Nee, hij zit vanavond met een legerhelm aan tafel. Die beschermen beter tegen eieren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef pberends het volgende:
Jan Kees de Jager, dat wordt lachen. Heeft ie het hoofddeksel van Al-Sahaf geleend voor deze uitzending?
[ afbeelding ]
Crimineel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
99,98% van de mensen die Bush kennen zit al jaren op Bush te kankeren en toch staat iedereen zo blij als een kind met die crimineel op de foto. Geeneens gespeeld.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Nee, hij zit vanavond met een legerhelm aan tafel. Die beschermen beter tegen eieren.
Oh ok, nee dan is Bush inderdaad een eerlijk en zeer weldenkend mens. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Crimineel?
Bush had tenminste het lef om de Islam een nobel geloof te noemen en tegelijk had hij binnen een half jaar 80% van de Al Qaeda leiding gebombardeerd.
Zulke mensen hebben we meer nodig.
Wel eens gedacht aan TT229?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wies da?
Neequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef TNA het volgende:
"Ik werd nog wel eens als heel stevig neergezet". Ja dude, interpreteer dat maar psychologisch.
Mwah, Eurlings was walgelijk toen bij P&W. Ik vind De Jager best realistisch overkomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:13 schreef Toad het volgende:
Ik vind De Jager best sympathiek. Maar ik moet bij dit interview opeens terugdenken aan minister Eurlings, die het voor elkaar kreeg om de IJslandse aswolk in zijn eentje weg te blazen.
Zit Job ook aan tafel vanavond?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een sukkel die Cohen. gedraagt zich nu al als een superster en blijkt gewoon een prutser. En dat baart mij zorgen. Hij doet alsof zijn positie al bepaald is ofzo
Ongelofelijk idd, hij zit er zelfs als hij er niet is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een sukkel die Cohen. gedraagt zich nu al als een superster en blijkt gewoon een prutser. En dat baart mij zorgen. Hij doet alsof zijn positie al bepaald is ofzo
Dat wij teveel exporteren naar Spanje/Griekenland etc is juist het probleem. Wij moeten meer van hun producten consumeren en minder naar hen exporteren. Wat hebben wij immers aan een failliete klant die op de pof leeft? Echt gebral van De Jager.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Alsof de euro onze exporteurs geholpen heeft.
CDA gelul eerste klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |