Zielig he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
"shake that booty, miauw miauw"quote:
Cat yodling!quote:
Ja was het laatste item, en hij gaat ook nog even zingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
Weltrusten!
Erik, die Waylon komt pas heeeeeeeeeelemaal aan het einde zeker?![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Em El, ik doe het ff hier...
Ik denk niet, of beter gezegd...weet wel zeker dat meneer I. het waardeert als hier "vreemden" over de vloer komen om zijn klusjes te doen.
En de klussen die hier momenteel liggen hebben tot nu toe akelig veel geld gekost aan inkoop van materiaal en daarmee vertrouw ik eiks maar 1 persoon en da's mien Papsie![]()
Het initiatief vind ik haske leuk heur, echie woar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mochten ze dat niet weten?
Het leek me alvast een stukje voorbereiding voor de 15e
Zit echt in de zonquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is stukken beter dan gister he
Denk het, is pas half negen hé!quote:
Nou dat was inderdaad heerlijk zo vroeg al lichtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou en, om 07:15 floten de vogels en scheen de zon.
WAKKER WORDEN
Die was er ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
En waar is Dirkh, die is altijd de eerste 's ochtends
quote:
quote:
Gaat lekkerquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:10 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Erik, eens. Waylon is veel leuker met dat korte haar dan met die Elvis kuif.
En ik hoop dat hij net zo bescheiden en sympathiek blijft als dat hij nu is
Ik vind het ondanks het zonnetje nog steeds hartstikke koud, het is hier maar 7 graden ofzo
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ondanks het zonnetje nog steeds hartstikke koud, het is hier maar 7 graden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |