Een voetbalfeest.
Het seizoen is mooi geweest, bekerfinale gehaald en 4de plaats in de competitie. De bekerfinale, de weg er naar toe: AZ, PSV, FC Twente. Die was zwaar en dus verdiend, de finale hoort dan een klimax te zijn.. En dan zo eindigen, dat is zuur. En waarom? Naar mijn mening omdat er op een site een plaatje van Rotterdam stond.. Daarboven wat bommenwerpers en wat tekst in de zin van; “70 jaar later gaat die kankerstad alsnog plat”. Bommen op Rotterdam, werd dat ook niet gezongen in de eerste finale? Hebben we daar iets over gehoord? Nee. Moet dat? Nee. Maar ga dan ook niet zielig over en tegen de Feijenoordsupporters doen. Zijn er, maatschappelijk gezien, geen grotere problemen waar we onze tijd en moeite (geld) in moeten steken? Ik denk het wel.
pi_81119472
Tsjah dat zij de beter zouden zijn is opzich geen verrassing, zeker niet over twee wedstrijden. Dat laat de ranglijst ook gewoon zien. Waar ik wel de tyfus over heb is dat je het gewoon twee keer binnen 5 minuten helemaal verziekt, wat je compleet aan je zelf hebt te danken.

Bij die 0-1 gaan gewoon 3 man de fout in. Eerst Landzaat, dan loopt Bahia naar achter te verdedigen en vervolgens Mulder. Zoiets is echt ongelooflijk..

Daarnaast zijn het ook gewoon de details. Zo'n bal van Tomasson, zo'n kans van Bruins daarzo. Dat zijn gewoon momenten dat je ze pijn moet doen om een kans te willen maken. Zover zijn wij gewoon nog niet.

Verder blijf het natuurlijk een bekerfinale zonder glans. Dat hebben de beleidsbepalers mooi de nek omgedraaid. Waar een finale te duur zou worden, hebben we nu twee keer een complete poppenkast gekregen, loopt de middenstand een dure dag mis en wil ik die rekenaars nog wel eens vragen wat nu meer heeft gekost.

Tis nu gewoon zaak om de balans op te maken en ons weer te richten op volgend seizoen, dat in mijn nog zwaarder dan dit seizoen gaat worden.
#12 is not for sale!
pi_81119492
Kan ik overigens Bureau Veiligheid mailen voor alle foto's en video die ze van mij gemaakt hebben? Leuk voor op m'n hyves joh!

#12 is not for sale!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:31:06 #209
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81119667
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:04 schreef Keltie het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het normaal om als Feijenoordsupporter eerder weg te gaan?
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze doen. Niet iedereen kan de zoveelste vernedering aanzien. Sommigen hebben daar schijnbaar minder moeite mee...
Elite
Tegen TTIP
pi_81119707
- Jan Vertonghen heeft zich gisteravond tijdens de huldiging van Ajax in de eigen Amsterdam Arena laten gaan. De Vlaamse verdediger van de Amsterdammers zong in de 'feestvreugde' een lied dat Ajax-aanhangers over Feyenoord scanderen.

,,Het zijn maar kutkakkerlakken", klonk uit de mond van Vertonghen, die daarmee even zijn voorbeeldfunctie als profvoetballer vergat.

Vertonghen is niet de eerste voetballer die zich tijdens een huldiging tot supporterskreten laat verleiden. Voormalig Feyenoorder Ulrich van Gobbel schreeuwde tijdens het kampioensfeest van de Rotterdammers in 1999 'En wie niet springt, die is een Jood' door de speakers.

Overigens is de reactie Martin Jol veelzeggend. Het gezicht van de trainer van Ajax aan het einde van het filmpje spreekt boekdelen. (RED)

ad.nl

DE ME was gisteren trouwens ook weer lekker bezig. Gezellig met wat paarden door de rijen rennen. Maar ja de supporters die daar stonden zullen het wel verdiend hebben he Doen ze niet voor niks uiteraard.
pi_81119790
En maar janken waar heel NL die gasten geen schaal gunt..
Zelfreflectie is een groot goed M. Jol.
#12 is not for sale!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:52:33 #212
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81119985
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze doen. Niet iedereen kan de zoveelste vernedering aanzien. Sommigen hebben daar schijnbaar minder moeite mee...
Ik doe dat. Jij niet.
De "vernedering" van de wedstrijd heeft op mij minder impact als het geneuzel eromheen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:08:42 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81121550
Schet gaat naar RKC.
Elite
Tegen TTIP
pi_81122632
quote:
De KNVB en de directie van Feyenoord waren donderdagavond zeer te spreken over het gedrag van de supporters in de tweede finale van de KNVB-beker tegen Ajax (1-4). De spelers van trainer Mario Been kregen minder complimenten toebedeeld. Het gezelschap vertrok op het moment dat Ajax werd gehuldigd.

"Het Feyenoord-legioen verdient alle respect", zegt Bert van Oostveen, de aanstaande opvolger van bondsvoorzitter Henk Kesler, namens de KNVB in het Algemeen Dagblad. "Maar als je toch een smetje kunt noemen, dan was het dat de spelers van Feyenoord wegliepen bij de huldiging."

"Als je eerst als spelers een oproep doet aan je supporters om zich respectvol te gedragen, dan moet je dat vervolgens zelf ook doen. Je hoort sowieso gewoon respect te houden." Eric Gudde was donderdag lovend over de aanhang. "Ik heb grote waardering en respect voor de manier waarop onze aanhang deze wedstrijd heeft beleefd", stelde de algemeen directeur van Feyenoord.
pi_81122748
Bert van Oostveen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:52:43 #216
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81122908
quote:
"Maar als je toch een smetje kunt noemen, dan was het dat de spelers van Feyenoord wegliepen bij de huldiging."
Enige juiste wat ze hadden kunnen doen. Buiten goed spelen natuurlijk...
Elite
Tegen TTIP
pi_81125197
Zo mochten we nog ooit 020 kampioen kunnen maken door te winnen hoop ik voortaan mee dat we verliezen. Bah Bah
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:11:31 #218
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_81126017
Wordt die Vertonghen nog geschorst? Ik dacht spelers en trainers een voorbeeldfunctie hadden?

Es kijken hoe rechtlijnig de knjb nu is.
pi_81126900
iemand een idee waar ik het shirt kan kopen van Feyenoord dat ze droegen tijdens te 1e bekerfinale wedstrijd in de Arena?
Seal my heart and brake my pride
I've nowhere to stand and now nowhere to hide
Align my heart, my body, my mind
To face what I've done and do my time
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:34:02 #220
53267 TC03
pi_81126959
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef Klummie het volgende:
Wordt die Vertonghen nog geschorst? Ik dacht spelers en trainers een voorbeeldfunctie hadden?

Niet zo huilen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:37:46 #221
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81127088
quote:

Zal wel moeten, Van Gobbel kreeg er ook gezeik over meen ik.
pi_81127490
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:32 schreef kneiterhard het volgende:
iemand een idee waar ik het shirt kan kopen van Feyenoord dat ze droegen tijdens te 1e bekerfinale wedstrijd in de Arena?
Wedstrijdshirt bedoel je? Gewoon in de Fanshop lijkt me. Weet alleen niet of je hem goedkoop kan halen, omdat ze het volgend seizoen ook als 3e shirt gebruiken volgens mij.
Feyenoord Rotterdam
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 12:54:38 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81127815
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:37 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zal wel moeten, Van Gobbel kreeg er ook gezeik over meen ik.
Het kan me echt geen ruk schelen of hij een boete of zoiets krijgt. Maar aan het enthousiasme bij de trainer en natuurlijk het publiek, is hopelijk wel duidelijk dat het echt niet alleen Feyenoord is dat "weinig respectvol" over de tegenstander doet. Kijken of die zeikerd van de KNVB die vond dat de Feyenoordspelers zich moesten laten vernederen door blij te applaudiseren bij de huldiging in De Kuip, hier ook nog wat van vindt.

Of nee, dit was natuurlijk een reáctie van Vertonghen op het "weinig respectvolle" weglopen van Feyenoord.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:15:17 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81128772
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat denkt die Bert van Oostveen wel niet . Lekker je grootste rivaal gehuldigd zien worden in je eigen stadion nadat je 1-4 in eigen huis verloren hebt, de droom van elke Feyenoord-speler toch ? Ik vind hem nu al een opperkneus.
pi_81128925
Oosterveen had beter kunnen roepen dat de gehele finale een smet was voor het bekertoernooi..

Wat een vent joh.
#12 is not for sale!
pi_81128994
quote:

zeik niet zo man, als twente kampieon wordt staan ze schreeuwend op het bordes, helemaal niets in amsterdam, en nu is het een keer omgekeerd richting rotterdam.....lekker belangrijk, laat ze.

waar ik me wel mateloos aan irriteer is die lapzwans van een G.........G......GRMBBLL.....ELLLUM....G..GOLLEM GOLLEM...eeh, Demy de Zeeuw met zn vervelende maniertjes, valt bij elk duwtje als een homofiel pootje ten aarde, staat net als lulring van nac altijd als eerste bij de scheidsrechter om te mekkeren....gadverdamme wat ben ik uitgekeken op die pisnicht. echt.
vond het 2 jaar terug toen ie net opkwam een topper, een stofzuigertje op het middenveld, maar inmiddels hoop ik van ganser harte dat die kneus niet geselecteerd wordt door v marwijk.

wat een engnek
pi_81129074
overigens is het weglopen van feyenoord allerminst netjes inderdaad. daar heeft de knvb zeker wel een punt. uit fatsoen blijf je gewoon even op het veld staan.

maar ja, nerd tomasson zal zich wel de Koning van Rotterdam voelen en een wit voetje bij de supporters willen halen....ach ach ach, wat is dat toch ook een non-voetballer
pi_81129239
En dan hoor je deze plaat weer
En hoor je de tekst : 'I Love you, I hate you , I can't live without you'. En zie je de tekst staan Het Legioen heeft vaak veel te lijden maar heel soms even niet. Dan weet je precies weer waarom je Feyenoord-supporter bent, altijd hopen op betere tijden en compleet uit je bol als er dan eens betere tijden zijn, maar meestal gewoon heel erg veel lijden.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:25:16 #229
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81129251
quote:

Ach, bij Ajax hebben ze tenminste wel een speler die weet wat de Klassieker inhoudt. Ik had liever gezien dat wij een Vertonghen hadden.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:31:34 #230
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81129568
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ach, bij Ajax hebben ze tenminste wel een speler die weet wat de Klassieker inhoudt. Ik had liever gezien dat wij een Vertonghen hadden.
Beaam.

Het is niet eens Vertonghen, ze hebben er wel meer rondlopen. Stekelenburg heeft dat ook eens in een interview aangegeven dat hij Feyenoord niets gunt. Zo hoort het.

Nee, onze boys rappen en spelen op de playstation met elkaar en proberen altijd politiek correct te blijven in de media. Zelfs van de aanvoerder kan je niets in die richting verandert, bah.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81129640
En ook elke overtreding die een Feyenoorder maakte op een Ajacied werd gevolgd door een handje en een knuffel en dat gedoe, man man ik zeg niet dat je ze het hoofd moet inslaan maar handje schudden doe je maar na de wedstrijd, de enige die het koppie op oorlog had staan was de Cler die straalde echt uit renvache te willen de rest was gewoon weer slappe zooi, en veels te veel respect/ontzag voor de vriendjes, mede-internationals, rap-maatjes, etc etc. Nu staan wij weer voor lul en worden we zelfs uitgescholden door de Ajax-spelers, waar zijn de Kuijts de Bosvelts en de Wolfs gebleven. Over mijn lijk mentaliteit moeten we hebben niet het aai over de bol gedoe.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:36:42 #232
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81129828
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
En ook elke overtreding die een Feyenoorder maakte op een Ajacied werd gevolgd door een handje en een knuffel en dat gedoe, man man ik zeg niet dat je ze het hoofd moet inslaan maar handje schudden doe je maar na de wedstrijd, de enige die het koppie op oorlog had staan was de Cler die straalde echt uit renvache te willen de rest was gewoon weer slappe zooi, en veels te veel respect/ontzag voor de vriendjes, mede-internationals, rap-maatjes, etc etc. Nu staan wij weer voor lul en worden we zelfs uitgescholden door de Ajax-spelers, waar zijn de Kuijts de Bosvelts en de Wolfs gebleven. Over mijn lijk mentaliteit moeten we hebben niet het aai over de bol gedoe.
De Cler viel me ook in positieve zin op. Felle tackles en niet dat constant handje en knipoog gedoe
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 14:03:11 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81131283
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef HaagsPietje het volgende:
waar ik me wel mateloos aan irriteer is die lapzwans van een G.........G......GRMBBLL.....ELLLUM....G..GOLLEM GOLLEM...eeh, Demy de Zeeuw met zn vervelende maniertjes, valt bij elk duwtje als een homofiel pootje ten aarde, staat net als lulring van nac altijd als eerste bij de scheidsrechter om te mekkeren....gadverdamme wat ben ik uitgekeken op die pisnicht. echt.
vond het 2 jaar terug toen ie net opkwam een topper, een stofzuigertje op het middenveld, maar inmiddels hoop ik van ganser harte dat die kneus niet geselecteerd wordt door v marwijk.

wat een engnek
Walgelijk mannetje, maar ik mag niet zeggen wat ik 'm gun hier.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:14:17 #234
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81131836
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 07-05-2010 14:25:10 ]
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81132023
quote:
De Guzman: 'Ik zoek een club die om de titel meespeelt'

Met het tweede duel van de bekerfinale tegen Ajax speelde Jonathan De Guzman donderdagavond zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord. De in Canada geboren middenvelder neemt na ruim tien jaar met gemengde gevoelens afscheid van de Rotterdamse club. ‘Voor mezelf is het prettig dat ik weer fit ben en nog in actie kon komen tijdens de finale, maar de wedstrijd is natuurlijk heel teleurstellend verlopen’, zegt hij. ‘Heel erg jammer dat ik op deze manier afscheid moet nemen van Feyenoord.’
De Guzman kwam op twaalfjarige leeftijd naar Rotterdam en was al snel één van de grootste beloftes van Feyenoords jeugdopleiding. ‘Ik ben Feyenoord heel dankbaar dat ik hier heb mogen spelen’, zegt de middenvelder. ‘De club heeft me als twaalfjarige jongen onder haar hoede genomen en me heel goed opgeleid. Het doel was om binnen vijf jaar bij het eerste elftal te zitten en dat heb ik door de hulp van de trainers van de jeugdopleiding bereikt.’

Nadat De Guzman eenmaal onderdeel uitmaakte van Feyenoords eerste selectie, kon hij vrijwel direct rekenen op een basisplaats. De aanvallende middenvelder ontwikkelde zich in rap tempo in De Kuip en groeide uit tot een bepalende speler. ‘De eerste drie jaar ging het goed met me’, zegt hij. ‘Maar de laatste twee seizoenen heb ik veel pech gehad.’

Door een aantal opeenvolgende blessures kwam De Guzman de laatste twee seizoenen in totaal niet verder dan vijftien competitiewedstrijden voor Feyenoord. ‘Het is balen dat ik na twee van zulke treurige jaren afscheid moet nemen’, zegt De Guzman. ‘Ik was liever op een andere manier vertrokken, maar het verleden is niet te veranderen. Dingen gaan zoals ze gaan.’

De Guzman vertrekt binnenkort voor een paar weken naar zijn geboorteland Canada om vakantie te vieren. Hij weet nog niet waar daarna zijn voetbaltoekomst ligt. ‘Dat is afwachten’, zegt de middenvelder. ‘Ik wil op avontuur in het buitenland, bij een club die bij me past. Terugkeren in Rotterdam zal ik zeker. Ik heb hier kinderen en Feyenoord is een belangrijk deel van mijn leven geworden.’
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:21:31 #236
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81132170
Lijkt me sterk dat zo'n club ook naar hem zoekt. Vind het nog steeds niet netjes hoe hij hier weggaat, maar het is niet anders.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81132836
De guzman kan beter blijven en een heel seizoen fit blijven
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:34:16 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81132886
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Niet meer welkom, gewoon weg ermee.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:36:17 #239
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81132991
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef Happel het volgende:

[..]

De Guzman heeft afgedaan bij het publiek.

Voor de rest denk ik wel dat hij meer toevoegt aan Feyenoord dan een Wijnaldum op dit moment. Als hij maar fit raakt en wedstrijd-ritme opdoet. Maar goed, het is niet anders.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81133178
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:34 schreef Happel het volgende:

[..]

ja het is in potentie de beste feyenoorder maar ik snap dat ie het heeft afgedaan
  Boks-Chick vrijdag 7 mei 2010 @ 14:43:15 #241
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81133332
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat idd.
De Guzman is een goede voetballer. Zou hem goed doen een seizoen gewoon fit te blijven, in het ritme te komen, en dan aan het eind van het seizoen voor een lekker bedrag weg, zodat Feyenoord er ook nog wat aan heeft.
lolwut
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:51:25 #242
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81133779
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dat idd.
De Guzman is een goede voetballer. Zou hem goed doen een seizoen gewoon fit te blijven, in het ritme te komen, en dan aan het eind van het seizoen voor een lekker bedrag weg, zodat Feyenoord er ook nog wat aan heeft.
Ja, maar dat wilt meneer niet.

Ik zie het probleem ook niet, contract van 2 jaar (de tijd dat hij heeft zitten revalideren op kosten van Feyenoord) met een clausule voor een paar miljoen. Geen 10, maar bijvoorbeeld 4-5 miljoen. Kunnen wij nog genieten van zijn diensten en als hij zich bewijst is er echt wel een club die voor hem 4-5 miljoen neerlegt. Dat is tegenwoordig wissel-geld in het buitenland. Op die manier helpt hij Feyenoord en zichzelf.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81141033
Kutzooi gisteren. Ik ging ook eens een keer (noodgedwongen) met de trein. Was er brand in een andere trein die op het perron stond, heb ik bijna 1,5 uur stilgestaan op 200m voor Rotterdam CS. Paar supporters trokken aan de noodrem en gingen lopen, maar die waren wel gepakt geloof ik. Vlak voor rust aangekomen om vervolgens een kansloos en wederom slap Feyenoord te zien.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef HaagsPietje het volgende:
overigens is het weglopen van feyenoord allerminst netjes inderdaad. daar heeft de knvb zeker wel een punt. uit fatsoen blijf je gewoon even op het veld staan.
Wat een gelul. Mooi voor de KNVB, kunnen ze zien dat een finale over 2 wedstrijden nergens over gaat.
quote:
maar ja, nerd tomasson zal zich wel de Koning van Rotterdam voelen en een wit voetje bij de supporters willen halen....ach ach ach, wat is dat toch ook een non-voetballer
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:20:24 #244
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81141236
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat denkt die Bert van Oostveen wel niet . Lekker je grootste rivaal gehuldigd zien worden in je eigen stadion nadat je 1-4 in eigen huis verloren hebt, de droom van elke Feyenoord-speler toch ? Ik vind hem nu al een opperkneus.
Die wedstrijd an sig is een . Die huldiging van die feestende neuzen op onze heilige grond deed mij persoonlijk meer pijn .
pi_81141355
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Beaam.

Het is niet eens Vertonghen, ze hebben er wel meer rondlopen. Stekelenburg heeft dat ook eens in een interview aangegeven dat hij Feyenoord niets gunt. Zo hoort het.

Nee, onze boys rappen en spelen op de playstation met elkaar en proberen altijd politiek correct te blijven in de media. Zelfs van de aanvoerder kan je niets in die richting verandert, bah.
Mee eens ja. Na een tackle de tegenstander overeind helpen
Liever een rotschop.

Tekent ook wel het verschil in felheid/fanatisme tussen spelers van beide clubs. Bij ons is het volgens mij alleen Tomasson die weet wat de rivaliteit inhoudt.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:23:44 #246
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_81141383
En toch blijf ik erbij, is de Guzman mentaal en fysiek topfit is het gewoon 1 vd beste spelers in de eredivisie.Die jongen heeft gewoon altijd wat, terwijl hij voetballend(vind ik) geweldig kan zijn.
LUHG
pi_81146226
Kan zijn, maar bijna nooit is. En dan ook nog naar een club willen die meespeelt om de titel? Misschien dat Red Bull Salzburg iets in hem ziet.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:24:19 #248
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81146366
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:23 schreef Ruud het volgende:

[..]

Mee eens ja. Na een tackle de tegenstander overeind helpen
Liever een rotschop.

Tekent ook wel het verschil in felheid/fanatisme tussen spelers van beide clubs. Bij ons is het volgens mij alleen Tomasson die weet wat de rivaliteit inhoudt.
Een ajacied moet je niet overeind helpen maar nog een keer natrappen om er zeker van te zijn dat hij niet meer opstaat
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 19:26:20 #249
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81146476
hoe is het 2 jaar geleden gegaan, heeft Feyenoord de Guzman nooit verlening aangeboden of heeft hij pertinent geweigerd elke keer?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:36:16 #250
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81147072
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoe is het 2 jaar geleden gegaan, heeft Feyenoord de Guzman nooit verlening aangeboden of heeft hij pertinent geweigerd elke keer?
Volgens mij weigerde hij toen al
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81147245
Vertonghen. En de KNVB die nog even met een schijn-onderzoek komt.
-
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 19:56:06 #252
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81148142
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Volgens mij weigerde hij toen al
had ie dus beter meteen verkocht kunnen worden aan ik meen marseille destijds?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:17:41 #253
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81149381
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

had ie dus beter meteen verkocht kunnen worden aan ik meen marseille destijds?
Marseille wilde wachten tot hij transfer-vrij zou zijn evenals Valencia

Enige hardnekkig gerucht was dat Man City langskwam met een zak geld en dat we daar nee tegen zeiden
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_81235245
Laat maar nooit meer iemand naar Studio Voetbal gaan van de club.Feyenoord wordt alleen maar afgezeken en gekleineerd. Geloofde eerst niet zo in het anti-Feyenoord gebeuren bij StudioVoetbal maar nu dus wel.bah bah.
pi_81235286
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
Laat maar nooit meer iemand naar Studio Voetbal gaan van de club.Feyenoord wordt alleen maar afgezeken en gekleineerd. Geloofde eerst niet zo in het anti-Feyenoord gebeuren bij StudioVoetbal maar nu dus wel.bah bah.
Wat zeggen ze dan?
pi_81235691
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat zeggen ze dan?
- Jack : Er is dit jaar geen 1 speler beter geworden bij Feyenoord ten opzichte van vorig seizoen.
- Jack : Jullie lieten het maar gewoon lopen tegen Twente.
- Jan : Probeerde het cadeau af tezeiken wat Makaay bij zijn afscheid van Feyenoord kreeg.
Weer wat gemiep over het slechte seizoen met Verbeek.
En nog wat dingen maar er werd niets/weinig lovends gezegd over de prima 4e plek en de finale beker.
  zondag 9 mei 2010 @ 23:58:30 #257
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81236164
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

- Jack : Er is dit jaar geen 1 speler beter geworden bij Feyenoord ten opzichte van vorig seizoen.
- Jack : Jullie lieten het maar gewoon lopen tegen Twente.
- Jan : Probeerde het cadeau af tezeiken wat Makaay bij zijn afscheid van Feyenoord kreeg.
Weer wat gemiep over het slechte seizoen met Verbeek.
En nog wat dingen maar er werd niets/weinig lovends gezegd over de prima 4e plek en de finale beker.
Plus constant roepen dat Roy gestopt is omdat dat van de club moest . Studio ajaks gevoel was wat minder maar is dankzij Jack de laatste 3 afleveringen weer helemaal terug
pi_81238646
Als Been en Beenhakker geen goede zaken doen komende zomer, gaat Heerenveen ons gewoon weer voorbij. Had Dost heel graag willen zien bij ons...
-
  maandag 10 mei 2010 @ 01:25:15 #259
53267 TC03
pi_81238816
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Ritmo het volgende:
Als Been en Beenhakker geen goede zaken doen komende zomer, gaat Heerenveen ons gewoon weer voorbij. Had Dost heel graag willen zien bij ons...
1. Denk logisch na.
2. Doe niet debiel.
3. Denk nogmaals na.
4. Post op Fok.

Je hebt de eerste drie stappen over geslagen.
pi_81238877
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef Ritmo het volgende:
Vertonghen. En de KNVB die nog even met een schijn-onderzoek komt.

Och. Och. Och. Als feyenooit had gewonnen en de spelers van feyenoord "Wie niet springt die is een jood" hadden gezongen had je het geweldig gevonden..

Moet toch kunnen dit, niet zo huilen..

Voortaan zingt Vertonghen dit voor jullie:
pi_81239080
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

1. Denk logisch na.
2. Doe niet debiel.
3. Denk nogmaals na.
4. Post op Fok.

Je hebt de eerste drie stappen over geslagen.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 06:49:00 #262
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81240947
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:28 schreef Pannengkoek het volgende:

[..]

Och. Och. Och. Als feyenooit had gewonnen en de spelers van feyenoord "Wie niet springt die is een jood" hadden gezongen had je het geweldig gevonden..

Moet toch kunnen dit, niet zo huilen..

Voortaan zingt Vertonghen dit voor jullie:
Als de KNVB gaat zeiken over het feit dat het van weinig respect betuigd als de Feijenoordspelers niet bij de huldiging van ajax aanwezig waren in De Kuip kunnen ze dit niet laten gaan.
  maandag 10 mei 2010 @ 08:02:34 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81241292
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Had een hoop ellende kunnen schelen als je die stappen eerder had genomen.
Elite
Tegen TTIP
pi_81241385
Ik denk juist na, en zie, itt jullie, onze concurrentie zich goed versterken... Twente huurt Bruma, Heerenveen koopt Dost, PSV haalt Lens etc.

Feyenoord moet toch gaan zorgen dat ze meer gaan scoren, van die manke Ivoriaan z'n 3 doelpuntjes per seizoen moet je het niet hebben.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ritmo op 10-05-2010 08:19:28 ]
-
  maandag 10 mei 2010 @ 08:50:53 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81241850
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:13 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk juist na, en zie, itt jullie, onze concurrentie zich goed versterken... Twente huurt Bruma, Heerenveen koopt Dost, PSV haalt Lens etc.
Gast.
quote:
Feyenoord moet toch gaan zorgen dat ze meer gaan scoren, van die manke Ivoriaan z'n 3 doelpuntjes per seizoen moet je het niet hebben.
Dat moet inderdaad gebeuren. Alleen dat geld, hè. Waar moet dat vandaan komen?

[ Bericht 18% gewijzigd door Happel op 10-05-2010 08:51:34 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_81241902
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Gast.
Zeg dan niets. Zijn allemaal feiten hoor...
quote:
Dat moet inderdaad gebeuren. Alleen dat geld, hè. Waar moet dat vandaan komen?

Huren dan maar. Met alle topsalarissen die nu weg vallen moet je wel wat kunnen zolang je maar goed je best doet om creatief te zijn.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 08:57:09 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81241955
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zijn het inderdaad. Blijf het alleen leuk vinden, dat jij er altijd maar vanuit gaat dat wij niet zien wat jij ook ziet.

Feijenoord kan nauwelijks iets, moeten niet huren maar gewoon versterkingen halen gericht op de toekomst. Korte termijn politiek hebben we niks aan.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 10 mei 2010 @ 09:02:47 #268
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81242062
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

Huren dan maar. Met alle topsalarissen die nu weg vallen moet je wel wat kunnen zolang je maar goed je best doet om creatief te zijn.
Huren ben je gek ofzo
We hebben een uitstekende jeugdopleiding en flink geld nodig . Voor mijn part gaan we met een half jeugdelftal spelen en hopelijk via de playoffs alsnog Europa in .
Denk dat we komend seizoen 6e of 7e worden . Eerst de boel maar weer helemaal gezond maken
pi_81242063
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zijn het inderdaad. Blijf het alleen leuk vinden, dat jij er altijd maar vanuit gaat dat wij niet zien wat jij ook ziet.

Feijenoord kan nauwelijks iets, moeten niet huren maar gewoon versterkingen halen gericht op de toekomst. Korte termijn politiek hebben we niks aan.
Hoe wou je versterkingen halen als er, zoals je zelf al zegt, geen geld is? Ik huur liever een Bruma of Stoch van Chelsea dan dat je weer zo'n transfervrije kneus van VVV contracteert.

We hebben met alle jeugdspelers genoeg spelers voor de toekomst, als je daar 1 of 2 spelers bij huurt kan dat geen kwaad.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 09:07:09 #270
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81242161
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe wou je versterkingen halen als er, zoals je zelf al zegt, geen geld is? Ik huur liever een Bruma of Stoch van Chelsea dan dat je weer zo'n transfervrije kneus van VVV contracteert.

We hebben met alle jeugdspelers genoeg spelers voor de toekomst, als je daar 1 of 2 spelers bij huurt kan dat geen kwaad.
Kijk hier ga je al de mist in . Het is niet zo dat Chelsea zomaar ff wat spelers wil verhuren he . Psv wilde ook Bruma huren maar omdat ze geen CL spelen is dat al afgewezen .
Trouwens van die jonge gassies die van ver komen hier brengen werkt ook niet in rotterdam . Leuk voor in de provincie zulke plannen . Vond die Sahin (wat een supertalent is/was) ook niet zo speciaal
pi_81242300
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:02 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Huren ben je gek ofzo
We hebben een uitstekende jeugdopleiding en flink geld nodig . Voor mijn part gaan we met een half jeugdelftal spelen en hopelijk via de playoffs alsnog Europa in .
Denk dat we komend seizoen 6e of 7e worden . Eerst de boel maar weer helemaal gezond maken
Ga toch weg man. Je kunt niet blijven doorselecteren uit de jeugdopleiding. Natuurlijk wel zoveel mogelijk, maar je zult ook wat kwaliteit van buitenaf moeten halen.

Wat is dat toch die kut-mentaliteit die tegenwoordig bij veel Feyenoord-supporters leeft?
Volledig financieel gezond word je de komende 8 jaar toch niet, en al die jaren lang op een beschamende 6e of 7e plek eindigen en op de play-offs gokken (die je toch nooit wint) kost je de kop. Dat je de komende jaren geen kampioen zult worden ok, maar je moet gewoon altijd bij de eerste 5 blijven eindigen. En kijk naar Ajax, dat met 8 jeugdspelers in de basis bijna kampioen werd. Dan moeten wij zeker wel 4e kunnen worden met eigen jeugd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 10-05-2010 09:29:52 ]
-
pi_81242346
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:07 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Kijk hier ga je al de mist in . Het is niet zo dat Chelsea zomaar ff wat spelers wil verhuren he . Psv wilde ook Bruma huren maar omdat ze geen CL spelen is dat al afgewezen .
Trouwens van die jonge gassies die van ver komen hier brengen werkt ook niet in rotterdam . Leuk voor in de provincie zulke plannen . Vond die Sahin (wat een supertalent is/was) ook niet zo speciaal
Twente huurde Stoch ook voordat ook maar iemand het idee had dat ze titelkandidaat waren.
Maar het waren maar even wat voorbeelden, die 2 namen.

Sahin vond ik zeker wel wat toevoegen overigens. Een klasse beter en effectiever dan Bruins.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ritmo op 10-05-2010 09:21:11 ]
-
  maandag 10 mei 2010 @ 09:25:23 #273
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81242569
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ga toch weg man. Je kunt niet blijven doorselecteren uit de jeugdopleiding. Natuurlijk wel zoveel mogelijk, maar je zult ook wat kwaliteit van buitenaf moeten halen.

Wat is dat toch die kut-mentaliteit die tegenwoordig bij veel Feyenoord-supporters leeft?
Volledig financieel gezond word je de komende 8 jaar toch niet, en al die jaren lang op een beschamende 6e of 7e plek eindigen en op de play-offs gokken (die je toch nooit woont) kost je de kop. Dat je de komende jaren geen kampioen zult worden ok, maar je moet gewoon altijd bij de eerste 5 blijven eindigen. En kijk naar Ajax, dat met 8 jeugdspelers in de basis bijna kampioen werd. Dan moeten wij zeker wel 4e kunnen worden met eigen jeugd.
Volgens mij heb jij het puntje dat er gewoon nul geld is ff gemist .
Het kan mij geen reet schelen of we nou 4e of 6e worden hoor . Ja een extra rondje Europa League nou nou tis allemaal wat .
Je moet zorgen dat je die ellende met die schulden oplost . 3x flink cashen voor een jeugdspeler kan al een groot deel van de zorgen oplossen . ALLES draait om de centen . Ambitie is leuk maar je moet euro's hebben.

Komende seizoenen draait het puur om saneren zoals de clubleiding al gezegd heeft . Als je het slim speelt en fatsoenlijke scouts aantrekt kun je net als Twente straks over een paar jaar wellicht iets moois neerzetten.
Neem die Ruiz . Koste een paar miljoen maar maakt ze nu kampioen . Miljoenen verdient door het verkopen van andere spelers zoals Elia . Niet door het huren van mannetje Stoch
  maandag 10 mei 2010 @ 09:26:32 #274
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81242595
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Twente huurde Stoch ook voordat ook maar iemand het idee had dat ze titelkandidaat waren.
Maar het waren maar even wat voorbeelden, die 2 namen.

Sahin vond ik zeker wel wat toevoegen overigens. Een klasse beter en effectiever dan Bruins.
ja godver Bruins . Die bruins presteert niks en moet gewoon weg . Genoeg kansen gehad nu laat een ander het maar proberen . Veel slechter zal het niet worden
pi_81242883
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het puntje dat er gewoon nul geld is ff gemist .
Er is al 10 jaar '0 geld'. Maar om geld te verdienen zul je ook een klein beetje moeten investeren. Jeugdspelers krijgen b.v. toch ook gewoon salaris uitbetaald, ondanks dat er 'geen geld is'?
quote:
Het kan mij geen reet schelen of we nou 4e of 6e worden hoor . Ja een extra rondje Europa League nou nou tis allemaal wat .
Dan ben je echt dom, sorry hoor. Met die 6e plek moet je die kut-play offs in en het risico dat je die niet wint is aardig groot. Zo loop je ook weer dikke inkomsten mis. Verder moet je gewoon de top 3 in zicht houden, zodat je over enkele jaren weer aan kunt sluiten.
quote:
Je moet zorgen dat je die ellende met die schulden oplost . 3x flink cashen voor een jeugdspeler kan al een groot deel van de zorgen oplossen . ALLES draait om de centen . Ambitie is leuk maar je moet euro's hebben.
Mee eens, maar de schulden zijn te groot om jezelf volledig lam te leggen voor meer dan 6 jaar.

Als je het met 2 jaartjes een 6e en 7e plek de schulden op had kunnen lossen dan had je dat moeten doen, maar dit is te lang. Nu moet je gewoon zorgen voor een goede balans tussen sportief en financieel en naar een situatie toe dat je structueel winst gaat maken. Zo kun je blijven presteren en loopt de schuld langzaam af aan de hand van die winst plus extra inkomsten uit transfers.
quote:
Komende seizoenen draait het puur om saneren zoals de clubleiding al gezegd heeft . Als je het slim speelt en fatsoenlijke scouts aantrekt kun je net als Twente straks over een paar jaar wellicht iets moois neerzetten.
Neem die Ruiz . Koste een paar miljoen maar maakt ze nu kampioen . Miljoenen verdient door het verkopen van andere spelers zoals Elia . Niet door het huren van mannetje Stoch
Zonder Stoch waren ze geen kampioen geworden. Ik zeg ook niet dat je 11 spelers moet gaan huren, maar 1 of 2 spelers om de aanval te versterken daar is weinig mis mee. Word je eigen jeugd ook beter van.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 09:49:48 #276
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81243120
Wat is nou behalve Vlaar de afgelopen 3 jaar überhaupt een goeie aankoop gebleken ?
Als je ziet van de jonge jongens die er nu spelen dat er een leuk team staat dat ook 4e kan worden , waarom dan niet nog wat jeugd erbij pompen ?
De Vrij speelde ook als noodoplossing en staat nu in de basis prima te draaien .Ja ze kosten salaris maar wel een fractie van het spul dat je van buitenaf haalt . Bovendien zijn dat jongens die affiniteit met de club en Rotterdam hebben . Als je iets wilt halen dan liever een paar ijzervreters . Juist geen jonge huurlingen want jeugd hebben we zat maar een paar types als Bosvelt , Pauwe en dergelijke en dan maar wat minder techniek . We missen bikkels op het middenveld.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:01:18 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81243371
Winner_Taco.
Elite
Tegen TTIP
pi_81243429
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:49 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat is nou behalve Vlaar de afgelopen 3 jaar überhaupt een goeie aankoop gebleken ?
Dat ligt meer aan debielen als Bosz en Wotte die ongestraft hun gang mochten gaan.
quote:
Als je ziet van de jonge jongens die er nu spelen dat er een leuk team staat dat ook 4e kan worden , waarom dan niet nog wat jeugd erbij pompen ?
Dat is allang gedaan. Je kunt niet de A1 opstellen.
quote:
De Vrij speelde ook als noodoplossing en staat nu in de basis prima te draaien .Ja ze kosten salaris maar wel een fractie van het spul dat je van buitenaf haalt . Bovendien zijn dat jongens die affiniteit met de club en Rotterdam hebben . Als je iets wilt halen dan liever een paar ijzervreters . Juist geen jonge huurlingen want jeugd hebben we zat maar een paar types als Bosvelt , Pauwe en dergelijke en dan maar wat minder techniek . We missen bikkels op het middenveld.
Dat laatste heb je sowieso gelijk in ja. Maar het gaat me nu vooral om de voorhoede, we hebben goals nodig en ik hoef die mlslukte kneus van een Biseswar niet meer te zien in de basis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 10-05-2010 10:11:01 ]
-
pi_81243467
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:01 schreef Happel het volgende:
Winner_Taco.
Hij gaat ook haaks tegen jouw mening in hoor. Jij vond ook dat we bij de eerste 5 moesten blijven eindigen en de bron van de jeugdopleiding een keer leeg was.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 10:10:47 #280
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81243566
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij gaat ook haaks tegen jouw mening in hoor. Jij vond ook dat we bij de eerste 5 moesten blijven eindigen en de bron van de jeugdopleiding een keer leeg was.
Zijn laatste post zegt precies hoe ik denk, zoals het moet zijn. Zijn mening over waar we moeten eindigen deel ik niet. Gewoon top 5, lager valt niet goed te praten. Mits de selectie blijft zoals die is natuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 10 mei 2010 @ 10:11:33 #281
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81243593
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja liever wel . Liever nog kampioen Maar met zo'n kankerbegroting kun je niet verwachten dat je zomaar ff in de top 5 speelt . We kunnen niet eens meer voor een paar ton een speler van Veendam halen (De Leeuw)
Clubs als , twente , AZ , die neuzen en PSV hebben of al een betere selectie of geld om zich te versterken . Dan clubs als utrecht , heerenveen , groningen de zich kunnen versterken en hier kan helemaal niks gewoon he.
Beetje wishful thinking om te denken dat we wel ff in de top 5 spelen .
pi_81243605
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:11 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja liever wel . Liever nog kampioen Maar met zo'n kankerbegroting kun je niet verwachten dat je zomaar ff in de top 5 speelt . We kunnen niet eens meer voor een paar ton een speler van Veendam halen (De Leeuw)
Clubs als , twente , AZ , die neuzen en PSV hebben of al een betere selectie of geld om zich te versterken . Dan clubs als utrecht , heerenveen , groningen de zich kunnen versterken en hier kan helemaal niks gewoon he.
Beetje wishful thinking om te denken dat we wel ff in de top 5 spelen .
Je doet echt te dramatisch vind ik.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 10:18:40 #283
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81243762
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je doet echt te dramatisch vind ik.
Nee jij onderschat gewoon het hele financiële gedeelte . Tis allemaal kantje boord geweest hoor . Luister maar naar Been en Beenhakker voor komend seizoen is dr GEEN geld.
Dan mag je nog hopen dat Vlaar blijft ook .
pi_81243879
El Ahmadi mag ook weg.
Twee goede wedstrijden in een seizoen en verder alleen maar tempo-vertragingen. Verschrikkelijk.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  Moderator maandag 10 mei 2010 @ 10:24:48 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_81243932
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee jij onderschat gewoon het hele financiële gedeelte . Tis allemaal kantje boord geweest hoor . Luister maar naar Been en Beenhakker voor komend seizoen is dr GEEN geld.
Dat het niet lukte om Wanderson te halen, zegt toch al genoeg.
Die gaat komend seizoen lekker ballen in het net jagen bij een andere eredivisieclub.
Hopelijk gaat Castaignos doorbreken.
pi_81244147
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik onderschat dat helemaal niet. Maar jullie denken dat ze komende 10 jaar 7e worden zonder Europees voetbal de problemen automatisch oplost. Ik zie ook de problemen in, ik zie alleen andere oplossingen.
-
pi_81244163
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat het niet lukte om Wanderson te halen, zegt toch al genoeg.
Die gaat komend seizoen lekker ballen in het net jagen bij een andere eredivisieclub.
Hopelijk gaat Castaignos doorbreken.
Je zou bijna hopen dat ie er 6 tegen ons maakt.
-
pi_81244235
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:32 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik onderschat dat helemaal niet. Maar jullie denken dat ze komende 10 jaar 7e worden zonder Europees voetbal de problemen automatisch oplost. Ik zie ook de problemen in, ik zie alleen andere oplossingen.
Oplossingen, zoals?

edit; oh, huren. Je moet inderdaad niet met de complete A1 gaan spelen, dus enkele spelers huren om de jonge jongens wat meer tijd en rust te geven moet kunnen ja.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 10 mei 2010 @ 10:36:15 #289
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81244242
quote:

[..]

Ik onderschat dat helemaal niet. Maar jullie denken dat ze komende 10 jaar 7e worden zonder Europees voetbal de problemen automatisch oplost.
Helemaal niet

Komend seizoen zou het me niet verbazen . Maar persoonlijk denk ik dat de rangschikking ff iets minder belangrijk is . Europees voetbal is idd een prima doel . Top 5 zoals nu is super maar mag je niet vanuit gaan .
pi_81244303
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:35 schreef MB23 het volgende:

[..]

Oplossingen, zoals?

edit; oh, huren.
En niet te radicaal gaan bezuinigen maar langzaam naar structuele winst aan het eind van het boekhoudjaar gaan.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 10:49:48 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_81244633
quote:

[..]

Wie is jullie?
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
El Ahmadi mag ook weg. Twee goede wedstrijden in een seizoen en verder alleen maar tempo-vertragingen. Verschrikkelijk.
Juist niet weg doen en hem de schakel tussen verdediging en aanval maken. Het spel dus op hem afstemmen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 10 mei 2010 @ 10:49:59 #292
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81244639
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En niet te radicaal gaan bezuinigen maar langzaam naar structuele winst aan het eind van het boekhoudjaar gaan.
Geloof niet dat we in de positie zitten om langzaam aan wat te bezuinigen
pi_81244722
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie is jullie?
Veel mensen hier.
-
pi_81244773
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Langzaam was misschien niet helemaal de juiste woordkeuze, maar je moet jezelf niet kapot gaan lopen saneren. Vergelijk het met de economie: je moet niet alleen gaan hakken, maar ook stimuleringsmaatregelen nemen. Anders kom je in een vicieuze cirkel.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 10:56:37 #295
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_81244817
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Als je teveel bezuinigt dan ga je er sportief achteruit en dan loop je nog meer inkomsten mis. Je kan nou wel een Vlaar/Wijnaldum verkopen maar wat moet er dan van ons nog terechtkomen in de Europa League.

Bezuinigen moet gewoon op een gepaste wijze gaan, niet 10 miljoen ieder jaar.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 10 mei 2010 @ 10:58:11 #296
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81244851
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Veel mensen hier.
Je snapt het echt niet he . Je kan niet geld blijven uitgeven om aan een of andere morele verplichting naar je fans toe te voldoen .
Net als spelers kopen om zo CL te halen en geld te cashen paar jaar terug wat perfect werkte .
Kijk naar Leeds utd . Precies hetzelfde verhaal toen als Feyenoord nu . En maar blijven kopen he . 2003 speelden ze CL en nu spelen ze in de Engelse League One tegen Bristol Rovers . Wil je dat zoiets gebeurd?
pi_81244917
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:58 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he . Je kan niet geld blijven uitgeven om aan een of andere morele verplichting naar je fans toe te voldoen .
Net als spelers kopen om zo CL te halen en geld te cashen paar jaar terug .
Kijk naar Leeds utd . Precies hetzelfde verhaal toen als Feyenoord nu . En maar blijven kopen he . 2003 speelden ze CL en nu spelen ze in de Engelse League One tegen Bristol Rovers . Wil je dat zoiets gebeurd?
Jij begrijpt mij eerder niet, lees m'n posts hier iets boven nog eens... Ik wil helemaal niet dat Feyenoord als een gek blijft kopen.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 11:06:06 #298
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81245070
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jij begrijpt mij eerder niet, lees m'n posts hier iets boven nog eens... Ik wil helemaal niet dat Feyenoord als een gek blijft kopen.
We zitten toch nog steeds in die kutcategorie 1 bij de KNVB waar we eerst uit moeten komen.
Snap werkelijk het nut niet van het zeer uit te smeren over 10 jaar . Dan heb je 10 kutte jaren en glij je helemaal af naar een niveau dat je echt niet wil.
Dan liever 3 jaar overleven en ploeteren zoals in de jaren 80 met de HCS crisis . Waren we ook bijna failiet .

O leuk voorbeeld . Toen Munsterman bij Twente kwam waren ze ook nagenoeg failiet . Moest die bedelen bij de gemeente . Dat was 2005. En nu kampioen ? Al 3 jaar top 3 ?
Doe nou gewoon niet halve maatregelen dan maar die zure appel in een keer dr doorheen geramd
pi_81245083
quote:
Heracles wil De Leeuw als opvolger van Dost
Heracles wel, wij niet.
-
  maandag 10 mei 2010 @ 11:09:18 #300
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81245174
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Heracles wel, wij niet.
Ja jongen , zo'n teringzooi is het nou . En jij wil top 5 spelen hoe dan ook ? Ik zeg als Vlaar en de rest blijft zou het in het meest gunstige geval lukken . Gaat hij en nog een paar goeie jongens zoals Fer , Wijnaldum of Bahia ook weg kun je het schudden met je top 5 want je kan dan dus niks halen om je te versterken .
pi_81245222
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:06 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

We zitten toch nog steeds in die kutcategorie 1 bij de KNVB waar we eerst uit moeten komen.
Snap werkelijk het nut niet van het zeer uit te smeren over 10 jaar . Dan heb je 10 kutte jaren en glij je helemaal af naar een niveau dat je echt niet wil.
Nee, dan heb je een aantal redelijke jaren.
quote:
Dan liever 3 jaar overleven en ploeteren zoals in de jaren 80 met de HCS crisis . Waren we ook bijna failiet .

O leuk voorbeeld . Toen Munsterman bij Twente kwam waren ze ook nagenoeg failiet . Moest die bedelen bij de gemeente . Dat was 2005. En nu kampioen ? Al 3 jaar top 3 ?
Doe nou gewoon niet halve maatregelen dan maar die zure appel in een keer dr doorheen geramd
Dat is een andere situatie, dat ging over hoogstens een paar miljoen schuld. Wij zouden zelfs met 4 jaar totaal niets uitgeven nog niet eens de schuld gehalveerd hebben.

En het gaat me niet puur om het sportief presteren, maar om het feit dat het spelen van Europese duels geld oplevert, en bovendien onze spelers beter (en duurder) maakt. Het staat allemaal met elkaar in verband.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')