tis wel t regen seizoen ja.. maar dan afgewisseld met poolse kouwe luchtquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
*gaat maar es douchen*
Is het bij jullie ook zo tropisch trouwens? Bleh.
ja, ik had de nacht doorgehaald en was nog een beetje wappie.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je dat ook alweer vergeten, ja zo'n pannenkoek in amsterdam hakt er wel in
ik zal de volgende keer wel het zaagsel meebrengenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik had de nacht doorgehaald en was nog een beetje wappie.![]()
Nee, je zei dat je bottom was. Maar dat betekent niet dat je geen fister kan zijn.
Dus met andere woorden: jij speelt de grabbelton...
Fake sex? is dat dat iemand dan op je rug twee keer spuugt omdat ie niet meer kan klaarkomen?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef Xiance het volgende:
oral sex, anal sex, fake sex...
tis allemaal bagger!
je valt er veel te vlug bij in slaap, en ze vergeten altijd de dekens over je heen te leggen!
amper 10 graden en volop regen, en dat al 2 dagen op rijquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef wonderer het volgende:
*gaat maar es douchen*
Is het bij jullie ook zo tropisch trouwens? Bleh.
Daar heb een shampoofles voor op het nachtkastje staanquote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Fake sex? is dat dat iemand dan op je rug twee keer spuugt omdat ie niet meer kan klaarkomen?
daar misbruikte jij toch de chop sticks voor ?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik wissel soms af met mijn rechterhand.
edit: KUUUUUUUUUUUUTTTT
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef creno het volgende:
Deceit, kijk eens, wat lekker !
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb een shampoofles voor op het nachtkastje staan![]()
Dove. "Aaahhhh" *knijp* "oeeeh dat was lekker".
chops sticks?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar misbruikte jij toch de chop sticks voor ?
wat is dat? marsepein? eieren?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef creno het volgende:
Deceit, kijk eens, wat lekker !
[ afbeelding ]
Je zal wel de skillz hebben anders zouden ze je niet vragen, toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ze vragen van het Friso-feest of ik interesse heb om in de organisatie te zitten. Uuuuuhm..... misschien ergens wel een leuke uitdaging. Alleen geen idee hoeveel tijd daar in gaat zitten
die vraag vond ik ook in de emailquote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ze vragen van het Friso-feest of ik interesse heb om in de organisatie te zitten. Uuuuuhm..... misschien ergens wel een leuke uitdaging. Alleen geen idee hoeveel tijd daar in gaat zitten
Ja tenzij ze het aan jan en alleman doorgehyved hebben gewoonquote:Op maandag 3 mei 2010 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je zal wel de skillz hebben anders zouden ze je niet vragen, toch?
klinkt leuk!
Ah kijk, jan en alleman dusquote:Op maandag 3 mei 2010 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die vraag vond ik ook in de email
zou zo iets ook part time kunnen ?
Die's leukquote:
Ja he?quote:
Ik heb geen idee waar de film over gaat, maar ach, met een Pathe Unlimited kaart(quote:Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's leuk
En hij is cute.
En mika's liedje is leuk.
Die wil ik ook zien.quote:
Say whut?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de film over gaat,
Jah, PUC is fijnquote:maar ach, met een Pathe Unlimited kaart() is alles mogelijk.
Ik ben iig benieuwd, nu ff tegen de regen in
Ik eerstquote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef Vlarp het volgende:
Steve?
Mag ik ook nog eens met je naar de bios?![]()
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Jij werkt ook echt het hele topic af hè![]()
Christinaquote:
Goeiendagschotel... wie is dat?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
OOOOHHHHHHHquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Als het meezit woensdag 7quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Ik heb tot nu toe maar *telt* 6 [homo]'ers in het echt gezien als ik niemand vergeet...
It's out of my hands... maar sowieso in juni maar eens een datum prikken....quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Opschieten dan, wij zijn nl. weer vroeg weg.
Dan ga je mij waarschijnlijk niet zienquote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk weet je morgen meer Ang3l....
Oh en voor de mensen die naar Caro komen woensdag... ik ga haar dus niet halen maar hoop rond 8 uur in DB te zijn... dat is de laatste planning
Heeft ie down?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jij mag in juni ook wel komen hoorquote:
Hmmm vind et op de laatste foto wel beetje een jostiquote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmmm vind et op de laatste foto wel beetje een josti
Gezicht is mooi ja...quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3374/4564097135_7dea8cd75d_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3128/4564096627_5676b5c2e6_o.jpg
Volgens mij werkt hotlinken niet helemaal.
Maar jeumig. Ik val niet op blond, maar die heeft wel een mooi gezicht.
Ow en 3 posts daaronder zie ik het downsyndroompje ook staan ja
Vooral op die eerste foto.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3374/4564097135_7dea8cd75d_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3128/4564096627_5676b5c2e6_o.jpg
Volgens mij werkt hotlinken niet helemaal.
Maar jeumig. Ik val niet op blond, maar die heeft wel een mooi gezicht.
Ow en 3 posts daaronder zie ik het downsyndroompje ook staan ja
quote:
lol ik zie etquote:
He would get me down... maar dat bedoelde je niet zekerquote:
Gaan we uit eten dan?quote:
JE CAPS LOCK ZIT VAST.quote:
Zeikneus.quote:
Congratsquote:
Is ook moeilijk!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zeikneus.
Ach, hij heeft nog niet helemaal geleerd hoe hij moet lachen als je naakt wordt gefotografeerd.
Thanks!quote:
Hoe wie en wat?quote:
FOTO! is het zo een grote oude bak?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt gewend aan de enorme draaicirkel van mijn wagen(nee, nergens tegenaan gereden
).
Maar hij doet het weer en er hoeft alleen een beetje roest van de rotor (kweenie wat dat in het nederlands is) geschuurd te worden en dan ik het gebonk ook weer wegIk hou van mijn Volvo
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
FOTO! is het zo een grote oude bak?
*drewl* maar das geen grote oude bak, das een grote mooie bakquote:
Ja, 't is een 850, geen 240. Maar toch, 1997... best oud al. Maar ik ben er nu eindelijk helemaal blij mee (tot ie weer iets mankeertquote:Op maandag 3 mei 2010 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
*drewl* maar das geen grote oude bak, das een grote mooie bak
hahah precies een 240 die had ik meteen in mn hoofd! want die blijf ik stoer vinden for some reasonquote:Op maandag 3 mei 2010 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, 't is een 850, geen 240. Maar toch, 1997... best oud al. Maar ik ben er nu eindelijk helemaal blij mee (tot ie weer iets mankeert)
Volgens mij is Rotor een benaming die in Nederland ook gebruikt wordt... ze hebben zo'n ding ook een keer in mijn oude Twingo (quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt gewend aan de enorme draaicirkel van mijn wagen(nee, nergens tegenaan gereden
).
Maar hij doet het weer en er hoeft alleen een beetje roest van de rotor (kweenie wat dat in het nederlands is) geschuurd te worden en dan ik het gebonk ook weer wegIk hou van mijn Volvo
Mijn jongere zusje is zwanger van haar eerste kindje.... ze is bijna 27 maar toch stond ik effe zo vanquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn jongere zusje is zwanger van haar eerste kindje.... ze is bijna 27 maar toch stond ik effe zo van
Kleine meisjes worden groot
quote:What is this, Dutch blend? I hate Dutch blend. And the Dutch, too. Those people are lunatics, with their wooden shoes and their fatty sausage.
mijn zusje is ook 27 en zwanger van de derde (als alles goed blijft gaan, want deze zwangerschap gaat niet van een leien dakje)quote:Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mijn zusje word 27 dit jaar
en ik hoop dat zij en zwanger me nog lang bespaard blijft
Ik ook hoor, vooral de 240 sedan is echt geniaal. Maar deze stond toevallig te koop, had niet veel keus.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahah precies een 240 die had ik meteen in mn hoofd! want die blijf ik stoer vinden for some reason
1997
das al 13 jaar iddweird
Ah ja. Nah, gelukkig hoeft dat niet, opschuren en zo kost $90. De slangen van de remvloeistof vervangen kost meer, da's $170... Maar goed, je wil ook niet dat bij een keer flink remmen je remvloeistof over het wegdek spuitquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is Rotor een benaming die in Nederland ook gebruikt wordt... ze hebben zo'n ding ook een keer in mijn oude Twingo () moeten vervangen. Duur geintje
wat voor tips wil je ?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er hier nog meer XTC gebruikers met tips?
Wel tof. Lekker oompje spelen, lijkt me een stuk leuker dan zelf kidsquote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn jongere zusje is zwanger van haar eerste kindje.... ze is bijna 27 maar toch stond ik effe zo van
Kleine meisjes worden groot
quote:
Ik vind gewoon lachen op de foto al lastig!quote:
gosh 3, leuk welquote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
mijn zusje is ook 27 en zwanger van de derde (als alles goed blijft gaan, want deze zwangerschap gaat niet van een leien dakje)
toffe bak ja, die en een saab 900 vind ik zwaar coole autos nog steedsquote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vooral de 240 sedan is echt geniaal. Maar deze stond toevallig te koop, had niet veel keus.
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn wensten ze om half drie al een "good night"
Saab vind ik echt uberlelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 23:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
toffe bak ja, die en een saab 900 vind ik zwaar coole autos nog steeds
Ik vind kinderen alleen leuk als ze volwassenen gaan nadoen. Net als ik dieren leuk vind die mensen nadoen.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:24 schreef creno het volgende:
baby's vind ik ook minder, pas als ze gaan brabbelen/praten worden ze leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |