Gewoon op het werk en ik reed vanmorgen langs zo'n temperatuurbord en normaal klopt die altijd.quote:
dacht alquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon op het werk en ik reed vanmorgen langs zo'n temperatuurbord en normaal klopt die altijd.
Toen was het 7 graden.
want je hebt het een keer nagemeten met een geijkte temperatuurmeter van het NMiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon op het werk en ik reed vanmorgen langs zo'n temperatuurbord en normaal klopt die altijd.
Toen was het 7 graden.
Eh... nee?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
want je hebt het een keer nagemeten met een geijkte temperatuurmeter van het NMi
En dát ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Het is natuurlijk gewoon die 36 jaar levenservaring
quote:
Zuwwe er weer wat beter bovenop gaan zitten dan, allebei?quote:
Delfsblauw uit Parijs!?!?!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuwwe er weer wat beter bovenop gaan zitten dan, allebei?
Ik zag nu bv dat Sien geen overeenstemming heeft bereikt met die stylist en nu dus in Parijs gaat shoppen voor een outfit
Waarom? Marianne Weber heeft vast nog wat leuks in de kast hangenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuwwe er weer wat beter bovenop gaan zitten dan, allebei?
Ik zag nu bv dat Sien geen overeenstemming heeft bereikt met die stylist en nu dus in Parijs gaat shoppen voor een outfit
Welnee, dat past niet meer sinds ze de pony de deur uit heeft gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom? Marianne Weber heeft vast nog wat leuks in de kast hangen
Ja, er waren wat collega's die iets te enthousiast aan het lezen waren geslagen en me wilde gaan volgen. Daar heb ik geen zin in. Dus had ik ze er af gelazerd, krijg je vervolgens nog reacties, dus block je die. Daarna krijg je weer DM's van andere collega's toen was ik het zat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Bwehehe DIrkh heeft z'n Tweets beveiligd
Ok ik als ESF-noob snap dit niet maar ik doe gewoon net alsof ik er om moet lachen, goed:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, dat past niet meer sinds ze de pony de deur uit heeft gedaan
Geschokt ben ik! Geschokt!quote:
Misschien gaat ze wel op de fashionable tour nu de orgels er toch niet bij zijn (quote:
Sjeesus die zijn wel erg enthousiast jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, er waren wat collega's die iets te enthousiast aan het lezen waren geslagen en me wilde gaan volgen. Daar heb ik geen zin in. Dus had ik ze er af gelazerd, krijg je vervolgens nog reacties, dus block je die. Daarna krijg je weer DM's van andere collega's toen was ik het zat.
Ze heeft nu een ander kapsel, niet meer die dikkere pony, dus een Marianne outfit doen we ook niet meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok ik als ESF-noob snap dit niet maar ik doe gewoon net alsof ik er om moet lachen goed:![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, er waren wat collega's die iets te enthousiast aan het lezen waren geslagen en me wilde gaan volgen. Daar heb ik geen zin in. Dus had ik ze er af gelazerd, krijg je vervolgens nog reacties, dus block je die. Daarna krijg je weer DM's van andere collega's toen was ik het zat.
Maar wat dan? Ik kan me Sien ook gewoon totaal NIET sexy of gewaagd voorstellen, wat ze ook aantrekt. Het is gewoon niet iemand met veel uitstraling. Tis niet dat ze lelijk is ofzo, maar er straalt gewoon weinig vanafquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft nu een ander kapsel, niet meer die dikkere pony, dus een Marianne outfit doen we ook niet meer
En je hebt jezelf ook meteen maar uit de ESF lijst gehaald? Mocht ik je tweets ook niet meer lezen soms?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en jawelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hebt jezelf ook meteen maar uit de ESF lijst gehaald? Mocht ik je tweets ook niet meer lezen soms?
Waarom heb je jezelf dan uit die lijst gehaald?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat dan? Ik kan me Sien ook gewoon totaal NIET sexy of gewaagd voorstellen, wat ze ook aantrekt. Het is gewoon niet iemand met veel uitstraling. Tis niet dat ze lelijk is ofzo, maar er straalt gewoon weinig vanaf
Eens. Dat gezeur over dat het een saai mokkel is dat kennen we nu wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg, we gaan niet weer die discussie aan hoor, dat weten we nu welJe houdt er niet van, prima, maar dan kan ze best iets leuks aan hebben straks. Eerst maar eens afwachten wat ze uitkiest
"Wat ze ook aantrekt" zeg je.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Whut, ik zeg toch niet dat ze er niet leuk uit kan zien. Ik zeg dat IK me haar totaal niet sexy of gewaagd kan voorstellen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom heb je jezelf dan uit die lijst gehaald?
Het maakt mij niet uit verder hoor, maar ik merk dat ik je tweets niet meer zie via ESF_FOK en vroeg me af wat daar de reden van is. Maar ik snappum!
Niet nu al voor de 15e toch hoop ik?quote:
Ik wilde per uur een draaiboek gaan makenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet nu al voor de 15e toch hoop ik?
Overigens vind ik het een prima idee van het lijstje hoor jongens, maar laten we er niet een té geregisseerd geheel van gaan makenHet belangrijkste is wat mij betreft dat we weten hoeveel er blijven slapen en dat daar slaapzooi voor is (matras/luchtbed).
Welnee joh, lekker zo laten, doen hoe het voor jou het makkelijkst is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]Niets persoonlijks, meer praktisch.
Programma wat ik gebruik is heel erg handig, zeker voor meerdere accounts, maar ik poste te vaak onder het ESF account als ik iets onder mijn eigen account wilde twitteren.
Was daar wel ff klaar mee, vond het vervelend en heb toen mezelf unfollowd.
Ik herstel het wel ff, zoek wel een andere oplossing met tweetdeck
Jawel, maar dat komt door de lijstjes en doordat iedereen vanalles zegt enzo, en het wordt in mijn hoofd dan zo'n heel grootschalig ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |