Ik denk dat het aan de botox ligt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een van de 'beroemdste' scenes uit die reallife soap en jij kent het niet
Dat keek ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de botox ligt.Ik ken die reallife soap niet. Wel die van Patty. Patty's posse. O, wat heerlijk was dat!
LOLquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
en nee niet zoals ricky martin overmorgen niet meer
o echt waar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
flamingp's worden toch roze omdat ze garnalen eten
valt me weer van je tegen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de botox ligt.Ik ken die reallife soap niet. Wel die van Patty. Patty's posse. O, wat heerlijk was dat!
Kan ik me iets bij voorstellen als je 15 jaar met een flinke knuppel in je handen staat... dan wil je niet anders meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL![]()
Bij sporters, zij komen uit de kast na hun carriere. Zoals hier die profbaseballers. De een na de ander.
Neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat wonderer wil dat Brad de kleur van chocolade krijgt.
ja, het was een tikkeltje ordinair, maar wel geweldig! Vooral die hele affaire met die vriend René die haar bankrekening plunderde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat keek ik ook. Die van Paay heb ik nooit van gehoord, en ook die "beroemdste" scene niet.
En al die harde ballenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen als je 15 jaar met een flinke knuppel in je handen staat... dan wil je niet anders meer
mensen kunnen zo ook roze worden, alleen moet je dan wel een paar ton per dag eten voor de rest van je leven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o echt waar?
Ik had gisteren gelezen dat alle ijsberen linkshandig zijn. HOe ze dat hebben getest..God knows.
kijk dat verwacht je gewoon niet he lolquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL![]()
Bij sporters, zij komen uit de kast na hun carriere. Zoals hier die profbaseballers. De een na de ander.
En maar proberen om verder dan first en second base te komen.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen als je 15 jaar met een flinke knuppel in je handen staat... dan wil je niet anders meer
hahahah jij bent op dreefquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En maar proberen om verder dan first en second base te komen.
Ach, al die baseballers gebruiken toch steroiden, daar is niks leuks meer aan te zien onder de douchequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk voor ze. Als je je hele carriere met hun onder de douche staan. Kijken, kijken, maar niet aanraken.
Ach ik heb 10 jaar gevoetbald... op de een of andere manier kon ik me tijdens het douchen wel bedwingen maar ik had als ik eenmaal thuis kwam genoeg inspiratiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk voor ze. Als je je hele carriere met hun onder de douche staan. Kijken, kijken, maar niet aanraken.
ja, de hetero's verwachten dat niet. Ze denken dat homo's van die handtassen zijn die niet aan 'mannensport' doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kijk dat verwacht je gewoon niet he lol
de rukroulette?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb 10 jaar gevoetbald... op de een of andere manier kon ik me tijdens het douchen wel bedwingen maar ik had als ik eenmaal thuis kwam genoeg inspiratie
Dan zal de hele American Football League wel vol nichten zitten. Als er een sport voor mietjes is, is het wel footballquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de hetero's verwachten dat niet. Ze denken dat homo's van die handtassen zijn die niet aan 'mannensport' doen.
Slaap lekker Erikquote:
Steroiden krijg je geen kleine pik van, alleen kleine ballen. En dat hoeft ook niet altijd te zijn. Ik kreeg vroeger acne op mijn rug ervan. Meer niet. Maar zoals je weet, ben ik er na een tijdje ziek van geworden en mijn lever is fucked up.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, al die baseballers gebruiken toch steroiden, daar is niks leuks meer aan te zien onder de douche
Ook weer waarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Steroiden krijg je geen kleine pik van, alleen kleine ballen. En dat hoeft ook niet altijd te zijn. Ik kreeg vroeger acne op mijn rug ervan. Meer niet. Maar zoals je weet, ben ik er na een tijdje ziek van geworden en mijn lever is fucked up.
*schenkt bier in*
Ik ken het. Heb jaren lang gejudood en geturned. Ff de druk van de ketel..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb 10 jaar gevoetbald... op de een of andere manier kon ik me tijdens het douchen wel bedwingen maar ik had als ik eenmaal thuis kwam genoeg inspiratie
exactoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de hetero's verwachten dat niet. Ze denken dat homo's van die handtassen zijn die niet aan 'mannensport' doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |