wat een lieve mooie taart! leuke kleur!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:50 schreef Taartje het volgende:
Pffiew, het is gelukt! Gisteravond gebakken, bekleed en gestapeld. Naar bed gegaan, bij het naar beneden gaan even flink de adem in gehouden en: hij stond nog recht!M'n eerste stapeltje dus, een 15 cm op een 20 cm. Ben helemaal blij!
[ afbeelding ]
Wat prachtigquote:Op zondag 6 juni 2010 13:50 schreef Taartje het volgende:
Pffiew, het is gelukt! Gisteravond gebakken, bekleed en gestapeld. Naar bed gegaan, bij het naar beneden gaan even flink de adem in gehouden en: hij stond nog recht!M'n eerste stapeltje dus, een 15 cm op een 20 cm. Ben helemaal blij!
[ afbeelding ]
Waar woon je ongeveer Esje-lief?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef Esje-lief het volgende:
welke workshops zijn aanraders?
liefst marsepein of royal icing ofzo
Mooiquote:Op zondag 6 juni 2010 13:50 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even graven voor het linkje maar op deze site staan ook allerlei workshops verzameld:quote:Op zondag 6 juni 2010 19:30 schreef Esje-lief het volgende:
rotterdam, dordrecht...
heb al wat gevonden...
http://www.taartvoorgrootenklein.nl/
en natuurlijk planet cake.. maar daar heb ik op 1 of andere reden niet mijn eerste keus...
Dank je wel!! Erg lief van je!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik moest even graven voor het linkje maar op deze site staan ook allerlei workshops verzameld:
http://www.infotaartje.nl/#Workshops
wauw!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:50 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:50 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |