tis wel t regen seizoen ja.. maar dan afgewisseld met poolse kouwe luchtquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
*gaat maar es douchen*
Is het bij jullie ook zo tropisch trouwens? Bleh.
ja, ik had de nacht doorgehaald en was nog een beetje wappie.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je dat ook alweer vergeten, ja zo'n pannenkoek in amsterdam hakt er wel in
ik zal de volgende keer wel het zaagsel meebrengenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik had de nacht doorgehaald en was nog een beetje wappie.![]()
Nee, je zei dat je bottom was. Maar dat betekent niet dat je geen fister kan zijn.
Dus met andere woorden: jij speelt de grabbelton...
Fake sex? is dat dat iemand dan op je rug twee keer spuugt omdat ie niet meer kan klaarkomen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef Xiance het volgende:
oral sex, anal sex, fake sex...
tis allemaal bagger!
je valt er veel te vlug bij in slaap, en ze vergeten altijd de dekens over je heen te leggen!
amper 10 graden en volop regen, en dat al 2 dagen op rijquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
*gaat maar es douchen*
Is het bij jullie ook zo tropisch trouwens? Bleh.
Daar heb een shampoofles voor op het nachtkastje staanquote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Fake sex? is dat dat iemand dan op je rug twee keer spuugt omdat ie niet meer kan klaarkomen?
daar misbruikte jij toch de chop sticks voor ?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik wissel soms af met mijn rechterhand.
edit: KUUUUUUUUUUUUTTTT
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef creno het volgende:
Deceit, kijk eens, wat lekker !
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb een shampoofles voor op het nachtkastje staan![]()
Dove. "Aaahhhh" *knijp* "oeeeh dat was lekker".
chops sticks?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar misbruikte jij toch de chop sticks voor ?
wat is dat? marsepein? eieren?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef creno het volgende:
Deceit, kijk eens, wat lekker !
[ afbeelding ]
Je zal wel de skillz hebben anders zouden ze je niet vragen, toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ze vragen van het Friso-feest of ik interesse heb om in de organisatie te zitten. Uuuuuhm..... misschien ergens wel een leuke uitdaging. Alleen geen idee hoeveel tijd daar in gaat zitten
die vraag vond ik ook in de emailquote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ze vragen van het Friso-feest of ik interesse heb om in de organisatie te zitten. Uuuuuhm..... misschien ergens wel een leuke uitdaging. Alleen geen idee hoeveel tijd daar in gaat zitten
Ja tenzij ze het aan jan en alleman doorgehyved hebben gewoonquote:Op maandag 3 mei 2010 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je zal wel de skillz hebben anders zouden ze je niet vragen, toch?
klinkt leuk!
Ah kijk, jan en alleman dusquote:Op maandag 3 mei 2010 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die vraag vond ik ook in de email
zou zo iets ook part time kunnen ?
Die's leukquote:
Ja he?quote:
Ik heb geen idee waar de film over gaat, maar ach, met een Pathe Unlimited kaart(quote:Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's leuk
En hij is cute.
En mika's liedje is leuk.
Die wil ik ook zien.quote:
Say whut?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de film over gaat,
Jah, PUC is fijnquote:maar ach, met een Pathe Unlimited kaart() is alles mogelijk.
Ik ben iig benieuwd, nu ff tegen de regen in
Ik eerstquote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Vlarp het volgende:
Steve?
Mag ik ook nog eens met je naar de bios?![]()
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jij werkt ook echt het hele topic af hè![]()
Christinaquote:
Goeiendagschotel... wie is dat?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OOOOHHHHHHHquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Als het meezit woensdag 7quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Ik heb tot nu toe maar *telt* 6 [homo]'ers in het echt gezien als ik niemand vergeet...
It's out of my hands... maar sowieso in juni maar eens een datum prikken....quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Opschieten dan, wij zijn nl. weer vroeg weg.
Dan ga je mij waarschijnlijk niet zienquote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk weet je morgen meer Ang3l....
Oh en voor de mensen die naar Caro komen woensdag... ik ga haar dus niet halen maar hoop rond 8 uur in DB te zijn... dat is de laatste planning
Heeft ie down?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jij mag in juni ook wel komen hoorquote:
Hmmm vind et op de laatste foto wel beetje een jostiquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmmm vind et op de laatste foto wel beetje een josti
Gezicht is mooi ja...quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3374/4564097135_7dea8cd75d_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3128/4564096627_5676b5c2e6_o.jpg
Volgens mij werkt hotlinken niet helemaal.
Maar jeumig. Ik val niet op blond, maar die heeft wel een mooi gezicht.
Ow en 3 posts daaronder zie ik het downsyndroompje ook staan ja
Vooral op die eerste foto.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3374/4564097135_7dea8cd75d_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3128/4564096627_5676b5c2e6_o.jpg
Volgens mij werkt hotlinken niet helemaal.
Maar jeumig. Ik val niet op blond, maar die heeft wel een mooi gezicht.
Ow en 3 posts daaronder zie ik het downsyndroompje ook staan ja
quote:
lol ik zie etquote:
He would get me down... maar dat bedoelde je niet zekerquote:
Gaan we uit eten dan?quote:
JE CAPS LOCK ZIT VAST.quote:
Zeikneus.quote:
Congratsquote:
Is ook moeilijk!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zeikneus.
Ach, hij heeft nog niet helemaal geleerd hoe hij moet lachen als je naakt wordt gefotografeerd.
Thanks!quote:
Hoe wie en wat?quote:
FOTO! is het zo een grote oude bak?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt gewend aan de enorme draaicirkel van mijn wagen(nee, nergens tegenaan gereden
).
Maar hij doet het weer en er hoeft alleen een beetje roest van de rotor (kweenie wat dat in het nederlands is) geschuurd te worden en dan ik het gebonk ook weer wegIk hou van mijn Volvo
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
FOTO! is het zo een grote oude bak?
*drewl* maar das geen grote oude bak, das een grote mooie bakquote:
Ja, 't is een 850, geen 240. Maar toch, 1997... best oud al. Maar ik ben er nu eindelijk helemaal blij mee (tot ie weer iets mankeertquote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
*drewl* maar das geen grote oude bak, das een grote mooie bak
hahah precies een 240 die had ik meteen in mn hoofd! want die blijf ik stoer vinden for some reasonquote:Op maandag 3 mei 2010 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, 't is een 850, geen 240. Maar toch, 1997... best oud al. Maar ik ben er nu eindelijk helemaal blij mee (tot ie weer iets mankeert)
Volgens mij is Rotor een benaming die in Nederland ook gebruikt wordt... ze hebben zo'n ding ook een keer in mijn oude Twingo (quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt gewend aan de enorme draaicirkel van mijn wagen(nee, nergens tegenaan gereden
).
Maar hij doet het weer en er hoeft alleen een beetje roest van de rotor (kweenie wat dat in het nederlands is) geschuurd te worden en dan ik het gebonk ook weer wegIk hou van mijn Volvo
Mijn jongere zusje is zwanger van haar eerste kindje.... ze is bijna 27 maar toch stond ik effe zo vanquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn jongere zusje is zwanger van haar eerste kindje.... ze is bijna 27 maar toch stond ik effe zo van
Kleine meisjes worden groot
quote:What is this, Dutch blend? I hate Dutch blend. And the Dutch, too. Those people are lunatics, with their wooden shoes and their fatty sausage.
mijn zusje is ook 27 en zwanger van de derde (als alles goed blijft gaan, want deze zwangerschap gaat niet van een leien dakje)quote:Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mijn zusje word 27 dit jaar
en ik hoop dat zij en zwanger me nog lang bespaard blijft
Ik ook hoor, vooral de 240 sedan is echt geniaal. Maar deze stond toevallig te koop, had niet veel keus.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahah precies een 240 die had ik meteen in mn hoofd! want die blijf ik stoer vinden for some reason
1997
das al 13 jaar iddweird
Ah ja. Nah, gelukkig hoeft dat niet, opschuren en zo kost $90. De slangen van de remvloeistof vervangen kost meer, da's $170... Maar goed, je wil ook niet dat bij een keer flink remmen je remvloeistof over het wegdek spuitquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is Rotor een benaming die in Nederland ook gebruikt wordt... ze hebben zo'n ding ook een keer in mijn oude Twingo () moeten vervangen. Duur geintje
wat voor tips wil je ?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er hier nog meer XTC gebruikers met tips?
Wel tof. Lekker oompje spelen, lijkt me een stuk leuker dan zelf kidsquote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn jongere zusje is zwanger van haar eerste kindje.... ze is bijna 27 maar toch stond ik effe zo van
Kleine meisjes worden groot
quote:
Ik vind gewoon lachen op de foto al lastig!quote:
gosh 3, leuk welquote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
mijn zusje is ook 27 en zwanger van de derde (als alles goed blijft gaan, want deze zwangerschap gaat niet van een leien dakje)
toffe bak ja, die en een saab 900 vind ik zwaar coole autos nog steedsquote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vooral de 240 sedan is echt geniaal. Maar deze stond toevallig te koop, had niet veel keus.
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn wensten ze om half drie al een "good night"
Saab vind ik echt uberlelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 23:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
toffe bak ja, die en een saab 900 vind ik zwaar coole autos nog steeds
Ik vind kinderen alleen leuk als ze volwassenen gaan nadoen. Net als ik dieren leuk vind die mensen nadoen.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:24 schreef creno het volgende:
baby's vind ik ook minder, pas als ze gaan brabbelen/praten worden ze leuker.
ik haat kinderen. period.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind kinderen alleen leuk als ze volwassenen gaan nadoen. Net als ik dieren leuk vind die mensen nadoen.
ja? kvind ze echt leuk, soort van dorky maar dan nerdy...ofzo ehehquote:Op maandag 3 mei 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Saab vind ik echt uberlelijk![]()
Die rijden hier trouwens ook nog wel rond. Ik zag daarstraks in tien minuten iets van vijf volvo stations
lolquote:Op maandag 3 mei 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind kinderen alleen leuk als ze volwassenen gaan nadoen. Net als ik dieren leuk vind die mensen nadoen.
Ik vind kinderen leuk in de zin van dat ik het prima vind als ze na een half uur weer naar pappa en mamma gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
mijn zusje is ook 27 en zwanger van de derde (als alles goed blijft gaan, want deze zwangerschap gaat niet van een leien dakje)
auto's zijn dure dingenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vooral de 240 sedan is echt geniaal. Maar deze stond toevallig te koop, had niet veel keus.
[..]
Ah ja. Nah, gelukkig hoeft dat niet, opschuren en zo kost $90. De slangen van de remvloeistof vervangen kost meer, da's $170... Maar goed, je wil ook niet dat bij een keer flink remmen je remvloeistof over het wegdek spuit
Ik zou "later" best een kindje willen denk ikquote:
als single?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou "later" best een kindje willen denk ik
Jahquote:
Nou ja, als je een man ontmoet met ook een kinderwens. Adopteren/Draagmoeder.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik baal er soms van dat ik niet zo eenvoudig een gezin kan beginnen als hetero's. Niet dat ik dat nu zou willen, maar misschien zal ik het ooit wel hebben willen kunnen.
Niet alle hetero's gaat het ook makkelijk af... Maar ja. Ik snap je wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik baal er soms van dat ik niet zo eenvoudig een gezin kan beginnen als hetero's. Niet dat ik dat nu zou willen, maar misschien zal ik het ooit wel hebben willen kunnen.
Nou ja, de benzine kost natuurlijk ook iets.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
JahVorige week ook al een nieuwe accu gekocht a $125
Maar aan de andere kant, ik kan nu gewoon overal zelf heen... Da's wel priceless.
Ja, de mogelijkheden zijn er wel om aan kinderen te komen, maar het is niet hetzelfde. Het is niet dat jij en de persoon waar je het meest van houdt (klinkt zoetsappigquote:Op maandag 3 mei 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nou ja, als je een man ontmoet met ook een kinderwens. Adopteren/Draagmoeder.![]()
Maar je hebt gelijk, het gaat niet heel eenvoudig.
Vroeger heb ik ook auto's gehad. SOmmigen waren echt barrels. De ene reparatie na de andere. Kostte klauwen met geld.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
JahVorige week ook al een nieuwe accu gekocht a $125
Maar aan de andere kant, ik kan nu gewoon overal zelf heen... Da's wel priceless.
Ja, zuinig is ie natuurlijk niet, zo'n tank, heheh. Maar het was wel fijn dat ik vrijdag gewoon naar het feestje kon zonder dat Brad me hoefde te brengen...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, de benzine kost natuurlijk ook iets.
Je kan zaaddonor worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef creno het volgende:
Ik heb geen kinderwens, al ben ik wel benieuwd hoe een nakomeling van mij er uit zou zien.
Is een tweede auto geen optie?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zuinig is ie natuurlijk niet, zo'n tank, heheh. Maar het was wel fijn dat ik vrijdag gewoon naar het feestje kon zonder dat Brad me hoefde te brengen...
NYC lijkt me nou niet bepaald ideaal voor een autoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vroeger heb ik ook auto's gehad. SOmmigen waren echt barrels. De ene reparatie na de andere. Kostte klauwen met geld.![]()
Maar ja, je bent wel mobiel. Ik mistte dat heel erg nadat ik de auto had weggedaan. Afhankelijk van het OV.
ja das waar.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de mogelijkheden zijn er wel om aan kinderen te komen, maar het is niet hetzelfde. Het is niet dat jij en de persoon waar je het meest van houdt (klinkt zoetsappig) sámen een kindje gemaakt hebben, met je eigen vlees en bloed. Dat vind ik jammer.
Nee met m'nquote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als single?
auto's kinderen zijn dure dingen
Dan White: Society can't exist without the family.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar.
Maar het 'oefenen' is ook leuk!![]()
Ja, waar denk je dat ik nu in rijd?quote:
Nee, ik heb hier ook geen auto. Ik doe hier alles met de taxi of metro. Toen ik in Nederland woonde wel. Alhoewel het ook een crime was om naar een parkeerplek te zoeken.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NYC lijkt me nou niet bepaald ideaal voor een auto. Maar dat is meer gebaseerd op de beelden van TV, met opstoppingen bij stoplichten enzo.
Oh Erik wat zijn we het heerlijk eensquote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de mogelijkheden zijn er wel om aan kinderen te komen, maar het is niet hetzelfde. Het is niet dat jij en de persoon waar je het meest van houdt (klinkt zoetsappig) sámen een kindje gemaakt hebben, met je eigen vlees en bloed. Dat vind ik jammer.
Ja, dat heb ik dus precies zoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef creno het volgende:
Ik heb geen kinderwens, al ben ik wel benieuwd hoe een nakomeling van mij er uit zou zien.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan White: Society can't exist without the family.
Harvey Milk: We're not against that.
Dan White: Can two men reproduce?
Harvey Milk: No, but God knows we keep trying.
Zullen we dan samen kindjes makenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh Erik wat zijn we het heerlijk eens![]()
o o.k. ik had het niet helemaal gevolgd. Ik dacht dat je met de auto naar de mechanic moest omdat ie stuk was.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan White: Society can't exist without the family.
Harvey Milk: We're not against that.
Dan White: Can two men reproduce?
Harvey Milk: No, but God knows we keep trying.
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus precies zo
Een mix van Brad en mij...dat wordt de nieuwe Einstein
De film Milk. En? ben jij al aan de man?quote:
zal zijn vriend leuk vinden.quote:
Nope. Ik heb in januari een auto gekocht en die gaf eigenlijk constant problemen. Uiteindelijk bleek er een accu in te zitten die niet voldoende stroom leverde, en het was een verrekt koude winter, dus hij startte vaker niet dan wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o o.k. ik had het niet helemaal gevolgd. Ik dacht dat je met de auto naar de mechanic moest omdat ie stuk was.
Mixen in een potje en dan bij de eerste de beste vrouw inspuitenquote:
Die wil geen kinderenquote:
Mja, niet dusquote:
ah bah....quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mixen in een potje en dan bij de eerste de beste vrouw inspuiten
Ze kunnen al van twee eitjes een nieuw embryo maken, he? Ben benieuwd of dat ook van twee zaadcellen kan...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet de eerste de beste vrouw hoor, we zoeken een lekker wijf uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
kan je eindelijk het huis uit!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Ik heb in januari een auto gekocht en die gaf eigenlijk constant problemen. Uiteindelijk bleek er een accu in te zitten die niet voldoende stroom leverde, en het was een verrekt koude winter, dus hij startte vaker niet dan wel.
Uiteindelijk een nieuwe accu ingezet, maar door het stilstaan had zich roest gevormd op de remschijven. Op zich geen probleem, maar nu bonkt ie de hele tijd, dus ik heb de remmen laten checken (kan gratis) en afgezien daarvan moeten de remleidingen voor vervangen worden. Maar ik kan er eindelijk weer mee weg dus, want die nieuwe accu is wel goed genoeg
Exactly! Hoewel het nu inmiddels weer fietsweer isquote:
Ik plaats een advertentie.. regel jij het potje? (als in een echt potje en geen lesbische vrouw he)quote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet de eerste de beste vrouw hoor, we zoeken een lekker wijf uit.
LOL en dan moet ze wel even handstand doen zodat het er goed in kan sijpelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg alleenstaande pappa'squote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Je moet dan wel eerst iemand vinden met wie je het minimaal 18 jaar uit wilt houden, anders is het zo sneu.
Denk et nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze kunnen al van twee eitjes een nieuw embryo maken, he? Ben benieuwd of dat ook van twee zaadcellen kan...
Ook alleenstaande homo papa's?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg alleenstaande pappa's
Getuige al die scheidingen hebben de meeste hetero's dat nog niet door.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:58 schreef oinaru_isan het volgende:
Je moet dan wel eerst iemand vinden met wie je het minimaal 18 jaar uit wilt houden, anders is het zo sneu.
Ja, hier heb ik alles in de 'buurt'. Maar jij woont toch best wel afgelegen, toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Exactly! Hoewel het nu inmiddels weer fietsweer is
Waarom niet? Je zult een kwart moeten weggooien (YY kan niet), maar verder? Met twee vrouwen krijg je altijd meisjes, da's ook niet erg wenselijk.quote:
Ze zouden ook kunnen proberen om een tweeling te maken maar dan zaadcellen van verschillende mannenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze kunnen al van twee eitjes een nieuw embryo maken, he? Ben benieuwd of dat ook van twee zaadcellen kan...
die lauwe mannenpap.quote:
graciasquote:
Ik kan nog net boodschappen doen of naar therapie, maar dan houdt het wel op, ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik alles in de 'buurt'. Maar jij woont toch best wel afgelegen, toch?
Ik denk niet dat adoptiebureau's enorm staan te springen om alleenstaande homo's kinderen mee te geven.quote:
Ze zullen er vast zijn. Ricky Martin comes to mind.quote:
Maar als je na de adoptie uit elkaar gaat dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat adoptiebureau's enorm staan te springen om alleenstaande homo's kinderen mee te geven.
ja maar toen was ie nog 'straight'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn. Ricky Martin comes to mind.
Daar kan het adoptiebureau weinig mee/aan/tegen doen lijkt me.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als je na de adoptie uit elkaar gaat dan?
Nee, dan is de kans op incest groot.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat adoptiebureau's enorm staan te springen om alleenstaande homo's kinderen mee te geven.
Incest? Da's wel enorme toeval dan, als je een kind adopteert, het dan seksueel misbruikt en dat het dan incest blijkt te zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dan is de kans op incest groot.
(ik las dat in een artikel) ik dacht: WTF
Please, zelfs Stevie Wonder ziet dat ie gay is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja maar toen was ie nog 'straight'
ik hoorde laatst ook de uitdrukking cocksaus....quote:
Ben ik ook een maand geweest. DOEN! Tis er echt goedkoop en mooie stranden etc.. Leuke tentjes.quote:
Omdat een eitje volgens mij voedingsstoffen bevat en een zaadcel niet...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zult een kwart moeten weggooien (YY kan niet), maar verder? Met twee vrouwen krijg je altijd meisjes, da's ook niet erg wenselijk.
Jij denkt ook maar aan 1 ding he..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben ik ook een maand geweest. DOEN! Tis er echt goedkoop en mooie stranden etc.. Leuke ventjes.
Ik had ook zoiets van, wat moet ik daar.. Maar ik ben over, ik ga volgend jaar weer!.
Ahhh. Ja, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat een eitje volgens mij voedingsstoffen bevat en een zaadcel niet...
Ik bedoelde ontucht. Stond in de Trouw.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Incest? Da's wel enorme toeval dan, als je een kind adopteert, het dan seksueel misbruikt en dat het dan incest blijkt te zijn![]()
.
Volgens mij staan ze er helemaal niet zo om te springen om homo stellen een kind mee te geven...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat je dan zelfs nog wel een soort Oprah momentje eruit zou kunnen halen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Incest? Da's wel enorme toeval dan, als je een kind adopteert, het dan seksueel misbruikt en dat het dan incest blijkt te zijn![]()
.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben ik ook een maand geweest. DOEN! Tis er echt goedkoop en mooie stranden etc.. Leuke tentjes Leuk ventje.
Ik had ook zoiets van, wat moet ik daar.. Maar ik ben over, ik ga volgend jaar weer!.
Jij deed wat met hun?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ze doen mij niets. Alhoewel in de clubs ...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik hoorde laatst ook de uitdrukking cocksaus....
Tuurlijk! Met uitgaan heb ik mijn ogen niet in mijn zak. Ik gaf aan dat ik niet op Aziaten val, maar dat er toch best leuke jongens tussen zitten.quote:
maar hoezo wil je naar Thailand? Is dat omdat je ex daar zit?quote:
In zaad zit eiwitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat een eitje volgens mij voedingsstoffen bevat en een zaadcel niet...
Wat weet je dat goedquote:
Ah, dus de banaan-eiwitshake van wonderer...quote:
eh I am jaquote:Op maandag 3 mei 2010 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De film Milk. En? ben jij al aan de man?
Wij hebben het over incest en jij wil naar Thailandquote:
quote:
das volgens mij onzin. Al die vrouwen die bukkake doen zien er niet uit als een jonge blaadjes..quote:
Ja, zodra Brad naar chocolade gaat smaken, stop ik met whey-shakesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dus de banaan-eiwitshake van wonderer....
Ewquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dus de banaan-eiwitshake van wonderer....
o wat leuk! Is dat die leuke buurjongen?quote:
Kun je nagaan hoe ze eruit zouden zien ZONDER bukkakequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das volgens mij onzin. Al die vrouwen die bukkake doen zien er niet uit als een jonge blaadjes..
LOLquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zodra Brad naar chocolade gaat smaken, stop ik met whey-shakes
En er bestaat maar 1 bouwstof?quote:
whahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb geen familie in thailand hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben het over incest en jij wil naar Thailand
dan moet je maar klagen bij mevrouw paayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das volgens mij onzin. Al die vrouwen die bukkake doen zien er niet uit als een jonge blaadjes..
Daar gaat Brad niet van naar chocolade smakenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL
Moet je hem veel fruit laten eten.
LOLquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben het over incest en jij wil naar Thailand
hijs toch geen flamingoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar gaat Brad niet van naar chocolade smaken.
Okee... die moet je even uitleggen...quote:
als een Golden Girl zeker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ze eruit zouden zien ZONDER bukkake
Flamingo's smaken ook niet naar chocolade volgens mij.quote:
lol nee dat is mn bffquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk! Is dat die leuke buurjongen?
Gimmequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hot linken werkt waarschijnlijk niet, maar hij is wel
Tis al verbeterd.quote:
o o als dat maar goed gaat. Hij is natuurlijk een ex geworden. Of had jij het uitgemaakt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef Xiance het volgende:
[quote]Mike:
ja! en als ie terug is, gaan we weer daten!
Huhquote:
Nee, maar wel zoeter. Voor chocolade moet ie een andere uitgang hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar gaat Brad niet van naar chocolade smaken.
Smeert zij zaad op haar bek?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan moet je maar klagen bij mevrouw paay
Denk niet dat wonderer wil dat Brad de kleur van chocolade krijgtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
flamingp's worden toch roze omdat ze garnalen eten
quote:
erg smakelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hot linken werkt waarschijnlijk niet, maar hij is wel
Nu snap ik waar de term Cream Paay vandaan komtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Smeert zij zaad op haar bek?Tuurlijk 'ongelukjes' gebeuren, maar om nou mijn hele gezicht onder te laten .......
slaapsequote:
hehe dat is hij nog steeds jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, die was toch hetero? Stuur em maar hier heen.
een van de 'beroemdste' scenes uit die reallife soap en jij kent het nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Smeert zij zaad op haar bek?Tuurlijk 'ongelukjes' gebeuren, maar om nou mijn hele gezicht onder te laten .......
LOL moest keihard lachen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu snap ik waar de term Cream Paay vandaan komt
Ik denk dat het aan de botox ligt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een van de 'beroemdste' scenes uit die reallife soap en jij kent het niet
Dat keek ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de botox ligt.Ik ken die reallife soap niet. Wel die van Patty. Patty's posse. O, wat heerlijk was dat!
LOLquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
en nee niet zoals ricky martin overmorgen niet meer
o echt waar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
flamingp's worden toch roze omdat ze garnalen eten
valt me weer van je tegen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de botox ligt.Ik ken die reallife soap niet. Wel die van Patty. Patty's posse. O, wat heerlijk was dat!
Kan ik me iets bij voorstellen als je 15 jaar met een flinke knuppel in je handen staat... dan wil je niet anders meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL![]()
Bij sporters, zij komen uit de kast na hun carriere. Zoals hier die profbaseballers. De een na de ander.
Neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat wonderer wil dat Brad de kleur van chocolade krijgt.
ja, het was een tikkeltje ordinair, maar wel geweldig! Vooral die hele affaire met die vriend René die haar bankrekening plunderde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat keek ik ook. Die van Paay heb ik nooit van gehoord, en ook die "beroemdste" scene niet.
En al die harde ballenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen als je 15 jaar met een flinke knuppel in je handen staat... dan wil je niet anders meer
mensen kunnen zo ook roze worden, alleen moet je dan wel een paar ton per dag eten voor de rest van je leven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o echt waar?
Ik had gisteren gelezen dat alle ijsberen linkshandig zijn. HOe ze dat hebben getest..God knows.
kijk dat verwacht je gewoon niet he lolquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL![]()
Bij sporters, zij komen uit de kast na hun carriere. Zoals hier die profbaseballers. De een na de ander.
En maar proberen om verder dan first en second base te komen.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen als je 15 jaar met een flinke knuppel in je handen staat... dan wil je niet anders meer
hahahah jij bent op dreefquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En maar proberen om verder dan first en second base te komen.
Ach, al die baseballers gebruiken toch steroiden, daar is niks leuks meer aan te zien onder de douchequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk voor ze. Als je je hele carriere met hun onder de douche staan. Kijken, kijken, maar niet aanraken.
Ach ik heb 10 jaar gevoetbald... op de een of andere manier kon ik me tijdens het douchen wel bedwingen maar ik had als ik eenmaal thuis kwam genoeg inspiratiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk voor ze. Als je je hele carriere met hun onder de douche staan. Kijken, kijken, maar niet aanraken.
ja, de hetero's verwachten dat niet. Ze denken dat homo's van die handtassen zijn die niet aan 'mannensport' doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kijk dat verwacht je gewoon niet he lol
de rukroulette?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb 10 jaar gevoetbald... op de een of andere manier kon ik me tijdens het douchen wel bedwingen maar ik had als ik eenmaal thuis kwam genoeg inspiratie
Dan zal de hele American Football League wel vol nichten zitten. Als er een sport voor mietjes is, is het wel footballquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de hetero's verwachten dat niet. Ze denken dat homo's van die handtassen zijn die niet aan 'mannensport' doen.
Slaap lekker Erikquote:
Steroiden krijg je geen kleine pik van, alleen kleine ballen. En dat hoeft ook niet altijd te zijn. Ik kreeg vroeger acne op mijn rug ervan. Meer niet. Maar zoals je weet, ben ik er na een tijdje ziek van geworden en mijn lever is fucked up.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, al die baseballers gebruiken toch steroiden, daar is niks leuks meer aan te zien onder de douche
Ook weer waarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Steroiden krijg je geen kleine pik van, alleen kleine ballen. En dat hoeft ook niet altijd te zijn. Ik kreeg vroeger acne op mijn rug ervan. Meer niet. Maar zoals je weet, ben ik er na een tijdje ziek van geworden en mijn lever is fucked up.
*schenkt bier in*
Ik ken het. Heb jaren lang gejudood en geturned. Ff de druk van de ketel..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb 10 jaar gevoetbald... op de een of andere manier kon ik me tijdens het douchen wel bedwingen maar ik had als ik eenmaal thuis kwam genoeg inspiratie
exactoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de hetero's verwachten dat niet. Ze denken dat homo's van die handtassen zijn die niet aan 'mannensport' doen.
slaapze.. En wel handen boven de dekens.quote:
Als het er net zo toegaat als de film Lockerroom.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zal de hele American Football League wel vol nichten zitten. Als er een sport voor mietjes is, is het wel football
zaten ze aan de coke?quote:
van voor tot achter in scene gezetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het was een tikkeltje ordinair, maar wel geweldig! Vooral die hele affaire met die vriend René die haar bankrekening plunderde.
ja, dan zit patricia voor de spiegel verhaal over sperma en rimpels enz te lullen en dan zie je in de spiegel adam met zn honkbalknuppel staanquote:
echt waar?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja, dan zit patricia voor de spiegel verhaal over sperma en rimpels enz te lullen en dan zie je in de spiegel adam met zn honkbalknuppel staan
Zo snel gaan we toch niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik houd het allemaal niet meer bij hoor
niet!quote:
Ik weet dat hij nu gaat met Mickey. Ik ken haar nog uit de tijd van de Supperclub. En zij was niet vies van de nose candy.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast wel, maar hier was meneer curry zijn eigen stijve piemel aan het filmen
Dat dacht ik ook. Ze ging nog naar hem toe met zijn spullen toen ze hem het huis uittrapte. Schreeuwen en schelden.quote:
Ik vind die Carlo echt vreselijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
carlo en irene hadden er nog een parodie van gemaakt maar die kon ik niet vinden
brilliante tv daar ging ik echt voor zittenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ze ging nog naar hem toe met zijn spullen toen ze hem het huis uittrapte. Schreeuwen en schelden.
omdat je em kent van amsterdam hequote:
maar door patries had adem 20 jaar geblowd en nu met homewrecker in sisco vast alleen maar linksdraaiende yoghurt en groene kruidentheequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik weet dat hij nu gaat met Mickey. Ik ken haar nog uit de tijd van de Supperclub. En zij was niet vies van de nose candy.
ja heerlijk! Ik kan me nog een scene herinneren dat ze met de auto naar de glasbak ging een paar meter verder op omdat ze zoveel tassen met lege flessen had.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
brilliante tv daar ging ik echt voor zitten
Oh, dat. Die heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja, dan zit patricia voor de spiegel verhaal over sperma en rimpels enz te lullen en dan zie je in de spiegel adam met zn honkbalknuppel staan
Nee, ik ging niet zoveel gay-uit in Amsterdam. Altijd de gewone tenten en kroegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
omdat je em kent van amsterdam he
in de oorlog vorig jaar in de bladen meldde een assistente dat heel nederland haar een doorgesnoven cokehoer vond:)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik weet dat hij nu gaat met Mickey. Ik ken haar nog uit de tijd van de Supperclub. En zij was niet vies van de nose candy.
Ja, dat doet ie op toneel ook, schijtirritantquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ging niet zoveel gay-uit in Amsterdam. Altijd de gewone tenten en kroegen.
Nee, ik vind hem vreselijk omdat als Irene iemand interviewt dan moet hij weer gek doen om de lachers op zijn had te krijgen, en dat doe ie consequent. Ik vind em een loud mouth. (dat kookprogramma wat ze presenteren)
das ook een peop programma, vind hun persiflages wel eens leuk, vooral als ze de moeder van jam smit weer eens op de hak nemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ging niet zoveel gay-uit in Amsterdam. Altijd de gewone tenten en kroegen.
Nee, ik vind hem vreselijk omdat als Irene iemand interviewt dan moet hij weer gek doen om de lachers op zijn had te krijgen, en dat doe ie consequent. Ik vind em een loud mouth. (dat kookprogramma wat ze presenteren)
heet dat een programma dan ?dact dat het een 2 uur durende commercial was !quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en daar is geen woord van gelogen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de oorlog vorig jaar in de bladen meldde een assistente dat heel nederland haar een doorgesnoven cokehoer vond:)
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie op toneel ook, schijtirritant
Ja, ik weet dat ze sketches doen. Ik heb het niet gezien. Maar ze schijnen dat best leuk te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das ook een peop programma, vind hun persiflages wel eens leuk, vooral als ze de moeder van jam smit weer eens op de hak nemen
meneer vindt zichzelf wel uiterst grappigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie op toneel ook, schijtirritant
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heet dat een programma dan ?dact dat het een 2 uur durende commercial was !
jaaaaaaaaaa en toen stond zo vreselijk te lachen om zichzelfquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja heerlijk! Ik kan me nog een scene herinneren dat ze met de auto naar de glasbak ging een paar meter verder op omdat ze zoveel tassen met lege flessen had.
geen toneel maar musicalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
O, ik ben niet de enige die er zo over denkt?!
o ja, hij is ook toneelspeler. Ik ken geen stuk van hem. Ik weet wel dat ie de kandelaar o.i.d. speelde in Beauty and the Beast(??)
Of dat ze wijn ging halen bij de slijterij. Tig dozen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa en toen stond zo vreselijk te lachen om zichzelf
stage holding produceert die musicals van hem en is weer sponsor van carlo op tvquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, als er weer shit aan te smeren valt. Dat hoor ik ook van mijn moeder. Zit ie schaamteloos zijn eigen shit te promoten.
![]()
![]()
Alhoewel ik dat ook had gedaan als ik zijn schoenen stond.
o ja musicals.quote:
ja, de ene hand wast de ander. Dat hoor ik ook van mijn broertje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stage holding produceert die musicals van hem en is weer sponsor van carlo op tv
was wel 5 seizoenen lang inclusied die poepshow met klysma op ibizaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of dat ze wijn ging halen bij de slijterij. Tig dozen.![]()
Het schijnt dat iedereen in Nederland haar vreselijk vind.
maar ik kan wel om haar lachen.Vond het jammer dat het maar 1 seizoen was.
5 seizoenen? echt waar? Die Klysma show was niet Patty's Posse.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was wel 5 seizoenen lang inclusied die poepshow met klysma op ibiza
jij had net als jamai ook aan de liaan van tarzan link willen zwieren ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja musicals.![]()
Daar gaan ook de 'sterren' heen die geen plaat meer kunnen verkopen. Dan gaan ze maar musicals doen.
Tenminste, dat is hier de tendens. Velen van American Idols die een cd maken en geen reet verkopen gaan daarna op Broadway staan.
Jordan Sparks is nu aan de beurt.
Hetzelfde geval met die Jamal van Idols uit Nederland. Mijn moeder meteen: Je bent gewoon jaloers.
van mij part schieten ze die doos de ruimte inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Yeah, en Thenardier in Les Mis, allebei shows die ik meerdere malen heb gezien (9 resp 6 keerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
O, ik ben niet de enige die er zo over denkt?!
o ja, hij is ook toneelspeler. Ik ken geen stuk van hem. Ik weet wel dat ie de kandelaar o.i.d. speelde in Beauty and the Beast(??)
Ja zoiets, maar dan had ik ook noodgedwongen uit de kast moeten komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij had net als jamai ook aan de liaan van tarzan link willen zwieren ?
Ik vond haar altijd een super tof wijfquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dochter op dure kostschool in zwitserland, gedoe met die rene. Bezoek aan alle exen, herenigin van luv en met haar oudersquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
5 seizoenen? echt waar? Die Klysma show was niet Patty's Posse.
btw, met die klysma, dat open-wond Kelly slakkenhuizen in haar stront vond.![]()
Daar gingen ze zich ook uitspoelen, btw
jaaaaaaaaaaaaaaaa die moederquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, en Thenardier in Les Mis, allebei shows die ik meerdere malen heb gezien (9 resp 6 keer) en ik was altijd blij als ik zijn understudy had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |