Wat is Belgisch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Belgisch voor inkomsten lijkt mij. Ofwel je moet betalen om dat te mogen zien als er veel mensen willen komen kijken.
[..]
Simpel 1 koffieschepje = 2 kopjes koffie.
Vlaams dan vent!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nou? Mensen die Nederlands en Frans door elkaar heen praten? Ik weet het echt niet.
Volgens mij heb ik dat net omgedraaid want het smaakte voor geen meterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel 1 koffieschepje = 2 kopjes koffie.
Vlaams = imo Belgisch. Wallonië is een apart land wat toevallig binnen hun lands grenzen valt. Maar dat is een discussie voor een ander topic.quote:
hahahahaha doos!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat net omgedraaid want het smaakte voor geen meter
Suc6 dan morgen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:11 schreef Tally het volgende:
Thanks.
Ik ga het morgen nogmaals proberen!
Voor vandaag wilde hij geen koffie meer denk ik
Ja ik drink dan op mijn werk wel eens koffie en das niet altijd te zuipen maar dit was heel ergquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Suc6 dan morgen!![]()
Dan was het wel heul erg!
Hebben ze daar een automaat of een echt koffie zet apparaat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik drink dan op mijn werk wel eens koffie en das niet altijd te zuipen maar dit was heel erg
Op het werk een automaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hebben ze daar een automaat of een echt koffie zet apparaat?
Automaten koffie is ook niet te zuipen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Op het werk een automaat.
Thuis heb ik die uiteraard niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |