Echt hequote:Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Zo, de dwama bij de ontwerpers zit er weer op. Stomme sukkel, ervoor tekenen dat hij zijn foon niet gebruikt en dan even gaan internetten naar modesites 'maar het had zijn ontwerpen niet beïnvloed'.
Doei! Exit.![]()
Okee, dan ga ik wel slapen hoor, als jij rust wiltquote:Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
En nu wens ik nog even rustig een stukje snooker te kijken.
Dat is zo saaaaaai!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Oh, maar dat is leuk!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:00 schreef JJH het volgende:
Dus samenvatting:
Al sinds februari het plan om naar de Noordkaap te rijden deze zomer. Een week of twee kwam opeens boven om daar een grote oude station voor te kopen. Dan kom je al snel bij Volvo uit. Vandaag heb ik een schuur omgetrokken bij de jongen met wie ik die kant op ga, en na het eten hebben we nog even op internet zitten kijken naar oude Volvo's. Een netjes uitgevoerde en prima uitziende zien staan in Meppel (dichtbij!!!), gebeld en we gaan dondervrijdag kijken. Net stiekem al even langsgereden.
Your wish is granted.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
Trust Tombo! Mogen de poezels mee op bed?quote:
Ik zat ook al terug te zoeken wat ik zou hebben geschreven... maar Cat zit weer aan de likeurtjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef JJH het volgende:
Dan ga ik toch maar even een stukje teruglezen om te zien wat Dirk over mij te vertellen had.
Is het weer zover ja?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat ook al terug te zoeken wat ik zou hebben geschreven... maar Cat zit weer aan de likeurtjes.
Maar ik wel.quote:
Nou, trust dan.quote:Snooker kijken en dan slapen.
Tot morgen!
Niettus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ing!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat heeft hier ook de hele fles Safari leeggetetterd en daarna een polonaise gelopen in der eentje met alleen een MSN-jasje aan.
Theewater my ass![]()
Mochten ze dat niet weten?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
What happens in Friesland, stays in Friesland.
En daarna heeft ze iets met jouw douche gedaan?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat heeft hier ook de hele fles Safari leeggetetterd en daarna een polonaise gelopen in der eentje met alleen een MSN-jasje aan.
Theewater my ass![]()
Ik denk het wel, sinds hun bezoekje staat de schimmel op het plafondquote:Op maandag 3 mei 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En daarna heeft ze iets met jouw douche gedaan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, sinds hun bezoekje staat de schimmel op het plafond
Whutevah joe doe, doe not gif det wuman Safariquote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Tuig!
Ik vind het idd waardevolle info hoor Ing, voor de 15e!
Ik ga deze even quoten voor onze wiki want die kan vast het topic terugvinden waarin jij het hebt over je schimmelbadkamer. VOOR aanvang van onze tour.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, sinds hun bezoekje staat de schimmel op het plafond
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga deze even quoten voor onze wiki want die kan vast het topic terugvinden waarin jij het hebt over je schimmelbadkamer. VOOR aanvang van onze tour.
Of moet ik uit PM's gaan quoten?![]()
But me wants.....quote:Op maandag 3 mei 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whutevah joe doe, doe not gif det wuman Safari
Ik zal de fles uit alle macht bewaken!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whutevah joe doe, doe not gif det wuman Safari
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ga jij dat drankorgeldie vrouw even op ideeën brengen anders!
Doe maar geen thermosflesje meenemen in de auto, you tease.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.smulweb.nl/838067/koken/recept/Jagerthee
Later ook een huilende Waylon. En die zoen die ze aan Jan Mulder geeft (op z'n mond) vond ik wel een beetjequote:
Pas je op, je mot er nog mee in de autoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou toch van je hoor, Cat! Ook met je drankprobleem.
Vrouwen rijden een stuk beter met een stuk in hun kraag, dus ik denk dat Erik dit uit eigen belang oppertquote:Op maandag 3 mei 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe maar geen thermosflesje meenemen in de auto, you tease.
Oh ik vond het wel wat hebben, die zoen!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Later ook een huilende Waylon. En die zoen die ze aan Jan Mulder geeft (op z'n mond) vond ik wel een beetje![]()
.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel wat hebben, die zoen!
En huilende Waylon zometeen? Why?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Deze dame rijdt niet als ze ook maar één druppel gedronken heeft.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen rijden een stuk beter met een stuk in hun kraag, dus ik denk dat Erik dit uit eigen belang oppert
Wat zal jij dan dorst hebben!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze dame rijdt niet als ze ook maar één druppel gedronken heeft.
Die inschatting had ik wel al gemaakt.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hangt er van af; als het nog lang duurt voordat ik terug moet en er voldoende te eten is, neem ik wel een wijntjequote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |