SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Wat is jouw mening in deze.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:31 schreef Outpost76 het volgende:
Tja dat heb je met die smerige automaten koffie! Gewoon zelf een koffie apparaat regelen en die dan ook met regelmaat goed schoonmaken en je hebt nergens last van!
reLAXEREND!? AAHHAHAHAAHH!!!@#!quote:
quote:
Lekker (verkapt hooi Poostema post)quote:
Echt wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef Poostema het volgende:
[..]
Echt wel!Gebruik jij je voorbindplasser dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Of chocomelkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef lurf_doctor het volgende:
TS, een tip: hou het gewoon bij kinder-cola
Ik ben niet zeker of de cafeïne zijn darmprobleem veroorzaakt...quote:
Ik na m'n ochtendsigaret.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef Silv het volgende:
K vind t wel chill meestal. Lekker ´s ochtends schijten na mn koffie.
Ik ben daar wel zeker vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker of de cafeïne zijn darmprobleem veroorzaakt...
Lekker een bakkie koffie drinken tijdens het schijtenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef Silv het volgende:
K vind t wel chill meestal. Lekker ´s ochtends schijten na mn koffie.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
Lekker een bakkie koffie drinken tijdens het schijten
haha goede grap want jij bent een vrouw.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik na m'n ochtendsigaret.
Dat is altijd ff spurten.
Oh, oké dan!quote:
En vrouwen poepen niet, hé?quote:
Heul wel, en stinken dat dat doet.quote:
Inderdaad.quote:
Zal me een drukte wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Poostema het volgende:
[..]
Inderdaad.
De meeste mannen hier beweren altijd dat vrouwen niet poepen.
Die nodig ik persoonlijk uit om bij mij eens te komen kijken!
Vallen meteen alle Nederlandse fokkers af...quote:
Count me in!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Poostema het volgende:
[..]
Inderdaad.
De meeste mannen hier beweren altijd dat vrouwen niet poepen.
Die nodig ik persoonlijk uit om bij mij eens te komen kijken!
Count me out.quote:
Oké, jij mag gratis binnen dan.quote:
Belgisch voor inkomsten lijkt mij. Ofwel je moet betalen om dat te mogen zien als er veel mensen willen komen kijken.quote:
Simpel 1 koffieschepje = 2 kopjes koffie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:38 schreef Tally het volgende:
Koffie ja
Ik heb zo'n senseo, omdat ik zelf geen koffie drink.
Nu kan ik dus geen koffie meer zetten met mijn koffie apparaat.
Simpelweg omdat ik de juiste verhoudingen van het water/koffie niet meer weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |