ik haat kinderen. period.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind kinderen alleen leuk als ze volwassenen gaan nadoen. Net als ik dieren leuk vind die mensen nadoen.
ja? kvind ze echt leuk, soort van dorky maar dan nerdy...ofzo ehehquote:Op maandag 3 mei 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Saab vind ik echt uberlelijk![]()
Die rijden hier trouwens ook nog wel rond. Ik zag daarstraks in tien minuten iets van vijf volvo stations
lolquote:Op maandag 3 mei 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind kinderen alleen leuk als ze volwassenen gaan nadoen. Net als ik dieren leuk vind die mensen nadoen.
Ik vind kinderen leuk in de zin van dat ik het prima vind als ze na een half uur weer naar pappa en mamma gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
mijn zusje is ook 27 en zwanger van de derde (als alles goed blijft gaan, want deze zwangerschap gaat niet van een leien dakje)
auto's zijn dure dingenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vooral de 240 sedan is echt geniaal. Maar deze stond toevallig te koop, had niet veel keus.
[..]
Ah ja. Nah, gelukkig hoeft dat niet, opschuren en zo kost $90. De slangen van de remvloeistof vervangen kost meer, da's $170... Maar goed, je wil ook niet dat bij een keer flink remmen je remvloeistof over het wegdek spuit
Ik zou "later" best een kindje willen denk ikquote:
als single?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou "later" best een kindje willen denk ik
Jahquote:
Nou ja, als je een man ontmoet met ook een kinderwens. Adopteren/Draagmoeder.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik baal er soms van dat ik niet zo eenvoudig een gezin kan beginnen als hetero's. Niet dat ik dat nu zou willen, maar misschien zal ik het ooit wel hebben willen kunnen.
Niet alle hetero's gaat het ook makkelijk af... Maar ja. Ik snap je wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik baal er soms van dat ik niet zo eenvoudig een gezin kan beginnen als hetero's. Niet dat ik dat nu zou willen, maar misschien zal ik het ooit wel hebben willen kunnen.
Nou ja, de benzine kost natuurlijk ook iets.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
JahVorige week ook al een nieuwe accu gekocht a $125
Maar aan de andere kant, ik kan nu gewoon overal zelf heen... Da's wel priceless.
Ja, de mogelijkheden zijn er wel om aan kinderen te komen, maar het is niet hetzelfde. Het is niet dat jij en de persoon waar je het meest van houdt (klinkt zoetsappigquote:Op maandag 3 mei 2010 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nou ja, als je een man ontmoet met ook een kinderwens. Adopteren/Draagmoeder.![]()
Maar je hebt gelijk, het gaat niet heel eenvoudig.
Vroeger heb ik ook auto's gehad. SOmmigen waren echt barrels. De ene reparatie na de andere. Kostte klauwen met geld.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
JahVorige week ook al een nieuwe accu gekocht a $125
Maar aan de andere kant, ik kan nu gewoon overal zelf heen... Da's wel priceless.
Ja, zuinig is ie natuurlijk niet, zo'n tank, heheh. Maar het was wel fijn dat ik vrijdag gewoon naar het feestje kon zonder dat Brad me hoefde te brengen...quote:Op maandag 3 mei 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, de benzine kost natuurlijk ook iets.
Je kan zaaddonor worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef creno het volgende:
Ik heb geen kinderwens, al ben ik wel benieuwd hoe een nakomeling van mij er uit zou zien.
Is een tweede auto geen optie?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zuinig is ie natuurlijk niet, zo'n tank, heheh. Maar het was wel fijn dat ik vrijdag gewoon naar het feestje kon zonder dat Brad me hoefde te brengen...
NYC lijkt me nou niet bepaald ideaal voor een autoquote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vroeger heb ik ook auto's gehad. SOmmigen waren echt barrels. De ene reparatie na de andere. Kostte klauwen met geld.![]()
Maar ja, je bent wel mobiel. Ik mistte dat heel erg nadat ik de auto had weggedaan. Afhankelijk van het OV.
ja das waar.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de mogelijkheden zijn er wel om aan kinderen te komen, maar het is niet hetzelfde. Het is niet dat jij en de persoon waar je het meest van houdt (klinkt zoetsappig) sámen een kindje gemaakt hebben, met je eigen vlees en bloed. Dat vind ik jammer.
Nee met m'nquote:Op maandag 3 mei 2010 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als single?
auto's kinderen zijn dure dingen
Dan White: Society can't exist without the family.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar.
Maar het 'oefenen' is ook leuk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |